Προς το περιεχόμενο

Η VW μέχρι το 2035 θα έχει σταματήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, LongTom είπε

Όπως πόσταρα πριν, τα στατιστικά, οι επίσημες ανακοινώσεις της VW και γενικά οι πληροφορίες τι γίνεται στην βιομηχανία είναι διαθέσιμες και στις απαντήσεις μου αλλά και με ένα ελάχιστο ψάξιμο, κυριολεκτικά δευτερολέπτων.
Η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρουν τα στοιχεία, το τι γράφεται εδώ (εμού συμπεραλαμβανομένου) είναι οδοντόκρεμες για να περνάει η ώρα. 


Κανείς δεν μιλάει για άμεση και ξαφνική εξάλειψη των θερμικών κινητήρων, αλλά παύση της παραγωγής από την VW (και άλλους OEM) μέχρι την σταδιακή αντικατάσταση του στόλου. Ποτέ και πουθενά δεν έχει αναφερθεί ότι στοχεύουν να αλλάξουν τον στόλο σε ηλεκτρικά από Δευτέρα. Αυτά είναι συμπεράσματα που δεν ξέρω από που και ποιος τα έβγαλε και τα έχουν ως καραμέλα για το πόσο "τρελό είναι το κόλπο των ηλεκτρικών".
Δεν ξέρω πως να το κάνω πιο απλό. 

Το τι λέει η  Χ εταιρία σήμερα το κρατάμε υπο σημείωση και το βάζουμε στην άκρη και όταν φθάσει το 23 το συζητάμε .

Το ένα σκέλος της όλης ιστορίας είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -αυτοκινητοβιομηχανίες .Το άλλο σκέλος της σύζητησης -προβλήματος είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που θα φορτίζει τις μπαταρίες αυτών των οχημάτων .

Αυτές είναι δυο διαφορετικές συζητήσεις ,που η πρώτη [δηλ το ηλεκτικό αυτοκίνητο] εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο την επάρκεια παραγωγής της δεύτερης .Επειδή το ηλεκτρικό ρεύμα απο ΑΠΕ είναι αστείο για τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες ,αυτό σημαίνει αύξηση της παραγωγής και φυσικά ενίσχυση του δικτύου διανομής [που ίσως είναι το πιό σοβαρό πρόβλημα] .Και ο μόνος υφιστάμενος τρόπος αυξησης της παραγωγής ρεύματος είναι Α] τα Χ ορυκτά καυσιμα και β] η πυρηνική ενέργεια .

Υπάρχει κάποια μελέτη σε επίπεδο Ε.Ε που να λεει αν κάθε χρόνο είσερχονται π.χ 1 εκ ηλεκτρικά οχήματα  πόσο θα πρέπει να αυξηθεί η ηλεκτρική παραγωγή και που θα θα βρεθούν οι επιπλέον ποσότητες που θα χρειαστούν ?

Εχει αποφασίσει η Ε.Ε να πάρει στα σοβαρά την κατασπατάληση ηλεκτρικής ενέργειας από τις παιχνιδομηχανές και την εξόρυξη κρυπτο έτσι ώστε να αποδοθεί αυτή η ενέργεια στη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινητων ?

Μήπως είναι καιρός να μπεί ενεργειακό όριο στην κατανάλωση των καρτών γραφικών π.χ στα 50 βαττ ?

Δεν γίνεται να έχουμε βάλει κανονισμούς σε ψυγεία ,κουζίνες ,πλυντήρια που όντως πλέον καίνε πολύ λίγο και να έχουμε κάρτες γραφικών 400 βαττ ή τρελές ποσότητες κατασπατάλησης ενέργειας για κρυπτονομίσματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Sorry που θα στενοχωρήσω ορισμένους, αλλά..

Υπάρχει πολιτική απόφαση (προφανώς) για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Που σημαίνει πως οι σύμβουλοι της πολιτικής ηγεσίας (και όχι κάποιοι τυχαίοι) έχουν εισηγηθεί υπέρ αυτού. Τι σας κάνει λοιπόν εσάς, τους σχολιαστές του φόρουμ, να πιστεύετε πως η δική σας άποψη είναι πιο βαρύνουσα;

Γράφετε για μπαταρίες, υλικά, εξόρυξη κλπ. Έχετε καμιά ιδέα πόσα κιλά μέταλο (ατσάλι, αλουμίνιο κλπ) χρειάζεται μια ΜΕΚ και τι απαιτείται για να φτιαχτούν τα εκατοντάδες εξαρτήματα τους;

Τα ορυκτέλαια; Τα καύσιμα; (Πηγές, τάνκερ, διυλιστήρια, μεταφορά)

Ξέρετε τι ποσοστό απόδοσης έχουν οι ΜΕΚ και τι οι ηλεκτροκινητήρες;

Γράφετε για Α.Π.Ε. πως δεν επαρκούν κλπ.

Σοβαρά τώρα; Στην Ελλάδα; Το δυναμικό είναι πρακτικά ανεξάντλητο (ήλιος και άνεμος). Τι να πούνε και οι Νορβηγοί που το έχουν πάρει και τόσο "ζεστά" το θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Doubt είπε

Σοβαρά τώρα; Στην Ελλάδα; Το δυναμικό είναι πρακτικά ανεξάντλητο (ήλιος και άνεμος). Τι να πούνε και οι Νορβηγοί που το έχουν πάρει και τόσο "ζεστά" το θέμα;

το δυναμικό δεν επαρκεί σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία , μελλοντικά δεν ξέρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

το δυναμικό δεν επαρκεί σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία , μελλοντικά δεν ξέρω

Εσύ εννοείς το υπό εκμετάλλευση, εγώ εννοώ το δυνητικά εκμεταλλεύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Doubt είπε

Εσύ εννοείς το υπό εκμετάλλευση, εγώ εννοώ το δυνητικά εκμεταλλεύσιμο.

Δε καταλαβαίνω τον όρο , αν εννοείς θεωρητικά , οκ , αλλά θεωρητικά σήμερα θα είχαμε >80% ρεύμα από ΑΠΕ 

7 ώρες πριν, Doubt είπε

Τι σας κάνει λοιπόν εσάς, τους σχολιαστές του φόρουμ, να πιστεύετε πως η δική σας άποψη είναι πιο βαρύνουσα;

Είπε κανένας ότι οι νομοθέτες τσεκάρουν το φόρουμ ;

Η μασαμπούκα οργανώθηκε , οι προσκλήσεις μοιράστηκαν , απλά σχολιάζουμε για την λυπητερή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

Δε καταλαβαίνω τον όρο , αν εννοείς θεωρητικά , οκ , αλλά θεωρητικά σήμερα θα είχαμε >80% ρεύμα από ΑΠΕ

Θεωρητικά και πρακτικά. Ούτε σκάψιμο χρειάζεται, ούτε γεωτρύπανα, ούτε οι 7 αδελφές (πάλαι ποτέ)

 

6 λεπτά πριν, korakios είπε

Είπε κανένας ότι οι νομοθέτες τσεκάρουν το φόρουμ ;

Όχι βέβαια. Η απορία είναι αν γνωρίζετε τους συμβούλους και τα διαπιστευτήρια τους κι αν πιστεύετε πως τα δικά σας προσόντα υπερτερούν και η γνώμη σας έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος. Και για να το πάμε και λίγο παραπέρα, σε ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο τι γίνεται; Ούτε εκείνοι σκαμπάζουν;

Για κυψέλες υδρογόνου έχω διαβάσει πρώτη φορά 20 χρόνια πριν, που είναι η εμπορική εφαρμογή τους; που είναι τα ΙΧ και που τα πρατήρια; Εντωμεταξύ οι ΗΠΑ έχουν "γεμίσει" φορτιστές και Τέσλα κι έρχεται και η σειρά της Ευρώπης. Πότε θα κάνει το "μπαμ" το υδρογόνο; ή μήπως θα είναι κυριολεκτικό "μπαμ" α λα Χίντενμπουργκ;

Spoiler

Hindenburg_disaster,_1937.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Doubt είπε

αν πιστεύετε πως τα δικά σας προσόντα υπερτερούν και η γνώμη σας έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος

Δεν είναι θέμα προσόντων είναι θέμα ρεαλιστικής εφαρμογής 
 

5 λεπτά πριν, Doubt είπε

Θεωρητικά και πρακτικά. Ούτε σκάψιμο χρειάζεται, ούτε γεωτρύπανα, ούτε οι 7 αδελφές (πάλαι ποτέ)

Πρακτικά πριν μια εβδομάδα ούτε ενέργεια είχαμε ούτε τοπικά το δίκτυο άντεξε 

Το τι χρειάζεται για τους υποσταθμούς, εναέριες ή υπόγειες γραμμές , δε γνωρίζω 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...