Προς το περιεχόμενο

Hogwarts Legacy [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin ναι όντως στο hogsmeade γίνεται γενοκτονία. απλά αυτό που βλέπω έχοντας κάνει πιο προσεκτικό testing είναι ότι θες και καλό cpu για το frame gen γιατί το υποχρεωτικό reflex on επιβαρύνει κάπως και υπάρχουν σημεία (γενικά εννοώ και σε άλλα games με fg) που πέφτει το gpu usage και κάνει spikes το frametime. Απλά το Hogwarts είναι τόσο χάλια χωρίς fg που ακόμη και με το overhead του rerflex πάλι κερδισμένος είσαι.

Ας ελπίσουμε με το καλοκαιρινό update να το φτιάξουν αν και πιστεύω θα βάλουν αυτό το quest από το PS5 και καμιά σαχλαμαρίτσα τύπου cosmetics και τέτοια.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

@Arkin ναι όντως στο hogsmeade γίνεται γενοκτονία. απλά αυτό που βλέπω έχοντας κάνει πιο προσεκτικό testing είναι ότι θες και καλό cpu για το frame gen γιατί το υποχρεωτικό reflex on επιβαρύνει κάπως και υπάρχουν σημεία (γενικά εννοώ και σε άλλα games με fg) που πέφτει το gpu usage και κάνει spikes το frametime. Απλά το Hogwarts είναι τόσο χάλια χωρίς fg που ακόμη και με το overhead του rerflex πάλι κερδισμένος είσαι.

Ας ελπίσουμε με το καλοκαιρινό update να το φτιάξουν αν και πιστεύω θα βάλουν αυτό το quest από το PS5 και καμιά σαχλαμαρίτσα τύπου cosmetics και τέτοια.

 

Ειτε με reflex off ειτε on εκει στα ιδια ειναι τα fps της cpu τουλαχιστον στο hogwarts με ray tracing δεν τραβαει σε raster δεν εχει θεμα παει και 100+ με fg ανετα στο hogsmeade. Με FG παρολο το reflex που μπορει λιγο να ζοριζει παραπανω τη cpu παιζετε μια χαρα στο hogsmeade δεν εχει stutters απλα οταν πεφτουν τα fps της cpu κλεινει το freesync και καταλαβαινεις ενα μικρο lag πανω στην κινηση τιποτα σοβαρο ομως. Μεχρι το καλοκαιρι θα το εχουμε τελειωσει ομως τι να το κανω εχουν απο περσι Ιουνιο να βγαλουν απαραδεκτοι σε αυτο τον τομεα. Σου λενε η παρε cpu 500 ευρω η παιξε χωρις RT τα ιδια και στο jedi survivor. Ευτυχως ειναι μονο στο hogsmeade αυτο το drop παντου αλλου παει τρενο ειδικα καστρο που περιμενα να ειναι χαλια ειναι απροσμενα καλα και δειχνει και πανεμορφο παντου.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι τυχαίο που δύο από τα πιο unoptimized games του 23 είναι unreal.

Αλλά ναι η ειρωνία του reflex είναι ότι επειδή δουλεύει μόνο με 99% GPU usage, με το που πέσεις κάτω από αυτό λόγω CPU bottleneck, όχι μόνο δεν παίρνεις καθόλου βελτίωση στο input lag, αλλά χάνεις και κάτι από τα 2-3 fps που ρίχνει το reflex λόγω φόρτου στο CPU.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Δεν είναι τυχαίο που δύο από τα πιο unoptimized games του 23 είναι unreal.

Αλλά ναι η ειρωνία του reflex είναι ότι επειδή δουλεύει μόνο με 99% GPU usage, με το που πέσεις κάτω από αυτό λόγω CPU bottleneck, όχι μόνο δεν παίρνεις καθόλου βελτίωση στο input lag, αλλά χάνεις και κάτι από τα 2-3 fps που ρίχνει το reflex λόγω φόρτου στο CPU.

Ακριβώς. Πρέπει το gpu usage να είναι καρφί 99%. Εκεί ούτε το frame gen σε σώζει γιατί θα υπάρχουν σημεία που θα πέσει το gpu usage λόγω cpu. Αν δεν φτάνει το cpu θες απλά καλύτερο cpu ιδανικά. 

@Arkin σαν χαμηλό δεν είναι το cpu power; το έχεις χαμηλώσει; αν το αφήσεις ελεύθερο δεν ανεβαίνουν τα fps;

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Ακριβώς. Πρέπει το gpu usage να είναι καρφί 99%. Εκεί ούτε το frame gen σε σώζει γιατί θα υπάρχουν σημεία που θα πέσει το gpu usage λόγω cpu. Αν δεν φτάνει το cpu θες απλά καλύτερο cpu ιδανικά. 

@Arkin σαν χαμηλό δεν είναι το cpu power; το έχεις χαμηλώσει; αν το αφήσεις ελεύθερο δεν ανεβαίνουν τα fps;

Το έχω χαμηλώσει και stock η 100watt να το βάλω είμαι 1 2% πάνω οπότε δεν αξίζει. Απλά δεν τραβάει η cpu σε ένα από τα πιο βαριά παιχνίδια κυρίως λόγο optimization λογικό προφανώς. Είδα χθες 13900k με 4090 σε 4Κ βίντεο και η κάρτα πάνω από 90% δεν με πάει με ultra ray tracing. Το 99% λένε κλειστε το ray tracing τελείως. Ε δεν πήραμε τέτοια κάρτα για να το έχουμε κλειστό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μεγαλα ζορια βλεπω και στον 7800x3D στο παιχνιδι

Εδω απλα εξω στο προαυλιο απο το καστρο η καρτα καθετε 85% και τα fps στο 92. 2560x1440 αναλυση χωρις dlss και με fg. Πεφτει γερο γονατισμα κατι 13900k ειδα βγαζουν 110-120fps στα πιο δυσκολα σημεια με FG και παλι δεν τερματιζουν την καρτα. Οποτε ενταξει μην εχουμε και τρελες απαιτησεις απο 5700x. 

Screenshot-1.png

Δημοσ.
2 hours ago, Arkin said:

Οποτε ενταξει μην εχουμε και τρελες απαιτησεις απο 5700x. 

Βρε εννοείται, απλά είναι σκουπίδι το παιχνίδι στο CPU optimization. Τουλάχιστον έχει ωραία visuals. Δεν ξέρω αν ρίξεις λίγο τα crowds και level of detail, αν έχεις μετρήσιμη διαφορά που να αξίζει να τα κατεβάσεις.

Πού να δεις και jedi survivor εντωμεταξύ με RT (το οποίο είναι και ανύπαρκτο σε εκείνο το παιχνίδι), πόσο θα βαραίνει τον 5700x.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Βρε εννοείται, απλά είναι σκουπίδι το παιχνίδι στο CPU optimization. Τουλάχιστον έχει ωραία visuals. Δεν ξέρω αν ρίξεις λίγο τα crowds και level of detail, αν έχεις μετρήσιμη διαφορά που να αξίζει να τα κατεβάσεις.

Πού να δεις και jedi survivor εντωμεταξύ με RT (το οποίο είναι και ανύπαρκτο σε εκείνο το παιχνίδι), πόσο θα βαραίνει τον 5700x.

Ειναι τραγικό σε πολλά σημεία με rt ναι δεν φταίει ο 5700x όταν τα καλύτερα cpu ζορίζονται. Λίγο το distance έριξα και πήρε 10fps στο hogsmeade αλλά χάνει το details στις μακρινές αποστάσεις. 

Όλοι λένε κλείσε rt αν ήταν να το κλείσω θα έπαιζα με 150fps αλλά θέλουμε και τα visuals. 

Και το jedi χάλια με rt το γνωρίζω έχει και αυτό fg αλλά όταν πέφτει στα 45 η cpu τι να κάνει και αυτό. Εντάξει είναι μια χαρά playable το παιχνίδι αλλά θα ήμουν μόνιμα 97 με κάποιον 7000 η νέο intel. Ακόμα και 3D δεν θα τα έβγαζε πέρα θέλει brute force η unreal engine δυνατούς πυρήνες δηλαδη η 3d cache δεν δουλεύει εδώ για αυτό και πέφτει τόσο και ο 7800x3d. 

Πάντως είμαι 12 ώρες στο παιχνίδι και ειναι απολαυστικό. Από διαλόγους μέχρι πολύ ωραία Quests χαρακτήρες πολλά spells που θέλουν εκμάθηση οι μάχες δυνατές και ο κάθε αντίπαλος θέλει ειδική μεταχείριση. Είμαι 15 level και είμαι ακόμα στο quest που μαθαίνεις για τα φυτά με την όμορφη δασκάλα. Σε τραβάει να το εξερευνήσεις το παιχνίδι σε κάθε του γωνία και όχι μόνο μέσα στο κάστρο αλλά και έξω έχει πολλά μυστικά μονοπάτια. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin έκανα ένα test, περπάτησα από το Καστρο μέχρι το Hogsmeade με DLAA, RT OFF και Reflex Off και όλη την ώρα η gpu είναι στο 99%, και απλά στο Hogsmeade πέφτει λίγο στο 90% αλλά γενικά πάει καλά, δεν έχει ιδιαίτερο stutter.

E μόλις βάλω RT ON, γίνεται πανηγύρι από stutter όπως και στο Ghostwire και η gpu πέφτει και σττο 70% σε κάποιες στιγμές. Έτσι γίνεται και στο CP77 σε σημεία με πολύ κόσμο. Με frame gen κάπως βελτιώνεται αλλά επειδή πρέπει να έχεις ανοιχτό το reflex σου τρώει λίγο από το cpu οπότε και πάλι δεν είναι ιδανικό 99% gpu usage. Θέλω να δω τι θα γίνει με την 3D cache και τους 2 επιπλέον cores του 5700Χ3D.

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, just_a_dude είπε

@Arkin έκανα ένα test, περπάτησα από το Καστρο μέχρι το Hogsmeade με DLAA, RT OFF και Reflex Off και όλη την ώρα η gpu είναι στο 99%, και απλά στο Hogsmeade πέφτει λίγο στο 90% αλλά γενικά πάει καλά, δεν έχει ιδιαίτερο stutter.

E μόλις βάλω RT ON, γίνεται πανηγύρι από stutter όπως και στο Ghostwire και η gpu πέφτει και σττο 70% σε κάποιες στιγμές. Έτσι γίνεται και στο CP77 σε σημεία με πολύ κόσμο. Με frame gen κάπως βελτιώνεται αλλά επειδή πρέπει να έχεις ανοιχτό το reflex σου τρώει λίγο από το cpu οπότε και πάλι δεν είναι ιδανικό 99% gpu usage. Θέλω να δω τι θα γίνει με την 3D cache και τους 2 επιπλέον cores του 5700Χ3D.

Ξερω βρε συ με RT OFF παει αερας το παιχνιδι με 150fps αν εχω FG. Το rt ρημαζει το performance. 

Eπειδη εχω tuning τις ram κατι γινεται δηλαδη stutter δεν θα πω οτι εχω με FG δεν κολλαει το παιχνιδι καθολου δηλαδη απλα επειδη κλεινει το freesync δεν ειναι η κινηση τοσο smooth οσο θα ηθελα. Στο hogsmaede κυριως αυτο στο καστρο παει αερας. Και σκεψου εχω και ακομα καλυτερο RT απο το engine.ini ακομα βαρυτερο load στη cpu. Δεν εχεις tuning ram και φαινεται παρα πολυ αν τις εσφιγγες κατι θα επερνες σιγουρα ενα 20% θα το επερνες. Με τον 3D θα βγαλεις απο την εξισωση τοσο τις ram οποτε πιστευω θα παιξει αρκετα καλυτερα αλλα παλι θα υπαρχει BN εδω ο 7800x3D εχει BN σε 4Κ με 4090 το παιχνιδι θελει brute force με πυρηνες με τρελο IPC για αυτο οι intel τα πανε καλυτερα ο 13900k με FG βαραει 120-140fps με RT ON hogsmeade. 

 

edit:

Για ανοιξε rebar απο inspector για το Hogwarts και ξανα τεστερα λιγο να μου πεις αν ειδες διαφορα γιατι εγω το εχω ανοιχτο ετσι απο την αρχη και δεν εχω πουθενα stutter. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερχεται νεο patch μεσα στο καλοκαιρι θα φερει και ενα αποκλειστικο quest απο το PS5 σε ολες τις πλατφορμες. 

The Summer 2024 update for Hogwarts Legacy will bring PlayStation-exclusive content, like the "Haunted Hogsmeade" quest, to all platforms. Players shouldn't expect major content drops, but should instead anticipate minor updates and quality-of-life features in the summer update to show appreciation to players

 

Συνεχιζει να προσφερει ενα τρομερο κοσμο κανω βολτες στο δασος και απλα εχει μερη που αν δεν τα εξερευνησεις ειναι κριμα. Υπαρχει βιντεο που δειχνει πως να βγαλουμε την ομιχλη απο το παιχνιδι ωστε να καθαρισει ξεχναμε ομως οτι χωρις αυτη δεν θα υπηρχε η ατμοσφαιρα που υπαρχει. Δειτε στις πιο κατω φωτο πως στην πρωτη η ομιχλη περνει μια γαλαζια χροια λογο του ποταμιου και στη δευτερη φωτο στα δεξια πανω αλλα και στο βαλτο πως διαχεεται απο τις ακτινες του ηλιου. 

BTW το παιχνιδι δεν εχει photo mode απαραδεκτο για τοσο μεγαλο ΑΑΑ ευτυχως με το nvidia ansel πατας ενα F8 και φευγουν τα παντα απο την οθονη τo HUD δηλαδη και εχεις ενα photo mode αψογο. Στο HDR μας τα χαλαει γιατι βγαζει JXR HDR φωτογραφιες και οχι PNG οποτε ο μονος αλλος τροπος για να βγουν σωστες HDR φωτο για να τις βλεπει καποιος σε SDR monitor ειναι το sharex το οποιο κανει αψογη δουλεια ΑΛΛΑ δεν μπορει να βγαλει screenshots οταν εχουμε ενεργο το nvidia ansel photo mode. Οποτε το παιζω σε SDR γιατι αλλιως δεν μπορω να βγαλω screenshots για σωστο ανεβασμα εδω. Εξαιρετικο δειχνει και σε SDR εννοειται ομως. 

1.png
2.png
3.png

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 6
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έσκασε patch, μεγάλο (δεν λέγαμε τίποτα άλλο, χαχαχα @just getting started)

Screenshot-3.png

Spoiler

 

Ψιλοπαπάτζες οι αλλαγές για ένα χρόνο μετά το τελευταίο patch για το PC. Εκτός αν υπάρχουν και άλλα under the hood που δεν τα αναφέρει στο video.

Βγήκαν και τα notes

Spoiler

Build Version – 1218405

Developer notes – This Patch unlocks the Haunted Shop mission previously available only to Sony platforms on all supported platforms, as well as all previously exclusive items and cosmetics, including:

  • The Onyx Hyppogriff mount.
  • The Felix Felicis Potion.
  • The Shopkeeper Cosmetic set.

It also includes new, never seen before cosmetic items, AND a new broom:

  • The Lavender Borealis.
  • The Azkaban Themed gear.
  • The Circular Taped Spectacles.

A Photo Mode has also been added to allow players to capture screenshots of their Hogwarts Legacy experience and all their newly unlocked cosmetics. *Photo mode will become available after completing the mission to gain access the field guide.

In addition, this patch also provides players with a talent point reset function, to re-build your ideal Witch/Wizard without having to start a new playthrough. Multiple bugs have also been addressed (Details below).

Localization

  • Implemented several updated localized Voice Over retakes for Japanese and Spanish.
  • Fixed the Brazilian Portuguese translation of “Silver Rim Spectacles”.
  • Fixed a Typo in the “Wingardium Leviosa” French spell description.
  • Fixed several Voice Over cut-offs throughout the game.

Audio

  • Fixed several Voice Over cut-offs throughout the game.
  • Fixed instance where the SFX/Dialogue Volume would become louder than the music Volume while using stereo devices and being set to 50%. HL-12010

UI

  • Fixed instance that made player unable to select field guide pages’ options when accessing the menu while holding down the basic spell cast button. HL-1052
  • Fixed instance where loading a Manual Save or Fast traveling to certain locations would cause alohamora prompts to disappear from magical beast cages. HL-6258
  • Fixed instance where Dark Arts spells would become not equippable after equipping regural spells in loadout 1. HL-643
  • Fixed instance where the mission icon for the last arc of the Broom race would linger on screen after completion.

Gameplay

  • Removed butterflies misleading players to previously opened treasure chests. HL-10269
  • Fixed Instance where using the Swift talent on the edge of the map would cause mission progression to linger on the “Seach for the Rune Symbol” step. HL-15794

Achievements

  • Fixed instance where the Fountain on Hogwarts grounds flying field guide page wouldn’t count towards the Map Counters or The Bell Tower Wing Sector. HL-2376

NPC

  • Fixed instance where Lodgok would occasionally remain stuck inside the Hogshead in Hogsmeade instead of traveling to the Witch’s Tomb, preventing player progression. HL-15831

Avatar

  • Fixed instance where it wouldn’t be possible for the avatar to climb and reach a treasure chest in the High Keep. HL-15709
  • Fixed instance where the Legendary Masquerade Masks would clip within the avatar’s face when equipped. HL-4453
  • Fixed instance where swimming to treasure vault near Keenbridge would cause the avatar to fly into the air. HL-47

Navigation

  • Fixed instance where Professor Garlick and Professor Hecat could get stuck moving in the air after leaving the hospital.
  • Fixed instance where a loading screen would cause a cage door to lock up again without regenerating an alohamora lock on it in a bandit camp on the north end of the map. HL-16327
  • Fixed instance where loading a save and fast travelling to any location would make alohomora locks disappear from fixed cages. HL-6258
  • Fixed instance where bone clusters would lose collision and fall through the floor when interacted with.

Combat

  • Fixed Instance where Loyalist assassin enemies’ attacks would not damage the avatar. HL-16614

Lighting

  • Fixed instance where blinding lighting VFX would display when exiting the Hallway castle vault.
  • Fixed instance where light changes would be visible when the camera angle shifts while in conversation with Professor Garlick in the Greenhouse. HL-687

Accessibility

  • Fixed instance where setting left handed mode while in the vivarium caused the avatar to drink a potion or deploy combat plants while attempting to access the beasts’ menu. HL-8911

Miscellaneous

· Updated Credits

PC

  • SDK Updates/Platform support
    • Razer Chroma SDK support
    • Streamline 2.4
    • DLSS 3.7
    • FSR 2
    • XeSS 1.3
    • DualSense/DualShock Controller 1.5.0 for improved PC support
  • UI
    • Fixed instance where the Spell menu would become inaccessible after binding Spell Selection to the TAB key, preventing player progression. HL-16635
    • Fixed instance where game would freeze whenever two HUDS would overlap.
    • Fixed instance where the background of the menu would flash white when switching to a lower graphics preset.
  • Lighting
    • Fixed instance where moving the camera while on a specific Merlin Puzzle platform in Keenbridge would cause a strobe effect on the lighting.
    • Fixed instance where ambient hues would change abruptly when moving the camera in Hogsmeade.
  • Raytracing
    • Cleaned up rogue semi-translucent meshes in BVH.

 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Μόλις έσκασε patch, μεγάλο (δεν λέγαμε τίποτα άλλο, χαχαχα @just getting started)

Screenshot-3.png

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Ψιλοπαπάτζες οι αλλαγές για ένα χρόνο μετά το τελευταίο patch για το PC. Εκτός αν υπάρχουν και άλλα under the hood που δεν τα αναφέρει στο video.

Βγήκαν και τα notes

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Build Version – 1218405

Developer notes – This Patch unlocks the Haunted Shop mission previously available only to Sony platforms on all supported platforms, as well as all previously exclusive items and cosmetics, including:

  • The Onyx Hyppogriff mount.
  • The Felix Felicis Potion.
  • The Shopkeeper Cosmetic set.

It also includes new, never seen before cosmetic items, AND a new broom:

  • The Lavender Borealis.
  • The Azkaban Themed gear.
  • The Circular Taped Spectacles.

A Photo Mode has also been added to allow players to capture screenshots of their Hogwarts Legacy experience and all their newly unlocked cosmetics. *Photo mode will become available after completing the mission to gain access the field guide.

In addition, this patch also provides players with a talent point reset function, to re-build your ideal Witch/Wizard without having to start a new playthrough. Multiple bugs have also been addressed (Details below).

Localization

  • Implemented several updated localized Voice Over retakes for Japanese and Spanish.
  • Fixed the Brazilian Portuguese translation of “Silver Rim Spectacles”.
  • Fixed a Typo in the “Wingardium Leviosa” French spell description.
  • Fixed several Voice Over cut-offs throughout the game.

Audio

  • Fixed several Voice Over cut-offs throughout the game.
  • Fixed instance where the SFX/Dialogue Volume would become louder than the music Volume while using stereo devices and being set to 50%. HL-12010

UI

  • Fixed instance that made player unable to select field guide pages’ options when accessing the menu while holding down the basic spell cast button. HL-1052
  • Fixed instance where loading a Manual Save or Fast traveling to certain locations would cause alohamora prompts to disappear from magical beast cages. HL-6258
  • Fixed instance where Dark Arts spells would become not equippable after equipping regural spells in loadout 1. HL-643
  • Fixed instance where the mission icon for the last arc of the Broom race would linger on screen after completion.

Gameplay

  • Removed butterflies misleading players to previously opened treasure chests. HL-10269
  • Fixed Instance where using the Swift talent on the edge of the map would cause mission progression to linger on the “Seach for the Rune Symbol” step. HL-15794

Achievements

  • Fixed instance where the Fountain on Hogwarts grounds flying field guide page wouldn’t count towards the Map Counters or The Bell Tower Wing Sector. HL-2376

NPC

  • Fixed instance where Lodgok would occasionally remain stuck inside the Hogshead in Hogsmeade instead of traveling to the Witch’s Tomb, preventing player progression. HL-15831

Avatar

  • Fixed instance where it wouldn’t be possible for the avatar to climb and reach a treasure chest in the High Keep. HL-15709
  • Fixed instance where the Legendary Masquerade Masks would clip within the avatar’s face when equipped. HL-4453
  • Fixed instance where swimming to treasure vault near Keenbridge would cause the avatar to fly into the air. HL-47

Navigation

  • Fixed instance where Professor Garlick and Professor Hecat could get stuck moving in the air after leaving the hospital.
  • Fixed instance where a loading screen would cause a cage door to lock up again without regenerating an alohamora lock on it in a bandit camp on the north end of the map. HL-16327
  • Fixed instance where loading a save and fast travelling to any location would make alohomora locks disappear from fixed cages. HL-6258
  • Fixed instance where bone clusters would lose collision and fall through the floor when interacted with.

Combat

  • Fixed Instance where Loyalist assassin enemies’ attacks would not damage the avatar. HL-16614

Lighting

  • Fixed instance where blinding lighting VFX would display when exiting the Hallway castle vault.
  • Fixed instance where light changes would be visible when the camera angle shifts while in conversation with Professor Garlick in the Greenhouse. HL-687

Accessibility

  • Fixed instance where setting left handed mode while in the vivarium caused the avatar to drink a potion or deploy combat plants while attempting to access the beasts’ menu. HL-8911

Miscellaneous

· Updated Credits

PC

  • SDK Updates/Platform support
    • Razer Chroma SDK support
    • Streamline 2.4
    • DLSS 3.7
    • FSR 2
    • XeSS 1.3
    • DualSense/DualShock Controller 1.5.0 for improved PC support
  • UI
    • Fixed instance where the Spell menu would become inaccessible after binding Spell Selection to the TAB key, preventing player progression. HL-16635
    • Fixed instance where game would freeze whenever two HUDS would overlap.
    • Fixed instance where the background of the menu would flash white when switching to a lower graphics preset.
  • Lighting
    • Fixed instance where moving the camera while on a specific Merlin Puzzle platform in Keenbridge would cause a strobe effect on the lighting.
    • Fixed instance where ambient hues would change abruptly when moving the camera in Hogsmeade.
  • Raytracing
    • Cleaned up rogue semi-translucent meshes in BVH.

 

Αυτο περιμενα για να το συνεχισω. Επιτελους δηλαδη. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αυτο περιμενα για να το συνεχισω. Επιτελους δηλαδη. 

θέλω να δω αν θα κρασσάρει πάλι με RT. Σε 50 λεπτά τα λέμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...