Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, charlymp είπε

Καλησπέρα. Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω σχετικά με τον πάροχο που είχα σε ηλεκτρική σύνδεση  και συγκεκριμένα τη zenith. Έχω αιτηθεί τη διακοπή τη ηλεκτροδότησης σε κατοικία λόγω αλλαγής διαμονής. Συγκεκριμένα  μετά από ερώτηση στην εξυπηρέτηση στις 28 Φεβρουαρίου για τις ενέργειες, μου διαβεβαιωθηκε ότι μπορεί  να γίνει τηλεφωνικά και το αίτημα μου έχει υποβληθεί και  στις 12 Μαρτίου θα έχει σταματήσει η ηλεκτροδότηση. . Στις 13 Μαρτίου με ξαναδιαβεβαιωσαν μετά από τηλεφώνημα ότι μέχρι την επόμενη θα έχει ολοκληρωθεί. Στις 20 βλέποντας τη σύνδεση ακόμη ενεργή υπέβαλα μέσω της σελίδας και το λογαριασμό μου, αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης για την επόμενη. Μέχρι σήμερα η σύνδεση φαίνεται ακόμη ενεργή και η αίτηση φαίνεται να εκκρεμεί. Υποτίθεται ότι όλες οι συνομιλίες έχουν καταγραφεί. Η ερώτηση αφορά τι ενέργειες να κάνω περεταιρω , καθώς στον ΔΕΔΗΕ που προσπάθησα να κάνω μόνος μου αίτηση διακοπής δεν μου δίνει επιλογή 

Καλημερα..Στον παροχο εχεις πει για την διακοπη; Το εχεις αναφερει; Πηγες σε καταστημα; Εχει δοθει η εντολη αυτη στον Δεδδηε;  Αλλιως αν δεν σου προωθησουν αυτη η διακοπη απο τον παροχο προς τον Δεδδηε να τους αναφερεις οτι θα  τους κανεις καταγγελια στην ΡΑΕ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλημερα..Στον παροχο εχεις πει για την διακοπη; Το εχεις αναφερει; Πηγες σε καταστημα; Εχει δοθει η εντολη αυτη στον Δεδδηε;  Αλλιως αν δεν σου προωθησουν αυτη η διακοπη απο τον παροχο προς τον Δεδδηε να τους αναφερεις οτι θα  τους κανεις καταγγελια στην ΡΑΕ..

Καλημέρα.Ίσως να μην ήμουν κατανοητός στην ανάρτηση. Έκανα αρχικά τηλεφωνική αίτηση διακοπής στις 28 Φεβρουαρίου, όπως μου υπέδειξε η εξυπηρέτηση πελατών τους, και έβαλα διακοπή παροχής στις 13 Μαρτίου. Στις 13 Μαρτίου ξαναπήρα στην εξυπηρέτηση και με διαβεβαίωσαν ότι στις επόμενες 2 ημέρες θα έχει πραγματοποιηθεί. Στις 20 Μαρτίου βλέποντας ενεργή τη παροχή ( σημειωτέον έχω φύγει από το χώρο) μπαίνω στη σελίδα μου, στο προσωπικό μου λογαριασμό στη zenith όπου έχει ένα εργαλείο για αίτηση online διακοπής ηλεκτροδότησης. Μέχρι τώρα η σύνδεση είναι ενεργή. Και απλά σκέφτομαι τι στην ευχή πρέπει να κάνω περεταιρω; Να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή; Στη ΡΑΕ όπως  γράφεις, αν και δε βλέπω κάπου δυνατότητα αποστολής αντίστοιχου αιτήματος ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, charlymp είπε

Καλημέρα.Ίσως να μην ήμουν κατανοητός στην ανάρτηση. Έκανα αρχικά τηλεφωνική αίτηση διακοπής στις 28 Φεβρουαρίου, όπως μου υπέδειξε η εξυπηρέτηση πελατών τους, και έβαλα διακοπή παροχής στις 13 Μαρτίου. Στις 13 Μαρτίου ξαναπήρα στην εξυπηρέτηση και με διαβεβαίωσαν ότι στις επόμενες 2 ημέρες θα έχει πραγματοποιηθεί. Στις 20 Μαρτίου βλέποντας ενεργή τη παροχή ( σημειωτέον έχω φύγει από το χώρο) μπαίνω στη σελίδα μου, στο προσωπικό μου λογαριασμό στη zenith όπου έχει ένα εργαλείο για αίτηση online διακοπής ηλεκτροδότησης. Μέχρι τώρα η σύνδεση είναι ενεργή. Και απλά σκέφτομαι τι στην ευχή πρέπει να κάνω περεταιρω; Να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή; Στη ΡΑΕ όπως  γράφεις, αν και δε βλέπω κάπου δυνατότητα αποστολής αντίστοιχου αιτήματος ;

Ξανα παρε τηλεφωνο την εταιρεια...Και ρωτησε  τους τι εγινε με την διακοπη που εχεις ζητησει; Μπορει να μην λειτουργει η αιτηση του online  της διακοπης..Να καθυστερει παραπανω ..(το κανουν οι παροχοι για βγαζουν χρηματα για να μην γινεται γρηγορα η διακοπη) Πηγαινε σε ενα καταστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, charlymp said:

Έκανα αρχικά τηλεφωνική αίτηση διακοπής στις 28 Φεβρουαρίου, όπως μου υπέδειξε η εξυπηρέτηση πελατών τους, και έβαλα διακοπή παροχής στις 13 Μαρτίου. Στις 13 Μαρτίου ξαναπήρα στην εξυπηρέτηση και με διαβεβαίωσαν ότι στις επόμενες 2 ημέρες θα έχει πραγματοποιηθεί.

https://zenith.gr/el/support/useful-documents/

https://zenith.gr/media/tivj41pk/mod-074-rev-02-εξουσιοδοτηση-διακοπησ-ηλεκτροδοτησησ-χαμηλη-ταση.pdf

Τέτοια πράγματα πρέπει να γίνονται γραπτώς, όχι τηλεφωνικώς. Συμπλήρωσε το παραπάνω έντυπο και στειλτο με mail μαζι με ταυτότητα.

Tαυτόχρονα αίτημα στο myrae, με αιτιολογία "Την εξυπηρέτηση από την εταιρία --> το χρόνο ανταπόκρισης". Γράψε στο κείμενο το τηλεφωνικό ιστορικό και επισύναψε και το παραπάνω έγγραφο και ταυτότητα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα... πανω απο 2,5 μηνες στον Ηρωνα και λογαριασμο δεν στελνουν...

Νυξη σε Ελπε και Βολτον που λενε οτι χωρις λογαριασμο δεν μπορουν να δεχτουν αιτηση συνδεσης - οποτε, καμια συμβουλη;

τακτικη του Ηρωνα ειναι αυτο η απλα εχουν χασει την μπαλα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, darkelfdvr είπε

Καλημερα... πανω απο 2,5 μηνες στον Ηρωνα και λογαριασμο δεν στελνουν...

Νυξη σε Ελπε και Βολτον που λενε οτι χωρις λογαριασμο δεν μπορουν να δεχτουν αιτηση συνδεσης - οποτε, καμια συμβουλη;

τακτικη του Ηρωνα ειναι αυτο η απλα εχουν χασει την μπαλα;

 

2,5 μήνες είναι πράγματι υπερβολή Συνήθως το αργότερο είναι δύο.Στειλε  στο chat να δούμε τι θα πούνε Αν θες να πας σε άλλο πάροχο υπάρχει στο myheron βεβαίωση εκπροσώπησης την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσεις αντί λογαριασμού.Αιτηματα ->Νέο αίτημα ->βεβαίωση εκπροσώπησης 

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, darkelfdvr said:

Καλημερα... πανω απο 2,5 μηνες στον Ηρωνα και λογαριασμο δεν στελνουν...

Νυξη σε Ελπε και Βολτον που λενε οτι χωρις λογαριασμο δεν μπορουν να δεχτουν αιτηση συνδεσης - οποτε, καμια συμβουλη;

τακτικη του Ηρωνα ειναι αυτο η απλα εχουν χασει την μπαλα;

 

Τακτική του Ηρωνα. Και στο chat να μπεις θα δεις ότι ο πρώτος λογαριασμός ίσως καθυστερήσει ακόμα και 45 μέρες και μετά από τον δεύτερο και μετά τιμολογουν κάθε τέλος περίπου του μήνα, που το pdf εμφανίζεται αρχές του άλλου μήνα. Ο τελικός μπορεί να βγει ακόμα και ενάμιση μήνα μετά την διακοπή. Η τιμολόγηση του Ηρωνα ηταν ο λόγος που έφυγα από αυτούς. Ήταν γενναρης και μου έστελναν λογαριασμό για κατανάλωση Οκτώβρη. Ότι να ναι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, darkelfdvr είπε

Καλημερα... πανω απο 2,5 μηνες στον Ηρωνα και λογαριασμο δεν στελνουν...

Νυξη σε Ελπε και Βολτον που λενε οτι χωρις λογαριασμο δεν μπορουν να δεχτουν αιτηση συνδεσης - οποτε, καμια συμβουλη;

τακτικη του Ηρωνα ειναι αυτο η απλα εχουν χασει την μπαλα;

 

Κανονικα θα επρεπε να δινουν λογαριασμο πιο γρηγορα..Αλλα ετσι κανουν..Για να δουμε τωρα που ξεκιναει η μηνιαια καταμετρηση τι θα κανουν αφου θα εχουν παρει  τις μετρησεις απο τον Δεδδηε..Θα συνεχισουν ετσι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, μόλις έλαβα τον πρώτο λογαριασμό από ελπε κίτρινο, που είναι κ εκκαθαριστικος από μέτρηση ΔΕΔΔΗΕ (8/3/2024) κ η χρέωση για 1-8/3/2024 είναι 0,1293€/kWh. Δεν είναι πολύ υψηλό δεδομένου ότι για το διάστημα 22/2-1/3 η χρέωση είναι 0,10518;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα, πιθανόν αυτό που θα ρωτήσω να έχει ήδη απαντηθεί αλλά επειδή δεν καταλαβαίνω τίποτα απο τα νέα τιμολόγια του ρεύματος και το νέο excell είναι κάπως σύνθετο σε σχέση με πριν,  για μια τριφασική παροχή με μέση τετράμηνη κατανάλωση 1000 kw, ποιά θεωρείτε καλύτερη επιλογή; αυτή τη στιγμή είμαι στο κίτρινο της Elpedison smart. Ευχαριστώ για όποια γνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ηρθε ELPE λογαριασμος εχει αφαιρεσει τα 85ε αλλα εχει βαλει 87 εγγυηση και λεει να πληρωσω 87

Μου ειπαν να πληρωσω κανονικα τα 87 και αν βαλω παγια θα τα αφαιρεσουν στον επομενο 

Μπορω να πληρωσω τα 2ε και μετα να βαλω παγια ή να φυγω αν με συμφερει ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 minutes ago, adi32 said:

Μου ηρθε ELPE λογαριασμος εχει αφαιρεσει τα 85ε αλλα εχει βαλει 87 εγγυηση και λεει να πληρωσω 87

Μου ειπαν να πληρωσω κανονικα τα 87 και αν βαλω παγια θα τα αφαιρεσουν στον επομενο 

Μπορω να πληρωσω τα 2ε και μετα να βαλω παγια ή να φυγω αν με συμφερει ? 

Συνήθως όταν καταχωρείς πάγια κάρτα στο myelpedison, βγάζουν έκτακτο μέσα σε 2-3 μέρες αφαιρώντας την εγγύηση. Αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.

Το πρόβλημα είναι ότι αν καταχωρήσεις κάρτα και δε βγάλουν έκτακτο... και μετά αλλάξεις πάροχο, ακόμα κι αν διαγράψεις τη κάρτα, αυτοί κρατάνε τα στοιχεία (έχουν το δικαίωμα βάσει ορων) και τραβανε τα λεφτά. 

Οπότε αν φύγεις σε άλλο πάροχο και ακυρώσεις τη πάγια, φρόντισε να μην έχει λεφτά μέσα ο λογαριασμός μέχρι να βγει τελικός από ΕΛΠΕ, ώστε να γίνει αφαθρεση της εγγύησης.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα επειδή έχασα λίγο το νήμα και δεν ξέρω τι γίνεται είμαι στο ελπε σμαρτ αξίζει να πάω σε κάποιο άλλο πρόγραμμα της ελπε η σε κάποιον άλλον πάροχο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι,  25/02 είχα υπογράψει άιτηση για κάποιο πρόγραμμα στον Ήρωνα (Fix Genius) αλλά ακόμα για λόγους δεδηε (δεν έστειλαν μετρήσεις κτλ) δεν έχει ολοκληρωθεί (το κατάλαβα διότι μόλις έλαβα λογαριασμό από άλλο πάροχο). Σε επικοινωνία μου με τον Ήρωνα μου είπαν να καλέσω δεδηε κτλ για να δω τι γίνεται. Το θέμα είναι ότι τελικά δε θέλω να αποχωρήσω από τον υπάρχοντα πάροχο οπότε θα ήθελα τελικά να μείνει ως έχει η κατάσταση. Τι μπορώ να κάνω? Αν στείλω email υπαναχώρησης στον Ήρωνα, θα ενημερωθεί ο δεδηε? Πρέπει απευθείας στον δεδηε? Επίσης, δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να χρεωθώ ρήτρες αποχώρησης αλλά από τη στιγμή που ακόμα δεν έχω εκπροσωπηθεί από τον Ήρωνα, υποθέτω ότι αυτό δε μπορεί να συμβεί, σωστά? Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από skylouros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...