Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου φακού


greekgreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Τον βρίσκεις φθηνά αυτόν ; Αν ναι , πάρτον . Αν όχι , πες πόσο τον βρίσκεις, να δούμε αν υπάρχει κάτι καλύτερο.

Τον βρήκα Ελλάδα 250 ευρώ, αλλά είναι crop τελικά.

Έχει και έναν Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM στα 80€.

Για βρήκα ότι κατασκευαστικά δεν λέει και πολλά.

Κάτι που μου έκανε εντύπωση στον Sigma 50-150mm ήταν η Lens Hood, δεν έχει κάποια "ανοίγματα" στα πλάγια και είναι και μεγάλη, αυτή δεν μειώνει αισθητά το φως που μπαίνει στον φακό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, greekgreek είπε

Τον βρήκα Ελλάδα 250 ευρώ, αλλά είναι crop τελικά.

Έχει και έναν Canon EF 55-200mm f/4.5-5.6 II USM στα 80€.

Για βρήκα ότι κατασκευαστικά δεν λέει και πολλά.

Κάτι που μου έκανε εντύπωση στον Sigma 50-150mm ήταν η Lens Hood, δεν έχει κάποια "ανοίγματα" στα πλάγια και είναι και μεγάλη, αυτή δεν μειώνει αισθητά το φως που μπαίνει στον φακό;

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που ενώ έχεις κροπ μηχανη, δεν θέλεις κροπ native φακούς;

Τι πιστευεις πως θα σου προσφέρει ένας FF φακός που δεν είναι φτιαγμένος για την μηχανή σου, σε αντίθεση με έναν κροπ που είναι φτιαγμένος για την μηχανή σου;

Μόνο χειρότερη ποιότητα εικόνας και τίποτα περισσότερο. Η λύση με αντάπτορες σε FF φακούς είναι αυτό ακριβώς. Μια λύση για να μην χρειαστεί να αλλάξουμε τυχόν φακούς που έχουμε, επειδή αλλάξαμε σύστημα. Ποιοτικά σχεδόν πάντα η ποιότητα εικόνας θα είναι χειρότερη, εκτός ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων σε ακριβούς φακούς που δεν έχουμε άλλον τρόπο να προσαρμόσουμε στο κροπ σύστημα μας, αλλά δεν έχουμε και μέτρο σύγκρισης με κάποιον native.

Προσωπική μου άποψη είναι να προτιμάς πάντα native φακούς για το σύστημα σου, και αν γίνεται να είναι και του κατασκευαστή της μηχανής σου, ακόμη καλύτερα. Δουλεύουν απρβλημάτιστα και σωστά και είναι σεταρισμένα να συεργάζονται μεταξύ τους. Δοκίμασα τον τελευταίο χρόνο πολλές μηχανές, με πολλούς φακούς σε πολλά συστήματα και πολλές πατέντες με αντάπτορες, για να καταλήξω σε αυτό το απλό. Native φακοί, έστω και τρίτων κατασκευαστών, αλλά native. Ακούω αντάπτορας και φεύγω μακριά!

Εξαιρούνται κάτι vintage φακοί manual απο την εποχή των φιλμ, αλλά οκ, εκει αν θες μονο με αντάπτορα μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις έτσι κι αλλιώς.

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά επειδή με ενδιαφέρει η ποιότητα εικόνας , είτε από tv ,είτε από πηγές , είτε στη φωτογραφία αντάπτορες και τέτοια και εγώ τα αποφεύγω.

Στην αρχή κοιτούσα μόνο canon φακούς , κάποια στιγμή κοίταξα και άλλες εταιρείες που έχουν φακούς για canon ,για να αυξηθούν οι επιλογές μου σε φακούς και ίσως καλύτερης τιμής σε σχέση με παρόμοιους της canon  .

Με το ίδιο σκεπτικό κοιτάω και FF φακούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, greekgreek είπε

Γενικά επειδή με ενδιαφέρει η ποιότητα εικόνας , είτε από tv ,είτε από πηγές , είτε στη φωτογραφία αντάπτορες και τέτοια και εγώ τα αποφεύγω.

Στην αρχή κοιτούσα μόνο canon φακούς , κάποια στιγμή κοίταξα και άλλες εταιρείες που έχουν φακούς για canon ,για να αυξηθούν οι επιλογές μου σε φακούς και ίσως καλύτερης τιμής σε σχέση με παρόμοιους της canon  .

Με το ίδιο σκεπτικό κοιτάω και FF φακούς.

     Όλα αυτά είναι καλά , ενώ οι φακοί θα υπάρχουν πάντα . Πριν όμως από αυτά είναι πολύ πιο χρήσιμο κάποιος να αρχίσει να μπαίνει σε ζητήματα σχετικά με το ποιά οπτική γωνία τον εκφράζει περισσότερο πχ 28 , 35 , 50 , 85 ....... σίγουρα θα γέρνει περισσότερο σε κάποια .

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekgreek είπε

Στην αρχή κοιτούσα μόνο canon φακούς , κάποια στιγμή κοίταξα και άλλες εταιρείες που έχουν φακούς για canon ,για να αυξηθούν οι επιλογές μου σε φακούς και ίσως καλύτερης τιμής σε σχέση με παρόμοιους της canon  .

Οι third party ευκαιρίες, λίγες. Συνήθως προσφέρουν περισσότερα προβλήματα, που δεν τα θα είχε κανείς με το φακό του κατασκευαστή. Π.χ. πήρες το sigma 17-50 2.8 ; Δεν θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες τον canon 17-55 , 2.8 ; Από την αγοραπωλησία, κέρδισες τελικά ;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Οι third party ευκαιρίες, λίγες. Συνήθως προσφέρουν περισσότερα προβλήματα, που δεν τα θα είχε κανείς με το φακό του κατασκευαστή. Π.χ. πήρες το sigma 17-50 2.8 ; Δεν θα ήταν καλύτερα να έπαιρνες τον canon 17-55 , 2.8 ; Από την αγοραπωλησία, κέρδισες τελικά ;;;

Ο canon 17-55 , 2.8 είναι πολύ πιο ακριβός και για μεταχειρισμένος είναι πιο ακριβός από τον sigma 17-50 2.8.

Για αυτό και πήγα στον sigma 17-50 2.8, διάβασα κάποιες καλές κριτικές και πήγα σε αυτόν.

Από την αγοραπωλησία, κέρδισα 50 ευρώ, τον πούλησα δηλαδή 50 ευρώ περισσότερα από όσο τον πήρα.

Σίγουρα στο πάρε δώσε σπάνια βγαίνεις κερδισμένος, μπορεί να μην "φύγει" κάτι που πήρες ή να τον γρατζουνίσεις ,όπως έγινε με έναν άλλο φακό που πήρα και αλλάζει κατευθείαν η αξία του.

   

1 ώρα πριν, babisskg είπε

     Όλα αυτά είναι καλά , ενώ οι φακοί θα υπάρχουν πάντα . Πριν όμως από αυτά είναι πολύ πιο χρήσιμο κάποιος να αρχίσει να μπαίνει σε ζητήματα σχετικά με το ποιά οπτική γωνία τον εκφράζει περισσότερο πχ 28 , 35 , 50 , 85 ....... σίγουρα θα γέρνει περισσότερο σε κάποια .

 

Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι έναν 18-300mm , τα 18mm για κάποιο τοπίο και τα 300mm για κάποιο κοντινό σε κανένα πουλί.

Ο φακός που πήρα πρόσφατα Canon EF-S 18-135mm Nano USM με καλύπτει από πλευρά ποιότητας στις φώτο, αν ανέβαινε μέχρι τα 200mm θα ήμουν κομπλέ.

Επειδή κάποιες στιγμές χρειάζομαι και 200mm και παρά πάνω ψάχνω και ένα τηλεζούμ.

Αν υπάρχει κάποιος 18-300mm που είναι καλός και χαμηλά ψηλά ,θα με κάλυπτε.

Επειδή διαβάζω ότι είναι δύσκολο αυτό πάω για δυο φακούς , έναν τον 18-135mm και έναν που να ανεβαίνει τουλάχιστον πάνω από 200mm.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, greekgreek είπε

Ο canon 17-55 , 2.8 είναι πολύ πιο ακριβός και για μεταχειρισμένος είναι πιο ακριβός από τον sigma 17-50 2.8.

Για αυτό και πήγα στον sigma 17-50 2.8, διάβασα κάποιες καλές κριτικές και πήγα σε αυτόν.

Από την αγοραπωλησία, κέρδισα 50 ευρώ, τον πούλησα δηλαδή 50 ευρώ περισσότερα από όσο τον πήρα.

Σίγουρα στο πάρε δώσε σπάνια βγαίνεις κερδισμένος, μπορεί να μην "φύγει" κάτι που πήρες ή να τον γρατζουνίσεις ,όπως έγινε με έναν άλλο φακό που πήρα και αλλάζει κατευθείαν η αξία του.

   

Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι έναν 18-300mm , τα 18mm για κάποιο τοπίο και τα 300mm για κάποιο κοντινό σε κανένα πουλί.

Ο φακός που πήρα πρόσφατα Canon EF-S 18-135mm Nano USM με καλύπτει από πλευρά ποιότητας στις φώτο, αν ανέβαινε μέχρι τα 200mm θα ήμουν κομπλέ.

Επειδή κάποιες στιγμές χρειάζομαι και 200mm και παρά πάνω ψάχνω και ένα τηλεζούμ.

Αν υπάρχει κάποιος 18-300mm που είναι καλός και χαμηλά ψηλά ,θα με κάλυπτε.

Επειδή διαβάζω ότι είναι δύσκολο αυτό πάω για δυο φακούς , έναν τον 18-135mm και έναν που να ανεβαίνει τουλάχιστον πάνω από 200mm.

     Έχει και 18 - 500 ....... Tamron ....... 

3 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Έχει και 18 - 500 ....... Tamron ....... 

    Αν ήθελες πραγματικά τέτοιον φακό ίσως δεν χρειαζόσουν μία DSLR της οποίας ο σκοπός είναι να αλλάζεις φακούς αντί να έχεις επάνω έναν μόνιμα για τα πάντα ........ αλλά να έπαιρνες μία bridge με μόνιμο ζουμ που φτάνει μέχρι και 3000mm ......... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι συνθήκες ,οι καταστάσεις ,ακόμη και η τύχη μπορεί να σε οδηγήσουν σε κάποιες αγορές.

Αυτός από τον οποίο πήρα την κάμερα πριν μια εβδομάδα μου είπε ,ότι λόγω κορονοϊού πήρε την κάμερα ,να βγάζει καμιά φώτο στη φύση για να ξεφύγει από την κλεισούρα και έβγαλε σε 2-3 χρόνια 95 φωτογραφίες.

Εγώ για κάποιον άλλον λόγο καταφεύγω στη φύση , από εκεί και πέρα είδα ότι θα ήταν καλό να έχω κάποιον φακό με μεγάλο εστιακό μήκος , για αυτό και ψάχνω και για τέτοιον φακό.

 

Επεξ/σία από greekgreek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

Αν ήθελες πραγματικά τέτοιον φακό ίσως δεν χρειαζόσουν μία DSLR της οποίας ο σκοπός είναι να αλλάζεις φακούς αντί να έχεις επάνω έναν μόνιμα για τα πάντα ........ αλλά να έπαιρνες μία bridge με μόνιμο ζουμ που φτάνει μέχρι και 3000mm ......... 

Υπερτερεί η dslr. Από πολύ , εώς χαοτικά . Πολύ υπερτερεί μια dslr crop canon με τον canon 18-200 . Δυστυχώς η canon σε crop , δεν έχει 18-300 όπως έχει η nikon στις dx. Πάρα πολύ , υπερτερεί μία nikon fx με τον 28-300 . Χαοτικά, υπερτερεί μια canon full frame με τον 28-300mm f/3.5-5.6L . Καμία σχέση με bridge. Μόνο το εύρος ζουμ μοιάζει . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Υπερτερεί η dslr. Από πολύ , εώς χαοτικά . Πολύ υπερτερεί μια dslr crop canon με τον canon 18-200 . Δυστυχώς η canon σε crop , δεν έχει 18-300 όπως έχει η nikon στις dx. Πάρα πολύ , υπερτερεί μία nikon fx με τον 28-300 . Χαοτικά, υπερτερεί μια canon full frame με τον 28-300mm f/3.5-5.6L . Καμία σχέση με bridge. Μόνο το εύρος ζουμ μοιάζει .  

    Μα τι να την κάνω μία μηχανή με δυνατότητα αλλαγής φακών όταν έχω βάλει επάνω έναν ζουμ από 9mm έως 600mm ...... λέμε τώρα ....... καλύτερα να πάρω μία bridge camera και να ησυχάσει το κεφάλι μου . Η Nikon βγάζει την P1000 από ....... έως 3.000mm κι' αν μου φαίνεται ακριβή υπάρχει και η P900 η P950 κλπ . Να πάρω έναν ζουμ 18 - 300 ας πούμε , να μην χρησιμοποιώ ποτέ παρά μόνον το 18 και το 300 αγνοώντας όλα τα ενδιάμεσα κι' όλο αυτό για να μην αλλάζω φακούς ......... έχοντας στα χέρια μιά μηχανή που φτιάχτηκε γι' αυτόν ακριβώς το λόγο ........... κάτι δεν μου ακούγεται καλά . Αν ακούγεται σε σας , κανένα πρόβλημα .

  Ο ζουμ χρειάζεται βέβαια , όχι φυσικά για να κάνει τα πάντα , αλλά για κάποιες ακραίες περιπτώσεις και αναφέρω σαν παράδειγμα την λήψη από ένα σημείο τέτοιο , όπου η πρόσβαση είναι αδύνατη με άλλον τρόπο , αλλά και σε περιπτώσεις όπου ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος και χρειάζονται λίγα χιλιοστά για να καλύψει κάποιος την γωνία θέασης που επιθυμεί , μη μπορώντας να την καλύψει με φυσικό τρόπο δλδ βαδίζοντας .

  Όσο ευχαριστήθηκα τους prime 200αρηδες κλπ δεν ευχαριστήθηκα κανέναν ζουμ . Φυσικά και έκανα υποχωρήσεις με την μορφή ζουμ διότι δεν είχα την άνεση να αγοράσω έναν ξεκάθαρο 400αρη η 11αρη . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συμπεράσματα αυτά , είναι επηρεασμένα από άθλιους ζουμ φακούς, της δεκαετίας του 1970 , όπως ο νικον 43-86 , το όνειδος των ζουμ . Φακός που έπρεπε να είχε καταστραφεί , για να ξεχαστεί . Το να κάνεις ζουμ με το δακτύλιο ενός ζουμ φακού σε slr/dslr δεν έχει καμία σχέση με το μοτεράκι του ζουμ της bridge , που όπως γράφει αλλού ο ntinaras, είναι πιο αργό από τον επιτάφιο . Άσε που μετά από μερικές βόλτες, η bridge θα σε αφήσει σύξυλο. Οι σύγχρονοι all round ζουμ , είναι ίσως ακριβοί , αλλά είναι καλοί . Καμία σχέση με την αθλιότητα 43-86 και άλλα φαντάσματα. Αλλά οι περισσότεροι εδώ μέσα, γεννήθηκαν δεκαετίες μετά από αυτούς, έτσι κι αλλιώς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, babisskg είπε

    Μα τι να την κάνω μία μηχανή με δυνατότητα αλλαγής φακών όταν έχω βάλει επάνω έναν ζουμ από 9mm έως 600mm ...... λέμε τώρα ....... καλύτερα να πάρω μία bridge camera και να ησυχάσει το κεφάλι μου . Η Nikon βγάζει την P1000 από ....... έως 3.000mm κι' αν μου φαίνεται ακριβή υπάρχει και η P900 η P950 κλπ . Να πάρω έναν ζουμ 18 - 300 ας πούμε , να μην χρησιμοποιώ ποτέ παρά μόνον το 18 και το 300 αγνοώντας όλα τα ενδιάμεσα κι' όλο αυτό για να μην αλλάζω φακούς ......... έχοντας στα χέρια μιά μηχανή που φτιάχτηκε γι' αυτόν ακριβώς το λόγο ........... κάτι δεν μου ακούγεται καλά . Αν ακούγεται σε σας , κανένα πρόβλημα .

  Ο ζουμ χρειάζεται βέβαια , όχι φυσικά για να κάνει τα πάντα , αλλά για κάποιες ακραίες περιπτώσεις και αναφέρω σαν παράδειγμα την λήψη από ένα σημείο τέτοιο , όπου η πρόσβαση είναι αδύνατη με άλλον τρόπο , αλλά και σε περιπτώσεις όπου ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος και χρειάζονται λίγα χιλιοστά για να καλύψει κάποιος την γωνία θέασης που επιθυμεί , μη μπορώντας να την καλύψει με φυσικό τρόπο δλδ βαδίζοντας .

  Όσο ευχαριστήθηκα τους prime 200αρηδες κλπ δεν ευχαριστήθηκα κανέναν ζουμ . Φυσικά και έκανα υποχωρήσεις με την μορφή ζουμ διότι δεν είχα την άνεση να αγοράσω έναν ξεκάθαρο 400αρη η 11αρη . 

Μια τέτοια bridge θα ήταν πολύ καλύτερη για το 80% των ερασιτεχνών που θέλουν να κάνουν λίγο απο όλα μια φορά κάθε τόσο που τους πιάνει να πάρουν φωτογραφίες. Και δεν το γνωρίζουν καν, ενώ δεν τους το λέει και κανείς! Τους καθοδηγούν συνήθως σε FF λύσεις, πολύπλοκές και με κιτ φακούς για τους οποίους χάνεται γρήγορα το ενδιαφέρον. Ίσως για αυτούς θα ήταν καλύτερη επιλογή ως εμπειρία χρήσης η αγορά bridge. Και ίσως τελικά κάτι τέτοιο να πρόσφερε πολύ περισσότερη χαρά σε κάποιους που με μια μηχανή και ένα νορμάλ ποσό θα τα έκαναν όλα για όσο καιρό πήγαινε τέλοσπάντων ο μηχανισμός της.

Και αργότερα με περισσότερη γνώση για τον εξοπλισμό και τις δυνατότητες μπορεί να μεταπηδούσαν πολύ πιο ενημερωμένοι σε FF ή ότι άλλο. Ή να πήγαιναν σε νεότερο μοντέλο bridge.

Όπως και να έχει, πλέον ζούμε τον πυρετό της FF mirrorless εποχής. Βομβαρδισμός απο παντου για την ανάγκη αγοράς FF.  Ήμουν προχτές σε παρέα ερασιτεχνών φωτογράφων και χαβαλεδιάζαμε για εξοπλισμό και το peer presure να "αναβαθμιστώ" κι εγώ σε mirrorless FF ήταν σχεδόν αστείο.

 

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, greekgreek είπε

 

Για αυτό και πήγα στον sigma 17-50 2.8, διάβασα κάποιες καλές κριτικές και πήγα σε αυτόν.

 

Κάτι έχω χάσει από την κουβέντα... έχεις Sigma 17-50 2.8?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, highpriest είπε

Μια τέτοια bridge θα ήταν πολύ καλύτερη για το 80% των ερασιτεχνών που θέλουν να κάνουν λίγο απο όλα μια φορά κάθε τόσο που τους πιάνει να πάρουν φωτογραφίες. Και δεν το γνωρίζουν καν, ενώ δεν τους το λέει και κανείς! Τους καθοδηγούν συνηθως σε FF λύσεις, πολύπλοκές και με κιτ φακούς για τους οποίους χάνεται γρήγορα το ενδιαφέρον. Ισως για αυτούς θα ήταν καλύτερη επιλογή ως εμπειρία χρήσης η αγορά bridge. Και ίσως τελικά κάτι τέτοιο να πρόσφερε πολύ περισσότερη χαρά σε κάποιους που με μια μηχανη και ένα νορμάλ ποσό θα τα έκαναν όλα για όσο καιρό πήγαινε τέλοσπάντων ο μηχανισμός της.

Όπως και να έχει, πλέον ζούμε τον πυρετό της FF mirrorless εποχής. Βομβαρδισμός απο παντου για την ανάγκη αγοράς FF.  Ημουν προχτές σε παρέα ερασιτεχνών φωτογράφων και χαβαλεδιάζαμε για εξοπλισμό και το peer presure να "αναβαθμιστώ" κι εγώ σε mirrorless FF ήταν σχεδόν αστείο.

 

      Κάποιος που ψάχνει τέτοιες εστιακές αποστάσεις είναι προτιμότερο να κοιτάξει για bridge όπου υπάρχουν αξιόλογες και οικονομικές λύσεις , παρά να ψάχνεται αν ένας 70 - 200 είναι καλύτερος από έναν 18 - 300 και σε ποιά μάρκα . Τουλάχιστον , μία bridge θα έχει φακό της ίδιας εταιρείας , ενώ παρά τους όποιους περιορισμούς , καλύπτει άνετα τις ανάγκες ενός ερασιτέχνη που δεν θέλει να μπλέξει με φακούς και κόντρα φακούς , είναι σαφώς εύκολη στην μεταφορά και χωρίς το συνολικό βάρος μιάς DSLR .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...