Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, Papakaliati said:

Εσυ μόνο ξέρεις άμα αξίζει το παραπάνω μήκος η όχι. Προσωπικά μένοντας σε επαρχία, δεν μου προσφέρει τίποτα ένα αμάξι 4.3 μέτρων, σε σχέση με ένα 4.8. Στην καθημερινότητα μου κυκλοφορώ με ποδήλατο η πόδια, και άμα πάω Θεσσαλονίκη η Αθήνα πάντα σε πάρκινγκ το βάζω. Αλλά ο χώρος αποσκευών είναι το άλφα και το ωμέγα. Σε μικρό αμάξι ούτε καν 2 παιδικά ποδηλατάκια δεν μπορείς να βάλεις, δεν αναφέρομαι καν σε ταξίδια που χρειάζεται πολλά πράγματα…

Ο καθένας με τις ανάγκες του φυσικά, έχοντας αυτή τη στιγμή ένα αμάξι 4.6, άνετα θα πήγαινα σε μεγαλύτερο για ακόμη μεγαλύτερη άνεση!

Καλά έτσι είναι, για τα δικά μου δεδομένα είναι μια χαρά.

Αν και τώρα η σύζυγός έχει αρχίσει και καλό βλέπει το καινούριο c3 που είναι λίγο κάτω από 4,5.

Δεν υπάρχει αμφιβολία το μεγάλο σεντάν είναι ότι καλύτερο, αλλά αν σε δυσκολεύει στην καθημερινότητα δεν λέει...

Τις προάλλες πήρα στο καινούριο γραφείο το ψατ και έκανα 2 μανούβρες για να μπω και 3 για να βγω, όπου με το id3 μπαίνει με την μια. (Άσε που βρήκα και σε ένα σκαλοπάτι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κι άλλο review νοικιάρικου. Αυτή τη φορά MG ZS 1.0 χειροκίνητο στην ακριβή έκδοση, με τιμή έκδοσης στη Γερμανία ~22Κ (δηλαδή λεφτά supermini). 

Είχα κλείσει κατηγορία Astra και για κάποιο λόγο ο Κινέζος θεωρείται παρόμοιο. Εξωτερικά είναι ας πούμε οκ, θυμίζει κάποιο generic Mazda ή Kia θα έλεγα. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι εξαιρετικά εξοπλισμένη με ηλιοροφή, μεγάλη οθόνη, ψηφιακό καντράν, κάμερα 360 κλπ. Και για τα λεφτά που κοστίζει είναι πολύ ευρύχωρο τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω επιβάτες. Και κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά :P 

Πριν καν βγεις στο δρόμο ξεκινάς με αρνητικά. Το τιμόνι δεν έχει ρύθμιση βάθους οπότε αν είσαι λίγο ψηλός αναγκάζεσαι να κάτσεις πολύ πιο κοντά απο ότι πρέπει με αποτέλεσμα να κολλάει το πόδι σου στο συμπλέκτη. Το infotainment σύστημα 8/10 φορές δεν αναγνώριζε τα κινητά μας για car play-android auto με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να ξεμείνουμε με το απίστευτα laggy sat-nav της MG. Και το κιβώτιο έχει απαράδεκτη αίσθηση και δε ξέρεις αν έχει πάρει την πρώτη ταχύτητα ή αν θα ακούς τα γρανάζια να βογγάνε όταν πας να φύγεις, εφόσον καταφέρεις να κάνεις αποσύμπλεξη τόσο κοντά που κάθεσαι. 

Και τότε ξεκινάει το καλό. Είναι μακράν του δεύτερου το αυτοκίνητο με τη χειρότερη ποιότητα κύλισης που έχω οδηγήσει ποτέ. Μπορεί να το οδηγήσεις στον πιο ομαλό δρόμο, με εξαιρετική άσφαλτο, και θα βρει ανωμαλίες. Όσο smooth και να είναι ο δρόμος, αυτό θα καταφέρει να πηγαίνει λες και οδηγείς σε χωματόδρομο. Και φυσικά η ανάρτηση είναι ξύλινη τελείως οπότε αν συναντήσεις κάποια πραγματική ανωμαλία του δρόμου, τη νιώθεις όλη στη σπονδυλική σου στήλη. Κερασάκι στην τούρτα οι δονήσεις που περνάνε στα πεντάλ ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες και το τιμόνι που βαραίνει σε στιγμές που πραγματικά δε χρειάζεται, π.χ. σε χαμηλές ταχυτητες για να ξεπαρκάρεις είναι σα να οδηγεις χωρις υδραυλικό. 

Στον αυτοκινητόδρομο είναι εξίσου άθλιο. Πολύ body roll ακόμα και σε ήπιες στροφές, η απαράδεκτη κύλιση και εξαιρετικά θορυβώδες ακομα και σε ταχύτητες 80-100. 

Ο χιλιάρης κινητήρας τούρμπο δεν είναι καλός, δεν μοιάζει με το 1.0 TSI ή με το 1.0 PSA, είναι τραχύς σε χαμηλές ταχύτητες και προφανώς εχει χάλια ρεπρίζ. Ψόφιος τελείως όταν δεν είσαι στην περιοχή του τούρμπο, οκ όταν ανοίγει το τούρμπο, ψοφάει όμως γρήγορα στις ψηλές ταχύτητες. Αλλά είναι τόσο χάλια το υπόλοιπο αυτοκίνητο, που πραγματικά ο κινητήρας είναι το λιγότερο θέμα. 

Θεωρώ πως αυτό το αυτοκίνητο είναι σα τα ΚΙΑ πριν 20 χρόνια, πολύ μεγαλύτερο απο τον ανταγωνισμό σε τιμή που φαινεται υπέροχα δελεαστική, σχετικά οκ εμφανισιακά αλλά δεν είναι καλό ως αυτοκίνητο, έχουν ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα εκτος απο το να το κάνουν καλό αυτοκίνητο. Πιστεύω θα γίνει best-seller με όλες τις εταιρίες ενοικιάσεων που έχουν κινεζοποιηθεί ειδικά στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη όπου δε νοικιάζουν μικρά οχήματα, και σε μερικά χρόνια θα ξεφτιλιστούν οι τιμές τους, αυτό που οδήγησα εγώ ήταν του 2023, είχε 37,000 χλμ, φαντάζομαι σε 2 χρόνια θα έχει 100Κ και θα το σκοτώσουν κάτω απο δέκα χιλιάδες. 

  • Like 6
  • Thanks 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Κι άλλο review νοικιάρικου. Αυτή τη φορά MG ZS 1.0 χειροκίνητο στην ακριβή έκδοση, με τιμή έκδοσης στη Γερμανία ~22Κ (δηλαδή λεφτά supermini). 

Είχα κλείσει κατηγορία Astra και για κάποιο λόγο ο Κινέζος θεωρείται παρόμοιο. Εξωτερικά είναι ας πούμε οκ, θυμίζει κάποιο generic Mazda ή Kia θα έλεγα. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι εξαιρετικά εξοπλισμένη με ηλιοροφή, μεγάλη οθόνη, ψηφιακό καντράν, κάμερα 360 κλπ. Και για τα λεφτά που κοστίζει είναι πολύ ευρύχωρο τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω επιβάτες. Και κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά :P 

Πριν καν βγεις στο δρόμο ξεκινάς με αρνητικά. Το τιμόνι δεν έχει ρύθμιση βάθους οπότε αν είσαι λίγο ψηλός αναγκάζεσαι να κάτσεις πολύ πιο κοντά απο ότι πρέπει με αποτέλεσμα να κολλάει το πόδι σου στο συμπλέκτη. Το infotainment σύστημα 8/10 φορές δεν αναγνώριζε τα κινητά μας για car play-android auto με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να ξεμείνουμε με το απίστευτα laggy sat-nav της MG. Και το κιβώτιο έχει απαράδεκτη αίσθηση και δε ξέρεις αν έχει πάρει την πρώτη ταχύτητα ή αν θα ακούς τα γρανάζια να βογγάνε όταν πας να φύγεις, εφόσον καταφέρεις να κάνεις αποσύμπλεξη τόσο κοντά που κάθεσαι. 

Και τότε ξεκινάει το καλό. Είναι μακράν του δεύτερου το αυτοκίνητο με τη χειρότερη ποιότητα κύλισης που έχω οδηγήσει ποτέ. Μπορεί να το οδηγήσεις στον πιο ομαλό δρόμο, με εξαιρετική άσφαλτο, και θα βρει ανωμαλίες. Όσο smooth και να είναι ο δρόμος, αυτό θα καταφέρει να πηγαίνει λες και οδηγείς σε χωματόδρομο. Και φυσικά η ανάρτηση είναι ξύλινη τελείως οπότε αν συναντήσεις κάποια πραγματική ανωμαλία του δρόμου, τη νιώθεις όλη στη σπονδυλική σου στήλη. Κερασάκι στην τούρτα οι δονήσεις που περνάνε στα πεντάλ ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες και το τιμόνι που βαραίνει σε στιγμές που πραγματικά δε χρειάζεται, π.χ. σε χαμηλές ταχυτητες για να ξεπαρκάρεις είναι σα να οδηγεις χωρις υδραυλικό. 

Στον αυτοκινητόδρομο είναι εξίσου άθλιο. Πολύ body roll ακόμα και σε ήπιες στροφές, η απαράδεκτη κύλιση και εξαιρετικά θορυβώδες ακομα και σε ταχύτητες 80-100. 

Ο χιλιάρης κινητήρας τούρμπο δεν είναι καλός, δεν μοιάζει με το 1.0 TSI ή με το 1.0 PSA, είναι τραχύς σε χαμηλές ταχύτητες και προφανώς εχει χάλια ρεπρίζ. Ψόφιος τελείως όταν δεν είσαι στην περιοχή του τούρμπο, οκ όταν ανοίγει το τούρμπο, ψοφάει όμως γρήγορα στις ψηλές ταχύτητες. Αλλά είναι τόσο χάλια το υπόλοιπο αυτοκίνητο, που πραγματικά ο κινητήρας είναι το λιγότερο θέμα. 

Θεωρώ πως αυτό το αυτοκίνητο είναι σα τα ΚΙΑ πριν 20 χρόνια, πολύ μεγαλύτερο απο τον ανταγωνισμό σε τιμή που φαινεται υπέροχα δελεαστική, σχετικά οκ εμφανισιακά αλλά δεν είναι καλό ως αυτοκίνητο, έχουν ασχοληθεί με όλα τα υπόλοιπα εκτος απο το να το κάνουν καλό αυτοκίνητο. Πιστεύω θα γίνει best-seller με όλες τις εταιρίες ενοικιάσεων που έχουν κινεζοποιηθεί ειδικά στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη όπου δε νοικιάζουν μικρά οχήματα, και σε μερικά χρόνια θα ξεφτιλιστούν οι τιμές τους, αυτό που οδήγησα εγώ ήταν του 2023, είχε 37,000 χλμ, φαντάζομαι σε 2 χρόνια θα έχει 100Κ και θα το σκοτώσουν κάτω απο δέκα χιλιάδες. 

Κρίμα φίλε μου. Δεν έκανες test drive πριν το αγοράσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

E; Ενοικίαση ήταν

Α δεν το κατάλαβα. Πάλι καλά 

 

 

Edit:  νοικιαρικου έγραψες. Νοικοκυριού διάβασα. Όλα καλά.

Επεξ/σία από virginkiller
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια και έχουμε το MG ZS στην έκδοση 1.5 Luxury από τον Δεκέμβριο και έχουμε διανύσει εως τώρα 11.000χλμ μαζί του, ας πω και την δική μου άποψη.

Αυτό που μας κέρδισε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν η ποιότητα του εσωτερικού του και το μέγεθός του, το αποδεκτό σχέδιο και ο εξοπλισμός που διέθετε σε σχέση φυσικά με την τιμή του. Το αυτοκίνητο σαφώς και είναι φτιαγμένο για "οικογενειακούς ρυθμούς" οδήγησης. Ο 1.5 ατμοσφαιρικός για να βγάλει την ιπποδύναμή του πρέπει να ανεβάσει ψηλά στροφές, οπότε ναι σε επιταχύνσεις και σε υψηλές ταχύτητες είναι αρκετά θορυβώδης. Παρόλα αυτά, σε ρυθμούς ταξιδιού είναι άνετο και ξεκούραστο. Αρκετά ήσυχο και περνάει ομαλά από ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κανένα πρόβλημα με κρατήματα κτλ σε τέτοιους ρυθμούς, και φυσικά σε προσπέραση όπως κάθε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατέβει σχέση στο κιβώτιο (δίνει και κατάλληλες ενδείξεις το ταμπλό). Επίσης έχει πίσω δισκόφρενα, κάτι όχι δεδομένο στην κατηγορία του. Η μέση κατανάλωση αυτή την στιγμή από την αγορά του είναι στα 6,7λτ/100χλμ, τιμή πολύ κοντά στην εργοστασιακή και η καθημερινές διαδρομές του περιλαμβάνουν κίνηση σε εθνική, επαρχιακούς και σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος (έργα περιφερειακού Θεσσαλονίκης).

Το εσωτερικό είναι πολύ προσεγμένο, με μαλακά πλαστικά, κόκκινες ραφές, ψευτοδερμα στα καθίσματα, το σαλόνι όπως και ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά άνετα. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ενσωματωμένη πλοήγηση. Ο πίνακας οργάνων δείχνει αρκετές λεπτομέρειες, η οθόνη έχει μια κάπως αργή απόκριση. Η πλοήγηση λαγκάρει στην αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος ή οδών καθώς έχει φορτωμένους χάρτες όλης της Ευρώπης, κατά την λειτουργεία της πλοήγησης όμως τα γραφικά είναι ομαλά και κατατοπιστικά (η πλοήγηση είναι έκδοση του igo για όσους γνωρίζουν, και οι αναβαθμίσεις γίνονται από την σελίδα τους, naviextras) αν και στα αγγλικά μόνο. Επίσης περιλαμβάνει φυσικά πλήκτρα για κάποιες βασικές λειτουργίες. Υπάρχει και ενσύρματη σύνδεση για caplay/android auto, το οποίο παίζει μόνο με συγκεκριμένη usb θύρα. Κορυφαία λεπτομέρεια η ύπαρξη θύρας usb στην βάση του καθρέφτη για τροφοδότηση dashcam για όποιον ενδιαφέρεται, κάνοντας την τοποθέτηση παιχνίδι.

Στα μείον: Καμία έκδοση δεν διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, δεν αναγράφει πουθενά την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος (λένε πως θα μπει με αναβάθμιση λογισμικού αλλά δεν το πιστεύω) και δεν έχει πίσω πλαφονιέρα οπότε ο φωτισμός δεν είναι επαρκής την νύχτα.

Επίσης δεν παίζει σχεδόν ποτέ όπως πρέπει το start/stop αν και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα μια και το απενεργοποιώ ούτως η άλλως. 

Στην τιμή του (υπάρχουν προσφορές στις αντιπροσωπείες αρκετά χαμηλότερα από τις τιμές της σελίδας ειδικά για την έκδοση luxury) προτιμήθηκε σε σχέση με τα T-cross, Taigo, Bayon, Vitara και Duster, είτε για ελλείψεις σε εξοπλισμό (στα vw έλειπαν πχ αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και cruise control) είτε το εσωτερικό ήταν πολύ κατώτερο ποιοτικά (πχ vitara, duster). 

Τέλος παραθέτω και μια φωτογραφία του για την ιστορία.

 

 

IMG_20240312_182610.jpg

Επεξ/σία από dapostolidis
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό ριβιού φίλε! Μπράβο που λες και τα αρνητικά που εντοπίζεις για όποιον ενδιαφερόμενο!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κουβαδακι έχει κσι γαμω τα κιβώτια για αυτόματο χιλιάρακι. 

Είναι cvt δεν είναι αμτ που φοράνε τα πιο πολλά οχ i10 . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mp123 είπε

Το κουβαδακι έχει κσι γαμω τα κιβώτια για αυτόματο χιλιάρακι. 

Είναι cvt δεν είναι αμτ που φοράνε τα πιο πολλά οχ i10 . 

Τι λέει απο μουγκριτό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τι λέει απο μουγκριτό ?

Τίποτα ως τα 100. Μια χαρά είναι. 

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως αντί η χιουντσι να φτιάξει το ι10 ( ειχα του 16 το φεις λίφτινγκ) του 24 το έριξε σε ποιότητα απεναντίας το αυγό το έφτιαξε η τούοτα. 

Κρίμα και την είχα σε εκτίμηση. Όποιος έχει το προηγούμενο αυγό η το έχει οδηγήσει καμμια σεχεσηψτο χ. Έχω οδηγησει το αυγό του 21.

Μια χαρά το χ.

Το χορνετ του πίνω το αίμα. 8 10κ στροφές απόλαυση.Εκει βγάζω τα αποθυμενα μου.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, dapostolidis είπε

Επειδή ξέρω πως το φόρουμ απαιτεί και φωτογραφίες εσωτερικού, να μην αφήσω παράπονα για το ZS 😅

image.jpeg.16dbfe9abbd1a63ed097c57e6175c346.jpegimage.jpeg.cd289bbca579e4fadd06c6cf94dfc84a.jpeg

Τιμιο. Γιατί δεν το πήρες αυτόματο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τιμιο. Γιατί δεν το πήρες αυτόματο;

αυτόματο κινέζικο ούτε στον εχθρό μου.:lol:

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...