Προς το περιεχόμενο

aygo, i10, ka και αλλα αντιστοιχα μικρα 1000αρακια πολεως σε ταξιδι στην εθνικη οδο


andreas_23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με c1 έχω κάνει Αθήνα Καλαμάτα, δύο άτομα με αποσκευές με χαλαρούς ρυθμούς προφανώς. Μέχρι 110, το πολύ 120 όπου παραδόξως έκαψε λίγη βενζίνη μιας και έχει γενικά μακρύ σασμάν. Δεν είναι και το ποιο ευχάριστο ταξίδι αλλά αν χρειαστεί γίνεται. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

107,aygo,c1,iq,sirion φορανε daihatsu(anhkei sthn toyota)68 ή 72 αλογα κινητηρα και γενικοτερα στα μηχανικα μερη ειναι ιδια. (kr engine) Αυτα ειναι τα πιο φτηνα γρηγορα σπαρτιατικα χωρις ηχομονωση αλλά ανετα
Fiat grande punto ,panda 
fabia, colt space star,corsa,fiestα,micra,twingo,mazda 2,polo,κια αυτη η κατηγορια ειναι λιγο καλυτερη σαν αμαξωμα /θορυβο..κ από άποψη ασφάλειας

τα 3κυλινδρα μη τουρμπο ηθελαν υψηλες στροφες με θορυβο για να ανεβαζουν km ..τωρα οσοι θελουν ταξιδια κ οικονομια κ  γραφουν δεν επιαναν τα 100κμ  μαλλον νομιζαν οτι ειχαν παρει κανα v8 να  πηγαινουν με 2.5κ στροφες... απο την αλλη χαιρομαι π πηγαινουν ετσι γιατι κανεις δεν θα ηθελε εναν τετοιο να προσπαθει να κανει προσπεραση χωρις διαζωμα...

πλεον ειναι ακαταλληλη η εποχη για νεο αυτοκ. εμαθα το  208 ακριβως πριν 2 χρονια ειχε 16.500τελικη τιμη και  εδω κ κανα χρονο εχει φτασει η ιδια εκδοση 22.700!! απο τις πιο fail ανατιμησεις...

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την πολη ειναι αψογα τα μικρουλικα που κοιτας αλλα και για ταξιδάκια.

Οσον αφορα τα ταξιδια , μεγαλο λογο παιζει η ηλικία σου και εξηγούμαι. Μικροτερος (20-25) καθε Σαββατοκυριακο όργωνα την Ελλαδα με ένα Μetro 1000cc 45hp , σε εθνικες οδούς υπο κατασκευή αλλα και σε όλο το επαρχιακό  δικτυο της χώρας ( μονο στην Κακια Σκαλα ειχε το τσιμεντενιο διαχωριστικο,μπαριερες  σε ενα κομματι Κατερινη - Θεσσαλονικη και στον καινουργιο τότε δρομο  Κορινθος-Τριπολη, πουθενα αλλού) . Προσεχα την οδηγηση τη δικη μου και των αλλων,  είχα την κοπελιά στο δίπλα καθισμα, την όποια παρεα μας στο πισω, τα αναλογα  μπαγκαζια μας στο πορτμπαγκαζ, τη μουσικούλα μας στο ραδιοκασσετοφωνο και ευχαριστηθηκαμε εκδρομες, εικονες, γευσεις και μυρωδιες  στην υπεροχη ελληνικη υπαιθρο. Μεγαλωνοντας αρχικα αρχισε να ανεβαινει η ιπποδυναμη , ηρθε η οικογενεια και το μεγεθος του αυτοκινητου αρχισε να μεγαλωνει κι αυτο. Αυτο που καταλαβα μετα απο περισσότερα των 1.000.000  χλμ στην καμπουρα μου σαν οδηγος είναι οτι το ταξιδι δεν το κανει ευχαριστο τοσο πολύ η ιπποδυναμη αλλά η αναρτηση και κυριως το μεταξόνιο ( εδώ το μέγεθος όντως μετράει  :P ) . Τωρα στα 50+ πια,  δεν σκεφτομαι να κάνω ταξίδι ανω των 60χλμ με αλλο αυτοκίνητο από την αγαπημενη μου  C5.

Όμως αν μου ξαναδωσει καποιος  τα νιατα μου πίσω, πάω από την Αθήνα στο Πεκίνο με Daihatsu Cuore 600cc του 1980 και θα λεω κι ευχαριστω πολύ. Κι αν δεν εχει δυναμη θα το σπρωχνω εγω στις ανηφορες :) :) :)

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 14
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kage είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

107,aygo,c1,iq,sirion φορανε daihatsu(anhkei sthn toyota)68 ή 72 αλογα κινητηρα και γενικοτερα στα μηχανικα μερη ειναι ιδια. (kr engine) Αυτα ειναι τα πιο φτηνα γρηγορα σπαρτιατικα χωρις ηχομονωση
Fiat grande punto ,panda 
fabia, colt space star,corsa,fiestα,micra,twingo,mazda 2,polo,κια αυτη η κατηγορια ειναι λιγο καλυτερη σαν αμαξωμα /θορυβο..

πλεον ειναι ακαταλληλη η εποχη για νεο αυτοκ. εμαθα το  208 ακριβως πριν 2 χρονια ειχε 16.500τελικη τιμη και  εδω κ κανα χρονο εχει φτασει η ιδια εκδοση 22.700!! απο τις πιο fail ανατιμησεις...

Ποτε δε συμφερε εδω που τα λεμε η αγορα καινουριου..Ειδικα τωρα που τα αυτοκινητα εχουν γινει ενα ματσο φασον πλαστικουριες που αλλαζουν σηματακια απο μαρκα σε μαρκα.Παιρνεις ενα σχετικα νεο μτχ σε καλη τιμη κ αν σου βγει ζημιαρικο την αλλη μερα εχει φυγει στα ιδια λεφτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Suzuki celerio 2017, 1.0 68 ps.

Εχει μακρυά 5η ταχύτητα και με 120 καιει 4.5 -5 /100. Το προτιμώ οταν πηγαίνω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα από Λάρισα, σε σχεση με ενα σουιφτ του 14 που έχω. Εχω ανεβει με 5 άτομα Περτούλι 3-4 φορές πολύ ανετα. Το καλοκαίρι Παξούς επίσης πήγα πολυ ανετα απο Τρίκαλα και μτα Εγνατία. 90 με 120 ταξιδεύει πολύ άνετα με 2 ατομα μεσα. Αν ειμαστε 4 ή 5, το νιώθεις βαρύ (κανονικά ειναι 840 κιλα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξτε και μια ματιά στο panda της fiat. Το θεωρώ από τα πιο τίμια αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Στο δρόμο πατάει σαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο παρότι το προδίδει ο κινητήρας του. Ωστόσο σε σχέση με τα άλλα μικρά μοιάζει <μεγάλο> 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και πάει 200χλμ από Αθήνα 2-3 τον μήνα, με υπομονή και με όριο τα 110χλμ θα είσαι "μια χαρά" θυσιάζοντας φυσικά κάποιες ανέσεις ενός μεγάλου αυτοκίνητου (που φαντάζομαι το καταλαβαίνεις ήδη) αλλά κερδίζοντας στα πάρα πολλά χιλιόμετρα που γράφεις εντός Αθήνας με την οικονομικοτερη κατανάλωση που θα πετύχεις. Έχω κάνει Αγρίνιο Αθήνα κάμποσες φορές με ένα Renault twingo του 95 (για την χρονολογία δεν παίρνω όρκο), αυτό με το χαμογελαστό καπό μπροστά, των 55 ταπεινών ίππων και μάλιστα μετατροπή σε υγραέριο και 4 άτομα φορτωμένοι. Φυσικά και ζορίστηκε, φυσικά και έκαψε 7-8λτ/100 αλλά με ταβάνι τα 100κμ και χωρίς ac, μας πήγε. Αυτό είχαμε τότε, παράπονο προσωπικά δεν έχω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2022 στις 4:03 ΜΜ, andreas_23 είπε

καλησπέρα, συνεχίζοντας το ψάξιμο για αμάξι και επειδή πλέον όλοι έχουμε γνώμονα την οικονομία και την ευκολία παρκαρίσματος μου προκύπτει η εξής απορία. πως είναι η οδήγηση μικρών αμαξιών πόλεως για ταξίδι στην εθνική? θεωρείτε "επικίνδυνο" ? θα ζοριστεί πολύ στα 100km/h και θα εχει υπερμετρη καταναλωση? μενω κεντρο αθηνων χωρις να εχω θεση παρκινγκ, εχω καθημερινα 40km πηγαινε ελα για δουλεια βορεια προαστια και εθνικη οδο θα βγαινω 2-3 φορες το μηνα για αποστασεις εως 200km

Δεν ειναι μονο τα κυβικα αλλα και η ροπη και που την βγαζει..! Επειδη τα κυβικα 1.0 ειναι λιγα να κοιταξεις να εχει κοντο σασμαν ωστε να κινεισαι ανετα μεσα στην πολη! Ακομα και στα ταξιδια τα 100χλμ θα τα πηγαινεις πιο σταθερα!

Για σενα η χρυση τομη ειναι ο κινητηρας kappa 1.2 σε καροτσα picanto ή i10 με το picanto να τραβαει λιγο καλυτερα!

Επισης αν βρεις το picanto 1.1 του 2006-10 σε καλη κατασταση κατω απο 4000ευρω ειναι προταση value for money!!! Απλα ειναι με ιμαντα..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/9/2022 στις 3:03 ΜΜ, andreas_23 είπε

καλησπέρα, συνεχίζοντας το ψάξιμο για αμάξι και επειδή πλέον όλοι έχουμε γνώμονα την οικονομία και την ευκολία παρκαρίσματος μου προκύπτει η εξής απορία. πως είναι η οδήγηση μικρών αμαξιών πόλεως για ταξίδι στην εθνική? θεωρείτε "επικίνδυνο" ? θα ζοριστεί πολύ στα 100km/h και θα εχει υπερμετρη καταναλωση? μενω κεντρο αθηνων χωρις να εχω θεση παρκινγκ, εχω καθημερινα 40km πηγαινε ελα για δουλεια βορεια προαστια και εθνικη οδο θα βγαινω 2-3 φορες το μηνα για αποστασεις εως 200km

αν ηταν μια φορα το μηνα θα σου ελεγα για χιλιαρι. Απλως επειδη γραφεις για 2-3 φορες για πανω απο 50χλμ το 1000αρι θα σε κουρασει κυριως ψυχολογικα. Θα σου ελεγα να πας μεχρι 1200 κυβικα. Εγω οδηγοντας για δουλεια 1000αρια αν και εχω τεραστια υπομονη (να φανταστεις κανεις προσπεραση συνηθως μονο μεγαλα οχηματα) και συνεση στο γκαζι οχι μονο για καταναλωση αλλα και για ασφαλεια. Τετοια οχηματα με 130-140 νιωθεις οτι ζοριζονται ενω αρχιζουν τα ψυχολογικα (τιμονι πιο ελαφρυ ασταθες, επιροη απο ανεμο κτλ)

Εγω προσφατα για παρομοιο λογο πηρα ενα panda του 2004, 1200 κυβικα: εχει βγει σχετικα αξιοπιστο, φθηνη συντηρηση ενω με βιντεακια στο youtube εμαθα να κανω το βασικο σερβις μονος μου (!) με λιγα εργαλεια ενω το μεγαλο ατου ειναι η καταναλωση. Πανω απο 6 χλμ/100 σε εθνικη δεν εχω βγαλει αν και παω με 110. Ποιανει και 120-130 αλλα αρχιζει και ζοριζεται μοτερ και καταναλωση. Επισης δε με νοιαζει για γρατζουνιες και γδαρσιματα στην Αθηνα μιας και δεν ειναι οχημα που προκαλει π.χ κυψελη.

ειχα τοσο το aygo οσο και twingo που το καθενα για τους δικους του λογους δε με βολεψαν. Το i10 που μου εδωσαν για λιγο δεν ειχα και τις τρελες εντυπωσεις (αντιθετα το ι20 το λατρεψα). Oσο και αν φανει περιεργο το σειτσεντο που οταν το παρελαβα γελαγα ειχε απιστευτη συμπεριφορα στην εθνικη (πηγαινα συχνα χαλκιδα απο αθηνα με αυτο_ και ειχε τα γκαζακια του (μετρια καταναλωση) αλλα βγαζουν αρκετα θεματα στο κινητηρα και κυριως με φλατζα. Πολυ καλη εντυπωση ειχα απο σελεριο (αν και αυτο που ειχα ειχε φτωχο εξοπλισμο) αλλα δε ξερω για εθνικη οδο γιατι δε βγηκα. Στα αρνητικα το ακριβα σχετικο σερβις. Αν μπορεις βρες γιαρις (το μετανιωσα που δε το επελεξα αντι του aygo)

ελπιζω να βοηθησα.

 

υγ για να μη παρεξηγηθω: ολα τα παραπανω ειναι ιδανικα εντος πολης

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε στην οικογένεια το Aygo 1.0 απο το 2007, εκτός του ότι είναι εκπληκτικό στην πόλη μια χαρά κανει ταξιδάκια. Τακτικά πάω μια απόσταση 70χλμ σε αυτοκινητόδρομο, μέχρι 130 πάς άνετα άμα βιάζεσαι, απλά έχεις θόρυβο. Σε αυτά τα αυτοκινητάκια θέλει καλή συντήρηση αν είναι να τα ζορίζεις, δηλαδή αν πιάνεις4500σαλ σε μια ανηφόρα για να μην πέσει η ταχύτητα τότε πρέπει να έχεις καλό λαδι μέσα για να μην το φθείρεις. Πρόσφατα του άλλαξα και αμορτισέρ γιατί άρχισε να έχει επικίνδυνες ταλαντώσεις σε μεγάλες ταχύτητες, κάτι που δεν το θές με αυτό το μεταξόνιο. Με λίγα λόγια, θεωρώ πως η ευκολία του μέσα στην πόλη υπερκαλύπτει την όποια έλλειψη άνεσης σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα αν χρειαστεί μια στο τόσο να πάς απο 5η σε 3η για μια μεγάλη ανηφόρα δεν έγινε και τίποτα, το μοτοράκι αυτό είναι διαμάντι και αντέχει, για αυτό έχει μπεί σε τόσα αυτοκίνητα εδώ και 15 χρόνια.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα το i10 1000ρι αυτόματο 68 αλογάκια. Εγώ θα έλεγα ως 300 χλμ με δύο στάσεις στο ενδιάμεσο μια χαρά πάει  Αθήνα στουπα , 3 άτομα μια χαρά  εθνικη δεξια και τις ανηφορες καλαματα στουπα μια χαρα τις ανεβηκε.Ταχύτητα 100 110 ως εκεί . Το αμαξάκι πάει άνετα 160 αλλά δεν έχεις τον έλεγχο. Κατανάλωση 6.5 περίπου. Με τέτοιου είδους αμαξάκι το παίρνεις στην πλάκα και το διασκεδάζεις το ταξιδάκι. Ξέχασα να πω στα 3 ταξιδάκια που ειχα πάει μαζί με τα αιρ κοντισιον να δουλεύει.

Με λίγα λόγια μια χαρά πάει δεξιά πάντα και προσεκτικά 100 110.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

WV up 1.0 το κάνω Σλοβακία -Ελλάδα (1200 km + 1200 km επιστροφή) χωρίς πρόβλημα με 140 km/h  1 φορά το  χρόνο.

 

Το κάθε σκέλος το βγάζω χωρίς διανυκτερεύση (μου πέρνει 11 - 12 ωρες).

 

 

Επεξ/σία από militarist
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...