Προς το περιεχόμενο

Η Tesla διέθεσε τη δική της ασφάλεια αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας "οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο"


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η τιμή της οποίας θα μεταβάλλεται μηνιαίως, αναλόγως το σκορ ασφάλειας του χρήστη που θα βασίζεται στην οδηγική συμπεριφορά του

Η Tesla διέθεσε επίσημα την ασφάλειά της χρησιμοποιώντας "οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο", με την υπηρεσία να είναι για την ώρα διαθέσιμη αποκλειστικά στο Τέξας. Η εταιρεία ήδη παρουσίασε τη δική της ασφάλεια στην Καλιφόρνια, αλλά δεν χρησιμοποιεί δεδομένα οδήγησης και το σκορ ασφαλείας της (safety score).

Σε μια συνάντηση επενδυτών της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα, ο CEO Elon Musk ανακοίνωσε την επέκταση της ασφάλειας και στο Τέξας, προσθέτοντας και την οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο και σήμερα, η Electrek επιβεβαίωση πως η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, με τους κατόχους να μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

"Η Tesla προσφέρει ασφάλιση χρησιμοποιώντας οδηγική συμπεριφορά σε πραγματικό χρόνο, η οποία για την ώρα είναι διαθέσιμη για όλους τους ιδιοκτήτες Model S, Model 3, Model X και Model Y, στο Τέξας."

Η εταιρεία προχώρησε σε μια ανάλογη ανακοίνωση για την διαφορά πολιτικής μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών:
"Σε αντίθεση με άλλα ασφαλιστικά προϊόντα που βασίζονται στη χρήση, η Tesla δεν απαιτεί την εγκατάσταση πρόσθετης συσκευής στο όχημά σας. Η Tesla χρησιμοποιεί συγκεκριμένες δυνατότητες μέσα στο όχημα για να αξιολογήσει την ασφάλειά σας βάση την πραγματική σας οδήγηση. Θα πραγματοποιείτε μηνιαίες πληρωμές με βάση την οδηγική σας συμπεριφορά αντί για παραδοσιακούς παράγοντες όπως την ηλικία, το φύλο, το ιστορικό σας και τα αρχεία οδήγησης που χρησιμοποιούνται από άλλες ασφαλιστικές εταιρείες."

Αξίζει να αναφέρουμε πως στα ψιλά γράμματα, η Tesla επιμένει πως δε θα χρησιμοποιήσει ηλικία ή φύλο για να υπολογίσει το κόστος της ασφάλειας, όπως και δε θα υπολογίσει αν ο ιδιοκτήτης είχε κάποιο ατύχημα στο παρελθόν. Επιπλέον πρόσθεσε πως το σκορ ασφαλείας, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στους Beta testers της αυτόνομης οδήγησης τον περασμένο μήνα, θα είναι ο κύριος παράγοντας του κόστους.

Screen-Shot-2021-10-14-at-9.37.16-PM.jpg

Συγκεκριμένα, το σκορ ασφαλείας της Tesla βασίζεται στα παρακάτω:

  • Προειδοποιήσεις για μπροστινή σύγκρουση ανά 1,000 μίλια
  • Σκληρό φρενάρισμα
  • Απότομο στρίψιμο
  • Μη διατήρηση απόστασης ασφαλείας
  • Αναγκαστική απενεργοποίηση Autopilot

Η εταιρεία υπολογίζει πως όσοι θεωρούνται μέτριοι οδηγοί από το σκορ ασφαλείας, μπορούν να εξοικονομήσουν 20% με 40% από την τιμή σε σχέση με ανταγωνιστές και πως αυτοί με το υψηλότερο σκορ, μπορούν να εξοικονομήσουν 30% με 60%.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα του πως μπορεί να αλλάξει η τιμή, ανάλογα με το σκορ του οδηγού, τονίζοντας πως πρόκειται για σύστημα σε beta φάση και θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου.

tesla-example-insurance.PNG


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Τρομερή ιδέα. Αυτός ο άνθρωπος θα αλλάξει τον τρόπο ζωής μας γενικά. Τι να πω. Κάτι μου λέει ότι θα ακολουθήσουν όλες οι μάρκες την συγκεκριμένη ιδέα. Και οι ασφαλιστικές θα τρίβουν τα χέρια τους λογικά αλλά και γενικά όλοι θα βγουν κερδισμένοι. 

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι ότι περιμέναμε αυτό για πλήρες φακέλωμα, αλλά παρακολούθηση real time πως οδηγάς και τι κάνεις στο αμάξι σου; ξεφεύγει λίγο το πράγμα κατά την άποψη μου!

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mants118 είπε

όχι ότι περιμέναμε αυτό για πλήρες φακέλωμα, αλλά παρακολούθηση real time πως οδηγάς και τι κάνεις στο αμάξι σου; ξεφεύγει λίγο το πράγμα κατά την άποψη μου!

Τα πράγμα εχει ξεφύγει προ πολλού με τους χάρους που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους. Το σωστό είναι να υπάρχει σ' όλα τα αμάξια στο μέλλον.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεράστια κερκόπορτα για πλήρη ιδιωτικοποίηση της (κατα)χρήσης των προσωπικών δεδομένων από OEM, εφόσον για νομικίστικους λόγους θα μπορούν στην κυριολεξία να έχουν όλα τα δεδομένα που λαμβάνουν οι αισθητήρες του οχήματος 24/7 (εξωτερικές κάμερες και ίσως στο μέλλον και εσωτερικές) στην διάθεση τους δίχως νομική βάση για κατάργηση ή τροποποίηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, mants118 είπε

όχι ότι περιμέναμε αυτό για πλήρες φακέλωμα, αλλά παρακολούθηση real time πως οδηγάς και τι κάνεις στο αμάξι σου; ξεφεύγει λίγο το πράγμα κατά την άποψη μου!

Είναι πολύ γκρίζα περιοχή και συμφωνώ πχ για το φακέλωμα και για το κατα πόσο θα εκμεταλλεύονται οι εταιρίες αυτές τις “πληροφορίες”…

όμως μπροστά στην οδική ασφάλεια και γιατί όχι στην ελαχιστοποίηση των οδικών ατυχημάτων πιστεύω το να σε φακελώσουν σαν οδηγική συμπεριφορά είναι μικρό το “κακό”…

6 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τεράστια κερκόπορτα για πλήρη ιδιωτικοποίηση της (κατα)χρήσης των προσωπικών δεδομένων από OEM, εφόσον για νομικίστικους λόγους θα μπορούν στην κυριολεξία να έχουν όλα τα δεδομένα που λαμβάνουν οι αισθητήρες του οχήματος 24/7 (εξωτερικές κάμερες και ίσως στο μέλλον και εσωτερικές) στην διάθεση τους δίχως νομική βάση για κατάργηση ή τροποποίηση.

Το θέμα είναι να ξεκαθαριστεί σε τι δεδομένα θα έχουν πρόσβαση…

το να μιλάμε θεωρητικά, στα πάντα μπορώ να βρω και να επιχειρηματολογήσω για τα χειρότερα…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Είναι πολύ γκρίζα περιοχή και συμφωνώ πχ για το φακέλωμα και για το κατα πόσο θα εκμεταλλεύονται οι εταιρίες αυτές τις “πληροφορίες”…

όμως μπροστά στην οδική ασφάλεια και γιατί όχι στην ελαχιστοποίηση των οδικών ατυχημάτων πιστεύω το να σε φακελώσουν σαν οδηγική συμπεριφορά είναι μικρό το “κακό”…

Μα όλο το φακελωμα που γίνεται και θα γίνεται, στο όνομα κάποιας "ασφάλειας" πατάει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, bill987 είπε

Μα όλο το φακελωμα που γίνεται και θα γίνεται, στο όνομα κάποιας "ασφάλειας" πατάει!

Το βλέπεις ανάποδα, πρώτα ξεκινάει η ανάγκη για καλύτερη ασφάλεια αυτοκινήτου, μετά έρχεται ο τρόπος και στο τέλος αν μέσω αυτού του τρόπου μπορούν να φακελώσουν και τους πελάτες τους…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ήδη υπάρχει σαν προϊον από ασφαλιστικές, εγκαθιστάς tracker box και ανάλογα την οδηγική συμπεριφορά (τήρηση όριων ταχύτητας π.χ.) γίνεται αναπροσαρμόγη του premium.

Δεν υπάρχει περίπτωση η ίδια η Tesla να προσφέρει την ασφάλιση, αυτό θα γίνεται σε συνεργασία με ασφαλιστικές. Απλά θα διαθέτουν τα δεδομένα χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση συσκευής, το όχημα ήδη μπορεί να καταγράφει και να μεταδίδει όλα τα δεδομένα

Επεξ/σία από morehp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως κάποια στοιχεία από μόνα τους δεν επαρκούν για να χαρακτηρίσεις μια οδήγηση ως κακή, παράδειγμα το απότομο φρενάρισμα ή στρίψιμο μπορεί να γίνονται για να αποφύγει κάποιος μια έκτακτη συνθήκη και όχι επειδή είχε ξεχαστεί ή είναι κακός-απότομος οδηγός. Είναι κάπως ρευστό αυτό γενικά, δεν ξέρω κατά πόσο η ιδέα μπορεί να αντικατοπτρίσει πραγματικές συνθήκες.

Δεν ξέρω κατά πόσο εφαρμόζει σε αμερικανικές λεωφόρους, αλλά το ίδιο σε ελληνικούς δρόμους και τις δικές μας ειδικές συνθήκες που αντιμετωπίζει κάθε οδηγός το θεωρώ τελείως υποκειμενικό. Αν μπορούσε να μου μετρήσει τις ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ των σημάτων της τροχαίας και των φωτεινών σηματοδοτών, τότε ΟΚ, αλλά να μου μετράει πώς φρενάρω και πώς στρίβω και πότε είμαι κοντά στον άλλο το θεωρώ τελείως υποκειμενικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, morehp είπε

ήδη υπάρχει σαν προϊον από ασφαλιστικές, εγκαθιστάς tracker box και ανάλογα την οδηγική συμπεριφορά (τήρηση όριων ταχύτητας π.χ.) γίνεται αναπροσαρμόγη του premium.

Δεν υπάρχει περίπτωση η ίδια η Tesla να προσφέρει την ασφάλιση, αυτό θα γίνεται σε συνεργασία με ασφαλιστικές. Απλά θα διαθέτουν τα δεδομένα χωρίς να χρειάζεται εγκατάσταση συσκευής, το όχημα ήδη μπορεί να καταγράφει και να μεταδίδει όλα τα δεδομένα

Όντως, η Tesla προφανώς έχει στο νου να συνεργαστεί με ασφαλιστικές και να παρέχει τα δεδομένα.

 

EDIT: Από ότι φαίνεται όντως θα παρέχει δική της ασφάλιση (η λέξη "ασφάλεια" στον τίτλο του άρθρου εδώ δεν ήταν σαφής)

https://electrek.co/2021/10/14/tesla-officially-launches-insurance-using-real-time-driving-behavior-texas/?utm_campaign=Sunday Newsletter&utm_medium=email&_hsmi=172072722&_hsenc=p2ANqtz-8lZRNRVrZEUlUIiXu57emgvLBAYSNORyYwvUsgcwFxKVII-XUd2QT6JTY2ofuZeK5Nk_YTeMi78cElH0VRRUfiOjYPiw&utm_content=172072722&utm_source=hs_email

Επεξ/σία από callahan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα οχήματα της Tesla που έχουν αυτοματο πιλότο μπορουν και διαβάζει πινακίδες... άρα θα μπορούσε μελλοντικά και όσοι κάνουν παραβάσεις π.χ παραβίαση του Stop (που είναι υποχρεωτική στάση) ή όρια ταχύτητας ή Ερυθρό σηματοδότη να τους χρεώνει ακόμα παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φέρτε το στην Ελλάδα για να φτάσουν οι ασφάλειες στο Θεό!!! 

Με τέτοια οδηγική συμπεριφορά που έχουν οι Έλληνες τουλάχιστον 2πλασιες θα είναι οι τιμές από τις σημερινές! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...