Προς το περιεχόμενο

Η Tesla λανσάρει τη συνδρομή Full Self Driving για $199 το μήνα


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδιά τραγουδάτε στο ρυθμό του youtube του facebook instagram και tiktok.

Ουδεμία σχέση οτιδήποτε διάβασα. Η αυτόνομη οδήγηση λειτουργεί τόσο τέλεια που δεν φαντάζεστε. Σε συγκεκριμένους δρόμους φυσικά. Αν οι δρόμοι έχουν καλή συντήρηση και είναι ευδιάκριτες οι γραμμές το σύστημα "παίζει" πολύ καλά και οι πιθανότητες για το οτιδήποτε είναι μηδαμινές. Στην κυριολεξία όπως ένα τραίνο όπως ανάφεραν ποιο πάνω. Όσο δύσκολο είναι να γίνει ατύχημα στο τρένο τόσο δύσκολο είναι και με την αυτόνομη οδήγηση της τεσλα (συγκεκριμένα να έχει το κατάλληλο hardaware εννοείται).

Ελλάδα δεν ξέρω καν αν το σύστημα εγκρίνει κανένα από τους δρόμους μας εκτός της Αττικής οδού ίσως. Στο μέλλον θα δημιουργηθούν τέτοιοι δρόμοι και στην Ελλάδα μας. Προς το παρόν δεν μας αφορά καν και εννοείται δεν σε υποχρεώνει να κάνεις την συνδρομή. 

Μάλιστα και εδώ όποιος το καταλάβει το κατάλαβε στην περίπτωση του τραίνου αν ένα παιδάκι μπει στις γραμμές ακόμη και με 10km να πηγαίνει το τραίνο δεν προφταίνει να σταματήσει με τίποτε. Ενώ το τέσλα σταματάει ακαριαία ακόμη και όταν δουν οι κάμερες του στα 100 μέτρα άνθρωπο η αντικείμενο. Και για να γνωρίζεται κάτι που δεν το λέει το άρθρο στην τελευταία έκδοση λογισμικού αν δεν είσαι σε δρόμο που είναι εγκεκριμένος απλά δεν μπαίνει στο Mode ότι και να κάνεις.

Οπότε άσχετα όλα τα σχόλια στο θέμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Στο θέμα μας όμως. ΧΟΝΤΡΟΤΑΤΗ μαλακία έκανε ο έλον με την παρούσα απόφαση και ενώ τον συμπαθώ ιδιαίτερα και σαν άνθρωπο και σαν εταιρία εδώ τα έκανε μαντάρα. Χοντρή κλοπή που μου θυμίζει κινήσεις  κάποιας άλλης εταιρίας ακατανόμαστης. Κρίμα και ελπίζω να είναι ένα από τα αστεία του. Που δεν είναι.. :(

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kostasperv είπε

 

Το ερώτημα που θα πρέπει να σε απασχολήσει είναι εάν είναι ηθικό ένας υπολογιστής να αποφασίζει έαν θα φρενάρει με 120km για να σώζει ένα σκυλί ή μια γάτα αλλά με κίνδυνο να πέσεις στον διπλανό γκρεμό.

 

 

 

To AI δεν αποφασίζει ούτε θα αποφασίσει ποτέ για κάτι,ουσιαστικά δεν υφίσταται ΑΙ. Το ΑΙ = (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ) θα κάνει απλά 100% αυτό που του έχει προγραμματίσει ο προγραμματιστής του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Οτι πεις εχεις δικιο.Παντως οχημα χωρις ανθρωπο στη θεση του οδηγου δεν υπαρχει ακομα .Μπορει να μην το οδηγαει αλλα υπαρχει .Οσο γαι τους αυτοματισμους ξερω οτι ασχολεισαι αλλα κρατα και μια πισινή για τον αλλον γιατι ποτε δεν ξερεις.

ΟΚ

4 ώρες πριν, nvel είπε

όσα bold και κεφάλαια να βάλεις άλλο οδηγός-χειριστής άλλο νομικά υπεύθυνος για τα ατυχήματα που προκαλούν οι αυτοματισμοί, που προφανώς δεν έχεις καμία επαγγελματική σχέση με αυτούς.

 

Επεξ/σία από agiannesg59
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην αφήσω το άλογο και το καρο μου για να σκλαβωθω σε βενζίνες, ασφάλειες, σέρβις και ΚΤΕΟ που η κάθε εταιρεία θέλει να μου επιβάλει. Κι αν έρθει ένα αμάξι και με πατήσει;

Συγγνώμη, εγώ το μέλλον δεν το οραματίζομαι σε καρο. Αν και ευτυχώς το μέλλον δεν θα με ρωτήσει κιόλας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsarouc είπε

παιδιά τραγουδάτε στο ρυθμό του youtube του facebook instagram και tiktok.

Ουδεμία σχέση οτιδήποτε διάβασα. Η αυτόνομη οδήγηση λειτουργεί τόσο τέλεια που δεν φαντάζεστε. Σε συγκεκριμένους δρόμους φυσικά. Αν οι δρόμοι έχουν καλή συντήρηση και είναι ευδιάκριτες οι γραμμές το σύστημα "παίζει" πολύ καλά και οι πιθανότητες για το οτιδήποτε είναι μηδαμινές. Στην κυριολεξία όπως ένα τραίνο όπως ανάφεραν ποιο πάνω. Όσο δύσκολο είναι να γίνει ατύχημα στο τρένο τόσο δύσκολο είναι και με την αυτόνομη οδήγηση της τεσλα (συγκεκριμένα να έχει το κατάλληλο hardaware εννοείται).

Ελλάδα δεν ξέρω καν αν το σύστημα εγκρίνει κανένα από τους δρόμους μας εκτός της Αττικής οδού ίσως. Στο μέλλον θα δημιουργηθούν τέτοιοι δρόμοι και στην Ελλάδα μας. Προς το παρόν δεν μας αφορά καν και εννοείται δεν σε υποχρεώνει να κάνεις την συνδρομή. 

Μάλιστα και εδώ όποιος το καταλάβει το κατάλαβε στην περίπτωση του τραίνου αν ένα παιδάκι μπει στις γραμμές ακόμη και με 10km να πηγαίνει το τραίνο δεν προφταίνει να σταματήσει με τίποτε. Ενώ το τέσλα σταματάει ακαριαία ακόμη και όταν δουν οι κάμερες του στα 100 μέτρα άνθρωπο η αντικείμενο. Και για να γνωρίζεται κάτι που δεν το λέει το άρθρο στην τελευταία έκδοση λογισμικού αν δεν είσαι σε δρόμο που είναι εγκεκριμένος απλά δεν μπαίνει στο Mode ότι και να κάνεις.

Οπότε άσχετα όλα τα σχόλια στο θέμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Στο θέμα μας όμως. ΧΟΝΤΡΟΤΑΤΗ μαλακία έκανε ο έλον με την παρούσα απόφαση και ενώ τον συμπαθώ ιδιαίτερα και σαν άνθρωπο και σαν εταιρία εδώ τα έκανε μαντάρα. Χοντρή κλοπή που μου θυμίζει κινήσεις  κάποιας άλλης εταιρίας ακατανόμαστης. Κρίμα και ελπίζω να είναι ένα από τα αστεία του. Που δεν είναι.. :(

Επιτέλους ΕΝΑΣ που ξέρει τι γράφει γνωρίζοντας δυο πράματα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, tsarouc είπε

παιδιά τραγουδάτε στο ρυθμό του youtube του facebook instagram και tiktok.

Ουδεμία σχέση οτιδήποτε διάβασα. Η αυτόνομη οδήγηση λειτουργεί τόσο τέλεια που δεν φαντάζεστε. Σε συγκεκριμένους δρόμους φυσικά. Αν οι δρόμοι έχουν καλή συντήρηση και είναι ευδιάκριτες οι γραμμές το σύστημα "παίζει" πολύ καλά και οι πιθανότητες για το οτιδήποτε είναι μηδαμινές. Στην κυριολεξία όπως ένα τραίνο όπως ανάφεραν ποιο πάνω. Όσο δύσκολο είναι να γίνει ατύχημα στο τρένο τόσο δύσκολο είναι και με την αυτόνομη οδήγηση της τεσλα (συγκεκριμένα να έχει το κατάλληλο hardaware εννοείται).

Ελλάδα δεν ξέρω καν αν το σύστημα εγκρίνει κανένα από τους δρόμους μας εκτός της Αττικής οδού ίσως. Στο μέλλον θα δημιουργηθούν τέτοιοι δρόμοι και στην Ελλάδα μας. Προς το παρόν δεν μας αφορά καν και εννοείται δεν σε υποχρεώνει να κάνεις την συνδρομή. 

Μάλιστα και εδώ όποιος το καταλάβει το κατάλαβε στην περίπτωση του τραίνου αν ένα παιδάκι μπει στις γραμμές ακόμη και με 10km να πηγαίνει το τραίνο δεν προφταίνει να σταματήσει με τίποτε. Ενώ το τέσλα σταματάει ακαριαία ακόμη και όταν δουν οι κάμερες του στα 100 μέτρα άνθρωπο η αντικείμενο. Και για να γνωρίζεται κάτι που δεν το λέει το άρθρο στην τελευταία έκδοση λογισμικού αν δεν είσαι σε δρόμο που είναι εγκεκριμένος απλά δεν μπαίνει στο Mode ότι και να κάνεις.

Οπότε άσχετα όλα τα σχόλια στο θέμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Στο θέμα μας όμως. ΧΟΝΤΡΟΤΑΤΗ μαλακία έκανε ο έλον με την παρούσα απόφαση και ενώ τον συμπαθώ ιδιαίτερα και σαν άνθρωπο και σαν εταιρία εδώ τα έκανε μαντάρα. Χοντρή κλοπή που μου θυμίζει κινήσεις  κάποιας άλλης εταιρίας ακατανόμαστης. Κρίμα και ελπίζω να είναι ένα από τα αστεία του. Που δεν είναι.. :(

Πραγματικά σε 5 σελίδες, μόνο αυτό και άλλο ένα σχόλιο μπορούν να χαρακτηριστούν σχόλια. Η αμάθεια δίνει και παίρνει, και μάλιστα σε κάτι που στην Ελλάδα, όπου και μας ενδιαφέρει, θα έρθει όταν θα έχουμε υδρογόνο στα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά οι μπαταρίες θα είναι για πέταμα. Από το 2013 μέχρι το 2021 υπήρξαν 196 ατυχήματα στα οποία έχουν εμπλακεί Tesla. Στο διάστημα 2013 με 2019 στην Αμερική υπήρξαν 249.081 θανατηφόρα τροχαία.

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, michael92 είπε

Διόρθωση: δεν υπάρχει πιο χαζό να από το να εμπιστεύεσαι τη ζωή σου σε τεχνητή νοημοσύνη με IQ κατσαρίδας.

Εδώ χωράει το πολιτικό μήνυμα της ημερας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Πραγματικά σε 5 σελίδες, μόνο αυτό και άλλο ένα σχόλιο μπορούν να χαρακτηριστούν σχόλια. Η αμάθεια δίνει και παίρνει, και μάλιστα σε κάτι που στην Ελλάδα, όπου και μας ενδιαφέρει, θα έρθει όταν θα έχουμε υδρογόνο στα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά θα είναι για πέταμα. Από το 2013 μέχρι το 2021 υπήρξαν 196 ατυχήματα στα οποία έχουν εμπλακεί Tesla. Στο διάστημα 2013 με 2019 στην Αμερική υπήρξαν 249.081 θανατηφόρα τροχαία.

Δεν φταίνε τα τεσλα για αυτό αλλά οι ανεύθυνοι οδηγοί τους που παίζουν το πιπί τους μέσα στο αυτοκίνητο. Εκατομύρια ψυχές χάνονται στην άσφαλτο κάθε μέρα και δεν είναι τέσλα. Ο ανεύθυνος που ενεργοποιεί αυτόματο πιλότο εκεί που δεν πρέπει είναι δολοφόνος. Τώρα με το νέο λογισμικό αυτό θα κοπεί. και το λογισμικό θα αποφασίζει αν πρέπει να μπει ο αυτόματος η όχι ανάλογα τον δρόμο και την database που του έχουν αποθηκεύσει.

Επίσης τα νούμερα που παραθέτεις δεν έχουν καμία ισχύ αν δεν συνοδεύονται από λινκ με κάποια έγκυρη πηγή.

Τέλος ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει για πάντα. Θα υπάρξουν και εναλλακτικές αλλά θα είναι κυρίαρχη για ΠΑΝΤΑ. Θα αλλάξουν πολλά στην αυτοκίνηση στην τεχνολογία που θα έχουν και στον τρόπο μετάδοσης κίνησης κλπ κλπ αλλά ο κινητήρας στο μέλλον θα βασίζεται πάντα στην ηλεκτρική ενέργεια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Δεν φταίνε τα τεσλα για αυτό αλλά οι ανεύθυνοι οδηγοί τους που παίζουν το πιπί τους μέσα στο αυτοκίνητο. Εκατομύρια ψυχές χάνονται στην άσφαλτο κάθε μέρα και δεν είναι τέσλα. Ο ανεύθυνος που ενεργοποιεί αυτόματο πιλότο εκεί που δεν πρέπει είναι δολοφόνος. Τώρα με το νέο λογισμικό αυτό θα κοπεί. και το λογισμικό θα αποφασίζει αν πρέπει να μπει ο αυτόματος η όχι ανάλογα τον δρόμο και την database που του έχουν αποθηκεύσει.

Επίσης τα νούμερα που παραθέτεις δεν έχουν καμία ισχύ αν δεν συνοδεύονται από λινκ με κάποια έγκυρη πηγή.

Τέλος ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει για πάντα. Θα υπάρξουν και εναλλακτικές αλλά θα είναι κυρίαρχη για ΠΑΝΤΑ. Θα αλλάξουν πολλά στην αυτοκίνηση στην τεχνολογία που θα έχουν και στον τρόπο μετάδοσης κίνησης κλπ κλπ αλλά ο κινητήρας στο μέλλον θα βασίζεται πάντα στην ηλεκτρική ενέργεια.

 

Αρχικά να σου πω ότι μάλλον διάβασες λάθος το μήνυμα, κάντε μια προσπάθεια πάλι. Ακριβώς το ίδιο λέμε, τα νούμερα είναι υπερβολικά μικρά για να χαρακτηριστεί ολόκληρη η εταιρεία ως μαλακία.

Επίσης εφόσον δεν κάνεις έναν κόπο να βρεις πανεύκολα τα νούμερα πάμε tesla και Αμερική.

Οπότε για να μην σε κουράζω και διαβάζεις πάλι με κίνδυνο να μην καταλάβεις ξανά τι έγραψα να πω πιο απλά.

Όσοι κράζουν τα τέσλα για ατυχήματα δεν έχουν ιδέα απλά. Αρχικά τα 196 ατυχήματα με εμπλοκή Tesla (όχι απαραίτητα ευθύνη του οχήματος) σε μια 8ετία, με 249.000 σε μια 6ετία είναι σταγόνα στον ωκεανό. Άρα το παραμύθι με τα ατυχήματα, και κυρίως, με ευθύνη του αυτοκινήτου πρέπει να σταματήσει. Ελπίζω τώρα να το κατάλαβες το μήνυμά μου.

Επίσης, προφανώς χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια και προφανώς εκεί θα βασίζεται ο κινητήρας. Το "καύσιμο" είναι που μας καίει. Λάθος διατύπωση το ηλεκτρικά στο προηγούμενο μήνυμα, θα το διορθώσω. Το μέλλον σε αυτό το κομμάτι είναι https://afdc.energy.gov/vehicles/fuel_cell.html

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ασχετο....

αλλα για να μην προμοταρουμε συνεχεια μονο τον elon, σε μια ωριτσα εχει την εκτοξευση blue origin με τον bezos μεσα για οποιον ενδιαφερεται να το δει  live(στο site τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Όσοι κράζουν τα τέσλα για ατυχήματα δεν έχουν ιδέα απλά. Αρχικά τα 196 ατυχήματα με εμπλοκή Tesla (όχι απαραίτητα ευθύνη του οχήματος) σε μια 8ετία, με 249.000 σε μια 6ετία είναι σταγόνα στον ωκεανό. Άρα το παραμύθι με τα ατυχήματα, και κυρίως, με ευθύνη του αυτοκινήτου πρέπει να σταματήσει. Ελπίζω τώρα να το κατάλαβες το μήνυμά μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...