Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κρατάω μια πολύ ελάχιστη πισινή για τον Riciardo. Νομίζω κάτι παρόμοιο κάνουν και στην RB. Λεγαμε οτι φέτος έχασε από τον Tsunoda και αυτό δεν είναι καθόλου καλό για το μέλλον του. Δεν έχω διαβάσει κάπου εξήγηση για το τι είδους μονοθέσιο είχαν φέτος στην AT. Όμως όλοι λένε ότι το 2024 η AT θα τρέχει με κατι σαν αντίγραφο της RB του 2023. Ο Riciardo νομίζω ότι κι αυτός βολεύεται με σταθερό μπροστινό άξονα και ασταθή τον πίσω. Πολύ πιθανό ότι εκεί στη RB ετοιμάζονται να δουν πως θα πηγαίνουν ο Riciardo και ο Tsunoda με τη ΑΤ το 2024 και θα συγκρίνουν τις επιδόσεις τους με τις επιδόσεις του Perez (και του Max  😄) από το 2023. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Τα παρουσιάζεις λες και ο verstappen είναι από άλλο πλανήτη και οι υπόλοιποι απλά τυχαίοι οδηγοί που τους βρήκαν στις κόντρες της παραλιακής. Είναι μερικοί από τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο και μπορούν όλοι να προσαρμόστουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Όχι βέβαια με την ίδια αποτελεσματικότητα, αλλά το ότι ο verstappen μπορεί να κάνει άπειρες διορθώσεις (πόσο είναι το άπειρο; δηλαδή ας πούμε 3548 διορθώσεις σε μια στροφή;) ενώ οι άλλοι καμία είναι εντελώς αυθαίρετο. 

Αυθαίρετο είναι αυτό που λες εσύ, και όχι ο @sattack!! 

Είναι απόλυτα σωστός - έστω και στη φορουμική του - ανάλυση! Πόσο πιο απλοϊκά να τα πει ο άνθρωπος για να καταλάβετε;

Δεν έγραψε πουθενά ότι είναι άχρηστοι οι άλλοι όπως λες, αντιθέτως όλοι είναι κορυφαίοι οδηγοί και σε αυτές τις λεπτομέρειες φαίνεται η διαφορά του πολύ καλού/κορυφαίου/πρωταθλητή οδηγού!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Stergios74 είπε

 μπορούν όλοι να προσαρμόστουν σε όλα τα αυτοκίνητα.

Nope 😄

 

"Όχι βέβαια με την ίδια αποτελεσματικότητα,"

Προφανώς!

 

"αλλά το ότι ο verstappen μπορεί να κάνει άπειρες διορθώσεις (πόσο είναι το άπειρο; δηλαδή ας πούμε 3548 διορθώσεις σε μια στροφή;) ενώ οι άλλοι καμία είναι εντελώς αυθαίρετο. "

Η σωστή λέξη ίσως είναι "απλοϊκό". 

Aγνοησε τη δικη μου απλοϊκή εξηγηση για το πως ακριβως το κανουν. Παντως κάτι κάνουν και ο Verstappen και ο Leclerc με τα υπερστροφικα στημένα μονοθεσια που οι άλλοι δεν μπορούν να το κάνουν. Και αυτό πλέον δεν αμφισβητείται από κανέναν, έχει διαπιστωθεί κατά την κυριαρχία του Max έναντι των teammate του τα τελευταία 4-5 χρόνια, έχει διαπιστωθεί από τη σύγκριση Leclerc και Sainz προ και μετά Suzuka, το γράφουν όλοι οι αναλυτές και το έχουν πει και διαφοροι μηχανικοι της RB και της Ferrari και ο ίδιος ο Leclerc, στα quotes που έχω παραθέσει. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω ότι δεν είναι ο καλύτερος αυτή τη στιγμή. Έκανε τέλεια χρονιά, δεν άφησε να πέσει τίποτα κάτω και μάζεψε βαθμούς για 2 πρωταθλήματα. Φυσικά πάντα στα μηχανοκίνητα είναι συνδιασμος αυτοκινήτου οδηγού. 

ΑΛΛΑ δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτοί οι κορυφαίοι οδηγοί έχουν μια μανιέρα και δεν μπορούν να προσαρμόστουν στο κάθε αυτοκίνητο. Ότι αυτό το χάρισμα το έχει μόνο ο verstappen και αντε λίγο κι ο leclerc. Το ότι ο τσεκο με τόσες αποτυχίες σε q1 κατάφερε να μαζέψει τόσους ποντους μ αυτό το αυτοκίνητο κάτι λέει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

ΑΛΛΑ δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτοί οι κορυφαίοι οδηγοί έχουν μια μανιέρα και δεν μπορούν να προσαρμόστουν στο κάθε αυτοκίνητο. Ότι αυτό το χάρισμα το έχει μόνο ο verstappen και αντε λίγο κι ο leclerc. 

Eδω μιλαμε για ενα συγκεκριμενο χαρακτηριστικο. Θα ελεγα μαλιστα οτι αυτο το χαρισμα που λες εσυ ΔΕΝ το εχει ο Leclerc γιατι δεν μπορεσε τοσο καλα να προσαρμοστει στο αντιθετο. Ισως ο Αλονσο να εχει το μεγαλυτερο τετοιο χαρισμα και να ειναι ο πιο ευπροσαρμοστος αναμεσα σε ολους. Ομως εδω συζηταμε οτι σε ενα ιδιο μονοθεσιο (και απο οτι φαινεται ακομα περισσοτερο στα ground effect μονοθεσια), αν μπορουν να το στησουν λιγο υπερστροφικο χωρις να χαλαει ολη η πλατφορμα, και υπαρχει ενας οδηγος που μπορει να το οδηγησει ετσι εντελως στο οριο του, θα κανει καλυτερους χρονους απο το να το στησουν ουδετερο ή λιγο υποστροφικο με εναν αλλο οδηγο που βολευεται ετσι. Η Ferrari ηταν το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα. Εγω μετα τα καλα αποτελεσματα και τη νικη του Sainz στη Σιγκαπουρη νομιζα οτι θα το βλεπαμε του χρονου με τη Ferrari, αλλα τελικα αυτο προλαβε να αποδειχτει μεσα στη φετινη χρονια.

Οποτε το συμπερασμα ειναι οτι οι ομαδες θα κινουνται προς αυτη την κατευθυνση και οι οδηγοι που μπορουν να οδηγησουν με αυτον τον τροπο, θα εχουν το πλεονεκτημα για το raw pace, που θα τους δινει πιο ευκολα καλυτερη θεση στο Quali και πιο ευκολα καλους γυρους μεσα στον αγωνα σε συγκριση με εναν teammate που δεν μπορει να οδηγησει με τετοιο στησιμο το ιδιο καλα.

Απο εκει και μετα θα ακολουθουν τα υπολοιπα χαρακτηριστικα τους, ποσο μπορουν να προσεχουν τα ελαστικα, ικανοτητα στις προσπερασεις, στρατηγικη σκεψη κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Stergios74 said:

Το ότι ο τσεκο με τόσες αποτυχίες σε q1 κατάφερε να μαζέψει τόσους ποντους μ αυτό το αυτοκίνητο κάτι λέει. 

Μα ενισχύει ακριβώς το ίδιο επιχείρημα.

Πάντα τα μονοθέσια στα προκριματικά είναι αρκετά πιο υπερστροφικά σε σχέση με συνθήκες αγώνα γιατί είναι πολύ πιο ελαφριά. Χώρια ότι τα οδηγούν πολύ πιο κοντά στο όριο του πίσω άξονα.

Για αυτό και ο Πέρεζ δυσκολεύεται τόσο στα προκριματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς στη Ferrari ξέρουν πολύ καλά ποιος είναι νο1 οδηγός και η μονη ελπίδα τους να κοντράρουν τον Verstappen αν καταφέρουν να του φτιάξουν αυτοκίνητο. 

Leclerc 2029.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sattack είπε

Προφανώς στη Ferrari ξέρουν πολύ καλά ποιος είναι νο1 οδηγός και η μονη ελπίδα τους να κοντράρουν τον Verstappen αν καταφέρουν να του φτιάξουν αυτοκίνητο. 

Leclerc 2029.

Δυστυχώς αν θέλουν να κοντράρουν τον Μαξ, εκτός από καλό μονοθεσιο θα θέλουν και έναν ξεκάθαρο νο2 οδηγό να βοηθάει όπως έκανε ο Περεζ. 
Σαν θεατής δεν θα μου άρεσε γιατί προτιμώ πάντα ισάξιο οδηγικό δίδυμο που ανεβάζει το θέαμα, αλλά στην περίπτωση του δίδυμου RBR-Max, μονο με αυτή τη λογική θα πρέπει να πορευτεί. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, vorlon68 said:

Απο το 2026 θέλουν το Ισπανικό GP να γίνεται στους δρόμους της Μαδρίτης.......

Δε πανε να γ...... λεω καλύτερα......

και Νέα Υόρκη να μην το ξεχνάμε :P

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...