Προς το περιεχόμενο

Αρνούνται επιστροφή προιόντος. Παράνομο;


lucidsteve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ξεκαθαρα

ειμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτοί που αγοράζουν και επιστρέφουν ποτέ δεν θα δεχόντουσαν καποιο ανοιγμένο προϊόν για καινούργιο

και άγω δεν δέχομαι ανοιγμένα προϊόντα (εκτός από καποιες εξαιρέσεις όπου δεν σε νοιάζει) αλλά αν πάρω κάτι και δεν μου κάνει (η εκανα λάθος παραγγελιά και το άνοιξα πριν το πάρω χαμπάρι)....θα καταπιώ σάλιο και θα το πουλήσω χαρίσω κλπ δεν θα το επιστρέψω ποτέ (θα το επιστρέψω με 500 συγγνώμη και δικά μου μεταφορικά μόνο και μόνο αν δεν το εχω ανοίξει και η αγορά έχει γίνει από σχετικά μεγαλο κατάστημα (Γιατί από το μικρο ακομη και μη ανοιγμένο αν το επιστρεψω απλά θα τους μπει στο κώλο..... μεχρι και όταν και αν το ξανά αγοράσει καποιος)

Λιγοι σκεφτονται και πραττουν ετσι. Ασε που και καποιες φορες ειναι και δυσκολο(λογω οικονομικων) , δεν μιλαμε γι αυτους που το κανουν συστημα. Αυτοι το κανουν σε μεγαλα καταστηματα. Για αν το βαλεις κατω , αν το μονιτορ εχει 500€ αξια και παει δικαστικα εκει γυρω θα παιξει η χασουρα ουτως η αλλως. Οποτε και να πρεπει το καταστημα να παραλαβει πισω , καποιες φορες δε το κανει. ΓΕνικα ειναι λεπτο θεμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

παρτε επεξεργαστή από το ράφι, σπαστε το σελοφάν και δώστε τον πίσω 😜 

η οθόνη είναι πλέον δεύτερο χέρι και μονο έτσι μπορεί να ξαναπουληθεί. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πασιφανές οτι έγκειται στο κατάστημα να δεχθεί ή όχι την επιστροφή του (ανοιγμένου) monitor 

πολλοί επιμένουν για μηνύσεις και "αστυνομίες" (στα πλαίσια βεβαια του topic οχι στην πραγματική ζώη) 

Το ζήτημα της υπαναχώρησης πάντα έγκειται στην σωστή συμπεριφορά του αγοραστή προς το κατάστημα εφόσον άνοιξε το προϊόν

Βεβαία είμαι σίγουρος οτι αυτοί που αμέσως λένε για "μηνύσεις" και "πολέμους" για ενα μονιτορ έχουν λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής τους....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, lucidsteve είπε

Σευχαριστώ πολύ που απάντησες,

Διάβασα τη νομοθεσία και γράφει "επιστροφή στο προμηθευτή, στην αρχική του κατάσταση". Απ'ο,τι κατάλαβα απο αυτά που μου είπε ο αδερφός μου, την άνοιξε και τη δοκίμασε! (ασχολείται με γραφικά και δυστυχώς η οθόνη δεν είχε το panel που χρειάζεται). Συνεπώς, μήπως αυτός ο νόμος εννοείς μια κατάσταση τύπου το παραλαμβάνω, δεν το ανοιγω καθόλου και το γυρνάω;

Μπορει να κανει κανονικα υπαναχώρηση . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

 

Στην παραγραφο 5 στο λεει ξεκαθαρα οτι αν ειναι σφραγισμενο και αποσφραγιστει.

Επισης για να μην μπερδευουμε την βουρτσα με την ξερουμε ποια.  Ο νομος αυτος υπαρχει για να σου δωσει την δυνατοτητα να δεις αν αυτο που αγορασες ειναι αυτο που παρελαβες και στην περιπτωση αυτη μπορεις να το ανοιξεις. Οχι να το ανοιξεις χρησιμοποιησεις και να πεις , α δε μου κανει παρτε το πισω. Δεν παει ετσι και γι αυτο σου λεω οτι υπαρχουν "παραθυρακια" και για τις 2 πλευρες.

Π.χ το κινητο αν το ανοιξεις και π.χ υπαρχει διαφορα στην φωτογραφια online στο χρωμα η στην ιδια την συσκευη εμφανισιακα μπορεις να το επιστρεψεις. Εχεις το δικαιωμα. Ομως αν το ενεργοποιησεις , τ χρησιμοποιησεις για 10 μερες και θες να το γυρισεις , ε ξες τι θα παρεις.....

 

**Επισης ο φιλος OP , δεν μας ειπε αν την παραγγελια ο αδερφος την παρελαβε απο το καταστημα η στον χωρο του. Γιατι αν εκανε ηλεκτρονικα παραγγελια και πηγε απο κει , ξεχναει καθε δικαιωμα υπαναχωρησης ... Εκει δεν ισχυει κατι τετοιο

 

Στην παράγραφο 5 γράφει αυτό: Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Το να μην έχουν αποσφραγιστεί αναφέρεται στις παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρει στις 2 προηγούμενες σειρές, δηλαδή προϊόντων που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή που μπορεί να αλλοιωθούν ή για λόγους υγιεινής. Δεν αναφέρεται στο να μην έχει ανοιχθεί το προϊόν γενικά, και δεν θα μπορούσε άλλωστε γιατί στο κείμενο που πόσταρα παραπάνω το αναφέρει, ξεκάθαρα. Στο παράδειγμα του κινητού που λες, με βάση το νόμο έχει δικαίωμα να το ενεργοποιήσεις για να δεις αν λειτουργεί, και να το επιστρέψεις. Όχι να το χρησιμοποιείς για 10 μέρες, νομίζω είναι αυτονόητο.

 

Το παρακάτω δεν αναφέρετε σε εσένα που κάνω παράθεση, γενικά το λέω.

Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι σε άλλα θέματα, περιμένετε με τα δίκρανα όποιον πει ότι κάνει έστω και την πιο μικρή παρανομία-παρατυπία, και εδώ αντιτίθεστε στο νόμο. Οι νόμοι δεν τηρούνται αλα καρτ παιδιά, ούτε μόνο όταν μας συμφέρουν. Μπορούμε να συζητήσουμε αν είναι δίκαιος ή όχι ο νόμος, αλλά για το αν πρέπει να τηρείται δεν χωράει καμία συζήτηση. Αν δεν μας αρέσει αγωνιζόμαστε να αλλαχθεί, δεν τον καταπατούμε.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ερώτηση (προς όλους)
λέμε τώρα επιστρέφει αυτό το monitor πίσω και ένας από εσάς το αγοράζει το παραλαμβάνει και βλεπει ότι ειναι ανοιγμένο προϊών απο άλλον 

τι θα κάνατε?

Πρέπει να αναφέρεται από το κατάστημα ότι η συσκευασία έχει ανοιχθεί / να πωλείται "Σαν καινουργιο" και οχι καινουργιο, αλλιώς είναι απόπειρα εξαπάτησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, golden33 είπε

Το παρακάτω δεν αναφέρετε σε εσένα που κάνω παράθεση, γενικά το λέω.

Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι σε άλλα θέματα, περιμένετε με τα δίκρανα όποιον πει ότι κάνει έστω και την πιο μικρή παρανομία-παρατυπία, και εδώ αντιτίθεστε στο νόμο. Οι νόμοι δεν τηρούνται αλα καρτ παιδιά, ούτε μόνο όταν μας συμφέρουν. Μπορούμε να συζητήσουμε αν είναι δίκαιος ή όχι ο νόμος, αλλά για το αν πρέπει να τηρείται δεν χωράει καμία συζήτηση. Αν δεν μας αρέσει αγωνιζόμαστε να αλλαχθεί, δεν τον καταπατούμε.

Καταρχας ο νομος ειναι φυσικα α λα καρτ. Αυτος ο νομος ειναι αδικος στους καταστηματαρχες και στους επομενους αγοραστες. Αλλοι νομοι ειναι δικαιοι και τους υπερασπιζομαστε. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, δεν καταπατας τον νομο. Απλως δεν τον εκμεταλλευεσαι και κανεις γαργαρα τη χαζομαρα που πηγες και αγορασες σαν χαζος χωρις να ψαχτεις (για μενα λεω, οχι για καποιον αλλονε)

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, lucidsteve είπε

Σευχαριστώ πολύ που απάντησες,

Διάβασα τη νομοθεσία και γράφει "επιστροφή στο προμηθευτή, στην αρχική του κατάσταση". Απ'ο,τι κατάλαβα απο αυτά που μου είπε ο αδερφός μου, την άνοιξε και τη δοκίμασε! (ασχολείται με γραφικά και δυστυχώς η οθόνη δεν είχε το panel που χρειάζεται). Συνεπώς, μήπως αυτός ο νόμος εννοείς μια κατάσταση τύπου το παραλαμβάνω, δεν το ανοιγω καθόλου και το γυρνάω;

Οχι.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης υπάρχει καθαρά για να προστετεύσει τον πωλήτη  , είτε σε περιπτώσεις προιόντων που άλλα γράφουν στο site/σελίδα τους,και άλλα τελικά παραλαμβάνει, είτε σε περίπτωση που αν και αγόρασε κάτι μπορεί μετά να άλλαξε γνώμη(να βρήκε άλλο καλύτερο στα ίδια χρήματα,να το βρήκε αλλού φθηνότερα κλπ).Το τελευταίο αφορά κυριως σφραγισμένα προιοντα.

Η επιστροφή ανοιγμένου προιόντος υπάρχει κυρίως για προιόντα τα οποία διαφέρουν από την περιγραφή τους,και άρα στην ουσία είναι σαν να λέμε άλλο πράγμα αγόρασες και άλλο πήρες.

Εαν ο συγγενής σου πχ αγόρασε την οθόνη και αυτή είναι με TN panel ενώ στο site και στην περιγραφή γράφουν ότι έχει άλλο πχ IPS, εκεί μπορεί να την επιστρέψει και να ισχυριστεί ότι τον παραπληροφόρησαν,μιας και ανέφερες το Panel που χρειάζεται.

 

13 λεπτά πριν, golden33 είπε

Στο παράδειγμα του κινητού που λες, με βάση το νόμο έχει δικαίωμα να το ενεργοποιήσεις για να δεις αν λειτουργεί, και να το επιστρέψεις. Όχι να το χρησιμοποιείς για 10 μέρες, νομίζω είναι αυτονόητο.

 

Το παρακάτω δεν αναφέρετε σε εσένα που κάνω παράθεση, γενικά το λέω.

Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι σε άλλα θέματα, περιμένετε με τα δίκρανα όποιον πει ότι κάνει έστω και την πιο μικρή παρανομία-παρατυπία, και εδώ αντιτίθεστε στο νόμο. Οι νόμοι δεν τηρούνται αλα καρτ παιδιά, ούτε μόνο όταν μας συμφέρουν. Μπορούμε να συζητήσουμε αν είναι δίκαιος ή όχι ο νόμος, αλλά για το αν πρέπει να τηρείται δεν χωράει καμία συζήτηση. Αν δεν μας αρέσει αγωνιζόμαστε να αλλαχθεί, δεν τον καταπατούμε.

Στο παράδειγμα του κινητου έχεις δικαιωμα να το ενεργοποιήσεις για να δεις αν λειτουργεί και αν δεν λειτουργεί να το επιστρέψεις για εγγύηση/doa.

Οχι να το λειτουργήσεις για 1-2 ημέρες και αν δεν σου κάνει πχ το μέγεθος/βάρος,να το επιστρέψεις, εκτός αν ο ίδιος ο πωλητής το αναφέρει αυτό.

πχ αν αγοράσεις από την Oneplus ένα κινητό, σου λέει η ίδια ότι αν δεν σου κάνει/δεν σε βολέψει,μπορείς να το επιστρέψεις πίσω εντός κάποιων ημερών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, golden33 είπε

Στην παράγραφο 5 γράφει αυτό: Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Το να μην έχουν αποσφραγιστεί αναφέρεται στις παραπάνω περιπτώσεις που αναφέρει στις 2 προηγούμενες σειρές, δηλαδή προϊόντων που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή που μπορεί να αλλοιωθούν ή για λόγους υγιεινής. Δεν αναφέρεται στο να μην έχει ανοιχθεί το προϊόν γενικά, και δεν θα μπορούσε άλλωστε γιατί στο κείμενο που πόσταρα παραπάνω το αναφέρει, ξεκάθαρα. Στο παράδειγμα του κινητού που λες, με βάση το νόμο έχει δικαίωμα να το ενεργοποιήσεις για να δεις αν λειτουργεί, και να το επιστρέψεις. Όχι να το χρησιμοποιείς για 10 μέρες, νομίζω είναι αυτονόητο.

 

Το παρακάτω δεν αναφέρετε σε εσένα που κάνω παράθεση, γενικά το λέω.

Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι σε άλλα θέματα, περιμένετε με τα δίκρανα όποιον πει ότι κάνει έστω και την πιο μικρή παρανομία-παρατυπία, και εδώ αντιτίθεστε στο νόμο. Οι νόμοι δεν τηρούνται αλα καρτ παιδιά, ούτε μόνο όταν μας συμφέρουν. Μπορούμε να συζητήσουμε αν είναι δίκαιος ή όχι ο νόμος, αλλά για το αν πρέπει να τηρείται δεν χωράει καμία συζήτηση. Αν δεν μας αρέσει αγωνιζόμαστε να αλλαχθεί, δεν τον καταπατούμε.

εσυ αν παραγγείλεις την οθονη απο το ιδιο καταστημα και στην δόση ανοιχτη θα την παρεις;γτ οπως λες το προιον ειναι καινουργιο χρηση λιγες ωρες κτλ.

εδω οτι αντικημενο αγωραστη απο μαγαζι με την μια χανει αξια.αν το μαγαζι του πει -25% απο την αρχικη τιμη θα ειναι καλυτερα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

20 λεπτά πριν, vaggos231 είπε

Καταρχας ο νομος ειναι φυσικα α λα καρτ. Αυτος ο νομος ειναι αδικος στους καταστηματαρχες και στους επομενους αγοραστες. Αλλοι νομοι ειναι δικαιοι και τους υπερασπιζομαστε. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, δεν καταπατας τον νομο. Απλως δεν τον εκμεταλλευεσαι και κανεις γαργαρα τη χαζομαρα που πηγες και αγορασες σαν χαζος χωρις να ψαχτεις (για μενα λεω, οχι για καποιον αλλονε)

Στο μαγαζί αναφέρομαι όταν λέω ότι καταπατείται ο νόμος. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να σιγοντάρω μαγαζί που δεν εφαρμόζει το νόμο. Δεν έχω γυρίσει ποτέ προϊόν πίσω αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το κάθε μαγαζί θα κάνει ότι γουστάρει-συμφέρει. Όταν ανοίγεις μαγαζί ξέρεις τη νομοθεσία από πριν και πρέπει να υπολογίζεις και αυτή τη χασούρα. Ο νόμος είναι εκεί για να προστατεύει και ομάδες ανθρώπων που μπορεί να μην είναι εξοικειωμένες με τις αγορές εξ αποστάσεως όπως οι ηλικιωμένοι κλπ. Ξαναλέω δεν έχω κάνει ποτέ υπαναχώρηση και δεν θα έκανα για τέτοιο λόγο γιατί επιλέγω προσεκτικά τα προϊόντα, αλλά ότι το κατάστημα πρέπει να εφαρμόσει το νόμο είναι αδιαπραγμάτευτο για μένα.

14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οχι.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης υπάρχει καθαρά για να προστετεύσει τον πωλήτη  , είτε σε περιπτώσεις προιόντων που άλλα γράφουν στο site/σελίδα τους,και άλλα τελικά παραλαμβάνει, είτε σε περίπτωση που αν και αγόρασε κάτι μπορεί μετά να άλλαξε γνώμη(να βρήκε άλλο καλύτερο στα ίδια χρήματα,να το βρήκε αλλού φθηνότερα κλπ).Το τελευταίο αφορά κυριως σφραγισμένα προιοντα.

Η επιστροφή ανοιγμένου προιόντος υπάρχει κυρίως για προιόντα τα οποία διαφέρουν από την περιγραφή τους,και άρα στην ουσία είναι σαν να λέμε άλλο πράγμα αγόρασες και άλλο πήρες.

Εαν ο συγγενής σου πχ αγόρασε την οθόνη και αυτή είναι με TN panel ενώ στο site και στην περιγραφή γράφουν ότι έχει άλλο πχ IPS, εκεί μπορεί να την επιστρέψει και να ισχυριστεί ότι τον παραπληροφόρησαν,μιας και ανέφερες το Panel που χρειάζεται.

 

Δεν υπάρχει πουθενά στο νόμο αυτή η υποσημείωση που αναφέρεις. Αν υπάρχει και δεν την έχω δει πόσταρε την σε παρακαλώ αν σου είναι εύκολο.

Αντιθέτως  στο ερώτημα 2 εδώ αναφέρει: Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση.

Επίσης στο ερώτημα 3 δεν αναφέρει πουθενά τους λόγους για τους οποίους άνοιξες τη συσκευασία.

Έχεις δικαίωμα να ενεργοποιήσεις το κινητό, να δεις ότι δεν σου αρέσουν τα χρώματα και να το γυρίσεις. Δεν είπα πουθενά να το λειτουργείς ούτε μία ούτε δύο μέρες.

@nikos1982 Αυτό το κόστος θα έπρεπε να το συνυπολογίζουν τα καταστήματα στα έξοδά τους. Έτσι λειτουργούν και στο εξωτερικό τα καταστήματα, όσο μεγάλα ή μικρά είναι. Δεν το κάνει μόνο η αμαζον. Γιατί πρέπει να διαφέρει η Ελλάδα?

 

@Fulgore Απόφαση του Ευρωπαϊκού ΔικαστηρίουΤο Δικαστήριο υπενθυμίζει ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης αποβλέπει στην προστασία του καταναλωτή στην ειδική περίπτωση εξ αποστάσεως πώλησης, κατά την οποία ο καταναλωτής δεν έχει τη δυνατότητα στην πραγματικότητα να δει το προϊόν ή να λάβει γνώση των χαρακτηριστικών της υπηρεσίας πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Το δικαίωμα αυτό αποσκοπεί, συνεπώς, στην αντιστάθμιση του μειονεκτήματος που συνεπάγεται για τον καταναλωτή η εξ αποστάσεως σύμβαση, παρέχοντάς του μια εύλογη προθεσμία προκειμένου να εξετάσει και να δοκιμάσει το αποκτηθέν αγαθό, στον βαθμό που τούτο είναι αναγκαίο για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της καλής λειτουργίας του αγαθού.

Μπορείς να εξετάσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και την καλή λειτουργία και παρόλο αυτά να το γυρίσεις πίσω. Πηγή

Επεξ/σία από golden33
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, vaggos231 είπε

so μπορεις να παρεις εναν imac και ενα macbook pro στα 5 χιλιαρικα κοντα, να τα ανοιξεις, να πεις "α δεν μαρεσει το λειτουργικο παρτε τα πισω" και ο μαγαζατορας να πεταξει τη σκουφια του, λες και ο επομενος θα αγορασει ανοιχτο προιον στην τιμη την αρχικη. Δεν σας καταλαβαινω, το τι ειναι νομοτυπο και το τι οχι ειναι εντελως ασχετο με το κατα ποσο μπορουμε να εκμεταλλευομαστε τετοια παραθυρακια λογω βαρεμαρας. Δεν ειναι αμαζον εδω το καθε μαγαζι να μπορει να τα ξαναπακεταρει σε κατασταση "καινουριου" εδω θα παει σε καποιο μικρο μαγαζι η σε καποια πανελλαδικη αλυσιδα. Οταν μπαινετε στην διαδικασια του να γυρισετε προιον πισω, σκεφτειτε αν θα το αγοραζατε μετα εσεις ανοιχτο.

ΔΕΝ έχει σημασία τι θα κάνει ο μαγαζάτορας, ας το βράσει να το φάει. Μπορείς κυριολεκτικά να πάρεις Mac Pro 50 χιλιάρικα και να το γυρίσεις αναιτιολόγητα πίσω εντός 14άρων ημερών και δεν έχει δικαίωμα να σου πει όχι. Αν εσένα δε σε καλύπτει και δεν μπορείς από πριν να το ξέρεις, θα μπεις μέσα για να προστατέψεις το μαγαζί; Μέρος της δουλειάς είναι και η χασούρα.

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Πρέπει να αναφέρεται από το κατάστημα ότι η συσκευασία έχει ανοιχθεί / να πωλείται "Σαν καινουργιο" και οχι καινουργιο, αλλιώς είναι απόπειρα εξαπάτησης. 

δεν θα το αγωρασει μετα ΚΑΝΕΙΣ ολοι θα απαιτούν  γενναιόδωρη εκπτοση  τάξης 20 με 30%

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@golden33 αρα δεν θα σε ενοιαζε αν το μαγαζι σου πουλαγε  ξανα εσενα την συσκευη στην ιδια τιμη που θα την αγοραζες καινουργια και με ανοιχτη συσκευασια μπορει να υπαρχουν σκισμενα σακουλακια κτλ.

δεν μπορει ενα μαγαζι μικρου μεγεθους να εχει 3 4 τετοια ατομα την μερα να επιστρεφουν πραγματα πισω γτ ετσι δεν μου αρεσε.

και αν διαβασες ο TS εγραψε οτι ο αδερφος του δεν ειδε τα χαρακτιριστικα της οθονης και λογο οτι δεν ειχε το πανελ που ηθελε δεν του κανει.αυτο βεβαια δεν θα το μαθει ποτε το μαγαζι αλλα λεμε τωρα.

Επεξ/σία από nikos1982
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οχι.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης υπάρχει καθαρά για να προστετεύσει τον πωλήτη  , είτε σε περιπτώσεις προιόντων που άλλα γράφουν στο site/σελίδα τους,και άλλα τελικά παραλαμβάνει, είτε σε περίπτωση που αν και αγόρασε κάτι μπορεί μετά να άλλαξε γνώμη(να βρήκε άλλο καλύτερο στα ίδια χρήματα,να το βρήκε αλλού φθηνότερα κλπ).Το τελευταίο αφορά κυριως σφραγισμένα προιοντα.

Η επιστροφή ανοιγμένου προιόντος υπάρχει κυρίως για προιόντα τα οποία διαφέρουν από την περιγραφή τους,και άρα στην ουσία είναι σαν να λέμε άλλο πράγμα αγόρασες και άλλο πήρες.

Εαν ο συγγενής σου πχ αγόρασε την οθόνη και αυτή είναι με TN panel ενώ στο site και στην περιγραφή γράφουν ότι έχει άλλο πχ IPS, εκεί μπορεί να την επιστρέψει και να ισχυριστεί ότι τον παραπληροφόρησαν,μιας και ανέφερες το Panel που χρειάζεται.

 

Η περιπτωση αναγραφης λανθασμενων χαρακτηριστικων του προιοντος, δεν αποτελεί λογο χρησης του δικαιωματος υπαναχωρησης αλλα είναι εντος του πλαισιου της εγγυησης που φερει το προιον. Δες εδω

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.

 

Καλώς ή κακώς, μας αρεσει ή όχι αυτός είναι ο νόμος και ανεξαρτήτως προσωπικών μας επιλογών ή ηθικών αξιών ή οτιδηποτε άλλο αναφερατε, ο ts μπορει να το επιστρέψει από τη στιγμη που πράγματι έκανε ηλεκτρονικη αγορά. 

Όμως σιγουρα αναγνωρίζουμε όλοι οτι αποτελεί μάλλον ενα κακογραμμενο κανόνα που αφήνει ανοιχτες διοδους και προς τις 2 πλευρες (καταναλωτές και εμπόρους) για κακη χρήση του δικαιώματος αυτο.

Αυτα απο εμενα, καλη συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...