Προς το περιεχόμενο

Αναβοσβήνει Check Engine σε Golf 5


GodzillaCover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Καθημερινά κάνει συνήθως μόνο 35 χλμ

Μόνο…

4 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Σκέψου τα λάστιχα είναι από το 2016 και ανάβει το λαμπάκι του ESP με το παραμικρό

Έλα πες την αλήθεια μας δουλεύεις…

 

τα tsi θέλουν Λαδια φίλτρο λαδιού ανά 8000 χλμ ή χρόνο για να μη σκορπίσουν και μπουζί ανά 45Κ ή 4 χρόνια… για τα λάστιχα δε το συζητάμε ότι είναι επικίνδυνο για τους γύρω σας (αφού για εσάς δε νοιάζεστε). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

Έλα πες την αλήθεια μας δουλεύεις…

 

τα tsi θέλουν Λαδια φίλτρο λαδιού ανά 8000 χλμ ή χρόνο για να μη σκορπίσουν και μπουζί ανά 45Κ ή 4 χρόνια… για τα λάστιχα δε το συζητάμε ότι είναι επικίνδυνο για τους γύρω σας (αφού για εσάς δε νοιάζεστε). 

Ναι ναι, όλα τα σέρβις γίνονταν στην ώρα τους (αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ και σέρβις 15.000 χλμ από την αλλαγή λαδιών) μέχρι το 2018-2019. Μετά έσκασε ο κορωνοϊός και κάπως το αμελήσαμε. Τώρα δεν ξέρω γιατί ο πατέρας μου θέλει να αλλάξουμε λάστιχα το καλοκαίρι αντί για τώρα αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρει υποθέτω (;). Αυτός με το συνεργείο, όταν πήγαμε για άσχετο λόγο, είδε ότι τα λάστιχα περιέργως, ενώ είναι σχετικά καλά εξωτερικά, έχουν φαγωθεί από μέσα.

Πάντως, πέρα από αυτό το θέμα που, όπως είπαν τα παιδιά πιο πάνω είναι με την καύση, είναι μηχανικά άριστο. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί αυτό που αναβόσβηνε με τρόμαζε λίγο.

Αν όντως θέλουν μπουζί ανά 4 χρόνια που λες, υπολογίζω ότι πολύ πιθανό αυτό να έχει «βλάβη» τώρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Ναι ναι, όλα τα σέρβις γίνονταν στην ώρα τους (αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ και σέρβις 15.000 χλμ από την αλλαγή λαδιών) μέχρι το 2018-2019. Μετά έσκασε ο κορωνοϊός και κάπως το αμελήσαμε. Τώρα δεν ξέρω γιατί ο πατέρας μου θέλει να αλλάξουμε λάστιχα το καλοκαίρι αντί για τώρα αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρει υποθέτω (;). Αυτός με το συνεργείο, όταν πήγαμε για άσχετο λόγο, είδε ότι τα λάστιχα περιέργως, ενώ είναι σχετικά καλά εξωτερικά, έχουν φαγωθεί από μέσα.

Πάντως, πέρα από αυτό το θέμα που, όπως είπαν τα παιδιά πιο πάνω είναι με την καύση, είναι μηχανικά άριστο. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί αυτό που αναβόσβηνε με τρόμαζε λίγο.

Αν όντως θέλουν μπουζί ανά 4 χρόνια που λες, υπολογίζω ότι πολύ πιθανό αυτό να έχει «βλάβη» τώρα.

 

Εάν τρώγονται εσωτερικά έχει σύγκλιση δείτε τη ευθυγράμμιση - ζυγοστάθμιση και το συστημα διεύθυνσης .

Ειδικά πρίν βάλετε καινούργια ελαστικά , γιατί θα τα φάει γρήγορα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι είναι ελαφρώς παρατημένο. Οκ κατανοητό και λόγω κοβιντ αλλά τώρα πλέον πρέπει να το ισιωσεις

Ξεκίνα από σέρβις και διάγνωση άμεσα και προγραμματισε ελαστικά στο άμεσο μέλλον

Είναι κρίμα έαν δεν έχει κάποιο άλλο θέμα να το αφήνεις να σκορπάει.

Από εκεί και πέρα γνωστή η σχέση vag και check engine, είναι μια σχέση ετών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Από εκεί και πέρα γνωστή η σχέση vag και check engine, είναι μια σχέση ετών

Έλα, ξεκόλλα, δε γίνονται αυτά.

Πώς το έλεγαν με την Apple; Α ναι, it's a feature.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε οταν λεμε σερβις στα 10000 εννοουμε ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ. Εσυ απο οτι καταλαβα πας γθσ  σερβις μονο οταν κανεις 10,000 μονοκοματα, δηλ ποτε....οποτε μαλλον δεν το καταλαβες σωστα το βιβλιο οδηγιων.

Γνωμη μου ειναι να το διευκρινησεις με αντιπροσωπεια, διοτι ισως εχουν κανει λαθος στη μεταφραση και ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ. 

Επεξ/σία από ELTASSOS1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το αμάξι είναι ελαφρώς παρατημένο. Οκ κατανοητό και λόγω κοβιντ αλλά τώρα πλέον πρέπει να το ισιωσεις

Ξεκίνα από σέρβις και διάγνωση άμεσα και προγραμματισε ελαστικά στο άμεσο μέλλον

Είναι κρίμα έαν δεν έχει κάποιο άλλο θέμα να το αφήνεις να σκορπάει.

Από εκεί και πέρα γνωστή η σχέση vag και check engine, είναι μια σχέση ετών

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Βέβαια αν το δεις στον δρόμο ή, ακόμα και αν μπεις μέσα, δεν πρόκειται να καταλάβεις ότι είναι παρατημένο. 

Τώρα που το ξανασκέφτομαι… κλωτσάει όταν επιταχύνω απότομα. Δηλαδή, αν πάω με την 3η ταχύτητα από τα 30 στα 100, θα κλωτσήσει σε κάποια φάση. Πιθανόν με αυτό να έχει να κάνει και το check engine.

Η μάνα θέλει να το πάει στο συνεργείο για λάστιχα και σέρβις αλλά ο πατέρας λέει «το καλοκαίρι». Άντε να δούμε. Εγώ το φθινόπωρο θα το «αγοράσω» μιας και τώρα έχουμε παρά πολλά έξοδα (αλήθεια πού στον διάολο το βρήκαν φοιτητικό σπίτι με 200€ κοινόχρηστα τον χειμώνα;)…

3 λεπτά πριν, ELTASSOS1 είπε

Φιλε οταν λεμε σερβις στα 10000 εννοουμε ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ. Εσυ απο οτι καταλαβα πας γθσ  σερβις μονο οταν κανεις 10,000 μονοκοματα, δηλ ποτε....οποτε μαλλον δεν το καταλαβες σωστα το βιβλιο οδηγιων.

Γνωμη μου ειναι να το διευκρινησεις με αντιπροσωπεια, διοτι ισως εχουν κανει λαθος στη μεταφραση και ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ. 

Όχι όχι, αθροιστικά το πάμε 😅. Δηλαδή αν ξεκινάμε από το 0 στα 15.000 γενικό σέρβις, στα 25.000 αλλαγή λαδιών, στα 40.000 γενικό σέρβις κοκ. Μάλιστα μερικές φορές κάναμε και σέρβις αντί για αλλαγή λαδιών. Μέχρι το 2019 γινόταν τακτικά αυτά.

Τώρα προφανώς που εχει τόσο καιρό να γίνει σερβις μου βαράει ένας ήχος “ΝΤΑΝ” κάθε φορά που βαζω μπρος και γράφει «service jetzt».

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Εάν τρώγονται εσωτερικά έχει σύγκλιση δείτε τη ευθυγράμμιση - ζυγοστάθμιση και το συστημα διεύθυνσης .

Ειδικά πρίν βάλετε καινούργια ελαστικά , γιατί θα τα φάει γρήγορα.

Ενδιαφέρον… Για αυτό το αμάξι του πατέρα μου που έχει ελαστικά από το 2019 και τρέμει πάνω από τα 130 (λογικά θέλει ζυγοστάθμιση) έχει το ίδιο θέμα…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περιπτωση που δεν μας δουλευεις

Δεν εχει κανενα νοημα η εποχη του χρονου για τα λαστιχα, δεν ειναι ντοματες για να ειναι φρεσκα.

Ενα φρεναρισμα να χρειαστει με φθαρμενα λαστιχα (ποσο μαλλον σε καμια βροχη) παει.

Στα του σερβις να βρειτε καποιο σωστο συνεργειο που να ασχολειται με vag. Ειναι ψιλοαπαραδεκτο να το πηγαινεις συνεργειο και να στο αφηνει με τσεκ. Απο τη στιγμη που αναψε εχει καταγραφει σφαλμα. Μπορει να ειναι απο το πιο απλο μεχρι κατι σοβαρο οπως ειπαν και πιο πριν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το Check Engine  θα κοίταζα για δυσλειτουργία του imobiliser

Για το "κλώτσιμα" ίσως θέλουν καθάρισμα τα μπέκ.

Αλλά πριν απ όλα θα έλεγχα τι βλάβες έχουν καταγραφεί στη μνήμη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι βλάβες μένουν στο ιστορικό, θα πας σε αντιπροσωπία ή κάπου που να έχουν το ODIS διαγνωστικό για να διαβάσει ακριβώς το πρόβλημα (αν σε ενδιαφέρει καθόλου να το επισκευάσεις).  Όλα τα άλλα είναι εικασίες και χαμένος χρόνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο ειναι εμφανες ότι είναι σε κακό χάλι.

Το τσεκ 90% απο αυτα που περιγράφεις ειναι λογο πολλαπλασιαστών ή μπουζι σε καποιον απο τους κυλίνδρους.

Βασικο να πάτε σε ενα συνεργείο να το μαζέψετε άμεσα καθως και να αλλαξετε λάστιχα γιατι το αυτοκίνητο ειναι κίνδυνος και για εσας αλλα και για τους γύρω σας. Οσο για αυτο που λεει ο πατερας σου να αλλαξει λαστιχα το καλοκαίρι, δεν ειναι και το πιο σωστό. Συνήθως τα λάστιχα τα αλλάζουμε μετά το καλοκαίρι διότι το καλοκαίρι εχουν μεγαλύτερη καταπόνηση λόγο θερμοκρασιών οπότε πολλοι όταν δεν ειναι τα λαστιχα για πέταμα αφηνουν το καλοκαιρι να περασει και τα αλλάζουν μετά. Ομως εσεις με λάστιχα του 16 έπρεπε να τα ειχατε αλλαξει χθες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Το αυτοκίνητο ειναι εμφανες ότι είναι σε κακό χάλι.

Το τσεκ 90% απο αυτα που περιγράφεις ειναι λογο πολλαπλασιαστών ή μπουζι σε καποιον απο τους κυλίνδρους.

Βασικο να πάτε σε ενα συνεργείο να το μαζέψετε άμεσα καθως και να αλλαξετε λάστιχα γιατι το αυτοκίνητο ειναι κίνδυνος και για εσας αλλα και για τους γύρω σας. Οσο για αυτο που λεει ο πατερας σου να αλλαξει λαστιχα το καλοκαίρι, δεν ειναι και το πιο σωστό. Συνήθως τα λάστιχα τα αλλάζουμε μετά το καλοκαίρι διότι το καλοκαίρι εχουν μεγαλύτερη καταπόνηση λόγο θερμοκρασιών οπότε πολλοι όταν δεν ειναι τα λαστιχα για πέταμα αφηνουν το καλοκαιρι να περασει και τα αλλάζουν μετά. Ομως εσεις με λάστιχα του 16 έπρεπε να τα ειχατε αλλαξει χθες.

Κανονικά θέλει αλλαγή ελαστικών σεζόν για να αποδίδουν τα μέγιστα τα ελαστικά. ΚΤΕΟ το αμάξι το περνάτε? Τα ΚΤΕΟ πως έδωσαν έγκριση για ένα αμάξι με λάστιχα με τα λινά να κυκλοφορεί έξω? Το αμάξι είναι ζωντανός οργανισμός θέλει περιποίηση είτε είναι atos είτε είναι golf. Το εν λόγω αμάξι είναι επικίνδυνο και μπορεί να προκαλέσει εν δυνάμει ατύχημα. Άντε χτυπάει με άλλο αμάξι και υπάρχουν υλικές ζημιές όλα καλά θα το πληρώσετε εσείς και η ασφάλεια σας. Εάν χτυπήσει άνθρωπος? Εκεί τι γίνεται? Νομίζω η πιο συνετή λύση είναι είτε να σκεφτεί κάποιος να χρησιμοποιεί τα πόδια του για να κινείται είτε να παίρνει τα ΜΜΕ. Αυτά περί κορονοϊού και σέρβις είναι αστείο. Είναι μια δικαιολογία για αναβλητικότητα. Ο κορονοϊος για να μην απογοητευτεί κανείς μιας και είμαι υγειονομικός δεν θα φύγει για τα επόμενα πέντε έτη. Δηλαδή για πέντε έτη δεν θα κάνετε σέρβις? Δεν έχετε τα χρήματα? Το αφήνετε στην άκρη μέχρι να μαζέψετε ένα ποσό και να το συμμαζέψετε το αμάξι. Δεν είναι μόνο λάδια φίλτρα λαδιού ένα αμάξι. Έχει αμορτισέρ, ελαστικά, φρένα τακάκια , κτλ. Μην σκέφτεστε μόνο τον εαυτό σας. Σκεφτείτε και τους άλλους που θέτετε σε κίνδυνο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Μα και όταν το κάναμε σέρβις υπήρχε η «βλάβη» και συνεχίζει να υπάρχει. Υποθέτω δε φάνηκε κάτι. Ε το αφήσαμε κι εμείς έτσι με τη λογική ότι όλα τα VW έχουν Check Engine. Το θέμα είναι ότι εδώ δε μενει αναμμένο αλλά αναβοσβήνει.

Συνήθως πάντως δεν αναβοσβήνει Check Engine. Στις 15 φορές που ξεκινάει το αμάξι, θα το κάνει μια, για 3 λεπτά περίπου.

Λίγα συνεργεία έχουν διαγνωστικό που να μπορεί να διαβάσει μία τέτοια βλάβη. Να ρωτήσεις να βρεις τέτοιο συνεργείο και να πας να σου διαβάσουν τη βλάβη. Μπορεί να είναι κάτι ασήμαντο π.χ. κάποιο καλώδιο ρεύματος  αλλά μπορεί να είναι και κάτι σημαντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Λίγα συνεργεία έχουν διαγνωστικό που να μπορεί να διαβάσει μία τέτοια βλάβη. Να ρωτήσεις να βρεις τέτοιο συνεργείο και να πας να σου διαβάσουν τη βλάβη. Μπορεί να είναι κάτι ασήμαντο π.χ. κάποιο καλώδιο ρεύματος  αλλά μπορεί να είναι και κάτι σημαντικό.

Μπα πολλά εχουν πλέον... Εδω εγω ως ιδιωτης και εχω ίδιου ισως και ανωτερου επιπέδου διαγνωστικο σε σχεση με καποια συνεργεια...

Για το θεμα του φίλου, εχει εντελως λαθος αντιληψη της συντηρησης που απαιτει ενα αυτοκινητο και ειδικα ενα TSI. Καλο θα ήταν να βρει ενα συνεργειο σωστό και να κανει μια αρχή. Ανα 8000 χλμ ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ θελει το συγκεκριμενο αμαξι ΛΆΔΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

Επισης η ουρμπανια με τα λαστιχα καλοκαιρι ειναι ψιλομπουρδα με ακριβως αντιθετα αποτελεσματα (να λιωσει πιο γρηγορα το λαστιχο καθως καινουργιο θα κυκλοφορει για Χ μηνες σε ασφαλτο με 70+ βαθμους). Τα λαστιχα τα θες χθες... Και ευθυγράμμιση ομοιως με αυτα που λες.

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...