Προς το περιεχόμενο

Η VW μέχρι το 2035 θα έχει σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν οι τιμές δεν πέσουν και παραμένουν νταμπλ σκορ, στην Ελλάδα θα βγουν τιποτα πατέντες όπως τότε που ήθελαν να καταργήσουν την σούπερ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, adtakhs είπε

Στη Γερμανία η βασική τιμή του ηλεκτροκίνητου ID.3 με τη συστοιχία συσσωρευτών των 45 kWh είναι περίπου 30.000 Ευρώ η οποία είναι μεν αρχικά μεγαλύτερη από την τιμή ενός συμβατικού Golf 1.5 TSI που κοστίζει περίπου 26.500 Ευρώ, όμως μετά την αφαίρεση του ύψους 6.750 Ευρώ παρεχόμενου οικονομικού κινήτρου η διαφορά τιμής όχι μόνο μηδενίζεται αλλά αντιστρέφεται και το αποτέλεσμα της σύγκρισης καταλήγει να είναι υπέρ του ID.3 κατά 3.250 Ευρώ

αν οι μπαταρίες κοστίσουν παραπάνω στην 8ετία απο τα service ενός θερμικού , εξαφανίζεται κάθε όφελος.

Και μιλάμε για κανονική χρήση , με ξεζουμίσματα και ταχυφορτίσεις (έξτρα κόστος) , όχι σε γκαράζ (γείτονα?!!) και το βάζω στην πρίζα το βράδυ

Υπόψιν η VW πλήρωσε 2 δις πρόστιμο σε δίκτυο ταχυφορτιστών στην Αμερική (λόγω του σκανδάλου με τους ρύπους) και είναι ένας απο τους λόγους που μας τα έχει κάνει .......

Για Ελλάδα , όπως ήταν και είναι τα σαπάκια με γυρισμένα χλμ , μια χαρά είναι και τα ηλεκτρικά ,όταν έρθουν ,με τελειωμένες μπαταρίες για χωματερή

1 ώρα πριν, LongTom είπε

θέλει ειδικές εγκαταστάσεις που ίσως δεν είναι νόμιμο να χτιστούν παντού

έτσι νόμιζα , όμως στη Θεσ/κη πρόσφατα άνοιξε πρατήριο ανάμεσα απο πολυκατοικίες , δεν ξέρω πως παίχτηκε με τις άδειες

 

Αλλά στην Ελλάδα , που πληρώναμε εκατομμύρια € σε ρήτρες για αέριο που δεν καταναλώσαμε ,ενώ με τα λεφτά αυτά θα γινόταν έργα , με τη μισή Ελλάδα να μην έχει φυσικό αέριο για θέρμανση (αυτό που έγινε και γίνεται στην Πελοπόννησο ειδικά είναι απίστευτο) και τώρα να ξεκινάνε τα πρατήρια CNG για να προλάβουμε παρατάσεις (ολοκλήρωση 2025) , παραλίγο να χάσουμε κονδύλια επειδή το καθυστερήσαμε (2020 έπρεπε να υπάρχει πλήρες δίκτυο θέρμανσης και καυσίμου) δεν ξέρω κατα πόσο θα υπάρξει υποδομή για ηλεκτρικά

(αν το κόστος κτήσης , συντήρησης είναι φυσιολογικό)

Ποιο πιθανό είναι μπαλαντέζες στα πεζοδρόμια και blackout ,με κιλοβατώρα στα ύψη.

Το κερασάκι στην τούρτα , η Ελλάδα σαν την π..... πετάχτηκε να συνυπογράψει αίτηση για κατάργηση θερμικών το 2025 μαζί με κάποιες (αναπτυγμένες) χώρες 🙃

Προς το παρών μιας και το Dacia Spring δεν ήρθε στα 10 χιλιάρικα (όχι οτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αμάξι κύριο) , η μόνη λύση πλην των δίκυκλων ηλεκτρικών είναι το Citroen Ami με ενοικίαση στα 24 €/μήνα (αν ισχύσει αυτή η τιμή)

1 ώρα πριν, adi32 είπε

Αντε μπας και καθαρίσει η ατμόσφαιρα από τις τσιμινιέρες 

αν κερνάς παίρνω το fiat 500ράκι τώρα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν θα δούν τα νούμερα στις πωλήσεις να κάνουν βουτιά χωρίς αλεξίπτωτο θα αρχίσουν τις "αναθεωρήσεις" .

1 ώρα πριν, adi32 είπε

Αντε μπας και καθαρίσει η ατμόσφαιρα από τις τσιμινιέρες 

Γιατί το ρεύμα που θα παράγεται ? μήπως απο τις Α.Π.Ε ?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Και σου έρχεται η Apple ….. 

και σου λέει …. αλλαγή μπαταρίας μόνο σε εξουσιοδοτημένο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μηδενικά τέλη όπως και η επιδότηση αγοράς είναι το τυρί για την μετάβαση στα ηλεκτρικά , μην νομίζει κανείς ότι  θα ισχύουν εσαεί .Τα τέλη κυκλοφορίας είναι τεράστιο κομμάτι στον κρατικό προϋπολογισμό . Παρολαυτα τα ηλεκτρικά παραμένουν πανάκριβα όπως και ο ανεφοδιασμός τους χρονοβόρος και σπάνιος στο Ελληνικό οδικό δικτυο και το 2035 φαντάζει ουτοπικό για τα Ελληνικά δεδομένα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, peet είπε

Οταν θα δούν τα νούμερα στις πωλήσεις να κάνουν βουτιά χωρίς αλεξίπτωτο θα αρχίσουν τις "αναθεωρήσεις" .

Γιατί το ρεύμα που θα παράγεται ? μήπως απο τις Α.Π.Ε ?

2019-'20 η VW τριπλασίασε τις πωλήσεις ηλεκτρικών της.
Το 2020-'21 κατείχε το 30% των πωλήσεων στην Ευρώπη με το ρυθμό να μην προβλέπεται να μειωθεί στο άμεσο μέλλον. 
Στην πανδημία τα ηλεκτρικά ήταν η μόνη κατηγορία οχημάτων που είδε αύξηση πωλήσεων, κάτι που βόλεψε την VW.
Εάν περιμένεις τις πωλήσεις να κάνουν βουτιά, μην το κάνεις όρθιος, πάρε καρέκλα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, korakios είπε

Ντηλαντή απο ένα πούλιησε τγία ? Καγή φασ' 😁

Ε ναι, από τα 20-40Κ το FY19 στα 240Κ.

https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/24/volkswagen-group-doubles-teslas-rolling-12-month-european-ev-sales/

Συνεχίζουμε τα γέλια γερά και άσε τους κουτόφραγκους να επενδύουν στα ηλεκτρικά. 

Αναφορά σε κείμενο

So successful has the Volkswagen Group been so far this year that every fourth EV sold in Europe in 2021 has been one of theirs; either a Seat, a Skoda, a Volkswagen, an Audi or a Porsche.

It owns 24.5% of Europe’s EV sales from January to April this year, followed by Stellantis (17.1%), Renault/Nissan (12.5%) and Tesla (11.9%), with Hyundai/Kia (11.7%) nipping at Tesla’s heels.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
56 minutes ago, vortex365 said:

Τα τέλη κυκλοφορίας είναι τεράστιο κομμάτι στον κρατικό προϋπολογισμό .

Μικρό σίγουρα δεν είναι, αλλά όχι και τεράστιο, κάπου στα 1.2-1.3 δις είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, LongTom είπε

Ε ναι, από τα 20-40Κ το FY19 στα 240Κ.

https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/24/volkswagen-group-doubles-teslas-rolling-12-month-european-ev-sales/

Συνεχίζουμε τα γέλια γερά και άσε τους κουτόφραγκους να επενδύουν στα ηλεκτρικά.

Τα πάρω ντύο να φτουρίσω τότες , φχαριστούμε 🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LongTom είπε

2019-'20 η VW τριπλασίασε τις πωλήσεις ηλεκτρικών της.
Το 2020-'21 κατείχε το 30% των πωλήσεων στην Ευρώπη με το ρυθμό να μην προβλέπεται να μειωθεί στο άμεσο μέλλον. 
Στην πανδημία τα ηλεκτρικά ήταν η μόνη κατηγορία οχημάτων που είδε αύξηση πωλήσεων, κάτι που βόλεψε την VW.
Εάν περιμένεις τις πωλήσεις να κάνουν βουτιά, μην το κάνεις όρθιος, πάρε καρέκλα. 

Οταν μου πεις τι ποσοστό επι των συνολικών πωλήσεων του ομίλου αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά ,μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση .

Επίσης όταν μου πείς πώς θα αντικατασταθούν τα εκατοντάδες εκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσ καύσης ,που κυκλοφορούν στην Ε.Ε ,θα με βοηθήσεις πολύ .

Οσον αφορά την τελευταία σου παράγραφο δείχνει απλά το επίπεδο σου .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To '35?? Τι λες ρε μεγάλε? Δεκαπέντε χρόνια μετά??? 
Δεν είμαστε καθόλου καλά. Αντε ζορίσου λίγο αγόρι μου και τέλειωνε σε 5 χρονάκια ΜΑΧ. Δεν έχει περιθώρια ο Πλανήτης, είναι ΗΔΗ πολύ αργά!
(άκου ....2035)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ, το συγκεκριμένο εικονιζόμενο (id-4) το είδα προχθες από κοντά, μέσα-έξω, πολύ αξιόλογο και χωρίς να ξεφεύγει σε μέγεθος από ένα μικρομεσσίο πόλης. Το εσωτερικό είναι σαν "φρουριο", κλείνεις την πόρτα και νομίζεις ότι μπηκες σε άλλο πλανήτη από πλευράς μόνωσης, ποιοτικου εσωτερικού κλπ.

.... Μετά βέβαια πληροφορήθηκα την τιμή. 41,000 ????  Τιμή Ελλάδας μιλάω. Ε όχι ρε παιδιά. Προς Θεου δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, peet είπε

Οταν μου πεις τι ποσοστό επι των συνολικών πωλήσεων του ομίλου αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά ,μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση .

Επίσης όταν μου πείς πώς θα αντικατασταθούν τα εκατοντάδες εκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσ καύσης ,που κυκλοφορούν στην Ε.Ε ,θα με βοηθήσεις πολύ .

Οσον αφορά την τελευταία σου παράγραφο δείχνει απλά το επίπεδο σου .

Τα ποσοστά είναι εκεί και φαίνονται στο δεύτερο ποστ μου. Τα συνολικά φαντάζομαι βρίσκονται από ψάξιμο μερικών δευτερολέπτων.
Η ουσία όμως είναι ότι η στρατηγική των προηγούμενων ετών τους έδωσε αυτά τα αποτελέσματα στις πωλήσεις (μαζί με την ολική αλλαγή της βιομηχανίας που ήδη είναι εδώ) για αυτό και η ανακοίνωση. 

Θα αντικατασταθούν σχεδόν όλα - ανάλογα με τον ρόλο τους - σε βάθος δεκαετιών, με διαφορετικούς ρυθμούς αντικατάστασης ανάλογα την αγορά.
Π.χ. περί το 2040 κάποια ειδικευμένα επαγγελματικά προβλέπεται να είναι το 80+% ηλεκτρικά (ή υδρογόνου, ανάλογα την εφαρμογή και το niche) σύμφωνα με white papers της βιομηχανίας.
Δεν πιστεύω να θέλεις αύριο όλοι να έχουν ηλεκτρικά. 

Το επίπεδο της απάντησης είναι ανάλογο της "απορίας". 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...