Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με διαθεσιμότητα παράδοσης μέχρι τους 3 μήνες


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Μου φαινεται ακραιο αναμονη τοσων μηνων να ειναι απονερα κρισης εργοστασιων.. Θεωρω οτι ειναι και μια τεχνιτη έλλειψη για να δημιουργηθεί hype οπως γινεται και στα rolex τα τελευταια χρονια και επομενως να φουσκωνουν και αλλο οι τιμες..

Μπορει να λεω και Μ#$@ιες αλλα δεν χωραει στη λογικη μυ αυτο που συμβαινει...

Έχουν ανέβει πάρα πολύ οι πρώτες ύλες, συν πως η Ελλάδα λόγω "στέρησης" καινούριων αυτοκινήτων για πάρα πολλά χρόνια, είχε ζήτηση που έτσι κι αλλιώς το allocation μας δε θα μπορούσε να καλύψει. Ακομα και όταν τα αυτοκίνητα ήταν φθηνά, 2020-21, η Τογιότα για παράδειγμα για ορισμένα μοντέλα σου έλεγε 6 μήνες που στην πορεία γίνονται 8 για πλάκα. Επίσης με την κρίση των ημιαγωγών, πολλά εργοστάσια μείωσαν ρυθμό παραγωγής (έκοψαν π.χ. μια βάρδια) αφήνοντας πίσω πάρα πολλές παραγγελίες. 

Σε αυτό που τεχνητά μπορούν να ανεβάζουν τις τιμές είναι στα ετοιμοπαράδοτα που ίσως τους έχουν έρθει υπό καλύτερους όρους και τώρα τα σπρώχνουν στις νέες αυξημένες τιμές. Όπως και φυσικά στα μεταχειρισμένα που τα παίρνουν πάμφθηνα και τα πουλάνε σε τιμές που τα αυτοκίνητα αυτά δεν έκαναν ούτε όταν ήταν καινούρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 567
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 hours ago, jimmysss! said:

Μου φαινεται ακραιο αναμονη τοσων μηνων να ειναι απονερα κρισης εργοστασιων.. Θεωρω οτι ειναι και μια τεχνιτη έλλειψη για να δημιουργηθεί hype οπως γινεται και στα rolex τα τελευταια χρονια και επομενως να φουσκωνουν και αλλο οι τιμες..

Μπορει να λεω και Μ#$@ιες αλλα δεν χωραει στη λογικη μυ αυτο που συμβαινει...

Πιστευω οτι ειναι πολυπαραγοντικο προβλημα.
 

Πολλες εταιρειες εχουν μετακινησει τις μοναδες παραγωγης τους ή εχουν κλεισει τις μοναδες παραγωγης τους ή αυτες υπολειτουργουν στην Κινα λογω της μεχρι προτινος πολιτικης για τον κορονοιο. Βασικα μειωθηκε η προσφορα λογω μειωσης παραγωγης στην Κινα.

Επιπροσθετα εχουμε τη μειωμενη παραγωγη των πρωτων υλων (βασικα δεν ειναι πρωτες υλες αλλα η μειωση τς παραγωγης των επεξεργασμενων πρωτων υλων που συμβαινει παλι στην Κινα οπως αλουμινιο, πλαστικα απο πετρελαιο κοκ). Αυτο σημαινει οτι αποκτουν σημασια τα εργοστασια σε Ευρωπη κι αλλες χωρες που ειναι πιο ακριβα (λογω μισθων στην Ευρωπη και λογω logistics αλλου).

Συν τοις αλλοις οι αυτοκινητοβιομηχανιες αλλαζουν προσανατολισμο και δινουν γραμμες παραγωγες στα ηλεκτρικα (δεν εχει νοημα να θελεις να πουλας ΜΟΝΟ ηλεκτρικα σε 10 χρονια και να δουλευεις σε φουλ ρυθμο τις γραμμες παραγωγης των βενζινοκινητων ταυτοχρονα με τα ηλεκτρικα, θα εχεις διπλασιο κοστος ενω το αγοραστικο κοινο ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα αγορασει βενζινοκινητο με 15.000 αντι ηλεκτροκινητο με 35.000). Επισης, απο καπου πρεπει να βρεθουν τα λεφτα για τις επενδυσεις σε γραμμες παραγωγης ηλεκτρικων.
 

Η αυξηση των τιμων του πετρελαιου μαζι με τον πληθωρισμο ειναι μαλλον μια πολυ βολικη δικαιολογια ή ας πουμε μονο ενα κομματι του προβληματος.

Επισης, η Ελλαδα ως μη παραγωγος αυτοκινητων βαζει δασμους για να προστατευσει τις αντιπροσωπειες. Ειχα προσφατη εμπειρια με αγορα Dacia Duster απο Γερμανια: ιδιο αυτοκινητο στη Γερμανια 25.000 στην Ελλαδα 31.000 «και να ειστε και ευχαριστημενος γιατι τα αυτοκινητα που θα ερθουν Οκτωβριο θα ειναι 1200€ ακριβοτερα». Με τους δασμους, ΦΠΑ κοκ θα εβγαινε  32.000 με τρομερη ταλαιπωρια. Η διαφορα: το ενα ετοιμοπαραδοτο σε 1 βδομαδα, για το αλλο επρεπε να ταξιδεψω απο Γιαννιτσα Πρεβεζα αλλιως θα περιμενα 3 μηνες για το ασπρο σε βασικη εκδοση και αν. Ακομα κι αν βρεις απο εξωτερικο εναλλακτικες, στοιχιζουν πολυ και κερδιζεις μονο σε χρονο αλλα χανεις σε χρημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

bottom line κανεις δεν ξερει, δινουν κατι διαστηματα στο περιπου κι αμα κατσει, εκατσε

σε προσφατη επισκεψη μου σε αντιπροσωπεια ακουσα απο τον πωλητη παλι το γνωστο και old time classic "να το κλεισουμε τωρα γρηγορα που προλαβαινουμε"

Νομιζα οτι την συγκεκριμμενη ατακα την ειχαν εγκαταλειψει καπου εκει στο 2004 αλλα οχι, ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jimmysss! είπε

intelligent manual transmision

όπως είναι το χειροκίνητο, απλά χωρίς συμπλέκτη και πιο ακριβό.

3 ώρες πριν, jimmysss! είπε

cruise control ειναι adaptive

Γνωστό και ως "ACC", είναι ένα cruise control το οποίο "διαβάζει" απο το μπροστά αισθητήρα την απόσταση που έχεις απο το μπροστινό σου. Μπορείς να ορίσεις πόση απόσταση να αφήσει απο το μπροστά σου, και επίσης να ορίσεις ένα ανώτατο όριο ταχύτητας, πχ 80 χαω. To ACC  θα προσπαθήσει να πιάσει τη ταχύτητα που έχουμε ορίσει, κρατώντας ταυτόχρονα την απόσταση που πρέπει. Μπορεί να πατήσει γκάζι / φρένο, ανάλογα τη περίπτωση.

Απο τη πείρα μου, σου λέω ότι σε θέμα κατανάλωσης δεν αξίζει διότι η λειτουργία του είναι νευρική (απότομα γκάζι / φρένο). Σε κάτι δρόμους - στροφές που σε πάνε κομβόι, αξίζει ειδικά αν έχεις αυτόματο κιβώτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, tharorris said:

όπως είναι το χειροκίνητο, απλά χωρίς συμπλέκτη και πιο ακριβό.

Γνωστό και ως "ACC", είναι ένα cruise control το οποίο "διαβάζει" απο το μπροστά αισθητήρα την απόσταση που έχεις απο το μπροστινό σου. Μπορείς να ορίσεις πόση απόσταση να αφήσει απο το μπροστά σου, και επίσης να ορίσεις ένα ανώτατο όριο ταχύτητας, πχ 80 χαω. To ACC  θα προσπαθήσει να πιάσει τη ταχύτητα που έχουμε ορίσει, κρατώντας ταυτόχρονα την απόσταση που πρέπει. Μπορεί να πατήσει γκάζι / φρένο, ανάλογα τη περίπτωση.

Απο τη πείρα μου, σου λέω ότι σε θέμα κατανάλωσης δεν αξίζει διότι η λειτουργία του είναι νευρική (απότομα γκάζι / φρένο). Σε κάτι δρόμους - στροφές που σε πάνε κομβόι, αξίζει ειδικά αν έχεις αυτόματο κιβώτιο.

Για το ι30 μιλαω συγκεκριμενα βασικα.

για το ιΜΤ δηλαδη αλλαζεςι ταχυτητα χωρις να πατας το πενταλ;;; Δεν θα τα διαλυσεις ολα ετσι;;;;;;;;

Acc εχει το ι30; ή κανονικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Για το ι30 μιλαω συγκεκριμενα βασικα.

για το ιΜΤ δηλαδη αλλαζεςι ταχυτητα χωρις να πατας το πενταλ;;; Δεν θα τα διαλυσεις ολα ετσι;;;;;;;;

Acc εχει το ι30; ή κανονικο;

H λογική του iMT είναι να αλλάζει ταχύτητα χωρίς να χρειαστεί να πατάς συμπλέκτη (είναι αυτόματος). Μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα ακόμα και χωρίς να αφήσεις το γκάζι - απλά θα σκορτσάρει. Φαντάσου το σαν αυτόματο, μόνο που απο 5ή ταχύτητα, μπορείς να βάλεις απευθείας 3η, χωρίς να σε πάει σειριακά (δηλαδή 5η, 4η, 3η κτλ).

Στο configurator το i30 βγαίνει και σε iMT αλλά βλέπω απλό Cruise Control. Με μια επίσκεψη στο σαλόνι της Hyundai ή ένα τηλέφωνο, θα σου λυθούν οι απορίες. Θεωρητικά υπάρχει και για test drive.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, tharorris said:

H λογική του iMT είναι να αλλάζει ταχύτητα χωρίς να χρειαστεί να πατάς συμπλέκτη (είναι αυτόματος). Μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα ακόμα και χωρίς να αφήσεις το γκάζι - απλά θα σκορτσάρει. Φαντάσου το σαν αυτόματο, μόνο που απο 5ή ταχύτητα, μπορείς να βάλεις απευθείας 3η, χωρίς να σε πάει σειριακά (δηλαδή 5η, 4η, 3η κτλ).

Στο configurator το i30 βγαίνει και σε iMT αλλά βλέπω απλό Cruise Control. Με μια επίσκεψη στο σαλόνι της Hyundai ή ένα τηλέφωνο, θα σου λυθούν οι απορίες. Θεωρητικά υπάρχει και για test drive.

Εχω κανει τεστ drive το ι30 με τον 1000αρι αλλα πραγματικα ο πωλητης δεν ηξερε ΤΙΠΟΤΑ!  ε και μια μια 5λεπτη βολτα δεν καταλαβαινεις και πολλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η χιουνται και καθε χιουνται δεν θα περιμενει τν μπαμπη, τακη, λακη τι εκδοση θα παραγγειλει.

εχει μια βασικη γραμμη παραγωγης και μεχρι να ολοκληρωθει η παραγωγη για ενα αμαξι, ερχονται οι παραγγελειες.

αν ο μπαμπης ζητησει ασπρο χρωμα disctine, η χιουνται θα δει σε τι σταδιο ειναι το ηδη παραγωμενο αμαξι μεχρι ενα σταδιο και υστερα θα προχωρησει με τις "πινελιες" της εκδοσης

απο τν αλλη πλευρα, οσοι εχετε παραγγειλει το hatchback, ξεχαστε το δεν προκειται να ερθει ελλαδα. κοιταξτε για φαστμπακ (αν ειστε τυχεροι) ή αλλο μοντελο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tzini_Gr είπε

η χιουνται και καθε χιουνται δεν θα περιμενει τν μπαμπη, τακη, λακη τι εκδοση θα παραγγειλει.

εχει μια βασικη γραμμη παραγωγης και μεχρι να ολοκληρωθει η παραγωγη για ενα αμαξι, ερχονται οι παραγγελειες.

αν ο μπαμπης ζητησει ασπρο χρωμα disctine, η χιουνται θα δει σε τι σταδιο ειναι το ηδη παραγωμενο αμαξι μεχρι ενα σταδιο και υστερα θα προχωρησει με τις "πινελιες" της εκδοσης

απο τν αλλη πλευρα, οσοι εχετε παραγγειλει το hatchback, ξεχαστε το δεν προκειται να ερθει ελλαδα. κοιταξτε για φαστμπακ (αν ειστε τυχεροι) ή αλλο μοντελο

Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου είναι λίγο άτοπο ότι δεν θα έρθουν στην Ελλάδα και τι θα γίνουν  τόσες παραγγελίες 

5 λεπτά πριν, mixmarm1996 είπε

Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου είναι λίγο άτοπο ότι δεν θα έρθουν στην Ελλάδα και τι θα γίνουν  τόσες παραγγελίες 

Και hatchback δεν υπάρχει ούτε για δειγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, mixmarm1996 said:

Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου είναι λίγο άτοπο ότι δεν θα έρθουν στην Ελλάδα και τι θα γίνουν  τόσες παραγγελίες 

Και hatchback δεν υπάρχει ούτε για δειγμα

μπορει ναναι ατοπο αλλα τους τελευταιους μηνες αυτο εχει φανει. υπαρχουν ατομα για χατσμπακ που περιμενουν 9+ μηνες

@dtk-386 για πες; δεν υπαρχει ουτε αυτο για δειγμα ε; λογικο, αφου νμζ θα ανακοινωσουν τν μαρτιο το καινουργιο facelift 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...