Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, alan boy είπε

Μήπως χρειάζεται 30 μέρες για να μπουν τα χρήματα πίσω σε περίπτωση ακύρωσης ; 

Πάντως μετά από τόσα προβλήματα απορώ πως υπάρχουν αυτά τα 2 μαγαζιά. 

Υπάρχει κάποιος που να παρέλαβε ακριβό τηλέφωνο χωρίς απειλές για καταγγελία; 

Μάλιστα μου τα βγάζει προτεινόμενα στο ινσταγκραμ 

Ποιες 30 ημέρες ρε παιδιά?Το πολύ σε 3-5 εργάσιμες επιστρέφονται τα χρήματα.

Οσο για το πως υπάρχουν αυτά τα 2 μαγαζιά, είναι πάρα πολλοί όπως οι από πάνω που ρίχνουν παραγγελία, επειδή βλέπουν τις χαμηλές τιμές.

Αλλοι ακυρώνουν, άλλοι πάλι περιμένουν όσο όσο. Και ορισμένοι όντως παραλαμβάνουν, αν είναι ''τυχεροι''.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 16/12/2023 στις 3:14 ΜΜ, Fulgore είπε

Ποια φοβερή αντιμετώπιση ρε συμφορουμίτη, πλάκα μας κάνεις?

Εσύ ο ίδιος γράφεις πιο πάνω ότι πέραν του λάθος προιοντος που έστειλαν(μάλιστα αναφέρεις ότι δεν ήταν καν Ευρωπαικό),  πέρασαν 2 εβδομάδες και οι άλλοι ούτε φωνή, ούτε ακρόαση......

Μην σχολιάσουμε το γεγονός ότι ενώ εδώ και χρόνια φωνάζουμε στο εδώ forum να αποφεύγετε την τραπεζική κατάθεση σε μικρομάγαζα, ορισμένοι εκεί συνεχίζουν να πληρώνουν έτσι.

Και αφού τα επέστρεψες όπως είπες πίσω, τα άμεσα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ, ούτε σου έστειλαν άλλα.

Ποια email που πήγαν στα spam?Τόσες επικοινωνίες είχες με την συγκεκριμένη εταιρεία....

Απλά οι άλλοι για να μην ακυρώσεις/κάνεις καταγγελία με όσα τους έστειλες, έδωσαν μια έκπτωση για τα μάτια του κόσμου, και τους λές και μπράβο και από πάνω......

 

Απλά θα σου πω το εξής... Παράλληλα με αυτό έχω παραγγείλει από κατάστημα του Γερμανού Iphone 14 pro. Τη μέρα που το παράγγειλα το site τους το έδειχνε διαθέσιμο. Στο μαγαζί με διαβεβαίωσαν ότι είναι διαθέσιμο και ότι θα το πάρω την επόμενη. Την επόμενη μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμο. Έχουν περάσει 5 βδομάδες και ενώ σε πολλά τηλεφωνήματα και επισκέψεις στο κατάστημα τους έχω επισημάνει το γεγονός, "δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι'αυτό". Το site του Γερμανού εξακολουθεί να το δείχνει διαθέσιμο ενώ δεν είναι. Έχω μιλήσει και στο τηλέφωνο με κεντρικά γιατί είμαι σίγουρος ότι πολύς κόσμος την πατάει κάθε μέρα. Αγοράζει online απο το Γερμανό κάτι που νομίζει ότι είναι διαθέσιμο ενώ δεν είναι. Στον γερμανό επίσης δεν μπορείς να αγοράσεις με αντικαταβολή ούτε να πληρώσεις στο κατάστημα με την παραλαβή. Πόσα χρήματα να έχουν πάρει από τον κόσμο με εσκεμμένη παραπληροφόρηση;

Οπότε προτιμώ την αντιμετώπιση "συγγνώμη κάναμε λάθος, σας στείλαμε το σωστό προϊόν ξανά και πάρτε και αυτή την έκπτωση". Τώρα λεξιλόγιο όπως "φοβερή" και "μπράβο" δεν χρησιμοποίησα. Επίσης μου έστειλαν άλλα. Και επίσης η πληρωμή τραπεζικά ήταν δική μου επιλογή (λάθος ή σωστή), δε με υποχρέωσε κανένας.

Κάνουμε τις επιλογές μας λάθος ή σωστές. Εγώ απλά σύγκρινω δύο προσεγγίσεις που μπορεί να αφορούν όχι τα δύο συγκεκριμένα καταστήματα , αλλά οποιαδήποτε.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, fanastas είπε

Οπότε προτιμώ την αντιμετώπιση "συγγνώμη κάναμε λάθος, σας στείλαμε το σωστό προϊόν ξανά και πάρτε και αυτή την έκπτωση". Τώρα λεξιλόγιο όπως "φοβερή" και "μπράβο" δεν χρησιμοποίησα. Επίσης μου έστειλαν άλλα. Και επίσης η πληρωμή τραπεζικά ήταν δική μου επιλογή (λάθος ή σωστή), δε με υποχρέωσε κανένας.

Κάνουμε τις επιλογές μας λάθος ή σωστές. Εγώ απλά σύγκρινω δύο προσεγγίσεις που μπορεί να αφορούν όχι τα δύο συγκεκριμένα καταστήματα , αλλά οποιαδήποτε.   

που κολλάει το περιστατικό του Γερμανού με την εδώ περίπτωση του καταστήματος?

Εαν στον Γερμανό κάνεις ακύρωση παραγγελίας, σε λίγες ημέρες έχεις τα χρήματα σου πίσω. Δεν φτάνεις να περιμένεις μέχρι και 1+ μήνα και να είσαι με το άγχος αν θα τα πάρεις ή όχι.

Ούτε τους ψάχνεις τηλεφωνικά για πόσες ημέρες και δεν το σηκώνουν, ούτε τιποτα.

Ούτε σου πουλάνε τρέλα με τιμολόγια, ούτε σου πουλάνε μη Ευρωπαική συσκευή όπως έγραψες πιο πίσω.

Αν αγοράσεις iphone από τον Γερμανό, έχεις κανονικά 2ρο χρόνο εγγύησης, αφού εισάγεται από επίσημο εισαγωγέα της Apple. Στα σκρουτζομάγαζα στον 2ρο χρόνο, τρέχα γύρευε.

Αν εσύ το γράφεις το παραπάνω για τον Γερμανό, στα μικροκαταστήματα όπως αυτό του θέματος, ισχύει 80000φορές παραπάνω, επειδή ακριβώς δεν έχουν τίποτα σε απόθεμα και φυσικά δεν τηρούν τις ημερες που γράφουν, γιαυτό και οι περισσότεροι αναγκαστικά ρίχνουν άκυρο.

Τέλος, ποια αντιμετώπιση ακριβώς προτιμάς συμφορουμίτη?

Αυτή είναι η αντιμετώπιση που είχες από το εδώ κατάστημα, για να μην ξεχνιομαστε

Στις 13/12/2023 στις 11:36 ΜΜ, fanastas είπε

Στειλαν λάθος προϊόν (αντί για magsafe, lighning case) και φυσικά όχι EU.

Καταφερα μετα απο πολλα email να με πάρουν τηλεφωνο.

Μου ζητησαν να τα γυρίσω και θα μου στειλουν άμεσα πίσω τα χρήματα.

Τους τα έστειλα πίσω με δική τους χρέωση. Από τότε εξαφανίστηκαν.

Εχω στείλει άπειρα μεηλ με αποδεικτικά (έκανα τα πάντα print screen απο την αρχη της παραγγελιας, κρατησα κωδικους ACS κτλ κτλ...όλα) με πήραν κανα 2 φορές τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι στην αποθηκη και θα με ενημερώσουν αμεσα για την αποστολή.  

Όταν παιρνω εγω και σε 2 κινητα τους που κρατησα, δεν απανταν ποτε.

Την 14η ημέρα έστειλα αίτηση υπαναχώρησης και φυσικά καμια απάντηση. 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη

Παιδιά επειδή από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω παραγγείλει αρκετές φορες(5 στο σύνολο 5 συσκευές και 1 ρολοι)

Όλα μα όλα πήγαν όπως έπρεπε.Απλα τώρα ε έχω καταλάβει πως και λόγω bf έχουν τεράστιο όγκο παραγγελιών και υπάρχουν καθυστερήσεις.

Σίγουρα ισχύει πως αν βιάζεστε το προϊόν είναι πρόβλημα αλλά να ξέρετε πως δεν πρόκειται περί απάτης με τιποτα!!

Όλα στέλνονται κανονικά και είναι καλό να στηρίζουμε τα μαγαζιά στην επαρχια(Πόσο μάλλον ένα μαγαζί στην Λάρισα που με τις καταστροφικες πλημμύρες είχε θεματακια στις υποδομές του)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sam187 είπε

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη

Παιδιά επειδή από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω παραγγείλει αρκετές φορες(5 στο σύνολο 5 συσκευές και 1 ρολοι)

Όλα μα όλα πήγαν όπως έπρεπε.Απλα τώρα ε έχω καταλάβει πως και λόγω bf έχουν τεράστιο όγκο παραγγελιών και υπάρχουν καθυστερήσεις.

Σίγουρα ισχύει πως αν βιάζεστε το προϊόν είναι πρόβλημα αλλά να ξέρετε πως δεν πρόκειται περί απάτης με τιποτα!!

Όλα στέλνονται κανονικά και είναι καλό να στηρίζουμε τα μαγαζιά στην επαρχια(Πόσο μάλλον ένα μαγαζί στην Λάρισα που με τις καταστροφικες πλημμύρες είχε θεματακια στις υποδομές του)

Φίλε οκ να το στηρίζουμε αλλά ότι δεν σηκώνουν τηλέφωνα δεν απαντάνε αυτο δεν έχει σχέση με τον όγκο παραγγελιών.. Να στηρίζω τα επαρχιακα μαγαζιά αλλά να μην έχω το άγχος έσκασα ένα μεγάλο ποσό και να μην απαντανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και η δική μου εμπειρία από το κατάστημα είναι εξαιρετικά αρνητική. Κρίμα που υπάρχουν τέτοια μαγαζιά.
Καθυστερηση, Δεν απαν΄ταει κανείς, Αγνοούν τα γραπτά μηνύματα (emails). Λένε Ψέματα κλπ.

Επεξ/σία από zakailiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, sam187 είπε

Όλα στέλνονται κανονικά και είναι καλό να στηρίζουμε τα μαγαζιά στην επαρχια(Πόσο μάλλον ένα μαγαζί στην Λάρισα που με τις καταστροφικες πλημμύρες είχε θεματακια στις υποδομές του)

Πειτε τα ρε παιδιά αυτά στα πιο πίσω άτομα που περιμένουν ακόμα και για επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία 1+ μήνα να σας ρίξουν γιαούρτια.

Πείτε τα αυτά στα παιδιά που περιμένουν μέχρι και 2+μήνες μπας και τους έρθει η παραγγελία. Από Κίνα να έκαναν παραγγελία, πιο γρήγορα θα είχε έρθει ή από Αμερική.

Ελεος σε ένα θέμα που το κράξιμο πάει σύννεφο για ένα κατάστημα, να πετάγονται ορισμένοι(λές και είναι βαλτοί),να μιλάνε για καλό κατάσταστημα να το στηρίζουμε και από πάνω.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sam187 είπε

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη

Παιδιά επειδή από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω παραγγείλει αρκετές φορες(5 στο σύνολο 5 συσκευές και 1 ρολοι)

Όλα μα όλα πήγαν όπως έπρεπε.Απλα τώρα ε έχω καταλάβει πως και λόγω bf έχουν τεράστιο όγκο παραγγελιών και υπάρχουν καθυστερήσεις.

Σίγουρα ισχύει πως αν βιάζεστε το προϊόν είναι πρόβλημα αλλά να ξέρετε πως δεν πρόκειται περί απάτης με τιποτα!!

Όλα στέλνονται κανονικά και είναι καλό να στηρίζουμε τα μαγαζιά στην επαρχια(Πόσο μάλλον ένα μαγαζί στην Λάρισα που με τις καταστροφικες πλημμύρες είχε θεματακια στις υποδομές του)

Επειδή είμαι από Λάρισα το συγκεκριμένο κατάστημα βρίσκεται σε πολύ κεντρική οδό της πόλης και κανένα πρόβλημα δεν είχε με της πλημμύρες μην λέμε και ότι θέλουμε για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολογητα , τώρα το αν είναι απάτη η όχι ας βγάλουν πόρισμα με της καταγγελίες που έχουν κάνει πάρα πολλοί πελάτες. Βέβαια χωρίς να μπορώ να αποδείξω κάτι μια υπόθεση κάνω, μου φαίνεται ότι με πρόφαση ότι καθυστερεί ο προμηθευτής η αποθήκη η οτιδήποτε άλλο θα σκαρφιστουν, και συγκεκριμένα σε παραγγελίες ακριβών προϊόντων (απ όσο διαβάζω σε κριτικές του καταστήματος στο bestprice) νομίζω πω χρησιμοποιούν αυτήν την δικαιολογία και το εκμεταλλεύεται ώστε η επιχείρηση να έχει ρευστότητα που δεν θα έπρεπε να έχει, όπως και να έχει όταν μιλάμε για προπληρωμή προϊόντων και παραγγελίες 1000+ ευρώ αυτες οι συμπεριφορές που έχουν αναφερθεί στις προηγούμενες σελίδες είναι απαράδεκτες, κι ας δώσουν ότι δωροεπιταγες θέλουν για να ηρεμούν τον κόσμο! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Πειτε τα ρε παιδιά αυτά στα πιο πίσω άτομα που περιμένουν ακόμα και για επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία 1+ μήνα να σας ρίξουν γιαούρτια.

Πείτε τα αυτά στα παιδιά που περιμένουν μέχρι και 2+μήνες μπας και τους έρθει η παραγγελία. Από Κίνα να έκαναν παραγγελία, πιο γρήγορα θα είχε έρθει ή από Αμερική.

Ελεος σε ένα θέμα που το κράξιμο πάει σύννεφο για ένα κατάστημα, να πετάγονται ορισμένοι(λές και είναι βαλτοί),να μιλάνε για καλό κατάσταστημα να το στηρίζουμε και από πάνω.

 

Μίλησα για την προσωπική μου εμπειρία που με 5 ΣΥΣΚΕΥΕΣ και ένα ρολόι όλα κύλισαν μια χαρα.

Και αν θες να σου πω και το αλλο, λόγω του ότι έχω και εγώ μαγαζι(καμια σχέση βεβαια με είδη τεχνολογιας) υπάρχουν πολλοί που παρόλο που εξυπηρετηθηκαν άψογα , ΛΟΓΩ ΖΗΛΕΙΑΣ(η οποία μπορεί να προκύπτει ειτε απο τιμες-κραχτες, ειτε απο αναδουλειά δικια τους)βάζουν 5-6 ατομα να γράψουν αρνητικές κριτικες(μιας και η Google δεν επαληθεύει τις αξιολογήσεις).

Αν κάποιος έχει θέμα και όπως λες περιμένει 2 μήνες συσκευη ή δεν έχουν επιστραφεί λεφτά και τετοια υπάρχει η νομική οδός.

Το να γράφει σαν Κατίνα στα φόρουμ και στις αξιολογήσεις είναι το λιγότερο χαζο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, sam187 είπε

Και αν θες να σου πω και το αλλο, λόγω του ότι έχω και εγώ μαγαζι(καμια σχέση βεβαια με είδη τεχνολογιας) υπάρχουν πολλοί που παρόλο που εξυπηρετηθηκαν άψογα , ΛΟΓΩ ΖΗΛΕΙΑΣ(η οποία μπορεί να προκύπτει ειτε απο τιμες-κραχτες, ειτε απο αναδουλειά δικια τους)βάζουν 5-6 ατομα να γράψουν αρνητικές κριτικες(μιας και η Google δεν επαληθεύει τις αξιολογήσεις).

Αν κάποιος έχει θέμα και όπως λες περιμένει 2 μήνες συσκευη ή δεν έχουν επιστραφεί λεφτά και τετοια υπάρχει η νομική οδός.

Το να γράφει σαν Κατίνα στα φόρουμ και στις αξιολογήσεις είναι το λιγότερο χαζο...

Συμφορουμίτη, εγώ προσωπικά δεν λέω τίποτα.

Ρίξε μια ματιά στο εδώ θέμα να δεις τι γράφουν όλοι οι υπόλοιποι, ρίξε και σε bestprice μεριά και σε Google.

Για το συγκεκριμένο κατάστημα και το άλλο στο Καρπενήσι( που όλως τυχαίως έχουν τις χαμηλότερες τιμές κράχτες σε όλο το bestprice και βρίσκονται εκτός skroutz ), μόνο τα καλύτερα δεν λέγονται, και επειδή μιλάμε για εκατοντάδες αρνητικές, τα περί ζήλειας δεν υφίστανται.

Γιαυτό και έγραψα πιο πίσω, τα περί να στηρίζουμε μαγαζιά σαν και αυτό αν τα διαβάσουν τα υπόλοιπα μέλη που έχουν κάει από το συγκεκριμένο κατάστημα, θα διαφωνήσουν έντονα με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο την φθηνη τιμη και την πληρωμη σε τραπεζα!! ρε παιδια βλεπετε αποθεμα 20-30 μερες, για ποιο λογο κανετε την παραγγελια? Ειναι αυτονοητο οτι θα παρουν τα λεφτα σου και θα προσπαθησουν να βρουν κινητο απο αλλου! 

Τοσο μαγκες ειναι στην Λαρισα και το Καρπενησι και εχουν κινητα 30% πιο φθηνα και απο σκρουτζομαγαζα?

Δεν ξερω αν ειναι απατες ή οχι σιγουρα ομως δεν εχουν τα κινητα και ψαχνουν να τα βρουν...

peri.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

 Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω επικοινωνία 0, ο ιδιοκτήτης με με ύφος ότι εγώ είμαι κι άλλος δεν είναι παραγγελία 18 Νοεμβρίου 2023 με κατάθεση τραπεζική σε samsung s23 ultra Green 12gb RAM 512gb ROM και ήρθε μετά από δύο μήνες και αριθμός παραγγελίας #43930 εν τέλει μου είπαν για την καθυστέρηση θα ρθει το 1tb σε μαύρο για να μείνω ευχαριστημένος, εν τέλει και δεν ήρθε ποτέ συν τις άλλης ήρθε και σε άλλο χρώμα απο την αρχικη παραγγελία μου το 512gb.... Ότι νά ναι αντί για perishop κάντε το lathos.shop...η καλύτερα perimeno.shop....από την στιγμή που ήρθε είχα επικοινωνία μέσο viber που θα βάλω από κάτω σε φώτο και μετά την παραλάβει δεν ξανά διάβασε ούτε ξαναμπήκε στην διαδικασία να απάντηση.... Μέσα στο insomnia γίνεται χαμός, απο καθυστερήσεις και λάθη μακριά μακριά σήμερα πείρα δικηγόρο μου θα τους φτιάξει ένα ωραίο χαρτί γιατί της είπα μην κάτσης να πάρεις τηλέφωνο δεν θα τους βρεις ποτέ!!!! Στείλτο με email μόνο... Εάν υπήρχε - * θα το έβαζα...  η χειρότερη μου απο αγοράς μου έχασα τα μισά μου χρονιά και άσπρισα 2000ε παραγγελία με το ζόρι να τα παραλαβω τα κινητα τηλεφωνά μετα απο 2 μήνες++++ και δεν ανεβασε και το google  και την ανάρτηση μου και δεν ξερω πως να την κανω για επανέλεγχο 

Στιγμιότυπο οθόνης (182).png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, skycelica είπε

 Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω επικοινωνία 0, ο ιδιοκτήτης με με ύφος ότι εγώ είμαι κι άλλος δεν είναι παραγγελία 18 Νοεμβρίου 2023 με κατάθεση τραπεζική σε samsung s23 ultra Green 12gb RAM 512gb ROM και ήρθε μετά από δύο μήνες και αριθμός παραγγελίας #43930 εν τέλει μου είπαν για την καθυστέρηση θα ρθει το 1tb σε μαύρο για να μείνω ευχαριστημένος, εν τέλει και δεν ήρθε ποτέ συν τις άλλης ήρθε και σε άλλο χρώμα απο την αρχικη παραγγελία μου το 512gb.... Ότι νά ναι αντί για perishop κάντε το lathos.shop...η καλύτερα perimeno.shop....από την στιγμή που ήρθε είχα επικοινωνία μέσο viber που θα βάλω από κάτω σε φώτο και μετά την παραλάβει δεν ξανά διάβασε ούτε ξαναμπήκε στην διαδικασία να απάντηση.... Μέσα στο insomnia γίνεται χαμός, απο καθυστερήσεις και λάθη μακριά μακριά σήμερα πείρα δικηγόρο μου θα τους φτιάξει ένα ωραίο χαρτί γιατί της είπα μην κάτσης να πάρεις τηλέφωνο δεν θα τους βρεις ποτέ!!!! Στείλτο με email μόνο... Εάν υπήρχε - * θα το έβαζα...  η χειρότερη μου απο αγοράς μου έχασα τα μισά μου χρονιά και άσπρισα 2000ε παραγγελία με το ζόρι να τα παραλαβω τα κινητα τηλεφωνά μετα απο 2 μήνες++++ και δεν ανεβασε και το google  και την ανάρτηση μου και δεν ξερω πως να την κανω για επανέλεγχο 

Στιγμιότυπο οθόνης (182).png

Όπως έχω γράψει πιο πάνω και εγώ δεν μπορούσα να κάνω αξιολόγηση και μου έβγαζε συνεχώς επανεξέταση. Έκανα αξιολόγηση από κινητό φίλου που δεν είχε συνδεθεί ποτέ στο wifi μου και ανέβηκε αμέσως. Δεν ξέρω πως στο καλό το κάνουν αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει και εγώ παραγγελία ένα iphone από τις 22/12 ωστόσο δεν απαντάνε τα τηλέφωνα όπως και τα email, δοκίμασα να κάνω αξιολόγηση αλλά δεν με αφήνει. Πρέπει να στείλω κάνα εξώδικο για να επικοινωνήσουν μαζί μου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vklon είπε

Έχω κάνει και εγώ παραγγελία ένα iphone από τις 22/12 ωστόσο δεν απαντάνε τα τηλέφωνα όπως και τα email, δοκίμασα να κάνω αξιολόγηση αλλά δεν με αφήνει. Πρέπει να στείλω κάνα εξώδικο για να επικοινωνήσουν μαζί μου; 

Αν πλήρωσες με κάρτα, αμφισβήτηση συναλλαγής και παρήγγειλε από αλλού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...