Προς το περιεχόμενο

καταδυση thread


ANT2021

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην παρέα είμαι νέος στην καταδυτική παρέα και θα ήθελα μία βοήθεια. Είμαι κάτοχος του Advanced Open Water Diver και ψάχνω για αγορά dive computer? Τι επιλογές θα μου προτείνατε για να μου κρατήσει αρκετά χρόνια και να μην έχω περιορισμούς και βέβαια να μην ξεφύγω στην τιμή. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Αν και ο @poulinos ειναι ο πλεον ειδικός για να σου απαντησει ας ξεκινησουμε με βασικες ερωτησεις. Τι στοχο εχεις ως προς την καταδυση και τι budget; Θεωρω αλλες αναγκες αν πας σε tec dives και αλλες αν μεινεις στο recreational κομματι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθαρά για ψυχαγωγική κατάδυση. Μόνο το aladin sport έχω δουλεψει λίγο,γενικά είμαι άσχετος.Θέλω βασικά ένα απλό ρολόι κατανοητό εύκολο και να μην με περιορίσει σε μίγματα κτλ γιατί αύριο μεθαύριο μπορεί να χρειαστεί.

ΠΧ ένα που σκέφτομαι βέβαια με ανέβασε λίγο σε τιμή είναι το aladin A1 που έχει και Bluetooth για επιτόπου σύνδεση με κινητό και εφαρμογή και γενικά είναι scubapro.

Μετά αλλά που έχω ρίξει μια ματιά είναι το seac action hr και το suunto zoop novo αν και αυτό με χαλάει το μέγεθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, ANT2021 said:

Καθαρά για ψυχαγωγική κατάδυση. Μόνο το aladin sport έχω δουλεψει λίγο,γενικά είμαι άσχετος.Θέλω βασικά ένα απλό ρολόι κατανοητό εύκολο και να μην με περιορίσει σε μίγματα κτλ γιατί αύριο μεθαύριο μπορεί να χρειαστεί.

ΠΧ ένα που σκέφτομαι βέβαια με ανέβασε λίγο σε τιμή είναι το aladin A1 που έχει και Bluetooth για επιτόπου σύνδεση με κινητό και εφαρμογή και γενικά είναι scubapro.

Μετά αλλά που έχω ρίξει μια ματιά είναι το seac action hr και το suunto zoop novo αν και αυτό με χαλάει το μέγεθος.

 nitrox μειγματα ή trimix μειγματα με deco stages για μελλοντικα;