Προς το περιεχόμενο

God of War [PC][2022]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, ilos είπε

Καλά πολλές είναι οι εξαιρέσεις αλλά μη το ξεφτιλίσουμε πάλι το θέμα. Δε θεωρώ ότι το GOW θα είναι σάπιο port. Από την στιγμή που στη μία πλατφόρμα είναι coded to the metal και στην άλλη μεσολαβούν high level api's με το όποιο overhead, θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις στο performance. Τα ps4 τρέχει 1080p30 (dynamic resolution βέβαια) με jaguar και hd/7850 επιπέδου hardware . Στο pc ζητάνε 6600k και rx580 για να έχεις κάτι ανάλογο.

Ryzen 2400G και RX570 ζητάνε για 1080P/60FPS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 596
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, ilos είπε

1080p30 λέει. Όπως και το og ps4 χωρίς dynamic resolution όμως.

Στην κονσόλα έχει dynamic resolution ; Αν ναι, τότε πράγματι το αντίστοιχο HW του PC τρέχει όπως η κονσόλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Στην κονσόλα έχει dynamic resolution ; Αν ναι, τότε πράγματι το αντίστοιχο HW του PC τρέχει όπως η κονσόλα.

Αμφιβάλω αν με kaveri apu σου τρέξει καν man. Για 720p30 ζητάει 2500k που έχει 3 φορές δυνατότερο ST/MT performance.

H hd7850 με όλα low ίσως την παλέψει για τα 720p30 dough.

Αν και χλωμό γιατί πάλι ζητάνε 290x/960 που είναι πολύ δυνατότερες κάρτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ilos said:

Στο pc ζητάνε 6600k και rx580 για να έχεις κάτι ανάλογο.

Έχοντας 6600Κ και RX580 πάντως τρέχω τα παιχνίδια περίπου όπως το One X. 

Αν έχουν κάνει τόσο χάλια μεταφορά εδώ και το τρέχει όπως το basic PS4 κάτι πάει στραβά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το reflex δεν χρειάζεται. To DLSS από 2.3.5 version έχει ανέβει αρκετά και το θεωρώ must παντού αφού τόσα χρόνια έχουν περάσει και ακόμη το TAA να γίνει της προκοπής εκτός από κάποιες συγκεκριμένες εξαιρέσεις.

Επεξ/σία από ioannis__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/12/2021 στις 1:04 ΠΜ, Psycho_Warhead είπε

αυτό είναι κάποιο καλό νέο και χρειάζεται διαφήμιση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περισσότερα (αν όχι όλα)  games πέρα των heavyweight RT τίτλων στο PC, ειδικά στις νέες κονσόλες είναι η κλασσική διαφορά μεταξύ High και Ultra που γίνεται όλο και πιο αστεία imo όσο περνάνε οι γενιές.

Ένα δυο settings παραπάνω, καλύτερο LoD σχεδόν πάντα στην PC έκδοση και πιο ποιοτικές σκιάσεις κτλ, τα κλασσικά.

Στο ps5 btw, (δεν λέω κανένα νέο) παίζει Dynamic 4K και stable 60αρι, στο PC θα εξαρτηθεί στην gpu γιατί λογικά το framerate θα είναι unlocked. Αν είναι σωστά optimized δεν νομίζω πως θα υπάρξει θέμα ακόμα και σε mid range pcια με λίγες θυσίες εδώ και εκεί στα settings (μεταξύ medium/high πιστεύω θα παίξουν οι περισσότεροι σε 1080p ή 1440p)  

Μιλάμε για ps4 game και  το ''αγχος'' είναι να μην υπάρχει stuttering που είναι ίσως ο μοναδικός εφιάλτης γιατί πάνω κάτω οι παρευρισκόμενοι συμφουρομίτες δεν νομίζω να έχουν θέμα να το τρέξουν άνετα στα συστήματα τους. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό είναι ότι σχεδόν πάντα για κάποιο λόγο αφαιρούν το dynamic resolution όταν τα κάνουν port στο PC. Το οποίο πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω γιατί συμβαίνει. Μόνο ίσως για να φαίνεται ότι τρέχουν καλύτερα στις κονσόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αν έχουν FSR/DLSS ας μην έχουν dynamic resolution. Το θέμα είναι να μην έχει stutters το port για PC και να υπάρχουν διαφορές στο ultra που να δικαιολογούν το performance hit σε σχέση με τα PS4 settings αν και πολύ χλωμό.

Λίγο έμεινε για να μάθουμε πως τρέχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε αν έχουν FSR/DLSS ας μην έχουν dynamic resolution. Το θέμα είναι να μην έχει stutters το port για PC και να υπάρχουν διαφορές στο ultra που να δικαιολογούν το performance hit σε σχέση με τα PS4 settings αν και πολύ χλωμό.

Λίγο έμεινε για να μάθουμε πως τρέχει.

Με το DLSS όμως κλειδώνει η render res. Κάνει βέβαια reconstruction αλλά και πάλι δεν είσαι native. Με το dynamic σε ένα δυνατό PC θα μπορείς να κάνεις target 4K και να το κρατάει όπου μπορεί. Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσε το DLSS να το κάνει αυτό. Να βάζεις 4Κ και target για παράδειγμα 60fps και όταν πέφτει απ' τα 60 να ρίχνει ανάλυση αλλά να χρησιμοποιεί DLSS για το reconstruction σε 4Κ.

Επεξ/σία από ioannis__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε God of War [PC][2022]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας