Προς το περιεχόμενο

Οικονομικά Νέα της Βιομηχανίας


mansa2k

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@mansa2k δεν ειναι απογοητευτικες οι πωλησεις του metroid prime remastered?Toσο αναγνωρισμενο παιχνιδι και με πολυ καλη τιμη πωλησης πουλησε μονο 1,09 εκατομμυρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 777
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φοβερά νούμερα για κονσόλα που έχει μπει στο 7ο έτος ζωής. Όσα αρνητικά και να έχουμε καταγράψει για υπηρεσίες, hardware κλπ, τίποτα δε φαίνεται να την πτόησε, η υβριδικότητα και η ποιότητα των games υπερίσχυσαν μεταξύ άλλων.

Στις 13/5/2023 στις 3:20 ΜΜ, mansa2k είπε

>Bayonetta 3 – 1,04 30 χιλιάδες (1,07 εκατομμύρια συνολικά)

Πάντα με προβληματίζουν οι πωλήσεις των Bayonetta σε σχέση με το αν θα συνεχίσει να υπάρχει η σειρά. Στην περίπτωση του 2 είχε αντίστοιχες πωλήσεις του ενός εκατομμυρίου και κάτι ψηλά στο Switch (στο Wii U δεν ξέρω τι έκανε, νομίζω δεν έφτασε το εκατομμύριο). Και να πεις κανείς ότι το 3 ήταν απογοητευτικό... Εξαιρετικό ήταν για το είδος του και είχε και αρκετή προώθηση.

Στις 13/5/2023 στις 3:20 ΜΜ, mansa2k είπε

>Metroid Prime Remastered - 1,09 εκατομμύρια 

50 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

@mansa2k δεν ειναι απογοητευτικες οι πωλησεις του metroid prime remastered?Toσο αναγνωρισμενο παιχνιδι και με πολυ καλη τιμη πωλησης πουλησε μονο 1,09 εκατομμυρια.

Φαινομενικά χαμηλό νούμερο αλλά πρέπει να δούμε και τις υπόλοιπες πωλήσεις της σειράς Metroid για να το κατανοήσουμε. Αρχικά όταν πρωτοκυκλοφόρησε το MP στο GameCube έγραψε σχεδόν 3 εκατομμύρια και το πρόσφατο Dread στο Switch έφτασε επίσης τα 3 εκατομμύρια. Και αυτό είναι το ταβάνι της σειράς. Επίσης, τα 2 και 3 MP είχαν κυμανθεί στο 1.5 εκατομμύριο.

Βάση της σύγκρισης νομίζω ότι το 1,09 εκ. είναι ένα πολύ καλό νούμερο για remastered έκδοση που βρίσκεται στην αγορά για μόλις 3 μήνες. Το νούμερο θα ανέβει λίγο αν και όχι δραματικά. Το ζήτημα είναι αν αυτό το νούμερο είναι ικανοποιητικό σε βαθμό που να κάνει τη Ν να φέρει και τα άλλα δύο σε αντίστοιχες remastered εκδόσεις.

Επεξ/σία από xlinger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dekulinkgr είπε

@mansa2k δεν ειναι απογοητευτικες οι πωλησεις του metroid prime remastered?Toσο αναγνωρισμενο παιχνιδι και με πολυ καλη τιμη πωλησης πουλησε μονο 1,09 εκατομμυρια.

Βασικά ούτε η ίδια η εταιρία δεν πίστευε ότι θα επιτευχθούν τέτοια νούμερα και αυτό γίνεται αντιληπτό από τα παρακάτω:
-Κοστίζει 40 ευρώ κάτι που είναι αρκετά χαμηλότερα από την γενικότερη τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.
-Έγινε shadow drop μέσα από Nintendo Direct χωρίς προγενέστερη προώθηση. Ακόμα και στο Direct το είχαν βάλει στις επικεφαλίδες, δεν ήταν κεντρικό.
-Παρόλο που η φυσική μορφή κυκλοφόρησε αργότερα δεν κάλυψε την αρχική ζήτηση.

Με βάση τα παραπάνω και ότι πρόκειται για remake οι πωλήσεις είναι ικανοποιητικές και όχι απογοητευτικές.

Το πρόβλημα είναι η γενικότερη εμπορική πορεία της σειράς που δεν δείχνει να ξεφεύγει από τα τρία εκατομμύρια. Το Dread ενώ είχε αξιόλογη προώθηση (ένα από τα θετικά σημεία κατά την διάρκεια ζωής του NSW) δεν κατάφερε να ξεχωρίσει εμπορικά. Έχω εκφράσει και παλιότερα πως η σειρά πρέπει (ξεκάθαρα πλέον) να τροποποίηση την κλασσική συνταγή η οποία δυστυχώς την κρατάει εμπορικά στάσιμη. Το open world -που μπορεί να προσθέσει νέα δεδομένα- ήταν μέσα στις αρχικές ιδέες για το MP3 αλλά δεν υλοποιήθηκε λόγω Wii. Προφανές παράδειγμα και άξιο προς μίμηση είναι η σειρά Zelda μέσα από τα BotW, TotK όπου και εκεί επίσης είδαμε αλλαγή ως προς την κλασσική συνταγή. Ελπίζω ότι η Retro Studios (που θεωρώ θαύμα ότι δεν έχει κλείσει ακόμα) να καταφέρει να προσφέρει κάτι νέο και φρέσκο μετά από τόσα χρόνια "αδράνειας."

33 λεπτά πριν, xlinger είπε

Πάντα με προβληματίζουν οι πωλήσεις των Bayonetta σε σχέση με το αν θα συνεχίσει να υπάρχει η σειρά. Στην περίπτωση του 2 είχε αντίστοιχες πωλήσεις του ενός εκατομμυρίου και κάτι ψηλά στο Switch (στο Wii U δεν ξέρω τι έκανε, νομίζω δεν έφτασε το εκατομμύριο). Και να πεις κανείς ότι το 3 ήταν απογοητευτικό... Εξαιρετικό ήταν για το είδος του και είχε και αρκετή προώθηση.

Το Β3 δυστυχώς δεν κατάφερε να ξεφύγει από την εμπορική πορεία της σειράς και αυτό είναι πρόβλημα. Το gameplay θεωρώ πως υπάρχει και η προσβασιμότητα. Αρχίζω να πιστεύω πως το πρόβλημα είναι η αισθητική του παιχνιδιού ως προς την παρουσίαση και την ιστορία. Ίσως πέφτει βαρύ αυτό που παρουσιάζει το παιχνίδι αλλά είναι απλά υποψία.

Περίμενα περισσότερα γιατί όπως είχα αναφέρει παλιότερα υπάρχει hack and slash περιεχόμενο στο NSW που δημιουργούν μια καλή βάση εμπορικής ενίσχυσης του B3, κάτι το οποίο τελικά δεν έγινε. Άρα εστιάζω περισσότερο στο ίδιο το παιχνίδι, κάτι πάει στραβά ως προς την αποδοχή του στο κοινό αλλά δεν είναι αντιληπτό τι ακριβώς. Ίσως απλά να ήθελε μεγαλύτερη προώθηση (δεν ήταν και ιδιαίτερα ικανοποιητική), τουλάχιστον επιπέδου Dread.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@xlinger

Αλλη βάση χρηστών το Gamecube(περα όλων των άλλων για την τότε εποχή),αλλη βάση χρηστών του Switch που έχει ξεπεράσει τα 120+μυρια κονσόλες.

Και για το Metroid Dread οι πωλήσεις αναλογικά δεν είναι υψηλές, αν σκεφτούμε ότι ήταν η μεγαλύτερη για το 2021 κυκλοφορία, με καλη διαφήμιση και κέρδισε και το βραβείο του καλύτερου action adventure .

Τώρα να φταίει το κομμάτι των τιμών(60+ευρώ τα πάντα), να φταίει ότι κλασσικά υπάρχουν σειρές που πουλάνε τρελά(pokemon,mario κλπ),και κανιβαλίζουν τις μικρότερες κλπ, μικρή σημασία έχουν όλα αυτά, το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Μια από τα ίδια και για Bayonetta , Xenoblade Chronicles, Shin Megami Tensei κλπ.

Αναμενόμενα οι περισσότεροι το έκαναν skip το metroid prime(remaster μεν αλλά οι περισσότεροι δεν έχουν παίξει το original)για να πάνε κατευθείαν στο Zelda.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

@xlinger

Αλλη βάση χρηστών το Gamecube(περα όλων των άλλων για την τότε εποχή),αλλη βάση χρηστών του Switch που έχει ξεπεράσει τα 120+μυρια κονσόλες.

Και για το Metroid Dread οι πωλήσεις αναλογικά δεν είναι υψηλές, αν σκεφτούμε ότι ήταν η μεγαλύτερη για το 2021 κυκλοφορία, με καλη διαφήμιση και κέρδισε και το βραβείο του καλύτερου action adventure .

Τώρα να φταίει το κομμάτι των τιμών(60+ευρώ τα πάντα), να φταίει ότι κλασσικά υπάρχουν σειρές που πουλάνε τρελά(pokemon,mario κλπ),και κανιβαλίζουν τις μικρότερες κλπ, μικρή σημασία έχουν όλα αυτά, το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Μια από τα ίδια και για Bayonetta , Xenoblade Chronicles, Shin Megami Tensei κλπ.

Αναμενόμενα οι περισσότεροι το έκαναν skip το metroid prime(remaster μεν αλλά οι περισσότεροι δεν έχουν παίξει το original)για να πάνε κατευθείαν στο Zelda.

σίγουρα παίζει ρόλο πόσες από τις 120+ μύρια NSW κονσόλες είναι ακόμα ενεργές. Εννοώ ότι ως φορητή συσκευή έχει μεγάλο βαθμό πτωσεων κ απωλειών, οπότε κάποιες έχουν πάει για ανακύκλωση, συρτάρι κλπ. Δε γνωρίζω αν υπάρχουν κάπου τέτοια στοιχεία για ενεργούς χρήστες, θα ήτανε χρήσιμα σε συνάρτηση με τις πωλήσεις. 

Αντίστοιχα στις άλλες εταιρείες με συνδρομές οι ενεργοί χρήστες συν τις πωλήσεις δείχνουν το βαθμό διείσδυσης ενός game στο κοινό. 

Η Ν πάντως φαίνεται να εγκαταλείπει το διαχρονικό μοντέλο "μόνο first party κ indies" μετά τη συμφωνία με τη Microsoft για να φέρει πολύ περισσότερο third party περιεχόμενο στο οικοσύστημα της. Και σίγουρα σκοπός είναι το κέρδος και κάτι θα έχουν... μυριστεί από τα μέχρι τώρα στοιχεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

σίγουρα παίζει ρόλο πόσες από τις 120+ μύρια NSW κονσόλες είναι ακόμα ενεργές. Εννοώ ότι ως φορητή συσκευή έχει μεγάλο βαθμό πτωσεων κ απωλειών, οπότε κάποιες έχουν πάει για ανακύκλωση, συρτάρι κλπ. Δε γνωρίζω αν υπάρχουν κάπου τέτοια στοιχεία για ενεργούς χρήστες, θα ήτανε χρήσιμα σε συνάρτηση με τις πωλήσεις. 

fy23_annualplayingusers.png.c1a848704dd6420877c7f34af55f6a93.png

Πηγή:https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2023/230509_3e.pdf

Οι Investor Relations ιστότοποι της εκάστοτε εταιρίας παρουσιάζουν τα οικονομικά δεδομένα. Απλά στο google search βάζετε το όνομα της εταιρίας που σας ενδιαφέρει και Investor Relations για να σας εμφανίσει τον επίσημο ιστότοπο όπου μπορείτε να αντλήσετε δεδομένα.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mansa2k είπε

fy23_annualplayingusers.png.c1a848704dd6420877c7f34af55f6a93.png

Πηγή:https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2023/230509_3e.pdf

Οι Investor Relations ιστότοποι της εκάστοτε εταιρίας παρουσιάζουν τα οικονομικά δεδομένα. Απλά στο google search βάζετε το όνομα της εταιρίας που σας ενδιαφέρει και Investor Relations για να σας εμφανίσει τον επίσημο ιστότοπο όπου μπορείτε να αντλήσετε δεδομένα.

σ ευχαριστώ πολύ, άψογο δεδομένο και φαντάζομαι είναι συντριπτικά χρήστες NSW που κάνουν "τικ" σε αυτή την καταμέτρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Αρχίζω να πιστεύω πως το πρόβλημα είναι η αισθητική του παιχνιδιού ως προς την παρουσίαση και την ιστορία. Ίσως πέφτει βαρύ αυτό που παρουσιάζει το παιχνίδι αλλά είναι απλά υποψία.

Πάντως αν αυτές οι πωλήσεις είναι αρκετές για να συνεχίσει να υπάρχει το Bayonetta τότε καλώς. Αν είναι να μεταλλαχθεί σαν ύφος, αισθητική και παρουσίαση επειδή δεν αρέσει στην πλειοψηφία τότε καλύτερα να βάλουν τελεία στη σειρά, δε χρειάζεται να φτιάχνονται όλα με βάση την πλειοψηφία.

25 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αλλη βάση χρηστών το Gamecube(περα όλων των άλλων για την τότε εποχή),αλλη βάση χρηστών του Switch που έχει ξεπεράσει τα 120+μυρια κονσόλες.

Και για το Metroid Dread οι πωλήσεις αναλογικά δεν είναι υψηλές, αν σκεφτούμε ότι ήταν η μεγαλύτερη για το 2021 κυκλοφορία, με καλη διαφήμιση και κέρδισε και το βραβείο του καλύτερου action adventure .

Τώρα να φταίει το κομμάτι των τιμών(60+ευρώ τα πάντα), να φταίει ότι κλασσικά υπάρχουν σειρές που πουλάνε τρελά(pokemon,mario κλπ),και κανιβαλίζουν τις μικρότερες κλπ, μικρή σημασία έχουν όλα αυτά, το τελικό αποτέλεσμα μετράει.

Συμφωνώ ότι το κάθε τι το μετράμε με βάση την εποχή στην οποία υπήρξε. Όμως μέσα στα χρόνια η σειρά έδειξε ότι σε διαφορετικές περιστάσεις συνέχισε να διατηρεί παρόμοια νούμερα.

Το κύριο που κρατάει τις πωλήσεις χαμηλά πιστεύω ότι είναι το ίδιο το metroidvania είδος. Δεν έχει τόση απήχηση και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις που έχουν κάνει και άλλοι επιτυχημένοι τίτλοι όπως το Hollow Knight και τα δύο Ori στα οποία το καθένα τους δεν έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κύριο που κρατάει τις πωλήσεις χαμηλά στο τέλος της ημέρας, είναι ο ανταγωνισμός που υπάρχει από τα άλλα exclusives, ειδικά με βάση και το κομμάτι των τιμών.

Αυτό φαίνεται πιο έντονα και στις τιμές στο eshop που είναι όλα full price(εκτός περιόδου εκπτώσεων προφανώς),κάνοντας την προτίμηση στις γνωστές σειρές ,πολύ πιο εύκολη. 

Οταν στο Eshop βλέπει κάποιος πχ το Breath of the wild,το Mario kart/smash bros και Pokemon στα 60ευρώ και το...Metroid Dread(ή bayonetta/Tensei/Astral Chain κλπ), ε δεν νομίζω να το σκεφτούν οι περισσότεροι στο τι θα διαλέξουν.

Και αυτό το διαβάζαμε πολύ στην περίπτωση του Metroid Dread(σκέψου τα άλλα metroidvania παιχνιδια οπως αυτά που αναφέρεις τι τιμή έχουν).

Και οι περισσότεροι δεν αγοράζουν γενικά πολλά παιχνίδια λόγω των υψηλών τιμών.

Ούτε τα Metroid έχουν πέραση στις μικρότερες ηλικίες όπως έχουν πχ τα Pokemon,mario,Kirby.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σχετική ανάλυση από το twitter σχετικά με τους όρους αποδοχής της European Commission για την εξαγορά της Activision-Blizzard από την Microsoft:

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mansa2k είπε

Μια σχετική ανάλυση από το twitter σχετικά με τους όρους αποδοχής της European Commission για την εξαγορά της Activision-Blizzard από την Microsoft:

 

Πραγματικά πήγε above and beyond η πρόταση για τη free διάθεση περιεχομένου σε όλους τους cloud gaming providers κ νομίζω δείχνει κ που θα κινηθεί προσεχώς και στο HB.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, jimtriol said:

Γελάω με το σκεπτικό της απόφασης. Αποδομεί ένα προς ένα τα επιχειρήματα που είχε θέσει η Sony, χρησιμοποιώντας απλά την κοινή λογική.

Ευτυχώς που δεν έβαλα προπαραγγελία το Diablo 4, φίου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...