Προς το περιεχόμενο

Αρνούνται επιστροφή προιόντος. Παράνομο;


lucidsteve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, lucidsteve είπε

Εχει ενημερωθεί για τη νομοθεσία και ευχαριστώ όλους που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν.

Εντυπωσιάζομαι με αυτούς που επιμένουν οτι "ας μην την άνοιγε". Εδώ πας αγοράζεις ενα ρούχο, γυρνάς σπίτι και το μετανιώνεις. Το οτι αγοράζεις κάτι τόσο εκλεπτισμένο οσο μια οθόνη online, θα την πάρεις γουρούνι στο σακί;! 

να μην το μετανιωσεις τι παει να πει; οτι εκανες μαλακια για τον Α  Β λογο και απλα λες ας το παω πισω.αυτο λεγετε π.... .γτ ειναι δεν ειναι σωστο οπως και αν ησουν εσυ το μαγαζι δεν θα ηθελες το ιδιο πραγμα.γτ να κανεις κατι που δεν θελεις να σου κανουν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα δεν είναι ότι το μαγαζί δεν θέλει να εξυπηρετεί, το πρόβλημα είναι ότι δεν βγαίνει. 

Το πρόβλημα είναι οι υπέρογκοι και χωρίς κανέναν λόγο φόροι. 

Το πρόβλημα είναι ο μισθός των 500 και οι απίστευτες εισφορές που κάνουν τις μισές επιχειρήσεις να είναι βιτρίνες. 

Το πρόβλημα είναι στο επιχειρησιακό κόμματι και στο ότι είναι δύσκολο έναν κατάστημα να διατηρεί πολλούς υπαλλήλους αξιοπρεπώς. 

Όποτε προσπαθεί να γλιτώσει τις επιστροφές. 

Είναι τόσο απλό. 

Δεν χρειάζονται φαρφαρες γιατί το μαγαζί προσπάθεια να αποφεύγει τον ΝΟΜΟ. 

Γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.

ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. 

Ζει στο πανί κάθε μήνα. 

 

Και ΟΧΙ η απάντηση ας μην άνοιγε επιχείρηση δεν στέκει. 

 

Η ανάπτυξη μιας χώρας εξαρτάται από τις επιχειρήσεις.

 

Το ζήτημα είναι πως θα μειωθει ο βιασμός των φόρων σε όλους, από τον μαγαζάτορα, υπάλληλο, αγοραστή/καταναλωτή, μέχρι εκείνου που νοικιάζει τα τετραγωνικά στο skroutzoμαγαζο. 

8 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/217614/nomos-2251-1994.

Εδω ειναι το φεκ.Πουθενα δεν αναφερει οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να δεχτει ανοιχτη συσκευασια παρα μονο οτι ο καταναλωτησ εχει δικαιωμα να δοκιμασει τοπροιον και να το επιστρεψει εντός 14 ημερων..Αυτο που μου δινεται ειναι μια απαντηση που προφανως εχει νομικη αξια μιας και βλέποντας οτι απο τον νομο δεν προκυπτει εμφανως πρωχωρησαν σε ερμηνεια κατα το δοκουν

Το ρουχο δεν ειναι σε σφραγισμενη συσκευασια.

Για τα ΦΕΚ αφήστε τα. Το ότι γράφει κάτι το ΦΕΚ με το κάποιος κυνηγάει κάποιον γιατί δεν ακολούθησε το ΦΕΚ μέχρι το φτάνει και δικαιώνετε σε κάποιον φορέα μπορεί να διαρκέσει καμία 10αρια χρόνια και να παραγραφεί.

Δεν υπάρχουν νόμοι στην Ελλάδα. 

Δυστυχώς η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ σε αυτόν τον τομέα. Που σε μέρες από την καταγγελία καταναλωτή, βγαίνει απόφαση. 

@SPY_oo7Δεν παει σε εσενα η παραθεση. 

Επεξ/σία από insomniac01
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, lucidsteve είπε

Εχει ενημερωθεί για τη νομοθεσία και ευχαριστώ όλους που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν.

Εντυπωσιάζομαι με αυτούς που επιμένουν οτι "ας μην την άνοιγε". Εδώ πας αγοράζεις ενα ρούχο, γυρνάς σπίτι και το μετανιώνεις. Το οτι αγοράζεις κάτι τόσο εκλεπτισμένο οσο μια οθόνη online, θα την πάρεις γουρούνι στο σακί;! 

 

9 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/217614/nomos-2251-1994.

Εδω ειναι το φεκ.Πουθενα δεν αναφερει οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να δεχτει ανοιχτη συσκευασια παρα μονο οτι ο καταναλωτησ εχει δικαιωμα να δοκιμασει τοπροιον και να το επιστρεψει εντός 14 ημερων..Αυτο που μου δινεται ειναι μια απαντηση που προφανως εχει νομικη αξια μιας και βλέποντας οτι απο τον νομο δεν προκυπτει εμφανως πρωχωρησαν σε ερμηνεια κατα το δοκουν

Το ρουχο δεν ειναι σε σφραγισμενη συσκευασια.

 

6 λεπτά πριν, nikos1982 είπε

να μην το μετανιωσεις τι παει να πει; οτι εκανες μαλακια για τον Α  Β λογο και απλα λες ας το παω πισω.αυτο λεγετε π.... .γτ ειναι δεν ειναι σωστο οπως και αν ησουν εσυ το μαγαζι δεν θα ηθελες το ιδιο πραγμα.γτ να κανεις κατι που δεν θελεις να σου κανουν;

Μην μπερδεύετε αγορά από απόσταση με αγορά από κατάστημα όπου είδες και έλεγξες το προϊόν…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, andreas1gr είπε

 

 

Μην μπερδεύετε αγορά από απόσταση με αγορά από κατάστημα όπου είδες και έλεγξες το προϊόν…

Σε συνέχει αυτών που λές, επαναλαμβάνω τα λόγια προηγούμενων, η υπαναχώρηση δεν εκτελείται μόνο στις εξαιρέσεις 

"Άρθρο 3ιβ Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρηση". Εκεί λοιπόν αναφέρει πως είναι τα είδη υγιεινής ή επηρεάζουν την υγεία είναι τα μόνα που πρέπει να ειναι σφραγισμένα. Προς απάντηση στον @spy_oo7

 
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Σίγουρα ο TS θα γελάει με τους 2-3 ιδιοκτήτες καταστημάτων που γράφουν στο συγκεκριμένο θέμα και αρνούνται μανιωδώς να δεχτούν τα καταναλωτικά δικαιώματα…

Και γιατί λέω ότι είναι «ιδιοκτήτες καταστημάτων»; Γιατί ποιος σώφρον καταναλωτής θα χαίρονταν να χάσει έστω και αυτά τα λίγα δικαιώματα που έχει σήμερα…;;;

Εδω φυσικα βλεπουμε την πραγματικη οψη των πραγματων .Αυτη του δεν δεχομαι αυτα που εγω κανω στους αλλους.Α και για αποφυγη παρεξηγησεων υπαλληλος ειμαι και φτιάχνω μηχανες.............

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Καταλαβαίνω ότι πονάς που οι καταναλωτές έχουν πια δικαιώματα και τύποι σαν εσένα δεν έχουν καμία εξουσία…

Δούλεψε το λίγο μέσα σου… Έχουμε φανταστικούς επαγγελματίες ψυχολόγους, πολλές κοινωνικές δομές…

Εντελώς φιλικά στο λέω, γιατί παρατηρώ ότι όλο αυτό σε τρώει εσωτερικά…

Αυτοί οι νόμοι πρωτοφτιάχτηκαν κάτι δεκαετίες πριν, τότε που δεν ήξεραν οι περισσότεροι τι θα πει internet, για να προστατέψουν γεροντάκια απο επιθετικές τηλεπωλήσεις.

Εσείς μπορείτε να νιώθετε περήφανοι που τους χρησιμοποιείτε για να ταλαιπωρείτε το προσωπικό των καταστημάτων, επειδή βαριέστε να διαβάσετε 20 λεπτά, μερικές κριτικές και τα specs του προϊόντος. Μην το παίζετε και επαναστάτες όμως γι'αυτό, έλεος...

  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, insomniac01 είπε

Το πρόβλημα δεν είναι ότι το μαγαζί δεν θέλει να εξυπηρετεί, το πρόβλημα είναι ότι δεν βγαίνει. 

Το πρόβλημα είναι οι υπέρογκοι και χωρίς κανέναν λόγο φόροι. 

Το πρόβλημα είναι ο μισθός των 500 και οι απίστευτες εισφορές που κάνουν τις μισές επιχειρήσεις να είναι βιτρίνες. 

Το πρόβλημα είναι στο επιχειρησιακό κόμματι και στο ότι είναι δύσκολο έναν κατάστημα να διατηρεί πολλούς υπαλλήλους αξιοπρεπώς. 

Όποτε προσπαθεί να γλιτώσει τις επιστροφές. 

Είναι τόσο απλό. 

Δεν χρειάζονται φαρφαρες γιατί το μαγαζί προσπάθεια να αποφεύγει τον ΝΟΜΟ. 

Γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.

ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. 

Ζει στο πανί κάθε μήνα. 

 

Και ΟΧΙ η απάντηση ας μην άνοιγε επιχείρηση δεν στέκει. 

 

Η ανάπτυξη μιας χώρας εξαρτάται από τις επιχειρήσεις.

 

Εξαρτάται από τις σωστές επιχειρήσεις. Όχι από τα eshop της πλάκας που το μόνο που θέλουν είναι να πουλάνε φτηνότερα, χωρίς καμία υποστήριξη.
Η χώρα χρειάζεται επιχειρηματίες, όχι τύπους όπου φυσάει ο άνεμος. Οι μισοί ιδιοκτήτες eshop του ενός δωματίου, πριν είχαν σουβλατζίδικο, μετά νυχάδικο, φρόζεν γιόγκουρτ, αρωματοπωλείο, καφετέρια και όποια άλλη μόδα βγήκε για λίγους μήνες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Εδω φυσικα βλεπουμε την πραγματικη οψη των πραγματων .Αυτη του δεν δεχομαι αυτα που εγω κανω στους αλλους.Α και για αποφυγη παρεξηγησεων υπαλληλος ειμαι και φτιάχνω μηχανες.............

1710055577_.png.479a38ddcda6f27265f4afb3022fdf50.png931895759_.png.e8e2f7dd86acdaed50b10f759442c96a.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Ρε συ @lucidsteve , πες μου λιγο , ο αδερφος σου το εκανε παραλαβη απο καταστημα η του το φερανε στο σπιτι? (οπου καταστημα , το καταστημα αγορας οχι της κουριερ)??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι τι θες να πεις υπογραμιζοντας μια εξαίρεση του δικαιώματος υπαναχαρωσης σε σχεση με την συμπεριφορα στο αντιστοιχο θεμα με τισ μεταχειρεισμενες καρτες γραφικων που εθεσα το οποιο εινα και προσφατο γιατι  αμα ψαξω θα βρω χιλιαδες παρομοια εδω μεσα ..........

6 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

1710055577_.png.479a38ddcda6f27265f4afb3022fdf50.png931895759_.png.e8e2f7dd86acdaed50b10f759442c96a.png

 

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Ναι τι θες να πεις υπογραμιζοντας μια εξαίρεση του δικαιώματος υπαναχαρωσης σε σχεση με την συμπεριφορα στο αντιστοιχο θεμα με τισ μεταχειρεισμενες καρτες γραφικων που εθεσα το οποιο εινα και προσφατο γιατι  αμα ψαξω θα βρω χιλιαδες παρομοια εδω μεσα ..........

Αν έχεις διαβάσει τον Νόμο και ακόμα έχεις απορίες, τότε δεν χρειάζεται να συνεχίσω καμία κουβέντα…

Για να τελειώνουμε.

Χώνεψε το.

Όσο και να χτυπιέσαι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και θα τα απαιτούν.

Περαστικά τώρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Εδω φυσικα βλεπουμε την πραγματικη οψη των πραγματων .Αυτη του δεν δεχομαι αυτα που εγω κανω στους αλλους.Α και για αποφυγη παρεξηγησεων υπαλληλος ειμαι και φτιάχνω μηχανες.............

Το θέμα είναι ότι ο νόμος είναι σαφής. Το Πλαίσιο στο συγκεκριμένο παράδειγμα που πόσταρες, δεν έπρεπε να παραλάβει πίσω τις κάρτες γιατί δεν ήταν στην κατάσταση που τις πούλησε. Εμείς όταν μιλάμε για τη χρήση του νόμου, μιλάμε και για τις υποχρεώσεις του καταναλωτή που προβλέπει ο νόμος. Δηλαδή το προϊόν να είναι στην αρχική συσκευασία, σε ίδια κατάσταση με αυτή που το παρέλαβες δλδ καινούριο χωρίς σημάδια, σκόνες κλπ. Το Πλαίσιο λοιπόν ξεκάθαρα δεν έπρεπε να παραλάβει τις κάρτες.

Επίσης επειδή ακούω συνέχεια αν θα δεχόμασταν προϊόν το οποίο έχει ανοιχθεί, αν είναι σε κατάσταση καινούριου, και φυσικά με την αντίστοιχη μείωση τιμής βεβαίως.

Και γιατί αναφέρω τη μείωση τιμής? Γιατί όπως είπαμε τόσες φορές και δεν θέλετε να καταλάβετε, το κατάστημα πρέπει στην τιμή που πουλάει τα προϊόντα του να έχει υπολογίσει το κόστος των επιστροφών. Δεν μπορεί να ειπωθεί πιο ξεκάθαρα. Έχοντας υπολογίσει το κόστος επιστροφών, τα προϊόντα που του επιστρέφονται τα πουλάει με μία μικρή μείωση τιμής και πάλι βγάζει κέρδος.

Αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υπολογίσει το κόστος επιστροφών, πρόβλημά του. Δεν είμαστε συνέταιροι. Η νομοθεσία υπάρχει και είναι γνωστή, όπως οφείλει να υπολογίζει το κόστος του ΦΠΑ που πρέπει να αποδίδει κάθε τρίμηνο και τα άλλα έξοδά του και να διαμορφώνει ανάλογα τις τιμές, έτσι πρέπει να γίνετε και με το κόστος των επιστροφών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ημέρες μας τα καταστήματα έχουν ελάχιστο κέρδος. Καμία φορά κάτω του 3% και πολλες φορές σχεδόν στο κόστος ή και κάτω από αυτό. Είναι πια όλοι στο χορό του Skroutz. Καλό θα ήταν ο καταναλωτής να έχει εμπάθεια (με την πραγματική έννοια της λέξης) και να προσπαθεί να βρει με ευγένεια και σωστή, αλλά αληθή συνεννόηση, μια χρυσή τομή με το εκάστοτε κατάστημα. Βεβαίως τα παραθυράκια του νόμου υπάρχουν και στο τέλος δικαιώνεται ο καταναλωτής, αλλά καλό θα ήταν μια ανθρώπινη προσέγγιση. 

Η Ελλαδα αντιμετωπίζει από την πρώτη ημέρα κάθε άτομο που παει να κάνει μια επαγγελματική κίνηση σαν εγκλήματια. Και όσον αφορά τα παραθυράκια, έτσι προκοψε η χώρα αυτή στη λαμογιά και μή. Από αυτά τα παραθυράκια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...