Προς το περιεχόμενο

Αύξηση της χρέωσης fixed απο NRG


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Θελεις να ακουσεις... Ασε τι σου ειπαν... Θα κανεις αιτηση στον νεο παροχο και θα γινει αυτοματα η αλλαγη...Θα ενημερωθει  και ο παλιος παροχος..

μηπως ομως ετσι πληρωνεις ρητρα αποχωρησης?  ενω κανονικα συμφωνα με τα λεγομενα τους οχι αν το κανω προς αυτους. Ισως κανω και τα δυο στειλω την καταγγελια της συμβασης και κανω ταυτοχρονα και στην ΔΕΗ. Θα ρωτησω για σιγουρα και την ΔΕΗ και την Nrg.  Ευχαριστω για τις απαντήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 737
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, gtok34 είπε

μηπως ομως ετσι πληρωνεις ρητρα αποχωρησης?  ενω κανονικα συμφωνα με τα λεγομενα τους οχι αν το κανω προς αυτους. Ισως κανω και τα δυο στειλω την καταγγελια της συμβασης και κανω ταυτοχρονα και στην ΔΕΗ. Θα ρωτησω για σιγουρα και την ΔΕΗ και την Nrg.  Ευχαριστω για τις απαντήσεις. 

Με την καταγγελια θα σου κανουν διακοπη στο ρευμα... Τι δεν καταλαβαινεις...Οχι..Στελε ενα email  και του λες οτι θα αποχωρησεις... Και πες του να μην σου βαλουν την ρητρα αποχωρησης αφου στο ειπαν... Και πιο πανω σου το ανεφεραν... Αν δεν.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μόλις έλαβα αυτή την απάντηση απο την NRG. Να σας ενημερώσω ότι πρόλαβα 31/03/2022 και έκανα συμβόλαιο στη ΔΕΗ οπότε λογικά δεν θα έχω ρήτρα αποχώρησης αλλά περιμένω τον λογαριασμό για να είμαι σίγουρος. Η απάντησή τους:

"Αγαπητέ κύριε  καλησπέρα σας,

 Σας ευχαριστούμε θερμά που επικοινωνήσατε με την nrg.

 Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως λόγω της κατάργησης του Fixed και της γραπτής ενημέρωσης που λάβατε στον λογαριασμό έκδοσης 19/11/2021 (επισυνάπτεται), έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από την nrg αζημίως έως τις 02.04.2022.

 Eπιπλέον, κατανοώντας το παράπονο που εκφράζετε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών που επικρατούν σε διεθνές πεδίο και κατά συνέπεια στις αγορές ενέργειας, δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμα τα σταθερά προγράμματα της εταιρείας μας.

Η συγκεκριμένη αλλαγή έγινε μετά από αξιολόγηση των συνθήκων που επικρατούν κατά το τρέχον διάστημα στις αγορές ενέργειας.

 Προκειμένου, η αύξηση να γίνει ακόμα πιο κατανοητή, σας ενημερώνουμε και δη όλως ενδεικτικά, ότι η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία αποτελεί τον αντικειμενικό δείκτη αποτύπωσης της εξέλιξης του συνολικού κόστους της εγχώριας χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας εκτινάχθηκε από το ποσό των 61,179 €/MWh, στο οποίο ίσχυε κατά τον μήνα Οκτώβριο 2020, στο ποσό των 265€/MWh κατά τον μήνα Δεκέμβριο 2021.

Τη σχετική πληροφορία, καθώς και την εξέλιξη του σχετικού κόστους και το 2022, μπορείτε να ελέγξετε στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras

 Σε κάθε περίπτωση και πάντα θέτοντας ως προτεραιότητά μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η nrg παρακολουθώντας πάντοτε τις εξελίξεις στην αγορά ενέργειας και θέλοντας να προσφέρει τις πιο ανταγωνιστικές παροχές στους πελάτες, θα αξιολογεί κάθε φορά νέες εμπορικές πρωτοβουλίες, με γνώμονα πάντοτε και διαρκώς τις συνθήκες που επικρατούν.

 Προχωρούμε με πίστη, σε μία πραγματικά απαιτητική συγκυρία, διατηρώντας πάντοτε την πελατοκεντρική φιλοσοφία και τις αρχές που μας διακρίνουν

 Σας ευχαριστούμε που παραμένετε πελάτης της nrg και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε αίτημα ή πληροφορία."

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giannis Vs είπε

Λοιπόν μόλις έλαβα αυτή την απάντηση απο την NRG. Να σας ενημερώσω ότι πρόλαβα 31/03/2022 και έκανα συμβόλαιο στη ΔΕΗ οπότε λογικά δεν θα έχω ρήτρα αποχώρησης αλλά περιμένω τον λογαριασμό για να είμαι σίγουρος. Η απάντησή τους:

"Αγαπητέ κύριε  καλησπέρα σας,

 Σας ευχαριστούμε θερμά που επικοινωνήσατε με την nrg.

 Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως λόγω της κατάργησης του Fixed και της γραπτής ενημέρωσης που λάβατε στον λογαριασμό έκδοσης 19/11/2021 (επισυνάπτεται), έχετε το δικαίωμα να αποχωρήσετε από την nrg αζημίως έως τις 02.04.2022.

 Eπιπλέον, κατανοώντας το παράπονο που εκφράζετε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών που επικρατούν σε διεθνές πεδίο και κατά συνέπεια στις αγορές ενέργειας, δεν είναι πλέον εμπορικά διαθέσιμα τα σταθερά προγράμματα της εταιρείας μας.

Η συγκεκριμένη αλλαγή έγινε μετά από αξιολόγηση των συνθήκων που επικρατούν κατά το τρέχον διάστημα στις αγορές ενέργειας.

 Προκειμένου, η αύξηση να γίνει ακόμα πιο κατανοητή, σας ενημερώνουμε και δη όλως ενδεικτικά, ότι η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία αποτελεί τον αντικειμενικό δείκτη αποτύπωσης της εξέλιξης του συνολικού κόστους της εγχώριας χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας εκτινάχθηκε από το ποσό των 61,179 €/MWh, στο οποίο ίσχυε κατά τον μήνα Οκτώβριο 2020, στο ποσό των 265€/MWh κατά τον μήνα Δεκέμβριο 2021.

Τη σχετική πληροφορία, καθώς και την εξέλιξη του σχετικού κόστους και το 2022, μπορείτε να ελέγξετε στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras

 Σε κάθε περίπτωση και πάντα θέτοντας ως προτεραιότητά μας την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η nrg παρακολουθώντας πάντοτε τις εξελίξεις στην αγορά ενέργειας και θέλοντας να προσφέρει τις πιο ανταγωνιστικές παροχές στους πελάτες, θα αξιολογεί κάθε φορά νέες εμπορικές πρωτοβουλίες, με γνώμονα πάντοτε και διαρκώς τις συνθήκες που επικρατούν.

 Προχωρούμε με πίστη, σε μία πραγματικά απαιτητική συγκυρία, διατηρώντας πάντοτε την πελατοκεντρική φιλοσοφία και τις αρχές που μας διακρίνουν

 Σας ευχαριστούμε που παραμένετε πελάτης της nrg και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε αίτημα ή πληροφορία."

 

με βαση την ΡΑΕ πρεπει να υπαρχει προσωποποιημενη πληροφόρηση για την αλλαγη στην συμβαση και οχι να αναγραφεται πανω στον λογαριασμο η σε site. Το γραφει σε ανακοινωση η ΡΑΕ εδω Ανακοίνωση της ΡΑΕ σχετικά με την Τροποποίηση Συμβάσεων Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Δικαιώματα Καταναλωτών - Rae Website

Εγω δεν το ειδα οποτε απο 15 Μαρτίου εως 28 Μαρτίου μου χρεωσαν Ρητρα. Εκανα καταγγελια στην ΡΑΕ συμφωνα με αυτη την ανακοινωση της. Η nrg φυσικα δεν το αποδεχετε λεει οτι ενημερωθηκα με τα ψιλα γραμματα αλλα αναμενω την αποφαση της ΡΑΕ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παρακάτω είναι η απάντηση της NRG στο αίτημα που κατέθεσα μέσω myRAE.

Εχω ήδη κάνει αίτηση στο Online από 27/3

 

Αναφορά σε κείμενο

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας

Θα θέλαμε αρχικώς, να σας ενημερώσουμε πως για την παροχή με αριθμό 7-xxxxxxxx-03, επιλέξατε στις 24.03.2021, την προωθητική ενέργεια «nrg save-40%» που σας προσφέρει 40% δωρεάν ρεύμα, [0,10442- (0,10442*40%) = 0,06265 €/kWh] και μηνιαία πάγιο 2,55€, για χρονικό διάστημα είκοσι τεσσάρων (24) μηνών. Επιπλέον, στον 1ο εκδοθέντα λογαριασμό αποτυπώθηκε εφάπαξ έκπτωση 25€.   

Η ρήτρα αναπροσαρμογής, συνιστά πάγιο όρο των συμβάσεων όλων των προμηθευτών και έχει τεθεί ακριβώς για να επιφέρει εξισορρόπηση, όταν οι όροι στους οποίους τα μέρη στηρίχθηκαν κατά το χρόνο σύναψης της σύμβασης, μεταβάλλονται ιδιαιτέρως δυσμενώς είτε για το ένα μέρος είτε για το άλλο. Άλλωστε, για τον λόγο αυτό η ρήτρα έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να επιφέρει όχι μόνο πρόσθετο κόστος αλλά και έκπτωση για τον πελάτη. 

Περαιτέρω, δυνάμει του όρου 6.4 του ως άνω εντύπου των Γενικών Όρων της Σύμβασης προβλέφθηκε ρητώς το δικαίωμα της εταιρείας μας να επιβάλλει χρέωση αναπροσαρμογής και περιγράφηκε η ακριβής μεθοδολογία υπολογισμού της εν λόγω χρέωσης. Σε κάθε περίπτωση, παραμένουν πάντοτε δημοσιευμένα και στον επίσημο ιστότοπό μας ( www.nrg.gr ).

Αργότερα και συγκεκριμένα στις 07.07.2021 επιλέξατε την συνδρομή nrg fixed με 9,90€/μηνιαίως. Η εν λόγω συνδρομή ανέστειλε τη δυνατότητά της εταιρείας μας, να σας επιβάλει χρέωση αναπροσαρμογής, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Ήδη λοιπόν, εκ του σχεδιασμού της προαιρετικής αυτής συνδρομής, καθίσταται απολύτως προφανής η διασύνδεση αυτής με τη χρέωση αναπροσαρμογής του άρθρου 6.4 των Γενικών όρων της σύμβασής σας και συνακόλουθα με το χονδρεμπορικό κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, ήτοι με την τιμή στην οποία η εταιρεία μας αγοράζει την ενέργεια που σας μεταπωλεί. Παρά ταύτα, δυστυχώς οι συνθήκες της αγοράς ενέργειας στις οποίες η εταιρεία μας είχε στηρίξει την ως άνω οικονομική της προσφορά μεταβλήθηκαν άρδην και εντελώς απρόοπτα, εκτινάσσοντας το χονδρεμπορικό κόστος ενέργειας σε υπέρογκα μεγέθη. 

Προκειμένου η ως άνω αύξηση να γίνει ακόμα πιο κατανοητή, σας ενημερώνουμε και δη όλως ενδεικτικά, ότι η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, η οποία αποτελεί τον αντικειμενικό δείκτη αποτύπωσης της εξέλιξης του συνολικού κόστους της εγχώριας χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας εκτινάχθηκε από το ποσό των 61,179 €/MWh, στο οποίο ίσχυε κατά τον μήνα Οκτώβριο 2020, στο ποσό των 252 €/MWh κατά τον μήνα Νοέμβριο 2021. Τη σχετική πληροφορία, καθώς και την εξέλιξη του σχετικού κόστους, μπορείτε να ελέγξετε και μόνη σας στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.admie.gr/agora/enimerotika-deltia/mesostathmiki-timi-agoras

Ως εκ τούτου για να μπορέσει η εταιρεία μας να ακολουθήσει τις επιταγές του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (συγκεκριμένα, το Παράρτημα 2 αυτού, όπου και ορίζεται ότι τα τιμολόγια θα πρέπει να αντανακλούν το πραγματικό κόστος προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, στο οποίο και περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων το κόστος αγοράς ενέργειας στη χονδρεμπορική αγορά, το κόστος της δραστηριότητας εμπορίας και διαχείρισης των πελατών, αλλά και ένα εύλογο κέρδος), έπρεπε να επαναπροσδιορίσει την πολιτική της και να προχωρήσει σε τροποποίηση ορισμένων εκ των προσφερόμενων εμπορικών προγραμμάτων της. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατάργηση της συνδρομής (add on) nrg fixed.

Επιπλέον,  υποχρέωση μας να μην τροποποιούμε το Γενικό Τιμοκατάλογο και τον Κατάλογο Προωθητικών Ενεργειών και Εκπτώσεων για τουλάχιστον έξι (6) μήνες από τη σύναψη της σύμβασης ισχύει και για αυτό η υπηρεσία παρέμεινε ενεργή για τουλάχιστον 6 μήνες. Η εταιρεία τηρώντας τον κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σας έχει ενημερώσει εγκαίρως για τη συγκεκριμένη αλλαγή μέσω του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας, με ημερομηνία έκδοσης 03.12.2021 και α/α 1002188268 όπου αναγράφετε  η ενημέρωση για την κατάργηση της συνδρομής  σας «nrg Fixed» σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) από 15.01.2022. Επισυνάπτεται στο παρόν ο εν λόγω λογαριασμός. 

Η nrg, τηρώντας πιστά τους όρους της Σύμβασης σας καθώς και τον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σας ενημέρωνε πως μπορείτε αν το επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Πλέον, έχει παρέλθει το διάστημα εκ του άρθρου 21

Από την 15.01.2022, διατηρούμε το δικαίωμα εφαρμογής του άρθρου του άρθρου 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Αυτό σημαίνει, πως μπορεί η χρέωση αναπροσαρμογής να είναι πιστωτική για εσάς (εις βάρος της nrg) ή χρεωστική προς εσάς. Περισσότερες πληροφορίες καθώς και αναλυτικά παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας της ρήτρας αναπροσαρμογής που εφαρμόζει η εταιρεία μας μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.nrg.gr/sites/default/files/2021-12/Ritra-anaprosarmogis.pdf

Ευχαριστούμε θερμά, 
Με εκτίμηση
nrg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/4/2022 στις 3:03 ΜΜ, IBAGASA είπε

Ποιά ΡΑΕ? Χαμένη υπόθεση! Oύτε απαντάνε, ούτε τίποτα! Αυτά θα ίσχυαν σε μια σοβαρή χώρα, όχι στην Ελλάδα.
Στην Elpedison μου έκαναν τα αίσχη του αιώνα και η ΡΑΕ σιωπά.

Το νόημα: Όποιος δεν αποχωρήσει στις 15 Μαίου από το Fixed της NRG, θα χρεωθεί με ρήτρα αποχώρησης αν θελήσει να φύγει μετά από αυτή την ημερομηνία.
Τις τιμές θα τις διατηρήσει μεν για 6 μήνες, αλλά πέρα της 15ης Μαίου θα χρεώνεται με Ρήτρα αποχώρησης.  Μου είπαν πως δεν έχει έρθει η σειρά μου ακόμα και πως σύντομα θα μου στείλουν επιστολή με Courier από ACS.

Παράνομα ξεπαράνομα, αυτά ισχύουν στο κρατίδιο που ονομάζεται Ελλάδα.
Όποιος θέλει να παραμείνει για 6 μήνες και ακολούθως να τρέχει στην ΡΑΕ για να γλιτώνει το +100άρικο της Ρήτρας Αποχώρησης, ας το κάνει. Πιθανότητες δικαίωσης 0%. Μου αναφέρθηκε πως η NRG έχει βρει το νομικό πλαίσιο, είναι σύννομο 100% και για αυτό προχωράει σε ταχυδρομική αποστολή. Εγώ πλέον έχω απογοητεύτει από όλο το Ρυθμιστικό πλαίσιο της ενέργειας και εννοείται πως γνωρίζω πως καμία ΡΑΕ δεν πρόκειται να με σώσει. Σιγά μη ρισκάρω εγώ να μου κόψουν το ρεύμα της επιχείρησης μου στηριζόμενος στην ανύπαρκτη ΡΑΕ.

Ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει, άλλωστε ενήλικες είμαστε και πράττουμε ατομικά.
Έκρινα σκόπιμο να ενημερώσω το Forum. Aυτά!

  Έχεις δίκιο , δεν υπάρχει ΡΑΕ ! Βασικά δεν υπάρχει κράτος να σε προστατεύει το μόνο που κάνουν είναι να σου ζητάνε λεφτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stiv67 είπε

  Έχεις δίκιο , δεν υπάρχει ΡΑΕ ! Βασικά δεν υπάρχει κράτος να σε προστατεύει το μόνο που κάνουν είναι να σου ζητάνε λεφτά

Καλησπέρα.. Υπάρχει ΡΑΕ.. Αλλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελίες.. Δεν υπάρχει προσωπικο αν έχεις διαβάσει.. Πως μπορεί να απαντήσει η ΡΑΕ όταν αναγράφεται επάνω στο συμβόλαιο σε καποιο αθρο για τις αλλαγές αυτές που μπορεί να προκυψουν λόγω των  αυξήσεων  και  μετά θα επιβαρυνθεί ο πελατης..Και δεν περιμενε κανένας ότι οι τιμές θα ξεφύγουν και θα υπάρξει πολεμος..Δυστυχώς σου λένε αφού υπέγραψες θα έπρεπε να τα είχες διάβασει αυτά.. Δεν ξέρω να έχει βγει κάποια  θετική απάντηση  και να δικαιωθεί ο πελατης.. Οι παροχοι δεν τους έχεις για χαζούς.. Και αυτοί οι παροχοι θέλουν να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους κοιτούν.. 

Επεξ/σία από takoulou
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2022 στις 3:32 ΜΜ, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Υπάρχει ΡΑΕ.. Αλλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες καταγγελίες.. Δεν υπάρχει προσωπικο αν έχεις διαβάσει.. Πως μπορεί να απαντήσει η ΡΑΕ όταν αναγράφεται επάνω στο συμβόλαιο σε καποιο αθρο για τις αλλαγές αυτές που μπορεί να προκυψουν λόγω των  αυξήσεων  και  μετά θα επιβαρυνθεί ο πελατης..Και δεν περιμενε κανένας ότι οι τιμές θα ξεφύγουν και θα υπάρξει πολεμος..Δυστυχώς σου λένε αφού υπέγραψες θα έπρεπε να τα είχες διάβασει αυτά.. Δεν ξέρω να έχει βγει κάποια  θετική απάντηση  και να δικαιωθεί ο πελατης.. Οι παροχοι δεν τους έχεις για χαζούς.. Και αυτοί οι παροχοι θέλουν να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους κοιτούν.. 

Το ότι δεν έχουν προσωπικό αυτό δεν είναι δικαιολογία ! θα μπορούσαν να πάρουν  !!!

Όταν πληρώναμε το fixed και δίναμε παραπάνω χρήματα στο πάγιο   τότε όλα καλά και ίσχυε η σύμβαση γιατί απλά κέρδιζαν !!! Αν έμενα χωρίς δουλειά θα μου έκαναν κάποια έκπτωσή αυτοί ??όχι βέβαια !!!θα μπορούσα να αλλάξω την σύμβαση ? όχι βέβαια!!! θα σου έλεγαν οτι έχεις υπογράψει ! τώρα όμως που χάνουν , άλλαξαν την σύμβαση χωρίς να υπάρχει κάποια ποινή για αυτούς ! Οι παροχοι δεν είναι χαζοί απλά χαζοί ήμαστε εμείς που ζούμε σε αυτή την χώρα και πληρώνουμε φόρος κτλ για ένα κράτος που δεν υπάρχει για τον πολίτη

Επικοινωνείς με ΡΑΕ  ,Συνήγορο του καταναλωτή κτλ και δεν σου απαντάνε ,δεν υπάρχουν πουθενά ! τι να το κάνω αν  θα δικαιωθώ μετά απο 2  χρόνια ! τώρα πως θα πληρώσω τα 1000 € που έστειλαν λογαριασμό

Ένα μεγάλο μπράβο - ευχαριστώ σε αυτούς που ασχολήθηκαν με το θέμα αυτό  και μας βοήθησαν και εμάς που δεν γνωρίζουμε από όλα αυτά (προγράμματα , αποχώρηση ,κτλ) ώστε τι βήματα να κάνουμε για να απαλλαγούμε από αυτές τις εταιρίες.

Καλημέρα...

Καλημέρα σε  όλους  διάβασα το παρακάτω και δεν ξέρω αν ισχύει " Όποιος ανήκει στο κοινωνικό τιμολόγιο δεν επιβαρύνετε με Ρήτρα Αναπροσαρμογής  " γνωρίζει κάποιος κάτι γι ' αυτό ?

https://www.ertnews.gr/eidiseis/oikonomia/elladaoikonomia/ritra-anaprosarmogis-ti-einai-kai-pos-syndeetai-me-toys-ayximenoys-logariasmoys-ilektrikoy-reymatos/

Επεξ/σία από stiv67
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά.

Θα ήθελα την πολύτιμη συμβουλή σας. Ήμασταν στην NRG με το Fixed ενεργοποιημένο και μέχρι τον Ιανουάριο όλα καλά. Δυστυχώς δεν είδαμε τα ψιλά γράμματα περί κατάργησής του και επιβολή ρήτρας αναπροσαρμογής μέχρι που μας ήρθε ο πρώτος υπέρογκος λογαριασμός. Αν και αντιδράσαμε σχετικά γρήγορα, ωστόσο καθώς μας ήταν αδύνατο να πάμε σε κατάστημα ΔΕΗ, δεν προλάβαμε και το χρόνο αποχώρησης χωρίς επιβολή ρήτρας πρόωρης αποχώρησης. Σήμερα, είμαστε πλέον στη ΔΕΗ, έχουμε ήδη πληρώσει τον 1ο λογαριασμό ρήτρα αναπροσαρμογής και από τον 2ο και τελευταίο λογαριασμό της NRG πληρώσαμε το σύνολό του πλην της ρήτρας αναπροσαρμογής (263€ με τον ΦΠΑ της) (πληρώσαμε δηλαδή και την πρόωρη αποχώρηση).

Τι μας συμβουλεύετε να κάνουμε;

Να πληρώσουμε και τη ρήτρα με το ΦΠΑ, καθώς φοβόμαστε μην μας κόψουν το ρεύμα;

Να κάνουμε κάποια καταγγελία στη ΡΑΕ ή στον ΣτΚ ή και στους 2;

Να κάνουμε αγωγή;

Να μην κάνουμε τίποτα;

Μεγάλο το μπέρδεμα. Είμαστε στη Βόρεια Ελλάδα με μωρό παιδί και θερμαινόμαστε και θα θερμαινόμαστε και του χρόνου με ηλεκτρικό ρεύμα (εκτός κ αν βρούμε άλλο σπίτι να νοικιάσουμε). Η ρήτρα αναπροσαρμογής μόνο για τον Ιανουάριο ήταν 549€ χωρίς τον ΦΠΑ!

Ευχαριστούμε για το χρόνο σας.

Επεξ/σία από katekar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, katekar είπε

Να κάνουμε κάποια καταγγελία στη ΡΑΕ ή στον ΣτΚ ή και στους 2;

η ΡΑΕ αργεί 6+ μήνες , αλλά είναι η μόνη που μπορεί να επιβάλλει

πάρε τηλ και στείλε και στο info αν μπορεί να αναστείλει εντολή διακοπής (ρισκάρεις)

επίσης ψάξε στο ΔΕΔΔΗΕ αν υπάρχει κάπου επίσημο έγγραφο αναστολής διακοπών ρεύματος στο σύστημά του (ΘΑΛΗ)

εννοείται πρώτα ξεκινάς καταγγελία πριν την πληρωμή

3 λεπτά πριν, katekar είπε

Να κάνουμε αγωγή;

αν αξίζει το χρηματικό ποσό για τα δικαστικά έξοδα, εκεί πάντως το δικαστήριο μπορεί να δώσει αναστολή

Spoiler


6 λεπτά πριν, katekar είπε

θερμαινόμαστε και θα θερμαινόμαστε και του χρόνου με ηλεκτρικό ρεύμα (εκτός κ αν βρούμε άλλο σπίτι να νοικιάσουμε).

αν εννοείς θερμοπομπούς , πέτα τους , βάλε κλιματιστικό καλό με δόσεις (στο άλλο θέμα πληροφορίες)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε

η ΡΑΕ αργεί 6+ μήνες , αλλά είναι η μόνη που μπορεί να επιβάλλει

πάρε τηλ και στείλε και στο info αν μπορεί να αναστείλει εντολή διακοπής (ρισκάρεις)

επίσης ψάξε στο ΔΕΔΔΗΕ αν υπάρχει κάπου επίσημο έγγραφο αναστολής διακοπών ρεύματος στο σύστημά του (ΘΑΛΗ)

εννοείται πρώτα ξεκινάς καταγγελία πριν την πληρωμή

αν αξίζει το χρηματικό ποσό για τα δικαστικά έξοδα, εκεί πάντως το δικαστήριο μπορεί να δώσει αναστολή

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 


αν εννοείς θερμοπομπούς , πέτα τους , βάλε κλιματιστικό καλό με δόσεις (στο άλλο θέμα πληροφορίες)

Το ζήτημα είναι ποιο θα είναι το κέρδος μας? Γιατί πολύ φοβάμαι ότι δεν θα δικαιωθούμε. Εννοώ ότι μπορεί να θα μας πουν αφού ενημερωθήκατε (με εκείνα τα ψιλά γράμματα στο πίσω μέρος του λογαριασμού), ας φεύγατε εγκαίρως. Το βλέπω λάθος?

Υπάρχει κάποιο έντυπο για καταγγελία που να έχετε φτιάξει;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, katekar είπε

Υπάρχει κάποιο έντυπο για καταγγελία που να έχετε φτιάξει;

όχι , η κάθε περίπτωση διαφορετική

Μόλις τώρα, katekar είπε

Εννοώ ότι μπορεί να θα μας πουν αφού ενημερωθήκατε (με εκείνα τα ψιλά γράμματα στο πίσω μέρος του λογαριασμού), ας φεύγατε εγκαίρως. Το βλέπω λάθος?

ναι μιας και δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις

https://www.rae.gr/μη-κατηγοριοποιημένο/28492/

2 λεπτά πριν, katekar είπε

Το ζήτημα είναι ποιο θα είναι το κέρδος μας? Γιατί πολύ φοβάμαι ότι δεν θα δικαιωθούμε.

τότε κάνε μέσω ΡΑΕ που είναι τζάμπα

πρώτα ξεκινάς αμφισβήτηση και ζητάς επιστροφή της ρήτρας (και αποχώρησης) μιας και δεν πρόσεξες τα ψιλά γράμματα στο λογαριασμό

αφού πάρεις αρνητική απάντηση (ή περάσουν 10 εργάσιμες χωρίς απάντηση) ανοίγεις αίτημα στο myrae αναφέροντας και την αδιαφορία της εταιρίας αν δεν έχει απαντήσει .

Αφού πάρεις και πάλι κονσέρβα αρνητική απάντηση τότε ζητάς απο ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα να επέμβει

Περιμένεις 6 μήνες +

Για το αν πληρώσεις ή όχι σου τα είπα πριν , καλή επιτυχία και σε τυχών εξελίξεις ενημέρωσέ μας :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι , η κάθε περίπτωση διαφορετική

ναι μιας και δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις

https://www.rae.gr/μη-κατηγοριοποιημένο/28492/

τότε κάνε μέσω ΡΑΕ που είναι τζάμπα

πρώτα ξεκινάς αμφισβήτηση και ζητάς επιστροφή της ρήτρας (και αποχώρησης) μιας και δεν πρόσεξες τα ψιλά γράμματα στο λογαριασμό

αφού πάρεις αρνητική απάντηση (ή περάσουν 10 εργάσιμες χωρίς απάντηση) ανοίγεις αίτημα στο myrae αναφέροντας και την αδιαφορία της εταιρίας αν δεν έχει απαντήσει .

Αφού πάρεις και πάλι κονσέρβα αρνητική απάντηση τότε ζητάς απο ΡΑΕ που παρακολουθεί το θέμα να επέμβει

Περιμένεις 6 μήνες +

Για το αν πληρώσεις ή όχι σου τα είπα πριν , καλή επιτυχία και σε τυχών εξελίξεις ενημέρωσέ μας :)

 

Η αμφισβήτηση και αίτηση επιστροφής της ρήτρας να είναι προς την nrg δηλαδή;

Ευχαριστώ,

Θα ενημερώσω αν/όταν έχω νέα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, katekar είπε

Η αμφισβήτηση και αίτηση επιστροφής της ρήτρας να είναι προς την nrg δηλαδή;

ναι , στα χρήσιμα έγγραφα στο site θα βρεις και φόρμα αμφισβήτησης λογαριασμού

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, korakios είπε

ναι , στα χρήσιμα έγγραφα στο site θα βρεις και φόρμα αμφισβήτησης λογαριασμού

Καλημέρα! Σήμερα είδα ότι η NRG μας ενημέρωσε με τον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 17.11.2021 για αλλαγές που θα τεθούν σε ισχύ από 01.01.2022. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΡΑΕ, δεν τηρήθηκε το διάστημα των 60 ημερών, σωστά;

Επεξ/σία από katekar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...