Προς το περιεχόμενο

Αρνούνται επιστροφή προιόντος. Παράνομο;


lucidsteve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Δεν υπάρχει καμία ασάφεια και κανένα πάτημα στο άνοιγμα της συσκευασίας, ο νόμος είναι σαφής.

Σωστό , όμως τι λέει ο νόμος στο "το χρησιμοποίησα και τελικά δεν μου άρεσε?"

Μια χαρά πάτημα έχει το μαγαζί.

Τα χαρακτηριστικά της οθόνης είναι σε αυτοκόλητη ταμπέλα πάνω στην συσκευασία πάντα για να μην χρειαστεί να ανοιχθεί.

https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

 

Συμβάσεις Από Απόσταση

3.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Σωστό , όμως τι λέει ο νόμος στο "το χρησιμοποίησα και τελικά δεν μου άρεσε?"

Μια χαρά πάτημα έχει το μαγαζί.

Τα χαρακτηριστικά της οθόνης είναι σε αυτοκόλητη ταμπέλα πάνω στην συσκευασία πάντα για να μην χρειαστεί να ανοιχθεί.

https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

 

Συμβάσεις Από Απόσταση

3.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

 

Ακόμα κι αυτό να επικαλεστεί, θα πρέπει να δεχτεί την επιστροφή και να χρεώσει ένα restocking fee. Όχι να αρνηθεί την επιστροφή. Επίσης μην είσαι σίγουρος ότι κάπου στο κουτί θα γράφει αν είναι TN ή IPS ή VA. Μπορεί να μη γράφει τίποτα απολύτως. Και δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να το έχει ψάξει σε reviews ή οπουδήποτε αλλού.

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Η συσκευασία που δεν πρέπει να ανοιχτεί αφορά τρόφιμα, εσώρουχα κλπ.

2. Η συσκευασία του monitor πρέπει να ανοικτεί προσεκτικά, χωρίς να καταστραφεί.

3. Την ώρα που ο πελάτης θα αποφασίσει πως θέλει να επιστρέψει το προϊόν, πρέπει να στείλει email για να μπορεί να αποδείξει σε πόσο χρόνο από την αγορά επικοινώνησε με τον πωλητή. Στο email καλό είναι να αναφέρεται ως σχετικό η νομοθεσία που επικαλείται ο πελάτης.

4. Ο νόμος είναι αυτός που είναι και υπάρχουν τα δεδικασμένα, για την περίπτωση που δύο άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν κάτι διαφορετικό. Δεν υπάρχει το "είναι νόμιμο αλλά δεν είναι ηθικό", ο καθένας καταλαβαίνε το ηθικό διαφορετικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών

Ρε παιδιά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος αφού διαβάσει τις πηγές που έχετε γράψει μπορεί να καταλήξει ότι το να ανοίξεις μια οθόνη που αγόρασες και να την ενεργοποιήσεις συνεπάγεται ότι έχεις κάνει "διαχείριση παραπάνω από εκείνη που χρειάζεται για να διαπιστώσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του αγαθού".

Να διαπιστώσει τη λειτουργία του αγαθού. Αλλά χωρίς να το ανοίξει. Διαβάζοντας το κουτί.

Έγραφε στο κουτί ας πούμε 16.000.000 χρώματα και rgb άρα ξέρεις τι παίρνεις, δεν γίνεται να μη σου αρέσουν τα χρώματα. Ως εκ τούτου, λογικά καμία οθόνη δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα, γιατί στο κουτί αναγράφεται ο αριθμός των χρωμάτων, το πάνελ και η φωτεινότητα.

Το να δοκιμάσεις δηλαδή κάτι για να δεις τη βασική λειτουργία του πέρα από τη θεωρία και να μην σου κάνει/αρέσει (χωρίς να χαλάσεις τίποτα φυσικά, απλά να το ανοίξεις να δεις πως δουλεύει) δεν είναι από τους λόγους που υπάρχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, το δικαίωμα αυτό ισχύει μόνο αν αγόρασες κάτι και άλλαξες γνώμη πριν το ανοίξεις, σωστά; Αλλιώς σε όλες τι άλλες περιπτώσεις βγάζουμε και μια ερμηνεία γιατί δεν έκανες την σωστή χρήση επειδή το άνοιξες, και γιατί θα πρέπει να σου κάνει γιατί ήξερες τα specs.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος γουστάρει να έχει τέτοια δυνατότητα αγοράζει με τιμή 10% ακριβότερα από ΑΜΑΖΟΝ που στην δίνει.

Οποιος θέλει την φθηνότερη δυνατή τιμή τότε ρωτάει το μαγαζί πόσο αυστηρό είναι στους περιορισμούς που βάζει για επιστροφή. Τα φθηνά μαγαζιά είναι φθηνά γιατί έχουν περιορίσει σημαντικά τις "απώλειες" από τζαμπατζήδες που θέλουν να κάνουν κηδεία με ξένα κόλυβα γιατί "βαριούνται" να διαβάσουν review.

H αλλη λύση είναι το φθηνό μαγαζί να αυξήσει και αυτό την τιμή +10 έως 20% όπως έχει το ΑΜΑΖΟΝ και να να πληρώνουν οι υπόλοιποι καταναλωτές τα χούγια του κάθε τεμπέλη τζαμπατζή που βαριέται να διαβάσει review. Εγώ ΔΕΝ έχω μαγαζί ή σχέση αλλά αν είχα θα βάραγα στο ψαχνό re-packing fee δυνατό τον ρεμπελοτζαμπατζή για να μάθει ότι τα χόμπυ τα πληρώνουμε.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή είναι σαφέστατες....Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης -όσον αφορά στις αγορές από απόσταση-  εντός 14 ημερών, είναι απολύτως θεσμοθετημένο και οι εξαιρέσεις απόλυτα συγκεκριμένες (προϊόντα υγιεινής, λογισμικό, ποτά και τρόφιμα, και μερικές άλλες περιπτώσεις). Τα ηλεκτρονικά είδη, πάντως,  ΔΕΝ εμπίπτουν στις εξαιρέσεις. Τελεία!

Η αποσφράγιση της συσκευασίας και η θέση του προϊόντος σε λειτουργία, δεν επηρεάζουν το δικαίωμα υπαναχώρησης, ό,τι και να συμβαίνει, καθώς η διαπίστωση καλής λειτουργίας και η δοκιμή του προϊόντος από τον καταναλωτή (η οποία υποκαθιστά την επίδειξη που λαμβάνει χώρα σε μία δια ζώσης συναλλαγή)  είναι δικαίωμα του κάθε καταναλωτή. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν σε κατάσταση καινούριου (χωρίς φθορές), στην αρχική του συσκευασία (όχι κατεστραμμένη), με όλα  τα συνοδευτικά, ζελατίνες κλπ κλπ.Αν το κατάστημα προβάλλει σα λόγο μη αποδοχής της επιστροφής 'διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών ' , τότε το ίδιο το κατάστημα φέρει και το βάρος της απόδειξης (που μπορεί να είναι εύκολη, αν πρόκειται για φωτογραφική μηχανή που έχει τραβήξει 8000 καρέ σε 5 μέρες ή για φορητό με 20 κύκλους φόρτισης στο ίδιο διάστημα ή δυσκολη, αν πρόκειται για οθόνη που δούλεψε για 24h/day για 5 μέρες, χωρίς να κρατά ή ίδια πληροφορίες για χρόνους λειτουργίας).  Και ο Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή. Χωρίς καμμία άλλη χρέωση, restocking fees και άλλα κουλά! Τελεία!

Όσοι  ηλεκτρονικοί 'μαγαζάτορες' υποστηρίζουν το αντίθετο, απλά προσπαθούν να σας πιάσουν κώτσους, είναι σαφέστατα παράνομοι, και τους αξίζει αναφορά στην ΓΓ Καταναλωτή. Τελεία!

 

... (αποσιωποιητικά!)

p.s. Συγχωρήστε μου το ύφος, αλλά δεν αντέχω να διαβάζω τόσο αυθαίρετες και  άτοπες ερμηνείες νομικών διατάξεων.... Ο νόμος είναι νόμος, και οι όποιες διασταλτικές ερμηνείες  οφείλουν να ακολουθούν το πνεύμα του νόμου και όχι να καταργούν την ουσία του!

Παραθέτω και την παρ.37 της ΟΔΗΓΙΑΣ 2011/83/ΕΕ η οποία αναφερεται στη φιλοσοφία των συγκεκριμένων διάταξεων:

  1. Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπα­ ναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιο­ ρίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού κατα­ στήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνι­ διασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

 

Επεξ/σία από mchatz
  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, raul7 είπε

Ρε παιδιά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος αφού διαβάσει τις πηγές που έχετε γράψει μπορεί να καταλήξει ότι το να ανοίξεις μια οθόνη που αγόρασες και να την ενεργοποιήσεις συνεπάγεται ότι έχεις κάνει "διαχείριση παραπάνω από εκείνη που χρειάζεται για να διαπιστώσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του αγαθού".

Να διαπιστώσει τη λειτουργία του αγαθού. Αλλά χωρίς να το ανοίξει. Διαβάζοντας το κουτί.

Έγραφε στο κουτί ας πούμε 16.000.000 χρώματα και rgb άρα ξέρεις τι παίρνεις, δεν γίνεται να μη σου αρέσουν τα χρώματα. Ως εκ τούτου, λογικά καμία οθόνη δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα, γιατί στο κουτί αναγράφεται ο αριθμός των χρωμάτων, το πάνελ και η φωτεινότητα.

Το να δοκιμάσεις δηλαδή κάτι για να δεις τη βασική λειτουργία του πέρα από τη θεωρία και να μην σου κάνει/αρέσει (χωρίς να χαλάσεις τίποτα φυσικά, απλά να το ανοίξεις να δεις πως δουλεύει) δεν είναι από τους λόγους που υπάρχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, το δικαίωμα αυτό ισχύει μόνο αν αγόρασες κάτι και άλλαξες γνώμη πριν το ανοίξεις, σωστά; Αλλιώς σε όλες τι άλλες περιπτώσεις βγάζουμε και μια ερμηνεία γιατί δεν έκανες την σωστή χρήση επειδή το άνοιξες, και γιατί θα πρέπει να σου κάνει γιατί ήξερες τα specs.

 

Υπάρχει και το calibration που μπορεί να μην έχει γίνει και δεν είναι κατασκευαστικό λάθος να επικαλεστείς επισκευή. Υπάρχει και η απόκριση που λένε μερικές εταιρίες 1ms και τελικά είναι 4ms και πρέπει να βάλεις την οθόνη σε pixel overdrive για να πιάσει 1ms οπου η εικόνα είναι απαίσια. Δηλαδή αν εσύ πάρεις κάτι, για τον XΥ λόγο δεν σου κάνει και δεν μπορούσες από το κουτί να καταλάβεις αν σου κάνει ή όχι ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΌ ΣΟΥ setup, τότε θα φας εσύ την χασούρα;

Cost of doing business λέγεται και αν δεν είναι διατεθιμένοι να το πληρώσουν οι μαγαζάτορες, ας μην πουλάνε online. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και δεν έχει σημασία τι γράφει το κάθε κατάστημα στους όρους, ότι πει ο νόμος ισχύει.

52 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Οποιος γουστάρει να έχει τέτοια δυνατότητα αγοράζει με τιμή 10% ακριβότερα από ΑΜΑΖΟΝ που στην δίνει.

Οποιος θέλει την φθηνότερη δυνατή τιμή τότε ρωτάει το μαγαζί πόσο αυστηρό είναι στους περιορισμούς που βάζει για επιστροφή. Τα φθηνά μαγαζιά είναι φθηνά γιατί έχουν περιορίσει σημαντικά τις "απώλειες" από τζαμπατζήδες που θέλουν να κάνουν κηδεία με ξένα κόλυβα γιατί "βαριούνται" να διαβάσουν review.

H αλλη λύση είναι το φθηνό μαγαζί να αυξήσει και αυτό την τιμή +10 έως 20% όπως έχει το ΑΜΑΖΟΝ και να να πληρώνουν οι υπόλοιποι καταναλωτές τα χούγια του κάθε τεμπέλη τζαμπατζή που βαριέται να διαβάσει review. Εγώ ΔΕΝ έχω μαγαζί ή σχέση αλλά αν είχα θα βάραγα στο ψαχνό re-packing fee δυνατό τον ρεμπελοτζαμπατζή για να μάθει ότι τα χόμπυ τα πληρώνουμε.

1) Το Amazon συχνά είναι αρκετά φθηνότερο

2) ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΗΜΑΣΊΑ τι λέει το μαγαζί, το μαγαζί μπορεί να λέει ότι θέλει στους όρους του αλλά εσύ ως καταναλωτής στην ΕΕ έχεις συγκεκριμένη νομοθεσία που σε καλύπτει και αν πας στον συνήγορο του καταναλωτή αν σου κάνει μαγκιές το μαγαζί, παίρνεις κανονικά τα λεφτά σου πίσω. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ερμηνεία του νόμου, υπάρχει Ο νόμος και άμα δεν τους αρέσει να μην πουλάνε online.

Επεξ/σία από MrRush
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<< Can I return an item I've bought online if I don't like it?

YES. Once an item purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of:

perishable goods

sealed goods that cannot be returned once unsealed

plane and train tickets, as well as concert tickets, hotel bookings, car rental reservations and catering services for specific dates

If you purchase digital content - such as music or a video online - you cannot withdraw once downloading or streaming has started, if you previously agreed that you would lose your right of withdrawal by starting the performance. >>

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

Δική μου η υπογράμμιση.

2 ώρες πριν, malakudi είπε

Ακόμα κι αυτό να επικαλεστεί, θα πρέπει να δεχτεί την επιστροφή και να χρεώσει ένα restocking fee. Όχι να αρνηθεί την επιστροφή. Επίσης μην είσαι σίγουρος ότι κάπου στο κουτί θα γράφει αν είναι TN ή IPS ή VA. Μπορεί να μη γράφει τίποτα απολύτως. Και δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να το έχει ψάξει σε reviews ή οπουδήποτε αλλού.

 

Βάζει το μαγαζί τότε restocking fee 50% (ή γιατί όχι και 90%;) και καθάρισε.

Επεξ/σία από hln3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα  που έχεις υπογραμμίσει αφορά κατ' αντικείμενο ευαίσθητα είδη, που η αποσφράγιση τους δημιουργεί θέματα υγειονομικών κινδύνων (πχ. εσώρουχα, είδη μακιγιάζ και προσωπικής φροντίδας ......ότι κι αν σημάινει αυτό  το τελευταίο :) ). Δεν αφορά σε άλλα είδη!

  • The sealed goods cannot be returned for health protection or hygiene reasons if they have been unsealed after delivery (e.g. lipstick).
  •  

Α και,  btw, that's how it goes somewhere in europe...: (source: συνηγορος καταναλωτή, βέλγιο)

 

I BOUGHT THE PRODUCT ON THE INTERNET …

Every consumer may cancel his purchase in the event of online ordering or mail-order purchase (remotely), without the need to justify the decision and free of charge. You have to do so within 14 days of the date of delivery of the goods. It is not enough just to return the goods; you need to add a message (e.g. letter, e-mail, SMS) mentioning your decision to cancel the purchase.

The retailer has to confirm receipt of your message to you. The expenses are to be borne by the retailer who has to refund the purchase and delivery price to you. Any costs of returning the goods are also borne by the retailer unless the retailer has previously informed you otherwise. The retailer must refund you immediately and within 14 days at the latest. He may wait until he has recovered the goods if you have been informed of this measure beforehand unless he has planned to organise collection of the goods himself.

The retailer must refund you in the way in which he was paid. If you paid with money, you must be refunded with money, if you paid with a voucher, he may refund you with a voucher.

1. I MADE MY PURCHASE PRIVATELY

The private consumer may exercise his right of withdrawal but not professionals.

2. I DID NOT USE THE GOODS 

You may try the goods not use them. You may, for example, try on a shirt and take it out of its packaging but you may not wear it for an evening. If you have used the goods, you lose your right.

3. THE 14-DAY DEADLINE HAS NOT EXPIRED

You have 14 days to withdraw as from the date of delivery of the goods (of the last item of the goods should there be several deliveries) or from the conclusion of the contract for the provision of service. That deadline is extended by 12 months if the retailer forgot to inform you of your right of withdrawal before you placed your order.

4. THE GOODS THAT I PURCHASE ARE PART OF GOODS SUBJECT TO A RIGHT OF WITHDRAWAL

This right of withdrawal does not apply to the following categories of goods:

  • The goods have been manufactured according to the consumer’s specifications or are clearly customised (e.g. a tailor-made shirt or an album of family photos).
  • The goods are likely to deteriorate or spoil quickly (e.g. some food products).
  • The sealed goods cannot be returned for health protection or hygiene reasons AND have been unsealed after delivery (e.g. lipstick).
  • The goods which, after having been delivered, are mixed inseparably with other articles (e.g. heating oil).
  • Alcoholic beverages, the price of which was agreed at the time of the sale, which can be delivered only after thirty days and the real value of which is beyond the company’s control (e.g. primeur wines).
  • The price of the goods depends on the fluctuation of the financial market and is beyond the seller’s control (e.g. shares or gold).
  • Sealed video or audio recording products or sealed computer software products AND which have been unsealed after delivery.
  • Newspapers, reviews and magazines. Caution, you may not cancel a subscription to such publications.
  • The goods are digital without hardware, downloading has started at your request and you have explicitly waived your right of withdrawal (e.g. a film on demand).
     

It does not apply either to services when: 

  • It is a betting or lottery service.
  • It is a holiday accommodation rental, freight transport, car hire or catering service or a service related to leisure activities and the contract stipulates a specific performance date or period.
  • The service has been performed and you have confirmed your agreement to the loss of your right of withdrawal.

 

  •  
8 λεπτά πριν, hln3 είπε

<< Can I return an item I've bought online if I don't like it?

YES. Once an item purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of:

perishable goods

sealed goods that cannot be returned once unsealed

plane and train tickets, as well as concert tickets, hotel bookings, car rental reservations and catering services for specific dates

If you purchase digital content - such as music or a video online - you cannot withdraw once downloading or streaming has started, if you previously agreed that you would lose your right of withdrawal by starting the performance. >>

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

Δική μου η υπογράμμιση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, hln3 είπε

<< Can I return an item I've bought online if I don't like it?

YES. Once an item purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of:

perishable goods

sealed goods that cannot be returned once unsealed

plane and train tickets, as well as concert tickets, hotel bookings, car rental reservations and catering services for specific dates

If you purchase digital content - such as music or a video online - you cannot withdraw once downloading or streaming has started, if you previously agreed that you would lose your right of withdrawal by starting the performance. >>

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

Δική μου η υπογράμμιση.

Βάζει το μαγαζί τότε restocking fee 50% (ή γιατί όχι και 90%;) και καθάρισε.

https://www.gov.gr/en/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

 

products that are unsuitable for return for health or hygiene reasons, if they were sealed and have been unsealed after delivery; 

 

^ Αυτό το έχω διασταυρώσει κατά λάθος όταν πήρα κάτι ακουστικά on-ear, φοβερός ήχος, φοβερή κατασκευή και εμφάνιση αλλά όταν τα φόρεσα πόναγαν τα αυτιά μου από την πίεση. Πήρα τηλέφωνο το μαγαζί (web supplies), μου είπαν ότι για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται αλλιώς κανονικά θα μπορούσα να τα γυρίσω πίσω. Πήρα τον αντιπρόσωπο της Marshall στην Ελλάδα, εξήγησα την κατάσταση, μίλησε με το μαγαζί και μου δώσαν κατ' εξαίρεση πίσω τα λεφτά μου.

Επεξ/σία από MrRush
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, hln3 είπε

restocking fee

Φίλε μου, το restocking fee είναι κάτι που αφορά στην ΑΜΕΡΙΚΗ, στην ευρώπη ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. Τέτοιες χρεώσεις είναι παράνομες!

Επεξ/σία από mchatz
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε γιατί παραπάνω λέει << φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς. >> ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...