Προς το περιεχόμενο

Νέα τεχνολογία της Ubisoft ίσως καταργήσει το κατέβασμα των patches στα παιχνίδια


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και μοιάζει κάπως περίπλοκη σαν τεχνολογία, το project φαίνεται αρκετά φιλόδοξο και εντυπωσιακό.

Η Ubisoft έχει δημιουργήσει κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι τα online παιχνίδια δεν θα στέκονται πλέον εμπόδιο στον gamer όταν αυτός θέλει να παίξει εδώ και τώρα το αγαπημένο του παιχνίδι. Η εταιρεία δημιουργεί ένα φιλόδοξο εργαλείο ανάπτυξης παιχνιδιών και ήδη εργάζεται σε ένα παιχνίδι που χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία Ubisoft Scalar, μία τεχνολογία που ακούγεται συναρπαστική.

Η τεχνολογία Ubisoft Scalar, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο GDC 2022, δεν είναι μία μηχανή παιχνιδιών (game engine). Είναι ένα παραγωγικό εργαλείο που ανοίγει έναν κόσμο δυνατοτήτων για cloud και online παιχνίδια. Όπως φαίνεται και στο βίντεο της παρουσίασης, η τεχνολογία Scalar αφαιρεί το παραδοσιακό εμπόδιο του hardware από την πλευρά του προγραμματιστή και αυτό σημαίνει μόνο καλά νέα για τους gamers.

Όπως περιγράφεται στην παρουσίαση, η τεχνολογία Ubisoft Scalar διευρύνει το πεδίο των τύπων παιχνιδιών που μπορούν να δημιουργήσουν οι προγραμματιστές. Το εργαλείο καταργεί τους περιορισμούς και έχει πολλά οφέλη τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους παίκτες.

Από την οπτική γωνία ενός gamer, η τεχνολογία Scalar σημαίνει ότι τα online παιχνίδια θα τρέχουν και θα είναι πάντα διαθέσιμα. Δεν θα χρειάζεται αυτά να παραμένουν offline για να κυκλοφορήσουν οι όποιες ενημερώσεις. Το παιχνίδι μπορεί να ενημερωθεί όσο οι παίκτες είναι ενεργοί μέσα σε αυτό. Όπως αναφέρθηκε στο βίντεο, μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη περισσότερων παικτών σε έναν τεράστιο κοινό κόσμο και να δημιουργήσει νέα είδη κοινωνικών εμπειριών.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ubisoft Stockholm, Christian Holmqvist, ο διευθυντής του τμήματος Scalar, Per-Olof Romell και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Patrick Bach, ήθελαν να τονίσουν πως η νέα "κεντρική αποκεντρωμένη τεχνολογία" θα φέρει επανάσταση στο gaming όπως το ξέρουμε.

Από την πλευρά των προγραμματιστών, η τεχνολογία Scalar επιταχύνει τον ρυθμό με τον οποίο μπορούν να αναπτυχθούν τα παιχνίδια. Ουσιαστικά οι διάφορες πτυχές χωρίζονται σε τμήματα, ώστε να μπορούν να οι προγραμματιστές να εργαστούν ξεχωριστά σε αυτές, σε αντίθεση με μια κλασσική μηχανή παιχνιδιών.

Η Ubisoft Stockholm εργάζεται ήδη σε ένα νέο παιχνίδι που χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία. Για την ώρα κανείς δεν γνωρίζει τι παιχνίδι θα είναι αυτό και πότε θα κυκλοφορήσει, αλλά θα μπορούσε να είναι κάτι αρκετά μεγάλο, κρίνοντας από την παρουσίαση στο συνέδριο GDC.

Η τεχνολογία αυτή, που περιγράφεται ως ένα μοναδικό και σπάνιο project, έχει τοποθετηθεί ως ένα απαραίτητο εργαλείο για την ανάπτυξη παιχνιδιών στο metaverse. Θα μπορούσε λοιπόν να αρχίσουμε να βλέπουμε αξιοπρεπή παιχνίδια έτοιμα για το metaverse που όλοι οι gamers ανυπομονούν να παίξουν.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Νόμιζα ότι θα έλεγε "θα καταργήσει το κατέβασμα" σκέτο και για λίγο σκιάχτηκα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχαχαχαχαχαχα. 

 

Αυτό είναι τραγικό. 

 

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα rollback, μιλαμε για τραγελαφικα πραγματα. 

 

Δεν θα περάσει όμως. Θα φάνε τεράστια κατακραυγή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιγη περισσοτερη σαφηνεια δε βλαπτει. Τι ακριβως κανει και πως λειτουργει?

Μια τεχνολογια σε ενα παιχνιδι που δε ξερουμε που κανει τρελα πραγματα που δεν εχει δει κανενας κλπ...

Ετσι οπως το διαβαζω θα μπορουσε να θεραπευει και τη ποδαγρα...

Επεξ/σία από armitatz
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, armitatz είπε

Λιγη περισσοτερη σαφηνεια δε βλαπτει. Τι ακριβως κανει και πως λειτουργει?

Μια τεχνολογια σε ενα παιχνιδι που δε ξερουμε που κανει τρελα πραγματα που δεν εχει δει κανενας κλπ...

Ετσι οπως το διαβαζω θα μπορουσε να θεραπευει και τη ποδαγρα...

Θυμάσαι αυτή την τρομερή παιχνιδάρα της Microsoft  το Crackdown 3; Το φοβερό multiplayer που θα βασιζόταν στο cloud και βγήκε μπαρούφα; Κάτι αντίστοιχο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ubisoft Scalar σημαίνει gaming as a service πρωτίστως.

Δήθεν σε περιορίζει το hardware στο πόσο μεγάλους εικονικούς κόσμους μπορείς να βιώσεις. Είναι δύσκολο να βρεις, σου λένε, 2.000€ π.χ. για μία καλή GPU/CPU platform που θα την κρατήσεις όσο θες εσύ. Αλλά δεν σε περιορίζουν καθόλου τα 5.000€+ που θα δώσεις σε συνδρομές σε βάθος χρόνου.

Βλέπουν ότι δεν θα μπορούν για πάντα να λειτουργούν ως πλασιέ hardware(τέλος Moore's Law) και σκέφτονται άλλους τρόπους κερδοφορίας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν η blizzard ξεκίνησε  ένα version αυτού του feature το 2010 στο WoW, η Ubisoft ήταν σε βαθύ ύπνο.

Απλά έμπαινες μέσα στο παιχνίδι χωρίς να έχει κατέβει όλο ακόμα και στο 30% και το κατέβαζε την ώρα που έπαιζες.

Επεξ/σία από doflamingo13
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, insomniac01 είπε

Αχαχαχαχαχαχα. 

 

Αυτό είναι τραγικό. 

 

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα rollback, μιλαμε για τραγελαφικα πραγματα. 

 

Δεν θα περάσει όμως. Θα φάνε τεράστια κατακραυγή. 

Ποια εφαρμογη απο τις γνωστες (steam, battlenet, origin κτλ) προσφερει rollback ακομα και τωρα που πρεπει να κατεβασεις τα updates?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, umbrella co. είπε

Ναι, σιγα που σκεφτηκε η Ubisoft τον καθε gamer και θελει να κανει τη ζωη του ευκολοτερη. Εκτος και αν επεσαν οι πωλησεις.

όλοι για την τσέπη τους σκέφτονται... τώρα το πως θα ευνοήσει αυτό την τσέπη της ubisoft ακριβώς δεν ξέρω αλλά δεν πιστεύω να νομίζει κανείς οτι το κάνουν για να βοηθήσουν τους παίχτες απ'την καλή τους την καρδιά. (φαντάζομαι θα πουλάει την τεχνολογία σε εταιρίες παραγωγής παιχνιδιών αν και εφόσον αυτή αποδειχτεί επιτυχημένη?)

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενδιαφερον σχεδιο

αν γινει πραγματικοτητα μπορει γενικως ολοι οι υπολογιστες να γινουν remote

σαν να λεμε φαντασου να μπαινεις στον υπολογιστη σου και να ειναι σαν teamviewer σε εναν ypologisti sto cloud 

αυτο πρακτικα σημαινει πως εχεις απειρη επεξεργαστικη ισχυ και αποθηκευση με ενα pc 10ετιας

επισης σημαινει πως στο παραμικρο προβλημα δε χρειαζεσαι ουτε φορματ ουτε drivers ουτε τιποτα

φαντασου ενα σχολειο με υπολογιστες με xp να μπορει να τρεχει autocad και adobe premiere και παιχνιδια τελευταιας χρονιας.

ο μονος περιορισμος ειναι το bandwidth

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...