Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ για να πω την αλήθεια θα προτιμούσα η Sony να εστίαζε όλα τα resources σε ανάπτυξη παιχνιδιών για το PS5 και να μην έβγαζε καν PSVR2. 

Όλο το σκηνικό μου θυμίζει PS Vita πριν πάρουν χαμπάρι επιτέλους ότι αυτή η κολώνια δεν τραβάει. Ένα σωρό χρήματα για κάτι που ελάχιστος κόσμος θα αγοράσει και μάλλον θα καταλείξει DOA. Ελαφρύ να είναι το χώμα που θα το σκεπάσει...

  • Like 1
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chn-cynic είπε

Για κάποιο λόγο δεν γίνεται όσος ντόρος θα έπρεπε με το PSVR2 - Νομίζω οτι η Sony έχει βασίσει πολύ το strategy της σε αυτό - Κοντεύει η κυκλοφορία και ακόμα δεν ακούγεται πουθενά (Η εγώ δεν κοιτάω στα σωστά μέρη ίσως).

Προσωπικά βλέπω την τιμή απίστευτα τσουχτερή προς το παρόν για κάποιον που έχει δώσει άλλα 550 για το PS5, αλλα ελπίζω να πουλήσει γιατί το VR έχει μείνει στάσιμο εδώ και αρκετό καιρό και τρώει αρκετά χτυπήματα τελευταία.

 

Αυτό είναι αλήθεια. Έχω πει και σε προηγούμενες σελίδες: Οι φήμες λένε ότι λόγω της συμφωνίας Microsoft με  Activision η sony κρατάει χαμηλό προφίλ για να μην τους δώσει πυρομαχικά. Πόσο καιρό έχει να κάνει μεγάλο event η sony? Όλες οι ανακοινώσεις γίνονται στο blog τους.

Πάντως όσοι το δοκίμασαν στην CES όλοι λένε τα καλύτερα.

1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Εγώ για να πω την αλήθεια θα προτιμούσα η Sony να εστίαζε όλα τα resources σε ανάπτυξη παιχνιδιών για το PS5 και να μην έβγαζε καν PSVR2. 

Όλο το σκηνικό μου θυμίζει PS Vita πριν πάρουν χαμπάρι επιτέλους ότι αυτή η κολώνια δεν τραβάει. Ένα σωρό χρήματα για κάτι που ελάχιστος κόσμος θα αγοράσει και μάλλον θα καταλείξει DOA. Ελαφρύ να είναι το χώμα που θα το σκεπάσει...

 Έχω μερικές ερωτήσεις (ειλικρινά και χωρίς καμία διάθεση διαφωνίας ή εμπαιγμού)

1) Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο vr; Αν ναι με ποια παιχνίδια;
2) Τι θα έπρεπε να κάνει η Sony για να σε κάνει να το αγοράσεις(όχι μόνο ως preorder αλλά και μελλοντικά); Κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι; Να βελτιωθεί κι άλλο το headset;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, kaliakman είπε

 Έχω μερικές ερωτήσεις (ειλικρινά και χωρίς καμία διάθεση διαφωνίας ή εμπαιγμού)

1) Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο vr; Αν ναι με ποια παιχνίδια;
2) Τι θα έπρεπε να κάνει η Sony για να σε κάνει να το αγοράσεις(όχι μόνο ως preorder αλλά και μελλοντικά); Κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι; Να βελτιωθεί κι άλλο το headset;

1) Έχω δοκιμάσει VR στο παρελθόν αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Σαν τεχνολογία έχει ενδιαφέρον σίγουρα.

2) Για να με κάνει να το αγοράσω προσωπικά, θα πρέπει να έχει μεγάλη υποστήριξη VR-only ΑΑΑ παιχνιδιών. Μιλάω για μεγάλες παραγωγές σε στυλ Horizon Call of the Mountain ή παιχνίδια αντίστοιχα του Half Life Alyx. Κάτι που να είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για VR και να μη μοιάζει με Indie tech demo 4-5 ωρών.

Από το 2016 που κυκλοφόρησε το πρώτο PS VR μέχρι σήμερα, θεωρείς ότι υπάρχει πληθώρα σοβαρών παιχνιδιών ώστε να κάνει πολλούς να πουν το αγοράζω τώρα γιατί θέλω να παίξω αυτά τα παιχνίδια οπωσδήποτε?

Γενικά σαν τεχνολογία μια χαρά εντυπωσιακή είναι. Όμως για μένα αυτό που έχει σημασία στο τέλος είναι αν υπάρχει κάποιος τίτλος που να θέλω να παίξω οπωσδήποτε. Και προς το παρόν πλην ίσως του Alyx (στο PC), όλα τα υπόλοιπα VR παιχνίδια με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Δεν θέλω να αγοράσω "τεχνολογία". Θέλω να υπάρχουν τίτλοι εκεί έξω που να με κάνουν να θέλω να παίξω.

Το headset από άποψη hardware είμαι σίγουρος ότι θα είναι υψηλής ποιότητας και με εντυπωσιακά χαρακτηριστηκά. Όπως ήταν και τα PSP και PS Vita στην εποχή τους. Τους περισσότερους όμως τους απασχολεί το software. Όχι το wow factor.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

1) Έχω δοκιμάσει VR στο παρελθόν αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Σαν τεχνολογία έχει ενδιαφέρον σίγουρα.

2) Για να με κάνει να το αγοράσω προσωπικά, θα πρέπει να έχει μεγάλη υποστήριξη VR-only ΑΑΑ παιχνιδιών. Μιλάω για μεγάλες παραγωγές σε στυλ Horizon Call of the Mountain ή παιχνίδια αντίστοιχα του Half Life Alyx. Κάτι που να είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για VR και να μη μοιάζει με Indie tech demo 4-5 ωρών.

Από το 2016 που κυκλοφόρησε το πρώτο PS VR μέχρι σήμερα, θεωρείς ότι υπάρχει πληθώρα σοβαρών παιχνιδιών ώστε να κάνει πολλούς να πουν το αγοράζω τώρα γιατί θέλω να παίξω αυτά τα παιχνίδια οπωσδήποτε?

Γενικά σαν τεχνολογία μια χαρά εντυπωσιακή είναι. Όμως για μένα αυτό που έχει σημασία στο τέλος είναι αν υπάρχει κάποιος τίτλος που να θέλω να παίξω οπωσδήποτε. Και προς το παρόν πλην ίσως του Alyx (στο PC), όλα τα υπόλοιπα VR παιχνίδια με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Δεν θέλω να αγοράσω "τεχνολογία". Θέλω να υπάρχουν τίτλοι εκεί έξω που να με κάνουν να θέλω να παίξω.

Το headset από άποψη hardware είμαι σίγουρος ότι θα είναι υψηλής ποιότητας και με εντυπωσιακά χαρακτηριστηκά. Όπως ήταν και τα PSP και PS Vita στην εποχή τους. Τους περισσότερους όμως τους απασχολεί το software. Όχι το wow factor.

 

 

Καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτήν την στιγμή η Sony έχει ανακοινώσει (πάντα για ΑΑΑ)

1) Call of the Mountain
2) Resident Evil 8
3) GT 7
4) No Man's Sky

Από αυτά ουσιαστικά μόνο το 1ο είναι παιχνίδι καθαρά φτιαγμένο για VR άσχετα που και τα άλλα ταιριάζουν τέλεια. Η  Sony είχε πει κάποια στιγμή ότι την ενδιαφέρει σε αυτό το σημείο να φτιάξει παιχνίδια όπως τα 2-4. Δηλαδή VR πάνω σε έτοιμο παιχνίδι ώστε να συμφέρει η ανάπτυξη τους.

Θεωρώ ότι το έχει χειριστεί λάθος. Όταν βγήκε το PS5 είχε πολύ λιγότερα παιχνίδια από το vr2 αλλά ακόμα δεν βρίσκεις εύκολα να αγοράσεις επειδή ο κόσμος ξέρει ότι θα βγουν παιχνίδια ακόμα και αν τώρα δεν υπάρχει τίποτα. Έχει χτίσει μια φήμη και εμπιστοσύνη.

Στο vr2 τώρα που είναι ουσιαστικά καινούριο προιόν που ο περισσότερος κόσμος δεν έχει δοκιμάσει καν δεν υπάρχει αυτό το momentum. Όπως εσύ, ο κόσμος δεν ξέρει τι να περιμένει οπότε γιατί να δώσει 600 ευρώ; Θα έπρεπε να κάνει μια μεγάλη παρουσίαση να μας πει τι έχει σχεδιάσει ακόμα και αν δεν πρόκειται να βγει για 1-2 χρόνια, να δείξει γιατί να αγοράσω την συσκευή. Η  Meta πέταξε ένα video ότι θα φέρει το San Andreas και ακόμα το αναφέρουν χρήστες ως λόγο αγοράς και ας υπάρχει σιγή ασυρμάτου από τότε. 
Τέλος ακριβώς επειδή το vr δεν φαίνεται σε οθόνη και ο κόσμος δεν έχει εμπειρία πρέπει να βάλει demo παντού για το δοκιμάσει ο κόσμος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.vgchartz.com/article/456011/ps5-vs-xbox-series-xs-vs-switch-launch-sales-comparison-through-week-110/

image.png.3f7c51d7fb7fdf7b0adfef9efc89ad45.png

Βεβαια εχει ηδη ανακοινωσει οτι πουλησε 30m μεχρι τελος του '22, οποτε και ειναι ακομα πιο μπροστα..

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, kaliakman είπε

Καταλαβαίνω αυτό που λες. Αυτήν την στιγμή η Sony έχει ανακοινώσει (πάντα για ΑΑΑ)

1) Call of the Mountain
2) Resident Evil 8
3) GT 7
4) No Man's Sky

Από αυτά ουσιαστικά μόνο το 1ο είναι παιχνίδι καθαρά φτιαγμένο για VR άσχετα που και τα άλλα ταιριάζουν τέλεια. 

Αυτό ακριβώς θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα. Μόνο 1 από αυτά απαιτεί αγορά VR. Για να μη παρεξηγηθώ, πχ και στα υπόλοιπα θα είναι εντυπωσιακό να τα βλέπεις από το headset αλλά στο τέλος όλο αυτό δεν είναι παρά ένα ωραίο gimmick. Και εφόσον δεν χρειάζεσαι PSVR2 για να παίξεις RE8, GT7, No Man's Sky, καταλαβαίνεις...

Όσο αναφορά το να βάλει demo παντού για να δει ο κόσμος σίγουρα θα βοηθούσε λίγο αλλά και πάλι, ο κόσμος στο τέλος θα δει την τιμή του headset και θα πει "ωραία, πόσα παιχνίδια απαιτούν να αγοράσω κάτι τόσο ακριβό και πόσα από αυτά με ενδιαφέρουν".

Προσωπική άποψη εννοείται όλα τα παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Το PSVR ήταν και απ'ότι φαίνεται θα είναι ανύπαρκτο. Όσο αντιμετωπίζεται σαν gimmick ή side project ή extension όπως λεει και ο Luffy θα έχει την τύχη που είχαν και αντίστοιχα παλιότερα project όπως πχ το Sega 32x.

Όταν και αν θα έχουν ποτέ τα @@ να το υλοποιήσουν με κάποιο τρόπο αντίστοιχο με το Wii τότε ξαναμιλάμε. Δε βγάζει λογική το ότι ξοδεύουν πόρους σε αυτό αυτό το πράγμα με αυτό το τρόπο ενώ είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά από ένα μήνα

Μ ενημέρωσαν ότι η κονσόλα αντικαταστήθηκε

Αλλά δεν ξέρω αν είναι καινούργια ή refurbished

Περιμένω από Δευτέρα ενημέρωση από τον Κωτσόβολο

Εσείς τι πιστεύετε 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ilias78 είπε

 

Θα το αγοράσω αν και δεν είμαι γενικά των remake γιατί φαίνεται ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Αυτό που με ξενερώνει πόλυ όμως είναι ότι έχουν κάνει τον isaac να μιλάει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Το PSVR ήταν και απ'ότι φαίνεται θα είναι ανύπαρκτο. Όσο αντιμετωπίζεται σαν gimmick ή side project ή extension όπως λεει και ο Luffy θα έχει την τύχη που είχαν και αντίστοιχα παλιότερα project όπως πχ το Sega 32x.

Όταν και αν θα έχουν ποτέ τα @@ να το υλοποιήσουν με κάποιο τρόπο αντίστοιχο με το Wii τότε ξαναμιλάμε. Δε βγάζει λογική το ότι ξοδεύουν πόρους σε αυτό αυτό το πράγμα με αυτό το τρόπο ενώ είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

Είναι οξύμωρο να λέμε ταυτόχρονα:

  • Γιατί ξοδεύει χρήματα ενώ θα αποτύχει;
  • Θα αποτύχει γιατί δεν ρίχνει αρκετά χρήματα για παιχνίδια.
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kaliakman είπε

Είναι οξύμωρο να λέμε ταυτόχρονα:

  • Γιατί ξοδεύει χρήματα ενώ θα αποτύχει;
  • Θα αποτύχει γιατί δεν ρίχνει αρκετά χρήματα για παιχνίδια.

Οξύμωρο δεν είναι αυτό που είπα. Οξύμωρο είναι αυτό που κάνει.

Αυτό που είπα είναι ή το πηγαίνει all-in ή δεν αξίζει να ασχολείται.

Αυτό που κάνει είναι:

  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • ο κόσμος δε το αγοράζει γιατί δεν έχει υλικό και είναι ακριβό
  • Η Sony δε το υποστηρίζει με υλικό γιατί δεν έχει κόσμο
  • κτλ.

Νομίζω αυτό είναι το οξύμωρο. Αν το πιστεύει ας βγάλει το PS6 VR-only.

  • Like 1
Δημοσ.

δεν ειναι ακριβως ετσι. 

πρωτα απο ολα ξεκιναμε οτι δεν ηταν δυσαρεστημενοι απο τις πωλησεις του πρωτου ps vr.

νομιζω ειχα ακουσει για 5εκ συσκευες, που για την περιοδο ηταν σημαντικο μεριδιο της αγορας.

επενδυουν οσα πιστευουν οτι μπορουν να κανουν αποσβεση. Ο ζουκενμπεργκ βγηκε 3 χρονια νωριτερα στην αγορα και ηδη εχει σημαντικο προβαδισμα. Το στοιχημα για τη sony αυτη τη στιγμη ειναι να ανταγωνιστει το quest 2, που απο πωλησεις παει επισης καλα, μια και πλησιαζει τα νουμερα του series x. Αν πιασουν τετοια νουμερα και στη sony ο Ραιαν θα ηταν ευτυχισμενος.

Και απο αποψη περιεχομενου σε παιχνιδια, συνηθως η sony υπερτερει σε σχεση με το ζουκενμπεργκ. Βεβαια  διαφορα στη τιμη μεταξυ των 2 συσκευων ειναι θεμα, αλλα προς το παρον μαλλον και οι 2 απευθυνονται σε enthusiasts κοινο, που ισως να μη παιζει τοσο ρολο.

οσο αυξανεται η βαση χρηστων, τοσο θα μεγαλωνουν οι επενδυσεις και το αντιθετο αν παει απατο...

Δημοσ.

https://www.pushsquare.com/news/2023/01/bruce-straley-wasnt-credited-in-hbos-the-last-of-us-calls-for-unionization

In a long-form piece published in the Los Angeles Times, Straley suggests that unionization in the video games industry may be the solution to ensuring creators are recognized for their contributions.

Straley states that "it’s an argument for unionization that someone who was part of the co-creation of that world and those characters isn’t getting a credit or a nickel for the work they put into it." He describes what he thinks is the solution, musing that "maybe we need unions in the video game industry to be able to protect creators." According to the LA Times article, both HBO and Sony declined to comment on Straley's statement.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε το στοίχημα της Sony ήταν να ανταγωνιστεί την Nintendo στον τομέα της αγοράς handheld και είδαμε που κατέληξε τελικά η ιστορία. Τα έδωσαν όλα στο hardware και από ανάπτυξη τίτλων απλώς πέταξαν το μπαλάκι στους 3rd parties οι οποίοι χωρίς μια καλή εγκατεστημένη βάση χρηστών, προφανώς και δεν ήθελαν να επενδύσουν επιπλέον χρήματα για να βγάλουν τα παιχνίδια τους σε PSP/Vita.

Πως χτίζεις μια καλή εγκατεστημένη βάση? Κάνεις αυτό που κάνει η Nintendo. Βγάζεις πρώτα τη δική σου αρμάδα τίτλων (αποκλειστικών για το σύστημα) και με αυτόν τον τρόπο σιγά σιγά χτίζεις αυτή τη βάση χρηστών. Μετά οι 3rd parties αρχίζουν να ενδιαφέρονται και το σύστημα εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερα παιχνίδια και η βάση χρηστών μεγαλώνει συνεχώς. Και κάπου εκεί το σύστημα γίνεται επιτυχία.

Εγώ όσο αναφορά το PSVR2 βλέπω προς το παρόν την ίδια τακτική με τα PSP/Vita. Βγάζουμε ένα καλό hardware, λέμε στον κόσμο ότι το δικό μας είναι πιο μπροστά σε specs από τα υπόλοιπα, δείχνουμε 2-3 τίτλους και τέλος. Ελπίζουμε ότι πολύς κόσμος θα το αγοράσει από ενθουσιασμό και μετά θα ακολουθήσει η ανάπτυξη παιχνιδιών αν και εφόσον πουλήσει το σύστημα!! Ανάποδα δηλαδή.

Εφόσον λοιπόν η Sony βλέπει το προιόν της ως niche αγορά, ο κόσμος πως θα το δει? Ως mainstream?

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...