Προς το περιεχόμενο

Οικονομία καυσίμου κατά την οδήγηση


Conan2046

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, gbras είπε

Θα τον ρωτησω ποτε αλλαξε τα προηγουμενα αλλα αν το ψαξεις αναφερονται διαφορα πλεονεκτηματα με τα συγκεκριμενα μπουζι οποτε μαλλον ισχυει πραγματικα.

Και επειδή αναφέρονται διάφορα σημαίνει ότι ισχύουν κιόλας? Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν εκατομμύρια για να μειώσουν την κατανάλωση ενός κινητήρα κατά 10%, τόσο ηλίθιες είναι όταν θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο με 3-4 μπουζί ιριδίου?

Και κάτι μαγνητάκια στα σωληνάκια βενζίνης υπόσχονται 30% μικρότερη κατανάλωση και 80% λιγότερα καυσαέρια... :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, gbras είπε

Ενας φιλος αλλαξε τα μπουζι με ιριδιου η κατι τετοιο και ειδε 10% βελτιωση στην καταναλωση. Επισης τα φρενα ειναι ουσιαστικα σπαταλη ενεργειας. Οσο μαθαινεις να τα χρησιμοποιεις λιγοτερο, οδηγωντας εξυπνα τοσο μεγαλυτερη εξοικονομηση κανεις .

Είτε σε δουλεύει είτε είναι άσχετος απλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και επειδή αναφέρονται διάφορα σημαίνει ότι ισχύουν κιόλας? Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν εκατομμύρια για να μειώσουν την κατανάλωση ενός κινητήρα κατά 10%, τόσο ηλίθιες είναι όταν θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο με 3-4 μπουζί ιριδίου?

Και κάτι μαγνητάκια στα σωληνάκια βενζίνης υπόσχονται 30% μικρότερη κατανάλωση και 80% λιγότερα καυσαέρια... :)

Επειδη το αναφερουν πολλοι και επειδη το διαπιστωσε στην πραξη ο φιλος μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ε βάλε και εσύ τότε :)

θα εβαζα ετσι για δοκιμη. Δεν ειναι και μεγαλο το κοστος. Αλλο στο ηλεκτρικο δεν ξερω που μπαινουν :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/9/2022 στις 11:09 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Βρώμικο φίλτρο αέρα = >λιγότερη ποσότητα αέρα στον κινητήρα> ο κινητήρας με αναγκάζεται να δουλεύει με περισσότερο καύσιμο (πλούσιο μείγμα) => μεγαλύτερη κατανάλωση.

Σε αμάξι του 1985. Όχι σε οποιοδήποτε που λειτουργεί με ψεκασμό και έχει ECU.

 

2 ώρες πριν, gbras είπε

Ενας φιλος αλλαξε τα μπουζι με ιριδιου η κατι τετοιο και ειδε 10% βελτιωση στην καταναλωση.

Μήπως είχε ν'αλλάξει μπουζί απ'την εποχή του Νώε; Αν είχαν 100.000 χλμ τα καημένα τα μπουζί του, και τσακμάκι να'βαζε αντί για μπουζί ιριδίου, διαφορά θα 'βλεπε! :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gbras είπε

θα εβαζα ετσι για δοκιμη. Δεν ειναι και μεγαλο το κοστος. Αλλο στο ηλεκτρικο δεν ξερω που μπαινουν :D

Τόχα ξεχάσει το ηλεκτρικό, θυμόμουν παλιότερα που έψαχες για υβριδικό 😃

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο

Σωστή πίεση ελαστικών 

Βενζίνη από καλό πρατήριο 

Οχι απότομες επιταχύνσεις, ειδικά σε ανηφόρες και με κρύο αυτοκίνητο

Οχι κίνηση με νεκρά.

Έξυπνη οδήγηση πχ βλέπουμε από μακριά το παλλόμενο πορτοκαλί, κόβουμε με ταχύτητα μέσα (δεν τρέχουμε για να σταματήσουμε)

Αποφεύγουμε δρόμους με πολύ κίνηση σταμάτα ξεκίνα

Ενα κολπάκι για μείωση κατανάλωσης στην ευθεία:

Έχουμε τον υπολογιστή ταξιδιού στη στιγμιαία κατανάλωση και οταν αλλάζουμε ταχύτητα βλέπουμε ότι ανεβαίνει πχ στο 13 κάνουμε ενα στιγμιαίο αφημα του γκαζιού και ξαναπάτημα πιο ήρεμα

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό με τα λάστιχα και το ECO mode, ίσως λειτουργεί, αλλά εγώ που το έκανα, θεωρώ ότι δεν αξίζει τη διαφορά στην ποιότητα κύλισης. Στο ECO τα λάστιχα γίνονται κούτσουρα και δεν απορροφάνε καμιά ανωμαλία του δρόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/9/2022 στις 1:04 ΜΜ, mindreader είπε

Και το ταπεινο μου aygo, γι'αυτο το λογο το αγορασα. Με κριτηριο την οικονομια καυσιμου. Το οδηγω κι εγω οικονομικα, και ετσι γινονται σχεδον θαυματα!

το aygo μπορεί να βγει αξιοπρεπώς στην εθνική για σχετικά κοντινή απόσταση πχ Αθήνα-ναυπλιο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, andreas_23 είπε

το aygo μπορεί να βγει αξιοπρεπώς στην εθνική για σχετικά κοντινή απόσταση πχ Αθήνα-ναυπλιο? 

Γιατί όχι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί όχι;

Αρκεί να μην φυσαει στην κατηφορα του Σκαραμαγκά, γιατι το βλεπω στα βράχια 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, andreas_23 είπε

το aygo μπορεί να βγει αξιοπρεπώς στην εθνική για σχετικά κοντινή απόσταση πχ Αθήνα-ναυπλιο? 

εχοντας aygo για 2,5 χρονια (αγορασμενο καινουργιο) η απαντηση ειναι ΟΧΙ

ειναι ευπαθες στον ανεμο και οταν φυσαει ή περνας απο βαρια οχηματα το καταλαβαινεις. Δεν ειναι θεμα ασφαλειας αλλα αν βλεπεις το τιμονι να σε τραβαει προς μια κατευθυνση ...εισαι σε αλερτ

επισης εχει μακρα ρεπριζ οποτε η προσπεραση δεν ειναι το καλυτερο του.

Επειδη  επρεπε να πηγαινω καθημερινα εθνικη λογω δουλειας...δεν ηταν οτι καλυτερο.

αν εινι να κανεις εν ταξιδι μια στο τοσο, οπλισου με υπομονη και....κουραγιο

Αντιθετα στη πολη δεν εχω βρει κατι παρομοιο σε επιπεδο καταναλωσης/ανεσης/εξοπλισμου/χωρων

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, andreas_23 είπε

το aygo μπορεί να βγει αξιοπρεπώς στην εθνική για σχετικά κοντινή απόσταση πχ Αθήνα-ναυπλιο? 

Εχει παει σε πολεις, και βουνα και λαγκαδια. Αξιοπρεπως θα ελεγα. Οταν ξερεις τις δυνατοτητες του οχηματος και το χειριζεσαι αναλογως, μια χαρα ασπροπροσωπο σε βγαζει.

Ευτυχως εγκαιρως ειχα δει οτι ερχεται 'μανικι' με τις χρεωσεις καυσιμων, και πηγα στο aygo. Δεν το μετανιωσα ποτε. Οικονομια οσο τιποτε αλλο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...