Προς το περιεχόμενο

Γερμανία - Αλλαγή τις πινακίδες του αυτοκινήτου σε Γερμανικές


dioskouros88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα friends!

Για όσους γνωρίζουν, τι διαδικασία και τι χαρτιά χρειάζονται για να αλλάξω από ελληνικές πινακίδες που έχω στο αυτοκίνητο μου σε γερμανικές? Είχα έρθει τον Φεβρουάριο με το αμάξι μου από Ελλάδα, και πλέον ζώ μόνιμα Γερμανία. (Και επειδή με πήραν τηλέφωνο από το ΚΤΕΟ Ελλάδα και οτι ήρθε η ώρα για ΚΤΕΟ, και εγώ επειδή πάνε-έλα θέλω 2-3 μέρες και δεν μπορώ να λείψω με τίποτα να πάω δηλαδή Ελλάδα αυτήν την στιγμή, αποφάσισα να το γυρίσω σε Γερμανικές να τελειώνω και με αυτό). Τι ακριβώς πρέπει να κάνω? Κλείνω ραντεβού με κάποιο κοντινό DEKRA? Ή χρειάζεται να πάω κάπου αλλού πρώτα και μετά σε κάποιο DEKRA? Υπόψιν ότι τώρα το καλοκαίρι που πήγα Ελλάδα έκανα μετατροπή σε αέριο LPG. (Εννοείται ειχε γίνει και ανανέωση της άδειας μου για το αέριο). Το ότι έχω βάλει πλέον LPG παίζει να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να μην με περάσει το ΚΤΕΟ εδώ? Επίσης έχετε κάποια συμβουλή για το τι να κάνω πριν το πάω σε κάποιο γερμανικό κτεο, πέρα δηλαδή απο τα προφανή, να το παω για ενα γενικό σέρβις πριν το κτεο κτλ. Κάπου έπιασε το μάτι μου ότι εδώ δεν περνάνε εύκολα τα αυτοκίνητα κτεο (πολλά κόβονται) και οτι το ξεκοκκαλίζουν το κάθε αυτοκίνητο εδω Γερμανία. Μέχρι και το χρώμα κοιτάνε και πολλές αλλες λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο είναι ενα Opel Corsa C (2005) 1400cc, το αέριο BRC.

Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας!

Επεξ/σία από dioskouros88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dioskouros88 είπε

Καλησπέρα friends!

Για όσους γνωρίζουν, τι διαδικασία και τι χαρτιά χρειάζονται για να αλλάξω από ελληνικές πινακίδες που έχω στο αυτοκίνητο μου σε γερμανικές? Είχα έρθει τον Φεβρουάριο με το αμάξι μου από Ελλάδα, και πλέον ζώ μόνιμα Γερμανία. (Και επειδή με πήραν τηλέφωνο από το ΚΤΕΟ Ελλάδα και οτι ήρθε η ώρα για ΚΤΕΟ, και εγώ επειδή πάνε-έλα θέλω 2-3 μέρες και δεν μπορώ να λείψω με τίποτα να πάω δηλαδή Ελλάδα αυτήν την στιγμή, αποφάσισα να το γυρίσω σε Γερμανικές να τελειώνω και με αυτό). Τι ακριβώς πρέπει να κάνω? Κλείνω ραντεβού με κάποιο κοντινό DEKRA? Ή χρειάζεται να πάω κάπου αλλού πρώτα και μετά σε κάποιο DEKRA? Υπόψιν ότι τώρα το καλοκαίρι που πήγα Ελλάδα έκανα μετατροπή σε αέριο LPG. (Εννοείται ειχε γίνει και ανανέωση της άδειας μου για το αέριο). Το ότι έχω βάλει πλέον LPG παίζει να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να μην με περάσει το ΚΤΕΟ εδώ? Επίσης έχετε κάποια συμβουλή για το τι να κάνω πριν το πάω σε κάποιο γερμανικό κτεο, πέρα δηλαδή απο τα προφανή, να το παω για ενα γενικό σέρβις πριν το κτεο κτλ. Κάπου έπιασε το μάτι μου ότι εδώ δεν περνάνε εύκολα τα αυτοκίνητα κτεο (πολλά κόβονται) και οτι το ξεκοκκαλίζουν το κάθε αυτοκίνητο εδω Γερμανία. Μέχρι και το χρώμα κοιτάνε και πολλές αλλες λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο είναι ενα Opel Corsa C (2005) 1400cc, το αέριο BRC.

Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας!

Δεν το αφήνεις/πουλάς  Ελλάδα και να πάρεις ένα ντόπιο;Είναι τόσο παλιό το αμάξι που δεν αξίζει όλη την ταλαιπωρία ,και είναι και πειραγμένο για αέριο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε στο τοπικό μηχανολογικό,Kfz Zulassungsstelle και θα σου τα εξηγήσουν όλα.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη,σε 1-2 μέρες έχεις τελειώσει,καμμία σχέση με εδώ.

Όσο για το ΚΤΕΟ,ναι οχήματα που δεν τηρούν τις προδιαγραφές κόβονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν το αφήνεις/πουλάς  Ελλάδα και να πάρεις ένα ντόπιο;Είναι τόσο παλιό το αμάξι που δεν αξίζει όλη την ταλαιπωρία ,και είναι και πειραγμένο για αέριο.

συμφωνω απολυτα. Επιπλεον το οχημα σου μπορεις να το βρεις σε χαμηλη τιμη στη ντοπια αγορα.

Η' να αφησεις με Ελληνικες πινακιδες και οταν και αν περασεις ελληνικο ΚΤΕΟ θα πληρωσεις ενα μικρο προστιμο (αν και απο καποια περιοδο και μετα αν σε σταματησει Γερμανικη τροχαια θα δει οτι εισαι μονιμος κατοικος με Ελληνικη πινακιδα  και θα σου ζητησει να βγαλεις Γερμανικες/προστιμο) ή να βγαλεις Γερμανικες. Για να βγαλεις Γερμανικες θα πληρωσεις επισης ενα παραβολο (ρωτα το Δημο/αρχες περιοχη που εισαι για τιμη) θα πρεπει σιγουρα να εχεις πιστοποιητικο συμμορφωσης (certificate of confirmity)ειναι ενα χαρτι που το δινει η αντιπροσωπεια οταν περνεις το αμαξι, σιγουρα το αμαξι να ειναι σε καλη κατασταση (ειδικα ελαστικα/φρενα/αμορτισερ/φωτα) και βεβαια ασφαλεια. Απο εκει και περα εφοσον εχεις αεριο ειναι πιο $#σε τα κατασταση γιατι θα πας σε καποιο κεντρο που κανει ελεγχο για lpg οποτε μπορει να μην ειναι αυτο στη περιοχη σου, ενδεχεται να σου ζητησουν τα πιστοποιητικα μεταφρασμενα ή εστω στα αγγλικα

καλη....τυχη

ΥΓ :Ιταλος με υγραεριο και ιταλικες πινακιδες επειδη ηταν συναδελφος, ξεκινησε τη διαδικασια αλλα μου ειπε οτι ειναι τοσο λεπτομερεσταστη και δυσκολη που τελικα το πηγε πισω Ιταλια και το πουλησε εκει!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/10/2022 στις 11:01 ΜΜ, dioskouros88 είπε

Καλησπέρα friends!

Για όσους γνωρίζουν, τι διαδικασία και τι χαρτιά χρειάζονται για να αλλάξω από ελληνικές πινακίδες που έχω στο αυτοκίνητο μου σε γερμανικές? Είχα έρθει τον Φεβρουάριο με το αμάξι μου από Ελλάδα, και πλέον ζώ μόνιμα Γερμανία. (Και επειδή με πήραν τηλέφωνο από το ΚΤΕΟ Ελλάδα και οτι ήρθε η ώρα για ΚΤΕΟ, και εγώ επειδή πάνε-έλα θέλω 2-3 μέρες και δεν μπορώ να λείψω με τίποτα να πάω δηλαδή Ελλάδα αυτήν την στιγμή, αποφάσισα να το γυρίσω σε Γερμανικές να τελειώνω και με αυτό). Τι ακριβώς πρέπει να κάνω? Κλείνω ραντεβού με κάποιο κοντινό DEKRA? Ή χρειάζεται να πάω κάπου αλλού πρώτα και μετά σε κάποιο DEKRA? Υπόψιν ότι τώρα το καλοκαίρι που πήγα Ελλάδα έκανα μετατροπή σε αέριο LPG. (Εννοείται ειχε γίνει και ανανέωση της άδειας μου για το αέριο). Το ότι έχω βάλει πλέον LPG παίζει να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να μην με περάσει το ΚΤΕΟ εδώ? Επίσης έχετε κάποια συμβουλή για το τι να κάνω πριν το πάω σε κάποιο γερμανικό κτεο, πέρα δηλαδή απο τα προφανή, να το παω για ενα γενικό σέρβις πριν το κτεο κτλ. Κάπου έπιασε το μάτι μου ότι εδώ δεν περνάνε εύκολα τα αυτοκίνητα κτεο (πολλά κόβονται) και οτι το ξεκοκκαλίζουν το κάθε αυτοκίνητο εδω Γερμανία. Μέχρι και το χρώμα κοιτάνε και πολλές αλλες λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο είναι ενα Opel Corsa C (2005) 1400cc, το αέριο BRC.

Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας!

Κάνεις κατάθεση πινακίδων ηλεκτρονικά πριν σου λήξει το ΚΤΕΟ.

Παίρνεις ένα ντόπιο από εκεί.

Όταν είναι να έρθεις Ελλάδα, κάνεις άρση ακινησίας και το φέρνεις οδικός. Ή το βάζεις αγγελία και το στέλνεις Ελλάδα με αυτοκινητάμαξα. Πιο φθηνά θα σου βγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για το ενδιαφέρον!! Συγνώμη που άργησα να απαντήσω απλά έχω λίγο τρέξιμο επειδή μπαίνω σε νέο διαμέρισμα εδώ στην Γερμανία και βασικά αυτός είναι και ένας λόγος που δυσκολεύομαι να πάρω την συγκεκριμένη στιγμή ένα γερμανικό μεταχειρισμένο (επειδή πρέπει να δώσω την εγγύηση και το πρώτο ενοίκιο που είναι αρκετά λεφτά και μετά δεν μου μένουν και πολλά χρήματα). Από όσο είδα με μια αναζήτηση στο ίντερνετ οκ το να αλλάξω τις πινακίδες πιθανόν να πάνε όλα καλά και η διαδικασία είδα δεν είναι και τρομερά δύσκολη. Το πρόβλημα όπως είπατε και παραπάνω πιθανόν να το έχω με το αέριο γιατί είναι περίπλοκη διαδικασία. Αρα σκέφτομαι ή να ξηλώσω το αέριο για να περάσω το γερμανικό κτεο (που λογικά δεν θα γίνεται κιόλας φαντάζομαι γιατί πλέον στην άδεια μου γράφει βενζίνη/αέριο δηλαδή που άλλαξε η ελληνική άδεια μου αφότου έβαλα το αέριο) ή να κάνω αυτό που μου είπες SilentVoice..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ για εμένα καλύτερα πουλά το στην Ελλάδα κ αγόρασε κάτι εκεί, έστω κ αν είναι το ίδιο. Δεν έχει νόημα να μπεις σε αυτή τη διαδικασία για τόσο παλιό Αμαξι. Στη Γερμανία τα πηγαίνουν πρεσσα αυτά πλέον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, dioskouros88 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για το ενδιαφέρον!! Συγνώμη που άργησα να απαντήσω απλά έχω λίγο τρέξιμο επειδή μπαίνω σε νέο διαμέρισμα εδώ στην Γερμανία και βασικά αυτός είναι και ένας λόγος που δυσκολεύομαι να πάρω την συγκεκριμένη στιγμή ένα γερμανικό μεταχειρισμένο (επειδή πρέπει να δώσω την εγγύηση και το πρώτο ενοίκιο που είναι αρκετά λεφτά και μετά δεν μου μένουν και πολλά χρήματα). Από όσο είδα με μια αναζήτηση στο ίντερνετ οκ το να αλλάξω τις πινακίδες πιθανόν να πάνε όλα καλά και η διαδικασία είδα δεν είναι και τρομερά δύσκολη. Το πρόβλημα όπως είπατε και παραπάνω πιθανόν να το έχω με το αέριο γιατί είναι περίπλοκη διαδικασία. Αρα σκέφτομαι ή να ξηλώσω το αέριο για να περάσω το γερμανικό κτεο (που λογικά δεν θα γίνεται κιόλας φαντάζομαι γιατί πλέον στην άδεια μου γράφει βενζίνη/αέριο δηλαδή που άλλαξε η ελληνική άδεια μου αφότου έβαλα το αέριο) ή να κάνω αυτό που μου είπες SilentVoice..

Δες μήπως βρεις και κάναν ντόπιο έμπορο από εκεί, όπου θα αγοράσει το δικό σου και θα σου δώσει ένα δικό του σε μειωμένη τιμή.

Το κακό είναι ότι θέλει ψάξιμο το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πάντα, πόσο μάλλον να βρεις και τον έμπορο να δεχτεί την ανταλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Δες μήπως βρεις και κάναν ντόπιο έμπορο από εκεί, όπου θα αγοράσει το δικό σου και θα σου δώσει ένα δικό του σε μειωμένη τιμή.

Το κακό είναι ότι θέλει ψάξιμο το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πάντα, πόσο μάλλον να βρεις και τον έμπορο να δεχτεί την ανταλλαγή.

Να αγοράσει "Γερμανός" μαντρας Corsa του 2005 με ελληνικές πινακίδες. Απλά θα γελάσει. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Γειά και πάλι παίδες! Όσον αφορά το αυτοκίνητο, το είχα δώσει σε ένα συνεργείο όπου ασχολείται και με τα διαδικαστικά και μου τα έκαναν όλα αυτοί. Το απαραίτητο service και ετοιμασία για TÜV, πέρασε και το TÜV, έγιναν αλλαγή και οι πινακίδες μου σε γερμανικές και αύριο μάλλον θα πάω να το πάρω. Τώρα από μεριάς μου τι άλλο πρέπει να κάνω? Πρέπει να κάνω ηλεκτρονικά διαγραφή τις ελληνικές μου πινακίδες ή παίζει να το έχουν κάνει ήδη οι Γερμανοί αυτό κατά την διάρκεια που μου έβαζαν τις Γερμανικές πινακίδες? Κάτι άλλο ίσως που χρειάζεται να κάνω? Γνωρίζει κανένας? Ευχαριστώ πολύ!! 🙂🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.diekpereoseis.gr/yphresies/oximata-ix/eksagogi-ix-sto-eksoteriko

Πας στο πλησιέστερο  προξενειο ή παίρνεις τηλ.Στην ουσία τους πας τις ελληνικές πινακίδες και την ελληνική αδεια και το διαγραφούν αυτοί.

Αν αυτά στα έχει κρατήσει το γερμανικό μηχανολογικό,τότε χρειάζεται μια δηλώση τους ότι τα έχουν κρατήσει και πας αυτήν τη δήλωση μεταφρασμένη στο προξενειο.Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι.

Για σιγουριά πάρε τηλ στο προξενειο.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/10/2022 στις 7:38 ΠΜ, jmmys είπε

Πήγαινε στο τοπικό μηχανολογικό,Kfz Zulassungsstelle και θα σου τα εξηγήσουν όλα.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη,σε 1-2 μέρες έχεις τελειώσει,καμμία σχέση με εδώ.

Όσο για το ΚΤΕΟ,ναι οχήματα που δεν τηρούν τις προδιαγραφές κόβονται.

Γενικά, προς χάριν της συζήτησης, ίσως στη Βαυαρία να κόβονται, σε πιο DDR μέρη πάντως περνάνε τα πάντα, έχω δει ξεγραμμένο απο την ασφάλεια αυτοκίνητο με φρέσκο TUV που είχε ζημιά σε άξονα. Προφανώς βέβαια δε τα πηγαίνουν στο TUV Rheinland που η συντριπτικη πλειοψηφια των μηχανικών είναι Γερμανοί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γενικά, προς χάριν της συζήτησης, ίσως στη Βαυαρία να κόβονται, σε πιο DDR μέρη πάντως περνάνε τα πάντα, έχω δει ξεγραμμένο απο την ασφάλεια αυτοκίνητο με φρέσκο TUV που είχε ζημιά σε άξονα. Προφανώς βέβαια δε τα πηγαίνουν στο TUV Rheinland που η συντριπτικη πλειοψηφια των μηχανικών είναι Γερμανοί...

Φρέσκο ΚΤΕΟ μπορεί να έχει,νόμιμο ΚΤΕΟ δεν έχει.

Θυμαμαι σε εμένα που ήθελα να περάσω μεσαίο καζανάκι της Supersprint,το οποίο δεν είχε έγκριση,ούτε ABE ούτε κάποιο Gutachten,και προφανώς δεν περνούσε νόμιμο ΚΤΕΟ,αλλά υπήρχαν συνεργεία που με 500-600 ευρώ το περνούσαν,παράνομα προφανώς.Σε έναν λεπτομερή έλεγχο θα υπήρχε πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδες.

Αυτη ειναι η απαντηση που μου εστειλε το προξενειο, οσον αφορα την διαγραφη των ελληνικων πινακιδων.

Προκειμένου να γίνει διαγραφή οχήματος στην ελλάδα, θα πρέπει να μας προσκομίσετε :

1. Βεβαίωση χορήγησης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας, μεταφρασμένη από ορκωτό μεταφραστή ο οποίος είναι διαπιστευμένος στην Αρχή μας (Διαθέτουμε δείγμα υπογραφής του), με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής του. (κόστος υπηρεσίας : 30Ευρώ)

2. Αντίγραφο της γερμανικής άδειας κυκλοφορίας (Zulassungsbescheinigung Teil I).

3. Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας στην Ελλάδα.

4. Αντίγραφο της ελληνικής άδειας κυκλοφορίας.

5. Δύο ελληνικές (2) πινακίδες.

 

Ερωτησεις :

1. Φανταζομαι (στο 1) μου λεει, ''μεταφρασμένη από ορκωτό μεταφραστή'' εννοει μεταφρασμενη στα ελληνικα, σωστα??

3. Εδω τι παιζει? Πληρωνω τα τελη κυκλοφοριας για τελευταια φορα στην ελλαδα και εκδιδω online βεβαιωση μη οφειλής τελών κυκλοφορίας?? Ή παιρνω τηλεφωνο, [στο συγκοινωνιων ή στην ΔΟΥ της πολης μου (??)], λεω οτι εχω βαλει γερμανικες πινακιδες και μπλα μπλα και θα μου στειλουν αυτην την βεβαιωση απο την ελλαδα..?? και δεν πληρωνω τα τελη..(?).. Φανταζομαι πιο λογικο το πρωτο μου ακουγεται οτι πρεπει να πληρωσω πρωτα τα τελη και μετα να εκδωσω αυτην την βεβαιωση...

Τελος, θελω να σε ευχαριστησω προσωπικα jmmys, ευχαριστω παρα παρα πολυ για τον χρονο που διαθετεις να με βοηθησεις και να απαντησεις, να εισαι παντα καλα και καλες γιορτες να εχεις και εσυ και ολα τα παιδια που το διαβαζουν αυτο, με υγεια!!

prokseneio.jpg

Επεξ/σία από dioskouros88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...