Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta για πρώτο αυτοκίνητο


Lesdal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δεν είναι κρίμα όμως να δώσει 7χιλ€ για να κρατήσει το αυτοκίνητο 8χρόνια και κάθε φορά που οδηγά να μην τον καλύπτει;

Ενώ αν έδινε πχ 1χιλ€ παραπάνω να τον καλύπτει; Άσε που θεωρώ ότι 1χιλ€ θα το βγάλει από την οικονομικότερη κατανάλωση και σίγουρα εξοπλιστικά θα είναι καλύτερο το τούρμπο.

Αν κάνει υπομονή μέχρι το τέλος τους έτους θεωρώ ότι θα βρει κάτι καλό!

 

Μα γιατι να μην τον καλυπτει?

Αυτο λεω,πως αν δε ζητα τις επιδοσεις,δε τον ενδιαφερουν οι παραπανω ιπποι και δε θα του λειψουν ωστε να πεις οτι εκανε κακη επιλογη.

Εαν του βγει στα ιδια ,τοτε οκ ας παρει το τουρμπατο προφανως αλλα μπορει να μην εχει τη πολυτελεια να περιμενει να βρει η να βαλει παραπανω χρηματα.Συν το οτι εχει και περισσοτερες επιλογες για το ατμοσφαιρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Μα γιατι να μην τον καλυπτει?

Αυτο λεω,πως αν δε ζητα τις επιδοσεις,δε τον ενδιαφερουν οι παραπανω ιπποι και δε θα του λειψουν ωστε να πεις οτι εκανε κακη επιλογη.

Εαν του βγει στα ιδια ,τοτε οκ ας παρει το τουρμπατο προφανως αλλα μπορει να μην εχει τη πολυτελεια να περιμενει να βρει η να βαλει παραπανω χρηματα.Συν το οτι εχει και περισσοτερες επιλογες για το ατμοσφαιρα.

Γιατί εκτός πόλης για να κινηθείς ικανοποιητικά, χωρίς να ανακατεύεις την σούπα κάθε τρεις και λίγο, θέλεις ροπη. Τα ατμοσφαιρικά έχουν μικρό ωφέλιμο εύρος και μικρές τιμές. Αυτό μεταφράζεται σε συχνές αλλαγές και υψηλή κατανάλωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Γιατί εκτός πόλης για να κινηθείς ικανοποιητικά, χωρίς να ανακατεύεις την σούπα κάθε τρεις και λίγο, θέλεις ροπη. Τα ατμοσφαιρικά έχουν μικρό ωφέλιμο εύρος και μικρές τιμές. Αυτό μεταφράζεται σε συχνές αλλαγές και υψηλή κατανάλωση.

Ετσι οπως εχει γινει το επαρχιακο δικτυο ομως σπανια θα χρειαστει αυτο.Πας στη πλειοψηφια της διαδρομης με 120 χαλαρα.Ουτε κατεβασματα ουτε τιποτα.

Αν θελει να κυκλοφορησει σε φαση παλαιας εθνικης τοτε πασο.

Δε λεω πως το τουρμπατο δεν ειναι καλυτερο.Λεω πως ενδεχομενως δε θα του χρειαστει ,εαν κανει τη χρηση που λεει.Οποτε εαν του βγαινει εξτρα,τοτε να μη το χρεωθει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, filarhos είπε

Γιατί εκτός πόλης για να κινηθείς ικανοποιητικά, χωρίς να ανακατεύεις την σούπα κάθε τρεις και λίγο, θέλεις ροπη. Τα ατμοσφαιρικά έχουν μικρό ωφέλιμο εύρος και μικρές τιμές. Αυτό μεταφράζεται σε συχνές αλλαγές και υψηλή κατανάλωση.

 

5 ώρες πριν, Dantε είπε

Ετσι οπως εχει γινει το επαρχιακο δικτυο ομως σπανια θα χρειαστει αυτο.Πας στη πλειοψηφια της διαδρομης με 120 χαλαρα.Ουτε κατεβασματα ουτε τιποτα.

Αν θελει να κυκλοφορησει σε φαση παλαιας εθνικης τοτε πασο.

Δε λεω πως το τουρμπατο δεν ειναι καλυτερο.Λεω πως ενδεχομενως δε θα του χρειαστει ,εαν κανει τη χρηση που λεει.Οποτε εαν του βγαινει εξτρα,τοτε να μη το χρεωθει.

 

Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές! Νομίζω το εαν εχει τουρμπο ή οχι έρχεται λιγο μετά οσον αφορά τις απαιτήσεις οπότε λεω να μην το εχω ως απαραιτητη προυποθεση για το υποψηφιο αυτοκίνητο. Δυστυχως επειδη ταλαιπωρουμαι καθημερινα με τα μέσα στο κεντρο της αθήνας κοιταω να μη με πιασει χειμώνας μεχρι να βρώ το αμάξι. Σιγουρα δεν θελω να παρω γουρουνι στο σακι εννοειται. Ξέρει κανεις εκ πειρας αν κοιτάξω για το 1.400, θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά το 1400 καλά θα πηγαίνει, όχι όπως το 1000άρι, και ίσως καίει και λίγο περισσότερο.

Πλεονεκτήματα: λιγότερα ανταλλακτικά, λιγότερο πιεσμένος κινητήρας γενικότερα πιο απλό

Μειονεκτήματα: φορολογικά μετράνε τα κυβικά, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια μεγαλύτερα.

 

Υ.Γ. Για την κατανάλωση δες τι λέει επίσημα η ford για τα δύο και θα πάρεις μια ιδέα, πραγματική +20% τουλάχιστον για το ατμοσφαιρικό και +10% για το τουρμπο (γενικότερη ιδέα από διάφορες συγκρίσεις).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Dantε said:

Παντως προσωπικα πιστευω πως μια χαρα ταξιδακι κανεις και με τα 82 αλογα.

Εαν το θες για απλη χρηση,μια χαρα θα σου ειναι.

Οι πρωτοι ecoboost ειχαν θεματα απο οτι ειχα δει.

Αν είναι μέχρι 2 άτομα και είσαι προετοιμασμένος να κατεβάζεις μέχρι και 3η για να διατηρεί ταχύτητα στην εθνική τότε κάνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2021 συζητάμε για ενα νέο παιδι να παρει ατμοσφαιρικό αμάξι 80 ίππων και λέμε εντάξει «μια χαρά παει» και ταξίδια. 

Το «μια χαρά παει» ρε παιδιά μερικοί πως το εννοείτε? Γιατί «μια χαρά» φτάνανε στο χωριό παλαιότερα και με τα καρα των 60 ίππων , δεν πήγαιναν με τα πόδια Ε. 

Δεν ειναι κοινή λογική οτι ενα αμάξι που θα ζοριστεί να αποδώσει, θα κάψει και παραπάνω? 

Γιατι στη σημερινή εποχή ακόμα κάποιοι πιστεύουν οτι οι ίπποι χρειάζονται μονο αν είσαι γκαζιαρης κι όχι για ασφάλεια? 

@topic starter θες να κανεις ταξίδια με φιλαράκια μέσα, ac αναμμένο, με το ατμοσφαιρικό των 80 ίππων? Good luck with that. Ενημερωτικά εκανα ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα λόγω δουλειάς με Clio αντίστοιχης ιπποδύναμης αλλα πετρέλαιο diesel τουρμπατο. Η ροπή το έσωζε αλλα φίλε μου τα αλογάκια του δεν ηταν γι αυτή τη δουλειά. 

Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι αγοράζοντας ενα αμάξι ξεπερασμένης τεχνολογίας θα βγεις κερδισμένος, πάω πάσο. 

Επεξ/σία από margaritagr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο 1250 είναι ενας κινητήρας διαμαντάκι, με ροπή απο χαμηλα, οικονομικός και πολύ αξιόπιστος. Τον είχα σε ενα Fiesta του 98' και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη ήταν πολύ καλος, το μόνο αμάξι που το ξεκινούσα σχεδόν απο 0χλμ με 2ά. Σίγουρα ο 1000ρης έχει καλύτερες επιδόσης και θα είναι πιο διασκεδαστικός αλλα μοιραία δεν θα έχει την αξιοπιστία του 1.25. Διαλέγεις και παίρνεις

Επεξ/σία από lary7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, margaritagr είπε

2021 συζητάμε για ενα νέο παιδι να παρει ατμοσφαιρικό αμάξι 80 ίππων και λέμε εντάξει «μια χαρά παει» και ταξίδια. 

Το «μια χαρά παει» ρε παιδιά μερικοί πως το εννοείτε? Γιατί «μια χαρά» φτάνανε στο χωριό παλαιότερα και με τα καρα των 60 ίππων , δεν πήγαιναν με τα πόδια Ε. 

Δεν ειναι κοινή λογική οτι ενα αμάξι που θα ζοριστεί να αποδώσει, θα κάψει και παραπάνω? 

Γιατι στη σημερινή εποχή ακόμα κάποιοι πιστεύουν οτι οι ίπποι χρειάζονται μονο αν είσαι γκαζιαρης κι όχι για ασφάλεια? 

@topic starter θες να κανεις ταξίδια με φιλαράκια μέσα, ac αναμμένο, με το ατμοσφαιρικό των 80 ίππων? Good luck with that. Ενημερωτικά εκανα ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα λόγω δουλειάς με Clio αντίστοιχης ιπποδύναμης αλλα πετρέλαιο diesel τουρμπατο. Η ροπή το έσωζε αλλα φίλε μου τα αλογάκια του δεν ηταν γι αυτή τη δουλειά. 

Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι αγοράζοντας ενα αμάξι ξεπερασμένης τεχνολογίας θα βγεις κερδισμένος, πάω πάσο. 

Το γνωρίζει προφανώς ο φίλος ότι δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 80 άλογα και στην τελική υπάρχουν και χειρότερα όπως ο κινητήρας της Toyota ο 1KR-FE 😅

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, NickTG είπε

Αν είναι μέχρι 2 άτομα και είσαι προετοιμασμένος να κατεβάζεις μέχρι και 3η για να διατηρεί ταχύτητα στην εθνική τότε κάνεις. 

Ενταξει το θεμα ειναι να μην εχω στην καθημερινοτητα μου προβλημα.Τωρα για την εκδρομη που θα παω με την κοπελα μου για παραδειγμα ή με φιλους αν ειναι λιγο ψοφιο το αμαξι δεν πειραζει. Δεν εχω να κάνω μεγαλες αποστασεις περα απο τις εκδρομές μου.

 

3 ώρες πριν, margaritagr είπε

2021 συζητάμε για ενα νέο παιδι να παρει ατμοσφαιρικό αμάξι 80 ίππων και λέμε εντάξει «μια χαρά παει» και ταξίδια. 

Το «μια χαρά παει» ρε παιδιά μερικοί πως το εννοείτε? Γιατί «μια χαρά» φτάνανε στο χωριό παλαιότερα και με τα καρα των 60 ίππων , δεν πήγαιναν με τα πόδια Ε. 

Δεν ειναι κοινή λογική οτι ενα αμάξι που θα ζοριστεί να αποδώσει, θα κάψει και παραπάνω? 

Γιατι στη σημερινή εποχή ακόμα κάποιοι πιστεύουν οτι οι ίπποι χρειάζονται μονο αν είσαι γκαζιαρης κι όχι για ασφάλεια? 

@topic starter θες να κανεις ταξίδια με φιλαράκια μέσα, ac αναμμένο, με το ατμοσφαιρικό των 80 ίππων? Good luck with that. Ενημερωτικά εκανα ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα λόγω δουλειάς με Clio αντίστοιχης ιπποδύναμης αλλα πετρέλαιο diesel τουρμπατο. Η ροπή το έσωζε αλλα φίλε μου τα αλογάκια του δεν ηταν γι αυτή τη δουλειά. 

Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι αγοράζοντας ενα αμάξι ξεπερασμένης τεχνολογίας θα βγεις κερδισμένος, πάω πάσο. 

Κατάλαβα.. αρα πιστευεις πως θα πρεπει να στραφώ στο χιλιαρι με 100 άλογα ή 125? Δεν ειμαι απόλυτος και η αληθεια ειναι πως δεν το εχω αποκλεισει απο τα φιλτρα στην αναζητηση στο car.

 

2 ώρες πριν, jumaru99 είπε

Σε αντιπροσωπεία της Ford που πήγα πρόσφατα ο έλεγχος είναι 40€.

Σε ποιά ακριβώς πήγες? Το αμαξι σου εδωσαν την εντυπωση οτι ελεγχθηκε καλα? Συνδεθηκε σε διαγνωστικό και ανέβηκε πανω για να το δουν απο κατω?

Επεξ/σία από Lesdal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 1 εν ετει 2021, απορω πως καποιοι νομιζουν οτι χρειαζονται 150-200 ΗΡ για τις καθημερινες μετακινησεις τους, αλλα και κανα ταξιδακι....??  ΟΚ.... γουστο και αποψη του καθενος...!! 

2 Η καταναλωση ενος αυτοκινητου, οποιοδηποτε κι αν ειναι αυτο, εκτος απο την σχεση Βαρους/Ιπποδυναμης,  εχει αμεση σχεση και με τον τροπο οδηγησης του ιδιοκτητη του. Εαν εχει μαθει ο ιδιοκτητης του να οδηγει με την μεθοδο "αυγο στο γκαζι", θα καψει αρκετα λιγοτερα λιτρα καυσιμου, απο καποιον που εχει μαθει να βαζει "πετρα στο γκαζι"......!!!!   ετσι κι αλλιως σημερα, ολα τα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας, παιζουν σε πολυ συγκεκριμενες τιμες καταναλωσης, και παρα πολυ κοντινες. οποτε, θεωρω οτι την μεγαλυτερη διαφορα στην καταναλωση, σε βαθος χρονου, θα την κανει ο τροπος οδηγησης. 

3 Οσον αφορα Turbo ή Ατμοσφαιρικο, τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα του καθενος, εχουν αναφερθει.  Εγω απλως θα συμπληρωσω, οτι οταν αγοραζεις μεταχειρισμενο αυτοκινητο και ειναι με τουρμπο, καλο θα ειναι να γνωριζεις απο πριν, οτι καποια στιγμη στα 100-150 χιλ χλμ, ισως χρειαστει σερβις/τσεκ-απ η τουρμπινα.  και στα μεταχειρισμενα ξερεις οτι ΙΣΩΣ κρυβουν και καποια χλμ.......!!!  Εκτος κι αν ειναι απο ιδιωτη που τον γνωριζεις.   

4. Γενικοτερα θα ελεγα πετρελαιο, αλλα επειδη παει προς απαγορευση/καταργηση, καλυτερα να μην μπλεχτεις καθολου..!!! 

5. κοιτα το αυτοκινητο που θα παρεις να σε βολευει ΠΡΑΚΤΙΚΑ. μην κανεις εκπτωσεις στην πρακτικοτητα. αυτο το λεω γιατι ανεφερες οτι και με 3πορτο θα...."βολευτεις"...!!!!  λιγοτερο να σε ενδιαφερει αν εχει 85-100-120-150 αλογα, γιατι δεν πας για ραλλυ.........!!! 

 

ΥΓ στην ηλικια των 24, κοιτα να παρεις ενα αμαξι που και να το γουσταρεις εσυ πρωτα απο ολα, και να σου αρεσει να το βλεπεις, και να το κυκλοφορεις..!   

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, cabdik said:

 1 εν ετει 2021, απορω πως καποιοι νομιζουν οτι χρειαζονται 150-200 ΗΡ για τις καθημερινες μετακινησεις τους, αλλα και κανα ταξιδακι....??  ΟΚ.... γουστο και αποψη του καθενος...!! 

Δεν είδα κάποιον πάντως να προτείνει αμάξι με 150-200 άλογα. 

Βέβαια πάλι, ανάλογα το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου, θα μπορούσε να έχει τόσα και να ήταν από αργό έως απλά σβέλτο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Lesdal είπε

Σε ποιά ακριβώς πήγες? Το αμαξι σου εδωσαν την εντυπωση οτι ελεγχθηκε καλα? Συνδεθηκε σε διαγνωστικό και ανέβηκε πανω για να το δουν απο κατω?

Πλήρης έλεγχος έγινε. Και δόθηκε και έκθεση. Σε όλες τις μεγάλες αντιπροσωπείες που ρώτησα πριν πάω το ίδιο κόστος είχε. Για Αθήνα πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...