Iasonas Pav Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Χθές σε μαγαζί στο gmaps είδα εκδικητική αξιολόγηση με 1 αστέρι από άτομο που δεν ήταν πελάτης αλλα ο μαγαζάτορας του είχε βάλει ένα αστέρι στη δική του επιχείρηση 🤪 Και το σκρούτζ είναι γεμάτο με αβάσιμες αξιολογήσεις όπως αναφέρθηκαν παραπάνω. Σχετικά πρόσφατα οι νέοι επεξεργαστές της AMD είχαν μαζέψει αρνητικά σχόλια από άτομα που έλεγαν ότι δεν τους αγόρασαν γιατί ειναι ακριβοί! Θεωρώ ότι είναι απαραίτητος ο έλεγχος των αξιολογήσεων για να προστατεύονται οι πελάτες και να ενημερώνονται σωστά για μια εν δυνάμει αγορά. Όχι για να κατεβαίνουν οι αρνητικές που λένε αλήθειες και θίγουν μαγαζάτορες... 2 1
Stergios74 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. 3
Ntinaras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, Stergios74 είπε Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. https://www.google.com/maps/place/MEJICO+RESTAURANT+BAR/@37.9069536,23.7461345,17z/data=!4m7!3m6!1s0x14a1be09ab0a2b8b:0xaf836b1c37900573!8m2!3d37.9069494!4d23.7483232!9m1!1b1 διαβασε τις αρνητικες τοτε
SabotazNic Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, w95chris είπε Ένα άλλο παράδειγμα που βλέπεις είναι πχ άργησε να το φέρει ο ταχυμεταφορέας. Δηλαδή ρε άνθρωπε το κατάστημα που στο πούλησε τι φταίει; Εφόσον έφυγε από αυτούς στην ώρα του, τότε δε φταίει. Λάθος παράδειγμα μιας και έχει ευθύνη. Αν σου λέει 1-3 εργάσιμες, πρέπει να το έχεις εντός 3 εργάσιμων. Αν δεν το τηρεί το κουριερ, έχει ευθύνη να ξέρει και να αλλάξει εταιρεία
Stergios74 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Ntinaras είπε https://www.google.com/maps/place/MEJICO+RESTAURANT+BAR/@37.9069536,23.7461345,17z/data=!4m7!3m6!1s0x14a1be09ab0a2b8b:0xaf836b1c37900573!8m2!3d37.9069494!4d23.7483232!9m1!1b1 διαβασε τις αρνητικες τοτε Ευχαριστώ για το ευχάριστο 10λεπτο. Οι απαντήσεις του καταστήματος όλα τα λεφτά. Κρατάω αυτο: Edit: αυτό είναι καλύτερο: Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από Stergios74
Kostasspil Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 20 minutes ago, Ntinaras said: https://www.google.com/maps/place/MEJICO+RESTAURANT+BAR/@37.9069536,23.7461345,17z/data=!4m7!3m6!1s0x14a1be09ab0a2b8b:0xaf836b1c37900573!8m2!3d37.9069494!4d23.7483232!9m1!1b1 διαβασε τις αρνητικες τοτε Κλάμα
SabotazNic Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Εδώ έχουν βάλει αξιολόγηση σε εμάς 1 αστεράκι και δικαιολογία ακριβή η τσίπουρα (400-500 γρ) 8 ευρώ και χοιρινό κότσι (κοστος αγοράς 3.5-5/κιλο με ποσότητα σχεδόν κιλό), πάλι ίδιας τελικής τιμής. Go figure Αυτό μου το έστειλε πρόσφατα φίλος και έκλαψα Όπως είχαμε thread με ιστορίες πελατών ή τι ήταν, πρέπει να έχουμε και ένα thread για τέτοιες αξιολογήσεις 😂
Nabuko Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αυτό μου το έστειλε πρόσφατα φίλος και έκλαψα Τις λέξεις εσύ τις έκρυψες? Γιατί ξέχασες να το κάνεις και στα ιταλικά 😅
MauroPaltoudias Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Il servizio di scacchi, με αποτέλειωσε πάντως 😂😂😂
Τέρης Α. Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Η καλύτερη αρνητική αξιολόγηση; Με διαφορά! Πρόκειται γι' αυτή τη κάρτα. Τουλάχιστον υπάρχει κριτική σκέψη και του έχουν ρίξει μαύρο. 2 ώρες πριν, Stergios74 είπε Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. +1! Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από Τέρης Α.
SabotazNic Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Τις λέξεις εσύ τις έκρυψες? Γιατί ξέχασες να το κάνεις και στα ιταλικά 😅 Ναι εγω ε νταξ, ποσοι ξερουν ιταλικα 😂
Ntinaras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 12 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε Η καλύτερη αρνητική αξιολόγηση; Με διαφορά! Πρόκειται γι' αυτή τη κάρτα. Τουλάχιστον υπάρχει κριτική σκέψη και του έχουν ρίξει μαύρο. +1! plot twist : είχε θέματα coil whine
Τέρης Α. Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Spoiler Τα πολλά choke που έχει και την υψηλή κατανάλωση για να κάνει φασαρία. Όταν λέει υψηλές θερμοκρασίες πόσο έπιανε, πάνω 90; Έχουν περάσει 2 από τα χέρια μου. Αν είχε κακό airflow (ή και καθόλου αν ήταν κάποιο SFF) τι να κάνει και η κάρτα;...
w95chris Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, SabotazNic είπε Λάθος παράδειγμα μιας και έχει ευθύνη. Αν σου λέει 1-3 εργάσιμες, πρέπει να το έχεις εντός 3 εργάσιμων. Αν δεν το τηρεί το κουριερ, έχει ευθύνη να ξέρει και να αλλάξει εταιρεία Αν το λέει ναι. Αλλά εγώ δεν ανάφερα κάτι τέτοιο. Αυτό που εννοώ είναι στην περίπτωση που λέει "Παραγγελίες σε προϊόντα άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται την ίδια μέρα εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί μέχρι την Χ ώρα" (ή παρόμοιο) δεν έχει κάποια ευθύνη. Τώρα νομίζω έγινε πιο ξεκάθαρο μιας και το αρχικό κείμενο δεν ήταν
MauroPaltoudias Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 36 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε Πρόκειται γι' αυτή τη κάρτα. Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχουν πόλοι παίκτες φίλε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα