Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Με την ευκαιρία ένα σχετικό πινακάκι για την δυναμική των firt party studios αφού πλέον ξεκίνησαν ν' αναφέρονται στα τελευταία οικονομικά έτη:

  Απόκρυψη περιεχομένων

-

Fuy4CTmXgAIwPuV?format=png&name=4096x409

Fuy4H-TWcAEmAcX?format=png&name=4096x409

-

Είναι ξεκάθαρο πως οι fp τίτλοι της εταιρίας δεν έχουν την δυναμική που παρουσιάζουν οι φίλοι της εταιρίας. Δεν ξεπερνάνε το 20% των συνολικών πωλήσεων όταν κάποιοι παλιότερα με πίνακες κάκιστα ενημερωμένους από την wiki και με υποκειμενικές απόψεις και σενάρια προσπαθούσαν να πείσουν για το αντίθετο. 

Θα έγραφα και μερικά για τον Jim Ryan αλλά δεν πρόκειται ν΄ αλλάξει τίποτα. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται μικρό ένα ποσοστό που πλησιάζει το 20% ή ποιοι είναι αυτοί που περίμεναν κάτι παραπάνω.

Ετησίως η Sony βγάζει συνήθως 2 μεγάλους first party τίτλους.
Εγώ που πιθανότατα δεν είμαι στο μέσο όρο αγοράζω(ή αγόραζα προ συνδρομών) 1 παιχνίδι κάθε μήνα χοντρά χοντρά. Ακόμη και όλα τα exclusives της Sony να αγόραζα (που δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δε μου αρέσουν όλα προφανώς) πάλι τα ποσοστά μου θα ήταν αντίστοιχα με αυτά που παρέθεσες. 

Με 2 παιχνίδια το χρόνο και άλλα 100 third party που βγαίνουν δε γίνεται να είχε μεγαλύτερα ποσοστά. Είναι σαν να σου κάνει αίσθηση που ο Ολυμπιακός έχει "μόνο το 50% των πρωταθλημάτων".

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 777
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, mansa2k είπε

Γενικότερα το playstation βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο (συμπεριλαμβανομένων και των εξαγορών) που θα αποδώσει μακροπρόθεσμα. Η κατάσταση αυτή οφείλεται στην στασιμότητα της εταιρίας μετά την επιτυχία του ps4. Άργησαν να ανασχεδιάσουν το πλάνο τους και αυτό οδήγησε στα σημερινά αποτελέσματα. Φυσικά αναμένεται βελτίωση παροδικά.

 

Τι να πω, ας ελπίσουμε να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση του PlayStation.

Έστω και παροδικά όπως γράφεις.

Για να δούμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, SaulGoodman είπε

Τι να πω, ας ελπίσουμε να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση του PlayStation.

Έστω και παροδικά όπως γράφεις.

Για να δούμε

Αν διαφωνείς με κάποιο συγκεκριμένο σημείο μπορείς να το παραθέσεις και να επιχειρηματολογήσεις. Που είναι το πρόβλημα; Η λέξη παροδικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται μικρό ένα ποσοστό που πλησιάζει το 20% ή ποιοι είναι αυτοί που περίμεναν κάτι παραπάνω.

Ετησίως η Sony βγάζει συνήθως 2 μεγάλους first party τίτλους.
Εγώ που πιθανότατα δεν είμαι στο μέσο όρο αγοράζω(ή αγόραζα προ συνδρομών) 1 παιχνίδι κάθε μήνα χοντρά χοντρά. Ακόμη και όλα τα exclusives της Sony να αγόραζα (που δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί δε μου αρέσουν όλα προφανώς) πάλι τα ποσοστά μου θα ήταν αντίστοιχα με αυτά που παρέθεσες. 

Με 2 παιχνίδια το χρόνο και άλλα 100 third party που βγαίνουν δε γίνεται να είχε μεγαλύτερα ποσοστά. Είναι σαν να σου κάνει αίσθηση που ο Ολυμπιακός έχει "μόνο το 50% των πρωταθλημάτων".

 

Πριν κάποια χρόνια είχε γίνει θέμα κατά πόσο οι αποκλειστικότητες από τα first party της sony έχουν αντίκτυπο στην πορεία των συστημάτων τους ως system sellers. Κάποιοι πίστευαν ότι έχουν καταλυτικό ρόλο και συμβαδίζουν αντίστοιχα με τους multiplatform τίτλους. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό κάτι που επαληθεύουν και τα νούμερα.

Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σε αυτό. Μην ξεχνάμε ότι τα ps1, ps2 δεν υπήρχε ουσιαστική παρουσία από first party τίτλους, το μεγαλύτερο μέρος της δυναμικής προερχόταν από αποκλειστικότητες λόγω συμφωνιών με τρίτες εταιρίες και τους multiplaforms τίτλους. Κατά το ps3 άρχισε να αλλάζει κάπως η κατάσταση και από τα μέσα του ps4 και μετά η sony κατάφερε να δημιουργήσει μια πληθώρα εμπορικών αποκλειστικών first partry τίτλων.

Περαιτέρω γίνεται αντιληπτό πως οι first party αποκλειστικότητες της Sony δεν θα μπορούσαν να σταθούν στα ίδια νούμερα χωρίς την υποστήριξη των multiplatforms games που αποτελούν το +80% των πωλήσεων σε software όπως αντίστοιχα δεν θα μπορούσε να σταθεί στα ίδια νούμερα πωλήσεων και το hardware.

Συμφωνώ λοιπόν απολύτως με όσα αναφέρεις. Είναι αδύνατο να καταφέρουν και κάτι παραπάνω στην παρούσα φάση (*παροδικά όμως και μέσω των εξαγορών περιμένω ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα), αυτό γίνεται πλέον αντιληπτό. Μην ξεχνάμε πως η sony χρειάστηκε σχεδόν 3,5 γενιές για να αποκτήσει μια πληθώρα εμπορικών first partry τίτλων.

Εδώ είναι ένα μέρος της κάποτε διαφωνίας η οποία συνεχίζεται μέχρι την επόμενη σελίδα.

Κάποιος απαντάει για το fortnite πως παίζουν τα 10χρονα. Να θυμίσω πως μέσα από την δίκη της epic-apple μάθαμε πως τότε η πλειοψηφία παίζει το παιχνίδι στο ps4 (δεν θυμάμαι αν ξεπερνούσε και το pc, αλλά στις κονσόλες ήταν πρώτο με διαφορά). Προφανώς όλα τα 10χρονα μαζεύτηκαν στο ps4 με την συγκεκριμένη λογική.  Όταν έγραφα πως τα ΑΑΑ δεν είναι μονόδρομος για να κάνει μια εταιρία την διαφορά επιβεβαιώνομαι μέσα από τα Fall Guys και  Among Us καθώς επίσης και από την πληθώρα gaas/online games που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια ανεξαρτήτως αισθητικής. 

Η πλάκα είναι πως τελικά η sony είναι αυτή που επενδύει στην δημιουργία πληθώρας gaas/online games τόσο μέσω από τα γνωστά της στούντιο όσο και από τις εξαγορές της. Παράλληλα έχει σκάσει και ένα κάρο χρήματα στην epic. Με λίγα λόγια όταν μιλάμε με νούμερα και επιχειρηματικότητα αφήστε τον οπαδισμό σας απέξω.

Γενικότερα δεν κατηγορείται κανείς που έχει προτίμηση σε κάποια συγκεκριμένη εταιρία απλά μην προσπαθεί να το παίξει και αντικειμενικός ή να προβάλει τις υποκειμενικές του απόψεις-σενάρια ως αντικειμενικότητα. Επίσης καλό είναι να μην θίγεται για πράγματα που δεν έχετε αντιληφθεί.

Βέβαια, στην πραγματικότητα, όσα γράφω χαμένα θα πάνε γιατί κάποιοι θα εξακολουθήσουν τα haha και confused. Τα περισσότερα τα έχω λάβει από υποστηρικτές του μπλε στρατοπέδου που είναι κρίμα γιατί δείχνει τοξικότητα. Εξάλλου τα νούμερα δεν αλλάζουν και επιπλέον η Nintendo κέρδισε τις δύο τελευταίες γενιές χωρίς καν την αντίστοιχη υποστήριξη σε multiplatforms. 

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, mansa2k είπε

 

Πριν κάποια χρόνια είχε γίνει θέμα κατά πόσο οι αποκλειστικότητες από τα first party της sony έχουν αντίκτυπο στην πορεία των συστημάτων τους ως system sellers. Κάποιοι πίστευαν ότι έχουν καταλυτικό ρόλο και συμβαδίζουν αντίστοιχα με τους multiplatform τίτλους. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό κάτι που επαληθεύουν και τα νούμερα.

Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό σε αυτό. Μην ξεχνάμε ότι τα ps1, ps2 δεν υπήρχε ουσιαστική παρουσία από first party τίτλους, το μεγαλύτερο μέρος της δυναμικής προερχόταν από αποκλειστικότητες λόγω συμφωνιών με τρίτες εταιρίες και τους multiplaforms τίτλους. Κατά το ps3 άρχισε να αλλάζει κάπως η κατάσταση και από τα μέσα του ps4 και μετά η sony κατάφερε να δημιουργήσει μια πληθώρα εμπορικών αποκλειστικών first partry τίτλων.

Περαιτέρω γίνεται αντιληπτό πως οι first party αποκλειστικότητες της Sony δεν θα μπορούσαν να σταθούν στα ίδια νούμερα χωρίς την υποστήριξη των multiplatforms games που αποτελούν το +80% των πωλήσεων σε software όπως αντίστοιχα δεν θα μπορούσε να σταθεί στα ίδια νούμερα πωλήσεων και το hardware.

Συμφωνώ λοιπόν απολύτως με όσα αναφέρεις. Είναι αδύνατο να καταφέρουν και κάτι παραπάνω στην παρούσα φάση (*παροδικά όμως και μέσω των εξαγορών περιμένω ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα), αυτό γίνεται πλέον αντιληπτό. Μην ξεχνάμε πως η sony χρειάστηκε σχεδόν 3,5 γενιές για να αποκτήσει μια πληθώρα εμπορικών first partry τίτλων.

Εδώ είναι ένα μέρος της κάποτε διαφωνίας η οποία συνεχίζεται μέχρι την επόμενη σελίδα.

Κάποιος απαντάει για το fortnite πως παίζουν τα 10χρονα. Να θυμίσω πως μέσα από την δίκη της epic-apple μάθαμε πως τότε η πλειοψηφία παίζει το παιχνίδι στο ps4 (δεν θυμάμαι αν ξεπερνούσε και το pc, αλλά στις κονσόλες ήταν πρώτο με διαφορά). Προφανώς όλα τα 10χρονα μαζεύτηκαν στο ps4 με την συγκεκριμένη λογική.  Όταν έγραφα πως τα ΑΑΑ δεν είναι μονόδρομος για να κάνει μια εταιρία την διαφορά επιβεβαιώνομαι μέσα από τα Fall Guys και  Among Us καθώς επίσης και από την πληθώρα gaas/online games που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια ανεξαρτήτως αισθητικής. 

Η πλάκα είναι πως τελικά η sony είναι αυτή που επενδύει στην δημιουργία πληθώρας gaas/online games τόσο μέσω από τα γνωστά της στούντιο όσο και από τις εξαγορές της. Παράλληλα έχει σκάσει και ένα κάρο χρήματα στην epic. Με λίγα λόγια όταν μιλάμε με νούμερα και επιχειρηματικότητα αφήστε τον οπαδισμό σας απέξω.

Γενικότερα δεν κατηγορείται κανείς που έχει προτίμηση σε κάποια συγκεκριμένη εταιρία απλά μην προσπαθεί να το παίξει και αντικειμενικός ή να προβάλει τις υποκειμενικές του απόψεις-σενάρια ως αντικειμενικότητα. Επίσης καλό είναι να μην θίγεται για πράγματα που δεν έχετε αντιληφθεί.

Βέβαια, στην πραγματικότητα, όσα γράφω χαμένα θα πάνε γιατί κάποιοι θα εξακολουθήσουν τα haha και confused. Τα περισσότερα τα έχω λάβει από υποστηρικτές του μπλε στρατοπέδου που είναι κρίμα γιατί δείχνει τοξικότητα. Εξάλλου τα νούμερα δεν αλλάζουν και επιπλέον η Nintendo κέρδισε τις δύο τελευταίες γενιές χωρίς καν την αντίστοιχη υποστήριξη σε multiplatforms. 

Σχεδόν σε όλα όσα γράφεις συμφωνώ.

Διαφωνώ στο:

1) Η Nintendo κέρδισε τη γενιά. Δε κέρδισε καμιά γενιά γιατί δεν παίρνει μέρος στο console war. Άσχετα από πωλήσεις, τζίρους, κέρδη, χρήστες κτλ. δεν είναι μέρος του διπόλου. Παίζει σε ένα δικό της ταμπλό με τα δικά της παιχνίδια.

2) Δεν έχουν αντίκτυπο τα First party/exclusive στις πωλήσεις των κονσολών. Προφανώς και έχουν και το δείχνει και η τωρινή και η προηγούμενη γενιά. Το δείχνει ακόμη και η αγαπημένη σου Nintendo (χωρίς ειρωνία) που ο μισός πλανήτης έχει πάρει switch για να παίξει Mario Zelda και Pokemon.

Το έχω γράψει και στο παρελθόν. Ακόμη και οι χρήστες που δε παίζουν τα first-party παιχνίδια του PS, αλλά παίζουν online games τύπου Fortnite/GTA/CoD κτλ. αγοράζουν PS για να παίζουν με τους φίλους/γνωστούς/communities τους που παίζουν ΚΑΙ τα first party. 

Για παράδειγμα όλα τα τουρνουά Fifa πλέον γίνονται σε PS5 παρόλο που είναι cross-platform. Ποια κονσόλα πιστεύεις θα αγόραζε ένας Fifa player (που είναι αρκετοί)? Για ποιο λόγο οι "πράσινοι" θέλουν να δώσουν 70δις για την Activision?

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

59 minutes ago, mansa2k said:

είχε γίνει θέμα κατά πόσο οι αποκλειστικότητες από τα first party της sony έχουν αντίκτυπο στην πορεία των συστημάτων τους ως system sellers. Κάποιοι πίστευαν ότι έχουν καταλυτικό ρόλο και συμβαδίζουν αντίστοιχα με τους multiplatform τίτλους. Όπως πολύ σωστά αναφέρεις κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό κάτι που επαληθεύουν και τα νούμερα.

Είσαι της αποψης  οτι τα first party  δεν είναι system seller κ δε παιζουν σημαντικό ρόλο. 

δε θα παρει switch ο αλλος να παιξει  το νεο

zelda πιστευεις που δε θα το βρει αλλου?

δε θα πάρει xbox Να παιξει starfield ο άλλος

δε θα διαλεξει ο αλλος ps επειδη θα παιξει οσα δεν εχει το xbox ΚΑΙ τα multiplatform? 

 

Θεωρείς οτι ταινίες σειρες που φτιάχνει η σονυ ( δε κρίνουμε αν είναι καλές η κακές)  με  gow horizon tlou  uncharted δεν εχει αποτερο σκοπό να γίνει αναγνωρίσιμο το brand να θες να παίξεις τα παιχνίδια εκει κ να αγοράσεις τη κονσόλα? 

η σονυ επενδύει και σε gaas  ξεροντας οτι ζητημα να πετύχει 1

 

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί επιτίθεστε στον άνθρωπο που σχολιάζει μόνο με βάση γεγονότα, ότι 

1. η Nintendo πουλάει όντως περισσότερες κονσόλες, άρα είναι νικητής στη μάχη πωλήσεων κονσολών. Γεγονός. 

2. 20% των πωλήσεων Games μόνο της Sony είναι exclusives, άρα δεν είναι αυτό το system seller. Γεγονός επίσης, το 20% είναι μικρός αριθμός για να το βαφτίζει κάνεις system seller. Μπορεί σε αλλη εταιρεία να είναι αλλιώς. Όταν βγουν κ εκεί τα δεδομένα τα αντίστοιχα εδώ θα το σχολιάσουμε. Με βάση αυτά που φαίνονται ορθή ήταν η αναφορά του. 

Δεν αναφέρει προσωπική άποψη κάπου για να δέχεται αναφορές τύπου "η αγαπημένη σου Nintendo" κλπ κ το ξεκαθάρισε ότι ερμηνεύει αριθμούς κ μόνο. Κ όντως αυτό κάνει πολύ ψύχραιμα. 

Θα συμφωνήσω στην αναφορά των οικονομικών αποτελεσματων που κάνει, έτσι είναι με βάση τα νούμερα. Με βάση τις απόψεις ή τα γούστα κάποιου ίσως είναι αλλιώς, μα τα οικονομικά στοιχεία (αυτά στη δημοσίευση, εφόσον ισχύουν) έτσι δείχνουν. Κ αυτό είναι το ζήτημα στο νημα, οικονομικό. 

Δεν είναι όλα πεδίο μάχης, μην τυχόν κ θιγεί η Sony, δε νομίζω ότι νοιάζει κ κανέναν, κάπου έλεος δλδ!

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Σχεδόν σε όλα όσα γράφεις συμφωνώ.

Διαφωνώ στο:

1) Η Nintendo κέρδισε τη γενιά. Δε κέρδισε καμιά γενιά γιατί δεν παίρνει μέρος στο console war. Άσχετα από πωλήσεις, τζίρους, κέρδη, χρήστες κτλ. δεν είναι μέρος του διπόλου. Παίζει σε ένα δικό της ταμπλό με τα δικά της παιχνίδια.

2) Δεν έχουν αντίκτυπο τα First party/exclusive στις πωλήσεις των κονσολών. Προφανώς και έχουν και το δείχνει και η τωρινή και η προηγούμενη γενιά. Το δείχνει ακόμη και η αγαπημένη σου Nintendo (χωρίς ειρωνία) που ο μισός πλανήτης έχει πάρει switch για να παίξει Mario Zelda και Pokemon.

Το έχω γράψει και στο παρελθόν. Ακόμη και οι χρήστες που δε παίζουν τα first-party παιχνίδια του PS, αλλά παίζουν online games τύπου Fortnite/GTA/CoD κτλ. αγοράζουν PS για να παίζουν με τους φίλους/γνωστούς/communities τους που παίζουν ΚΑΙ τα first party. 

Για παράδειγμα όλα τα τουρνουά Fifa πλέον γίνονται σε PS5 παρόλο που είναι cross-platform. Ποια κονσόλα πιστεύεις θα αγόραζε ένας Fifa player (που είναι αρκετοί)? Για ποιο λόγο οι "πράσινοι" θέλουν να δώσουν 70δις για την Activision?

1) Θα συμφωνήσω σε ένα γενικότερο πλαίσιο πως η Ν από την περίοδο των Wii/DS παράγει συστήματα που την διαχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα διάφοροι εκπρόσωποι της εταιρίας έχουν δηλώσει άμεσα ή έμμεσα κατά καιρούς ότι η στροφή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν στα ίδια επίπεδα τις άλλες δύο εταιρίες. 

ΟΜΩΣ ανταγωνισμός επιχειρηματικά υφίσταται. H Sony κατά την περίοδο του ps2 με το DVD άρχισε να ονειρεύεται το μονοπώλιο μακροπρόθεσμα. Ένας από τους λόγους της κυκλοφορίας του psp (κατά την δικιά μου κρίση) ήταν να εκτοπίσει την Ν από τον χάρτη όπως έπραξε και με την Sega. Δεν νομίζω κανείς να αμφιβάλει ότι υπήρξε έντονο psp vs nintendo ds εκτός αν ζούσε σε άλλον πλανήτη.
Επίσης το ίδιο συνέβη και με το Wii όπου χαρακτηριζόταν ως γλειφιτζούρι από τον Jack Tretton. Ακόμα και αν το Wii δεν επηρέασε την εμπορική πορεία των άλλων δύο συστημάτων τελικά επηρεάστηκε το ίδιο με την κυκλοφορία των move, kinect. Ξεχάσαμε ότι το move ήταν μια αντιγραφή του wii remote-nunchuck, ότι αντέγραψαν τα περιφερειακά του, το μάρκετινγκ, τα παιχνίδια και υπήρξαν ακόμα και μεταφορές από το Wii στο ps3; Να θυμίσω ότι η Sony ξόδευε αρκετό χρόνο για την παρουσίαση παιχνιδιών για το move στην Ε3 όπως το wonderbook. Να θυμίσω ότι επιστράτευσαν ένα κωμικό επί της σκηνής για να πείσει πως τελικά το move ήταν η καλύτερη motion πρόταση της αγοράς.

Χρονικά από την εποχή των Wii/DS το Wii κατάφερε να διαφοροποιηθεί για τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του μέχρι που οι ανταγωνιστές κυκλοφόρησαν τις δικές τους motion προτάσεις. Φυσικά και πριν κυκλοφορήσει το move φρόντισαν να κατακρίνουν το Wii ως casual, παιδικό, κατώτερο, γλειφιτζούρι, κτλ τόσο η Sony όσο και οι συνεργάτες της.

Μάλιστα θεωρώ πως τα ps3,xb360 δεν θα είχαν ξεπεράσει τα 80 εκατομμύρια πωλήσεις χωρίς την κυκλοφορία των move,kinect.

Όλα τα παραπάνω είναι ξεκάθαρα ανταγωνισμός. Δημιουργήθηκε μια καραμέλα πως η Ν είναι εκτός αλλά στην πραγματικότητα το πρώτο σύστημα που την έβγαλε έμμεσα εκτός ανταγωνισμού είναι το NSW και αυτό γιατί κανείς από τους βασικούς ανταγωνιστές δεν κυκλοφόρησε κάποιο υβριδικό σύστημα.

Σήμερα δεν υπάρχει ανταγωνισμός έστω και έμμεσα; Ασχέτως αν οι εταιρίες έχουν καταφέρει να διαφοροποιηθεί μέσα από τα πλάνα τους (Ν=υβριδικότητα που την διαφοροποιεί για την ώρα, S=ps5, MS=Cloud) δεν σημαίνει ότι τα βρήκαν μεταξύ τους. Παράδειγμα όταν η Sony (και όχι μόνο) υπογράφει αποκλειστικότητες με τρίτες εταιρίες που είναι ξεκάθαρα ανταγωνισμός.

Φυσικά και η Ν βασίζεται στα δικά της παιχνίδια γιατί διαφορετικά θα είχε καταλήξει στην καλύτερη περίπτωση όπως η Sega και αυτό είναι τεράστια επιτυχία της. Με ή χωρίς console wars και σε ότι άλλη καραμέλα πιστεύεις η Ν έχει κερδίσει τις δύο τελευταίες γενιές και βλέπουμε αν θα συνεχίσει για την τρίτη στην σειρά.

2) Δεν έγραψα τίποτα τέτοιο, προφανώς υπάρχει θέμα αντίληψης κάτι που ισχύει και για τον sndev. Αναφέρθηκα ξεκάθαρα στα first party της Sony και πως δεν καθόρισαν την βασική εμπορική πορεία των συστημάτων της. Ήμουν αρκετά αναλυτικός.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mansa2k είπε

1) Θα συμφωνήσω σε ένα γενικότερο πλαίσιο πως η Ν από την περίοδο των Wii/DS παράγει συστήματα που την διαχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα διάφοροι εκπρόσωποι της εταιρίας έχουν δηλώσει άμεσα ή έμμεσα κατά καιρούς ότι η στροφή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι δεν μπορούσαν να ανταγωνιστούν στα ίδια επίπεδα τις άλλες δύο εταιρίες. 

ΟΜΩΣ ανταγωνισμός επιχειρηματικά υφίσταται. H Sony κατά την περίοδο του ps2 με το DVD άρχισε να ονειρεύεται το μονοπώλιο μακροπρόθεσμα. Ένας από τους λόγους της κυκλοφορίας του psp (κατά την δικιά μου κρίση) ήταν να εκτοπίσει την Ν από τον χάρτη όπως έπραξε και με την Sega. Δεν νομίζω κανείς να αμφιβάλει ότι υπήρξε έντονο psp vs nintendo ds εκτός αν ζούσε σε άλλον πλανήτη.
Επίσης το ίδιο συνέβη και με το Wii όπου χαρακτηριζόταν ως γλειφιτζούρι από τον Jack Tretton. Ακόμα και αν το Wii δεν επηρέασε την εμπορική πορεία των άλλων δύο συστημάτων τελικά επηρεάστηκε το ίδιο με την κυκλοφορία των move, kinect. Ξεχάσαμε ότι το move ήταν μια αντιγραφή του wii remote-nunchuck, ότι αντέγραψαν τα περιφερειακά του, το μάρκετινγκ, τα παιχνίδια και υπήρξαν ακόμα και μεταφορές από το Wii στο ps3; Να θυμίσω ότι η Sony ξόδευε αρκετό χρόνο για την παρουσίαση παιχνιδιών για το move στην Ε3 όπως το wonderbook. Να θυμίσω ότι επιστράτευσαν ένα κωμικό επί της σκηνής για να πείσει πως τελικά το move ήταν η καλύτερη motion πρόταση της αγοράς.

Χρονικά από την εποχή των Wii/DS το Wii κατάφερε να διαφοροποιηθεί για τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του μέχρι που οι ανταγωνιστές κυκλοφόρησαν τις δικές τους motion προτάσεις. Φυσικά και πριν κυκλοφορήσει το move φρόντισαν να κατακρίνουν το Wii ως casual, παιδικό, κατώτερο, γλειφιτζούρι, κτλ τόσο η Sony όσο και οι συνεργάτες της.

Μάλιστα θεωρώ πως τα ps3,xb360 δεν θα είχαν ξεπεράσει τα 80 εκατομμύρια πωλήσεις χωρίς την κυκλοφορία των move,kinect.

Όλα τα παραπάνω είναι ξεκάθαρα ανταγωνισμός. Δημιουργήθηκε μια καραμέλα πως η Ν είναι εκτός αλλά στην πραγματικότητα το πρώτο σύστημα που την έβγαλε έμμεσα εκτός ανταγωνισμού είναι το NSW και αυτό γιατί κανείς από τους βασικούς ανταγωνιστές δεν κυκλοφόρησε κάποιο υβριδικό σύστημα.

Σήμερα δεν υπάρχει ανταγωνισμός έστω και έμμεσα; Ασχέτως αν οι εταιρίες έχουν καταφέρει να διαφοροποιηθεί μέσα από τα πλάνα τους (Ν=υβριδικότητα που την διαφοροποιεί για την ώρα, S=ps5, MS=Cloud) δεν σημαίνει ότι τα βρήκαν μεταξύ τους. Παράδειγμα όταν η Sony (και όχι μόνο) υπογράφει αποκλειστικότητες με τρίτες εταιρίες που είναι ξεκάθαρα ανταγωνισμός.

Φυσικά και η Ν βασίζεται στα δικά της παιχνίδια γιατί διαφορετικά θα είχε καταλήξει στην καλύτερη περίπτωση όπως η Sega και αυτό είναι τεράστια επιτυχία της. Με ή χωρίς console wars και σε ότι άλλη καραμέλα πιστεύεις η Ν έχει κερδίσει τις δύο τελευταίες γενιές και βλέπουμε αν θα συνεχίσει για την τρίτη στην σειρά.

2) Δεν έγραψα τίποτα τέτοιο, προφανώς υπάρχει θέμα αντίληψης κάτι που ισχύει και για τον sndev. Αναφέρθηκα ξεκάθαρα στα first party της Sony και πως δεν καθόρισαν την εμπορική πορεία των συστημάτων της. Ήμουν αρκετά αναλυτικός.

Συνεχίζω να μη θεωρώ ότι υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός. Έμμεσος που αναφέρεις ναι υπάρχει γιατί μιλάμε για gaming/gamers αλλά με την ίδια λογική υπάρχει ανταγωνισμός και με το mobile gaming. Δεν είναι τυχαίο ότι στα exclusivity deals που κάνουν S και MS με third-party, όταν είναι εφικτό μια χαρά βγαίνουν τα παιχνίδια στο Switch. Πρόσφατο παράδειγμα τα 2 Octopath Traveler ή η σειρά Trails. Δε θεωρώ ότι υπάρχει έντονα το δίλημμα "να πάρω Switch ή PS/Xbox" γι'αυτό και δε τα θεωρώ ανταγωνιστικά αλλά συμπληρωματικά προϊόντα.

Γενικά και χωρίς να έχουμε κάποιο παρελθόν διένεξης μεταξύ μας είσαι επιθετικός και γράφεις κάτι για "καραμέλες" και ιστορίες χωρίς να σ' έχω προκαλέσει κάπως. Αποφάσισε αν θα το παίζεις οικονομικός αναλυτής ή Τσουκαλάς.

Το ότι υπάρχει θέμα αντίληψης θα συμφωνήσω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

δεν υπαρχει ανταγωνισμος με τη νιντεντο γιατι η νιντεντο δεν διεκδικει μεριδιο στις πωλησεις των third party multiplatform πωλησεων.

πως μπορει να παρακολουθει  τις πωλησεις της παρουσας γενιας και να μην αξιολογει το ποσο σημαντικα ειναι τα exclusives? Ο κοσμος που προτιμαει το πσ5 σε αναλογια 2:1 το κανει γιατι το λευκο χρωματακι ταιριαζει με το σαλονι του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλυση οικονομικού έτους της Nintendo:

fy23_total.png.a13109fbefd66c58c5c67a355b68e6c8.png

Νέα ρεκόρ για το υβριδικό σύστημα:
-To πρώτο σύστημα της εταιρίας που ξεπερνάει το 1δις πωλήσεις σε software.
-To καλύτερο έκτο οικονομικό έτος (FY) σε πωλήσεις hardware στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας το Nintendo DS.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 48.2% (42.6% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 79.1%% (78,8% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).*Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
(**Proportion of first-party software sales to total dedicated video game platform software sales)

-Στο Mobile, IP related income, etc. (* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στα 51bn yen από τα 53,3bn yen πέρυσι. Συνεχίζει να απέχει απέχει από τα 100 bn yen που πίστευα ότι μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο κομμάτι. Η ταινία Super Mario Bros  θα συμπεριληφθεί στο Mobile, IP related income επομένως στο τωρινό πλέον FY λογικά θα ξεπεράσει τα τα 100 bn yen αλλά για διαφορετικούς λόγους.

-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,62 εκατομμύρια (21,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 1,53 εκατομμύρια (15,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του αρχικού NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,92 εκατομμύρια (89,58 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερίσχυσε ξανά όλων των εκδόσεων και αναμένεται να συνεχίσει λόγω του Zelda Oled.

*Number of Million-Seller Titles (FY23): 35 titles Including 22 Nintendo titles and 13 titles by other software publishers
*Το New Super Mario Bros. U Deluxe εκτόπισε το Pokemon Let's Go από την τοπ10 λίστα των εμπορικότερων τίτλων του συστήματος και βρέθηκε στην 9η θέση ξεπερνώντας το Ring Fit Adventure.

Νούμερα πωλήσεων άλλων τίτλων Q4 (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 – 540 χιλιάδες (10,67 εκατομμύρια συνολικά)
>Nintendo Switch Sports - 990 χιλιάδες  (9,60 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 70 χιλιάδες  (2,54 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land – 340 χιλιάδες (6,46 εκατομμύρια συνολικά)
>Xenoblade Chronicles 3 – 50 χιλιάδες (1,86 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus – 200 χιλιάδες (14,83 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars – 790 χιλιάδες (10,17 εκατομμύρια συνολικά)
>Bayonetta 3 – 1,04 30 χιλιάδες (1,07 εκατομμύρια συνολικά)
>New Super Mario Bros. U Deluxe - 600 χιλιάδες (15,41 εκατομμύρια συνολικά)
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 560 χιλιάδες (11,38 εκατομμύρια συνολικά)
>Luigi’s Mansion 3 – 380 χιλιάδες (12,82 εκατομμύρια συνολικά)
>Metroid Prime Remastered - 1,09 εκατομμύρια 
>Fire Emblem Engage - 1,61 εκατομμύρια 

Γενικές Παρατηρήσεις:
-Αναμενόμενη πτώση για ένα σύστημα που διανύει πλέον τον έβδομο χρόνο ζωής και η οποία θα συνεχιστεί.  
-H Nintendo αυξήθηκε στους 7,317 υπαλλήλους από 6.717 στο προηγούμενο FY. Μάλλον η αύξηση οφείλεται στην ενσωμάτωση της Nintendo Pictures που θα αναλάβει την ανάπτυξη Visual Content πάνω σε ips της εταιρίας.
-Οι αρχικοί στόχοι ήταν 210 εκατομμύρια software και 21 εκατομμύρια hardware.Τελικά κυμάνθηκαν στα 213,97 εκατομμύρια software και 17,97 εκατομμύρια hardware που σημαίνει ότι δεν επιτεύχθηκε ο στόχος στο hardware.
-Οι στόχοι για το πλέον παρόν FY είναι 180 εκατομμύρια software και 15  εκατομμύρια hardware (Tie Ratio: 12,0). Τα νούμερα harware και software μου φαίνονται δύσκολα. Ως προς το software περιμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις για πληρέστερη εικόνα.
-Αποτελεί το τρίτο καλύτερο FY σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 432.7 δις γιέν. Βασικά τα τρία τελευταία FY είναι τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρίας.
-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.
-H Nintendo είδε μια αύξηση στα αποθεματικά και μια ελάχιστη μείωση στις υποχρεώσεις (Liabilities) σε σχέση με πέρυσι.


H αναλογία harware/software ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

fy23_TieRatio.png.d1711b68b728867964bdfcf52d264a98.png

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν 7,64 για να φτάσει στα 8,25 ξεπερνώντας τα Super Nes και Nes.

Οι τοπ30 εμπορικότεροι τίτλοι της εταιρίας:

fy23_top30.png.a6d45bb2d47c03d5eefe820fd01bf80a.png

Τέλος πίνακες με διάφορα συστήματα ως προς την ροή δυναμικής σε βάθος χρόνου:

fy23_systemsalesperyear.png.fcda0d04ea94507f1d8a24a8ba6a214e.png

fy23_systemsalestotal.png.afb22981060b0c91b5d4af0de3fb00e5.png

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Ανάλυση οικονομικού έτους της Nintendo:

fy23_total.png.a13109fbefd66c58c5c67a355b68e6c8.png

Νέα ρεκόρ για το υβριδικό σύστημα:
-To πρώτο σύστημα της εταιρίας που ξεπερνάει το 1δις πωλήσεις σε software.
-To καλύτερο έκτο οικονομικό έτος (FY) σε πωλήσεις hardware στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας το Nintendo DS.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 48.2% (42.6% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 79.1%% (78,8% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).*Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
(**Proportion of first-party software sales to total dedicated video game platform software sales)
-Στο Mobile, IP related income, etc. (* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στα 51bn yen από τα 53,3bn yen πέρυσι. Συνεχίζει να απέχει απέχει από τα 100 bn yen που πίστευα ότι μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο κομμάτι. Η ταινία Super Mario Bros  θα συμπεριληφθεί στο Mobile, IP related income επομένως στο τωρινό πλέον FY λογικά θα ξεπεράσει τα τα 100 bn yen αλλά για διαφορετικούς λόγους.

-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,62 εκατομμύρια (21,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 1,53 εκατομμύρια (15,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του αρχικού NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,92 εκατομμύρια (89,58 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερίσχυσε ξανά όλων των εκδόσεων και αναμένεται να συνεχίσει λόγω του Zelda Oled.

*Number of Million-Seller Titles (FY23): 35 titles Including 22 Nintendo titles and 13 titles by other software publishers
*Το New Super Mario Bros. U Deluxe εκτόπισε το Pokemon Let's Go από την τοπ10 λίστα των εμπορικότερων τίτλων του συστήματος και βρέθηκε στην 9η θέση ξεπερνώντας το Ring Fit Adventure.

Νούμερα πωλήσεων άλλων τίτλων (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 – 540 χιλιάδες (10,67 εκατομμύρια συνολικά)
>Nintendo Switch Sports - 990 χιλιάδες  (9,60 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 70 χιλιάδες  (2,54 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land – 340 χιλιάδες (6,46 εκατομμύρια συνολικά)
>Xenoblade Chronicles 3 – 50 χιλιάδες (1,86 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus – 200 χιλιάδες (14,83 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars – 790 χιλιάδες (10,17 εκατομμύρια συνολικά)
>Bayonetta 3 – 1,04 30 χιλιάδες (1,07 εκατομμύρια συνολικά)
>New Super Mario Bros. U Deluxe - 600 χιλιάδες (15,41 εκατομμύρια συνολικά)
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 560 χιλιάδες (11,38 εκατομμύρια συνολικά)
>Luigi’s Mansion 3 – 380 χιλιάδες (12,82 εκατομμύρια συνολικά)
>Metroid Prime Remastered - 1,09 εκατομμύρια 
>Fire Emblem Engage - 1,61 εκατομμύρια 

Γενικές Παρατηρήσεις:
-Αναμενόμενη πτώση για ένα σύστημα που διανύει πλέον τον έβδομο χρόνο ζωής και η οποία θα συνεχιστεί.  
-H Nintendo αυξήθηκε στους 7,317 υπαλλήλους από 6.717 στο προηγούμενο FY. Μάλλον η αύξηση οφείλεται στην ενσωμάτωση της Nintendo Pictures που θα αναλάβει την ανάπτυξη Visual Content πάνω σε ips της εταιρίας.
-Οι αρχικοί στόχοι ήταν 210 εκατομμύρια software και 21 εκατομμύρια hardware.Τελικά κυμάνθηκαν στα 213,97 εκατομμύρια software και 17,97 εκατομμύρια hardware που σημαίνει ότι δεν επιτεύχθηκε ο στόχος στο hardware.
-Οι στόχοι για το πλέον παρόν FY είναι 180 εκατομμύρια software και 15  εκατομμύρια hardware (Attach Rate 12,0). Τα νούμερα harware και software μου φαίνονται δύσκολα. Ως προς το software περιμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις για πληρέστερη εικόνα.
-Αποτελεί το τρίτο καλύτερο FY σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 432.7 δις γιέν. Βασικά τα τρία τελευταία FY είναι τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρίας.
-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.
-H Nintendo είδε μια αύξηση στα αποθεματικά και μια ελάχιστη μείωση στις υποχρεώσεις (Liabilities) σε σχέση με πέρυσι.


H αναλογία harware/software ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

fy23_TieRatio.png.d1711b68b728867964bdfcf52d264a98.png

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν 7,64 για να φτάσει στα 8,25 ξεπερνώντας τα Super Nes και Nes.

Οι τοπ30 εμπορικότεροι τίτλοι της εταιρίας:

fy23_top30.png.a6d45bb2d47c03d5eefe820fd01bf80a.png

Τέλος πίνακες με διάφορα συστήματα ως προς την ροή δυναμικής σε βάθος χρόνου:

fy23_systemsalesperyear.png.fcda0d04ea94507f1d8a24a8ba6a214e.png

fy23_systemsalestotal.png.afb22981060b0c91b5d4af0de3fb00e5.png

πολύ χρήσιμα στοιχεία για το forecasting και εκτιμώ ότι αναμένουμε σύντομα ανακοινώσεις για λεπτομέρειες της επόμενης κίνησης της Ν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2023 στις 3:20 ΜΜ, mansa2k είπε

Ανάλυση οικονομικού έτους της Nintendo:

fy23_total.png.a13109fbefd66c58c5c67a355b68e6c8.png

Νέα ρεκόρ για το υβριδικό σύστημα:
-To πρώτο σύστημα της εταιρίας που ξεπερνάει το 1δις πωλήσεις σε software.
-To καλύτερο έκτο οικονομικό έτος (FY) σε πωλήσεις hardware στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας το Nintendo DS.

Πληροφορίες από τα Οικονομικά Αποτελέσματα:
-To ποσοστό των ψηφιακών πωλήσεων αντιστοιχούν στο 48.2% (42.6% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).
-Το ποσοστό πωλήσεων των first-party κυμάνθηκε 79.1%% (78,8% στο αντίστοιχο FY πέρυσι).*Η Nintendo συμπεριλαμβάνει και τους τίτλους που αναλαμβάνει την διανομή.
(**Proportion of first-party software sales to total dedicated video game platform software sales)

-Στο Mobile, IP related income, etc. (* Includes income from smart-device content and royalty income) υπήρξε μια μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στα 51bn yen από τα 53,3bn yen πέρυσι. Συνεχίζει να απέχει απέχει από τα 100 bn yen που πίστευα ότι μπορεί να επιτύχει το συγκεκριμένο κομμάτι. Η ταινία Super Mario Bros  θα συμπεριληφθεί στο Mobile, IP related income επομένως στο τωρινό πλέον FY λογικά θα ξεπεράσει τα τα 100 bn yen αλλά για διαφορετικούς λόγους.

-Οι πωλήσεις του NSW Lite για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,62 εκατομμύρια (21,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του NSW Oled για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 1,53 εκατομμύρια (15,02 εκατομμύρια συνολικά).
-Οι πωλήσεις του αρχικού NSW για το τρίμηνο κυμάνθηκαν στα 0,92 εκατομμύρια (89,58 εκατομμύρια συνολικά).
*Το NSW Oled υπερίσχυσε ξανά όλων των εκδόσεων και αναμένεται να συνεχίσει λόγω του Zelda Oled.

*Number of Million-Seller Titles (FY23): 35 titles Including 22 Nintendo titles and 13 titles by other software publishers
*Το New Super Mario Bros. U Deluxe εκτόπισε το Pokemon Let's Go από την τοπ10 λίστα των εμπορικότερων τίτλων του συστήματος και βρέθηκε στην 9η θέση ξεπερνώντας το Ring Fit Adventure.

Νούμερα πωλήσεων άλλων τίτλων Q4 (πέρα όσων ανήκουν στην τοπ10 λίστα):
>Splatoon 3 – 540 χιλιάδες (10,67 εκατομμύρια συνολικά)
>Nintendo Switch Sports - 990 χιλιάδες  (9,60 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Strikers: Battle League – 70 χιλιάδες  (2,54 εκατομμύρια συνολικά)
>Kirby and the Forgotten Land – 340 χιλιάδες (6,46 εκατομμύρια συνολικά)
>Xenoblade Chronicles 3 – 50 χιλιάδες (1,86 εκατομμύρια συνολικά)
>Pokémon Legends: Arceus – 200 χιλιάδες (14,83 εκατομμύρια συνολικά)
>Mario Party Superstars – 790 χιλιάδες (10,17 εκατομμύρια συνολικά)
>Bayonetta 3 – 1,04 30 χιλιάδες (1,07 εκατομμύρια συνολικά)
>New Super Mario Bros. U Deluxe - 600 χιλιάδες (15,41 εκατομμύρια συνολικά)
>Super Mario 3D World + Bowser’s Fury - 560 χιλιάδες (11,38 εκατομμύρια συνολικά)
>Luigi’s Mansion 3 – 380 χιλιάδες (12,82 εκατομμύρια συνολικά)
>Metroid Prime Remastered - 1,09 εκατομμύρια 
>Fire Emblem Engage - 1,61 εκατομμύρια 

Γενικές Παρατηρήσεις:
-Αναμενόμενη πτώση για ένα σύστημα που διανύει πλέον τον έβδομο χρόνο ζωής και η οποία θα συνεχιστεί.  
-H Nintendo αυξήθηκε στους 7,317 υπαλλήλους από 6.717 στο προηγούμενο FY. Μάλλον η αύξηση οφείλεται στην ενσωμάτωση της Nintendo Pictures που θα αναλάβει την ανάπτυξη Visual Content πάνω σε ips της εταιρίας.
-Οι αρχικοί στόχοι ήταν 210 εκατομμύρια software και 21 εκατομμύρια hardware.Τελικά κυμάνθηκαν στα 213,97 εκατομμύρια software και 17,97 εκατομμύρια hardware που σημαίνει ότι δεν επιτεύχθηκε ο στόχος στο hardware.
-Οι στόχοι για το πλέον παρόν FY είναι 180 εκατομμύρια software και 15  εκατομμύρια hardware (Tie Ratio: 12,0). Τα νούμερα harware και software μου φαίνονται δύσκολα. Ως προς το software περιμένουμε περισσότερες ανακοινώσεις για πληρέστερη εικόνα.
-Αποτελεί το τρίτο καλύτερο FY σε κερδοφορία σε απόλυτα νούμερα (χωρίς να υπολογίζεται ο πληθωρισμός, κτλ). Συγκεκριμένα τα κέρδη αντιστοιχούν σε 432.7 δις γιέν. Βασικά τα τρία τελευταία FY είναι τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρίας.
-Οι στόχοι για το παρόν οικονομικό έτος είναι 340 δις γιεν κέρδη.
-H Nintendo είδε μια αύξηση στα αποθεματικά και μια ελάχιστη μείωση στις υποχρεώσεις (Liabilities) σε σχέση με πέρυσι.


H αναλογία harware/software ανά σύστημα της Nintendo μέχρι σήμερα:

fy23_TieRatio.png.d1711b68b728867964bdfcf52d264a98.png

Τα οικιακά συστήματα υπερέχουν σε αναλογία και κυμαίνονται κάπου στους 7~9 τίτλους με καλύτερο το Nintendo GameCube. Τα φορητά κυμαίνονται στους 4~6 τίτλους με καλύτερο το Nintendo DS. Πιθανόν αυτό συμβαίνει διότι κυκλοφορούν πολλαπλές εκδόσεις στα φορητά συστήματα. Το Nintendo Switch πέρυσι βρισκόταν 7,64 για να φτάσει στα 8,25 ξεπερνώντας τα Super Nes και Nes.

Οι τοπ30 εμπορικότεροι τίτλοι της εταιρίας:

fy23_top30.png.a6d45bb2d47c03d5eefe820fd01bf80a.png

Τέλος πίνακες με διάφορα συστήματα ως προς την ροή δυναμικής σε βάθος χρόνου:

fy23_systemsalesperyear.png.fcda0d04ea94507f1d8a24a8ba6a214e.png

fy23_systemsalestotal.png.afb22981060b0c91b5d4af0de3fb00e5.png

πολλά μπράβο για τις αναλύσεις σου , πιστεύω ότι κανονικά θα έπρεπε να πληρώνεσαι γι'αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...