Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! Δουλεύω σε μια επιχείρηση αρκετά καλή με την έννοια ότι η δουλειά έχει ροή δεν πέφτει (ηλεκτρονικο φαρμακειο), με τους συναδέλφους μια χαρά όλα κομπλε το πρόβλημα είναι ο εργοδότης! Μας μιλάει πάρα πολύ άσχημα γενικά μια προβληματική συμπεριφορά από μέρους του. Το θέμα είναι ότι ζητάει να του πληρώνουμε τα λάθη από τις παραγγελίες. Είναι νόμιμο αυτό? Δλδ πάμε για ένα μεροκάματο και θα τον πληρώνουμε κιόλας (βασικό μισθό δίνει)? Του είπαμε ότι εσυ έχεις τα κέρδη έχεις και τη χασουρα! Έχει δικαίωμα να το κάνει είναι νόμιμος? Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία? 

  • Sad 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

  Καλησπέρα και καλό μήνα. Τί ακριβώς εννοείς όταν λες πως ζητάει από εσάς τους εργαζόμενους να πληρώνετε τα λάθη στις παραγγελίες; Εξήγησέ το μας λίγο παραπάνω για να καταλάβουμε τί συμβαίνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν εννοείς ότι κάνετε λάθη στις παραγγελίες και βγαίνει λάθος το ταμείο και ζημειωμενη η επιχείρηση εσένα τι σου φαίνεται δίκαιο? Να το πληρώσει αυτός που έκανε το λάθος ή αυτός που έχει την επιχείρηση? Ας ξεκινήσουμε από εκεί. Το μέγεθος την επιχείρησης δεν παίζει ρόλο. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Άλλο να κάνεις ένα λάθος μια στο τόσο και άλλο να γίνονται συνέχεια λάθη.

Αν γίνονται συνέχεια λάθη με ευθύνη σας, ε τότε κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να το διορθώσετε...

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Λάθη γίνονται μια στο τόσο όχι συχνά! Λάθος γίνεται σε κάποιο προϊόν δλδ να είναι κάποιο άλλο η να λείπει από την παραγγελία. Τώρα σίγουρα η εταιρεία δεν μπορεί να ζημιώνεται αλλά και όταν δουλευουμε παραπάνω δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι σαν μπόνους για τους υπαλλήλους? Να πω επίσης ότι δεν έχουμε πόστα όλοι τα κάνουμε όλα. Παραγγελίες τηλέφωνα ότι χρειάζεται. Επίσης είναι ανοργάνωτο δεν υπάρχει σωστός έλεγχος ( που αν υπήρχε θα είχαμε αποφύγει λάθη). Κάτι άλλο που ειχαμε παρατηρήσει είναι ότι είχε κάνει λάθος ο ίδιος του και το πέταξε σε εμάς. Όλο αυτό είναι λογικό να φέρνει καυγάδες και επειδή εγώ απαντάω μου ζητάει να φύγω.... 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Seopap79 είπε

Λάθη γίνονται μια στο τόσο όχι συχνά! Λάθος γίνεται σε κάποιο προϊόν δλδ να είναι κάποιο άλλο η να λείπει από την παραγγελία. Τώρα σίγουρα η εταιρεία δεν μπορεί να ζημιώνεται αλλά και όταν δουλευουμε παραπάνω δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάτι σαν μπόνους για τους υπαλλήλους? Να πω επίσης ότι δεν έχουμε πόστα όλοι τα κάνουμε όλα. Παραγγελίες τηλέφωνα ότι χρειάζεται. Επίσης είναι ανοργάνωτο δεν υπάρχει σωστός έλεγχος ( που αν υπήρχε θα είχαμε αποφύγει λάθη). Κάτι άλλο που ειχαμε παρατηρήσει είναι ότι είχε κάνει λάθος ο ίδιος του και το πέταξε σε εμάς. Όλο αυτό είναι λογικό να φέρνει καυγάδες και επειδή εγώ απαντάω μου ζητάει να φύγω.... 

Ψαξε για άλλη δουλειά με συναδέλφους που δεν κάνουν λάθη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, TheoAlex50 said:

Αν εννοείς ότι κάνετε λάθη στις παραγγελίες και βγαίνει λάθος το ταμείο και ζημειωμενη η επιχείρηση εσένα τι σου φαίνεται δίκαιο? Να το πληρώσει αυτός που έκανε το λάθος ή αυτός που έχει την επιχείρηση? Ας ξεκινήσουμε από εκεί. Το μέγεθος την επιχείρησης δεν παίζει ρόλο. 

Αυτός που έχει την επιχείρηση. 

Αν δεν είναι ικανοποιημένος από κάποιον υπάλληλο τον απολύει. 

@Kostasspil

Θες να μας πεις το αστείο? 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν ειναι επιτευγμα να εχεις ενα τιμολογιο και να τσεκαρεις τα πραγματα πριν σταλουν... 

καλως κανει απολυσεις αλλα καλυτερα να κανει αυξησεις να βρει πιο σωστο υπαλληλο..ακομη και μηχανογραφηση/stock αποθηκης να ειχε αν δεν τραβαει το προσωπικο απλα χρονο χαλας

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτός που έχει την επιχείρηση. 

Αν δεν είναι ικανοποιημένος από κάποιον υπάλληλο τον απολύει. 

Να σημείωσω ότι και εγώ υπάλληλος είμαι. Οπότε θεωρείς σωστό να πληρώσει το λάθος οποίος δεν το έκανε. Εντάξει απόψεις είναι αυτές. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Seopap79 είπε

Καλησπέρα! Δουλεύω σε μια επιχείρηση αρκετά καλή με την έννοια ότι η δουλειά έχει ροή δεν πέφτει (ηλεκτρονικο φαρμακειο), με τους συναδέλφους μια χαρά όλα κομπλε το πρόβλημα είναι ο εργοδότης! Μας μιλάει πάρα πολύ άσχημα γενικά μια προβληματική συμπεριφορά από μέρους του. Το θέμα είναι ότι ζητάει να του πληρώνουμε τα λάθη από τις παραγγελίες. Είναι νόμιμο αυτό? Δλδ πάμε για ένα μεροκάματο και θα τον πληρώνουμε κιόλας (βασικό μισθό δίνει)? Του είπαμε ότι εσυ έχεις τα κέρδη έχεις και τη χασουρα! Έχει δικαίωμα να το κάνει είναι νόμιμος? Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία? 

Δεν έχει δικαίωμα να σου κάνει παρακράτηση μισθού, με αυτήν την αφορμή. Μπορείς να επικοινωνήσεις και με την επιθεώρηση εργασίας να στο επιβεβαιώσει.

Ο μόνος λόγος που μπορεί να το κάνει είναι αν έχεις θέση ταμία, οπότε αντίστοιχα σου δίνει και το επίδομα ταμία (νομίζω +100€ τον μήνα) όπου εκεί δικαιολογούνται τα λάθη ταμείου.

Σε όποια άλλη περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί όροι στην σύμβαση σου , η οποία θα πρέπει να έχει δημοσιευτεί επίσημα στην εργανη από τον εργοδότη και να μπορεί να τους αποδείξει.

 

Αν σου έχει κάνει ήδη παρακράτηση μισθού, έφυγες εχθές για να κάνεις καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας. Μετά θα πρέπει να αποδείξει στην επιθεώρηση πως όντως ΕΣΥ φταις για αυτό το λάθος και ότι έχετε συμφωνήσει νόμιμα να στα αφαιρεί.

 

Κοινώς, δεν μπορεί να σε δηλώνει στην εργανη ότι παίρνεις 1000€ και να σου καταθέτει το ποσό των 800€ με το έτσι θέλω. Ακόμα και αν οι κρατήσεις αυτές είναι 'νόμιμες'  πρέπει να αναγραφόταν στην απόδειξη μισθοδοσίας σου, την οποία βάση νόμου πρέπει να στην δίνει κάθε μήνα οπωσδήποτε και όχι να την ζητάς.

Οπότε αύριο ζητάς τις αποδείξεις μισθοδοσίας σου για κάθε μήνα και μιλάς με επιθεώρηση εργασίας. Αν πάτε και όλοι οι καλοί συνάδελφοι δεν φοβάστε τίποτα. Αλλά και να μην πάτε όλοι, φυσικά και πας μόνος σου για την καταγγελία, καθώς δεν είναι συνθήκες εργασίας αυτές (να σε κλέβει ο εργοδότης παράνομα και να έχει άσχημη συμπεριφορά)

  • Like 9
Δημοσ.

Εννοείται όταν βγάζεις παραγγελία τσεκαρεις αν έχεις όλα τα προϊόντα συγκεντρωμένα αλλά δεν μιλάμε για 40 και 50 παραγγελίες τη μέρα (ανά άτομο) μιλάμε για 80 με 100 και ξαναλέω παράλληλα κάνεις και άλλα πράγματα τηλέφωνα παραλαβές ζητάνε πράγματα από το φαρμακείο και πρέπει να τα πας γιατί ο πελάτης περιμένει. Εννοείται όταν δεν σου κάνει ο υπάλληλος τον διώχνεις αλλά ο συγκεκριμένος δεν σε διώχνει σε αναγκάζει να φύγεις από μόνος σου! Αύξηση δεν κάνει και αν κάνει σου λέει να δουλεύεις 9-10 ώρες για 800 ευρώ! Μηχανογράφηση δεν υπάρχει ούτε κρατάει αποθήκη να βλέπει πόσα τεμάχια έχει και γενικά να έχει έλεγχο της αποθηκης! 

Δημοσ.

Κλασικος βρωμιαρης ελληνας επιχειρηματιας της φακης. Κερδιζω, ολα καλα, χανω, τα πληρωνουν τα κοροιδα οι εργαζομενοι.

Ξεφτιλα

  • Like 18
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε, το μαγαζι είναι γαλέρα. Ο παντελονάτος εργοδότης πληρώνει στην ώρα του και τις υπερωρίες και το συμφωνημένο, δεν ζητάει παπάδες και είναι ευχαριστημένος να έχει υπαλλήλους που του κάνουν αυτό που ζήτησε. Κατα πως διαβάζω ο μάστορας πούλησε τις ελιές στο χωριό και άνοιξε τριτοκοσμικό "ραφτάδικο", με δικούς του όρους και νόμους από την γκλάβα του.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά, όποιος ανοίγει επιχείρηση έχει το βάρος της ευθύνης του επιχειρείν και δεν το μεταβιβάζει στους υπαλλήλους, στο κράτος και στην κακούργα κοινωνία, όποτε το θεωρεί συμφέρον. ΠΛΗΡΩΝΕΙ και είναι πάντα από πάνω. Αποζημιώνει και απολύει όποιον δεν του κάνει. Προσλαμβάνει με όποιους νόμιμους όρους θέλει -που να αφορούν τη δουλειά του- αλλά δεν βάζει ούτε ένα παράνομο ή καταχρηστικό όρο γιατί απλώς γίνεται κλόουν, τσομπάνης με τσαρούχια και λεφτά.

Τώρα, αν έχει προσλάβει τίποτε μακρυχέρηδες, ναι, να τους κρατήσει από το μισθό μπας και συνέλθουν. Αν δεν νιώθουν τα παιδιά, ΟΑΕΔ την επομένη το πρωι. Μ'αρέσει που το συζητάτε κιόλας λες και είναι διαπραγματεύσιμο. Ο εργοδότης πληρώνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτός φταίει ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αλλιως το κλείνει το μπ...... και παει στο χωριό του να ξανα βάλει γίδια.

 

Επεξ/σία από pigeon
  • Like 13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...