Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

arenatech.gr


steliosvafeiadis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 164
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έκανα την βλακεία να κάνω αγορά από κι χωρίς να κοιτάξω καλά .  Έχω πάρει 5 τηλέφωνα έχω λάβει αποδείξεις μέσω mail έχουν περάσει 3 εργάσιμες τπτ ακόμα  έχω μαζέψει όλα τα στοιχεία για καταγγελία πάντως  περιμένω να δούμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα mail τύπου νούμερο παραγγελίας και ότι πρέπει να βάλω λεφτά στην τράπεζα για να ολοκληρωθεί η παραγγελία . Το έκανα πήρα τηλ μου είπε ένα παλικάρι θα σας πάρουμε σε λίγο μόλις φανούν τα λεφτά γίνετε λίγο χαμός μπλα μπλα  . όπως περίμενα δεν με πήρε με τα πολλά την άλλη μέρα βγάλαμε άκρη ότι έχω πληρώσει και πήρα ένα mail με αποδείξει αγοράς Κυριακή κλειστά. σήμερα Δευτέρα το πρώτο πράγμα που έκανα να δω αν στείλανε κωδικό αποστολής τίποτα . Αν δεν έχει έρθει μέχρι το απόγευμα θα πάρω να ακυρώσω την παραγγελία  θα σας πω αν μου δίνουν τα λεφτά πίσω . Που πιστεύω ότι εκεί θα γελάσουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γραφτεί άπειρα τέτοια θέματα εδώ για τέτοιου είδους μαγαζιά, και ακόμα υπάρχει κόσμος που και αγοράζει από αυτούς, κάνει και κατάθεση. Κρίμα.

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν έχετε μια υποψία ότι πέσατε θύματα απάτης θα πρέπει να ακολουθήσετε ΑΜΕΣΑ τις διαδικασίες που προβλέπονται και έχουν αναλυθεί σε παρόμοια μηνύματα.

εφόσον έχετε πληρώσει με PAYPAL ή με ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

αν έχετε πληρώσει με ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ ή ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ σας εύχομαι καλή τύχη γιατί ούτε η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να σας τα επιστρέψει ούτε ο τρίτος που του κάνατε την κατάθεση έτσι για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω μόνο μέσω της δικαστικής οδού θα μπορέσετε να το κάνετε και αυτό προυποθέτει να πληρώσετε δικηγόρο κτλ..

όσο χάνετε χρόνο γράφοντας εδώ μηνύματα και γεμίζοντας τσάμπα σελίδες το θέμα

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, petran91 είπε

Έχουν γραφτεί άπειρα τέτοια θέματα εδώ για τέτοιου είδους μαγαζιά, και ακόμα υπάρχει κόσμος που και αγοράζει από αυτούς, κάνει και κατάθεση. Κρίμα.

Δυστυχώς για το συγκεκριμένο δεν υπήρχε ακόμα και ξεγελάει με 2κ followers στης σελίδες του . 

Αν πάθουμε θα μάθουμε .

7 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν έχετε μια υποψία ότι πέσατε θύματα απάτης θα πρέπει να ακολουθήσετε ΑΜΕΣΑ τις διαδικασίες που προβλέπονται και έχουν αναλυθεί σε παρόμοια μηνύματα.

εφόσον έχετε πληρώσει με PAYPAL ή με ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

αν έχετε πληρώσει με ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ ή ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ σας εύχομαι καλή τύχη γιατί ούτε η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να σας τα επιστρέψει ούτε ο τρίτος που του κάνατε την κατάθεση έτσι για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω μόνο μέσω της δικαστικής οδού θα μπορέσετε να το κάνετε και αυτό προυποθέτει να πληρώσετε δικηγόρο κτλ..

όσο χάνετε χρόνο γράφοντας εδώ μηνύματα και γεμίζοντας τσάμπα σελίδες το θέμα

 

Είναι σε τράπεζα Πειραιώς πήρα τηλέφωνο η τράπεζα μου είπε ότι μπορεί να πάρει τηλέφωνο για επιστροφή χρημάτων αν δεν γίνει η συναλλαγή εφόσον είναι από Πειραιώς σε Πειραιώς από κι και πέρα όταν κάνεις μεταφορά χρημάτων με αποδεικτικό παραγγελίας με τηλ και διεύθυνση έχεις αποδείξει αγοράς και τιμολόγιο έχεις στοιχεία ΔλΔ κάνεις πολλά πράγματα καταγγελία αστυνομία Ενημέρωση στην Πειραιώς ότι είναι απάτη . Μια προσπάθεια στην sony γιατί αναγράφεται sony PlayStation στης αποδείξεις και όχι κονσόλα PlayStation μάλιστα  και δίωξη ηλεκτρονικού είναι μια καλή ιδέα .. έχεις επιλογές αφού έχεις αποδείξεις και δεν έβαλες τα λεφτά στα λόγια μέσω τηλεφώνου έχει διαφορά η μία απάτη με την άλλη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχε ανοιξει θεμα με προσφορα για ενα λαπτοπ, επικοινώνησαν κάποια μελη και ενω στο σαιτ εδινε τροπο πληρωμης μεχρι και πειπαλ, στο τελος της παραγγελιας εβγαζε μονο πιστωτικη και κατάθεση. Εν τελει καποιος πηγε να πληρωσει με καρτα και του ειπαν ότι δεν δουλεύει προσωρινά( no shit) οποτε μονο καταθεση. Απιθανο να παραλάβεις, προσπαθησε να παρεις τα λεφτα σου πισω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Mikekl είπε

Δυστυχώς για το συγκεκριμένο δεν υπήρχε ακόμα και ξεγελάει με 2κ followers στης σελίδες του . 

Αν πάθουμε θα μάθουμε .

Είναι σε τράπεζα Πειραιώς πήρα τηλέφωνο η τράπεζα μου είπε ότι μπορεί να πάρει τηλέφωνο για επιστροφή χρημάτων αν δεν γίνει η συναλλαγή εφόσον είναι από Πειραιώς σε Πειραιώς από κι και πέρα όταν κάνεις μεταφορά χρημάτων με αποδεικτικό παραγγελίας με τηλ και διεύθυνση έχεις αποδείξει αγοράς και τιμολόγιο έχεις στοιχεία ΔλΔ κάνεις πολλά πράγματα καταγγελία αστυνομία Ενημέρωση στην Πειραιώς ότι είναι απάτη . Μια προσπάθεια στην sony γιατί αναγράφεται sony PlayStation στης αποδείξεις και όχι κονσόλα PlayStation μάλιστα  και δίωξη ηλεκτρονικού είναι μια καλή ιδέα .. έχεις επιλογές αφού έχεις αποδείξεις και δεν έβαλες τα λεφτά στα λόγια μέσω τηλεφώνου έχει διαφορά η μία απάτη με την άλλη..

Αν δεν μάθει η πλειοψηφία του κόσμου να αγοράσω με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου δυστυχώς η παρούσα ιστοσελίδα και το υπόλοιπο διαδίκτυο θα γεμίζει από θέματα/μηνύματα/αναφορές σε καταστήματα - απάτη.

Δεν έχω ψωνίσει από το συγκεκριμένο κατάστημα έτσι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη

Εγώ προσωπικά εκμεταλλεύομαι την υπηρεσία του Skroutz.gr Plus (17 ευρώ χρέωση το χρόνο) και αγοράζω από ελληνικά καταστήματα πάντα μέσω του skroutz.gr (αγορά μέσω καλαθιού του skroutz.gr) αλλιώς αγοράζω από ελληνικά μεγάλα/αλυσίδες καταστήματα που εμπιστεύομαι προσωπικά ή συνεργάζομαι επαγγελματικά μαζί τους.

Το έχω αναφέρει άπειρες φορές σε όλα τα θέματα που αφορούν καταστήματα και έχουν ανοίξει άπειρα...

Αν έχεις υποψία ότι έπεσες θύμα απάτης

Αν έχεις πληρώσει μέσω PAYPAL (ή παρόμοιες υπηρεσίες) κάνεις ΑΜΕΣΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

Αν έχεις πληρώσει μέσω ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ (VISA/MASTERCARD) κάνεις ΑΜΕΣΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

Αν τώρα έχεις πληρώσει μέσω ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ (ΑΠΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΟΥ) ή ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΟΥ (ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΟΥ) ο μόνος τρόπος για να σου επιστραφούν τα χρήματα είναι μέσω της τράπεζας ή του τρίτου αλλιώς μόνο μέσω της δικαστικής οδού.

Από εκεί και πέρα κάνεις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στην ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΕΚΠΟΙΖΩ και στις ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ π.χ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ κτλ.

Δεν κάθεσαι να γράφεις άπειρα μηνύματα και να γεμίζεις σελίδες

Η ΛΥΣΗ έχει δοθεί πιο πάνω.

τα στοιχεία του καταστήματος από την ιστοσελίδα του https://www.arenatech.gr/όροι-χρήσης-πολιτική-απορρήτου/ προς ενημέρωση σας

Η παρούσα ιστοσελίδα με όνομα χώρου «https://www.arenatech.gr» είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προβολής και προώθησης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (εφεξής καλούμενο ως «ηλεκτρονικό κατάστημα» ή «ιστότοπος» ή «ιστοσελίδα») το οποίο ανήκει στην ατομική επιχείριση με την επωνυμία SMART ARENA PLUS DEALS Ι.Κ.Ε. ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. (εφεξής καλούμενη ως «το Κατάστημα»), που εδρεύει στην Αθήνα 3ης Σεπτεμβρίου 8, με Α.Φ.Μ. 801620041 και Δ.Ο.Υ. ΑΘΗΝΩΝ και αρ. ΓΕΜΗ: 160267003000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας [email protected] και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 2114188089.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έκανα την παραγγελία Παρασκευή Σάββατο είδαν τα λεφτά μου έστειλαν αποδείξει πληρωμής μετά ήταν Κυριακή κλειστά άρα σήμερα Δευτέρα περίμενα κωδικό αποστολής αλλά από χέσιμο μπήκα να δω μήπως γράφει κάνεις τπτ για το site και έτσι ξεκίνησε η κουβέντα απλά είπα στα παιδιά ναι έκανα την μαλάκια πήρα εγώ θα δούμε τι θα γίνει μην πάρει κανείς τπτ και ευχάριστω πολύ γνωρίζω από την πρώτη μερα τι πρέπει να κάνω ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παραγγείλει ενα PS5 απο την συγκεκριμενη σελιδα, μου εστειλαν ενα παραστατικο και σημερα μου εστειλαν οτι Απο πεμπτη ή παρασκευη θα εχω των κωδικο απο την ACS (Η παραγγελια και η μεταφορα χρηματων εγινε την Πεμπτη). Τωρα βλεπουμε,  παντως απαντανε πολυ γρηγορα στο e-mail και αναφερει ολα τα στοιχεια της εταιριας στους ορους χρησης (κατω κατω δεξια στην σελιδα τους ΑΦΜ αριθμο ΓΕΝΗ και τα σχετικα) . 

Επισης μου ειπαν οτι δινουν εναν χρονο εγγυηση και αν παθει κατι το πηγαινω ή σε αυτους (3η Σεμπτεβριου 8 Αθηνα) ή σε καποιο συνεργαζομενο.

Επισης δεν ξερω αν γνωριζεται αν υπαρχει καποιος τροπος να μαθουμε αν η ACS συνεργαζεται με αυτο το καταστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, TzemakosGR είπε

Εχω παραγγείλει ενα PS5 απο την συγκεκριμενη σελιδα, μου εστειλαν ενα παραστατικο και σημερα μου εστειλαν οτι Απο πεμπτη ή παρασκευη θα εχω των κωδικο απο την ACS (Η παραγγελια και η μεταφορα χρηματων εγινε την Πεμπτη). Τωρα βλεπουμε,  παντως απαντανε πολυ γρηγορα στο e-mail και αναφερει ολα τα στοιχεια της εταιριας στους ορους χρησης (κατω κατω δεξια στην σελιδα τους ΑΦΜ αριθμο ΓΕΝΗ και τα σχετικα) . 

Επισης μου ειπαν οτι δινουν εναν χρονο εγγυηση και αν παθει κατι το πηγαινω ή σε αυτους (3η Σεμπτεβριου 8 Αθηνα) ή σε καποιο συνεργαζομενο

Και εγώ ps5 περιμένω αλλά πέρα από το παραστατικό δεν μου έχουν στείλει τίποτα άλλο μακάρι να πάνε όλα καλά να μην χρειαστεί να μπλέκω δικηγόρο και περίμενε 3 χρόνια να πάρεις πίσω τα λεφτά ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου εχουν στειλει παραστατικο κανονικα (τιμολογιο) με τα στοιχεια της εταιρείας τους κανονικα. Εχω ρωτησει ενα φιλο που ασχολειται με σιτε και μου ειπε οτι εφοσον αναφερει στους ορους χρησης τα στοιχεια τους (ΑΦΜ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΝΗ) δεν υπαρχει καποιο προβλημα. Σημερα επειτα απο δικο μου μυνημα γιατι μονοι τους δεν στελνουν κατι μου ειπαν οτι εχει τελειωσει η εκαθαριση απο μερια τους (επρεπε να γινει αποφορολογηση που διαρκει 1-2 εργασιμες ημερες) και λογικα Πεμπτη-Παρασκευη θα εχω τον κωδικο για την παρακολουθηση. Ωστοσο ακομα εχω ενα μεγαλο αγχος για το αν οντως θα μου ερθει αλλα εχουμε οντως ολα τα στοιχεια τους οποτε δεν νομιζω να γινει κατι κακο...

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.