Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2023


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειδα το ντοκιμαντερ με την BRAWN, αρκετα ωραιο ομολογω να πω. Αλλα εχω δυο αποριες :

 

1) Πως γινεται ο μπατον στην μιση σεζον να εκανε σχεδον το απολυτο και μετα να πατωσε; Αντιστροφως αναλογη πορεια ( σχεδον ) ειχε ο teammate του. Δε νομιζω να εχω ξαναδει κατι παρομοιο, τουλαχιστον τα 3 τελευταια χρονια που παρακολουθω συστηματικα F1.

 

2) Πως γινεται οι μηχανικοι να ειχαν τοση κοντρα μεταξυ τους; Ετσι γινεται και τωρα; Δε δουλευουν ολοι μαζι για την ομαδα;  Οι μηχανικοι πληρωνονται αναλογα με την θεση του οδηγου στον οποιον ανηκουν; Πχ το team του Alonso θα παρει αρκετα παραπανω απο το team του Stroll ή καμια σχεση;

 

Μεγαλη εντυπωση μου εκαναν οι μηχανικοι/strategists του τοτε και του τωρα. Πλεον ειναι λες και οι οδηγοι μιλανε με chat gpt. Τελειως αψυχοι..

23 hours ago, haHa said:

 

Και ο Μax στον Ham στην Σαουδικη Αραβια το 2021 εκανε επιτηδες . μη-αναμενομενο φρεναρισμα στην ευθεια για να παρει DRS, που οδηγησε σε συγκρουση. Νομιζω πηρε και ποινη.

Σιγουρα ειχε παρει ποινη;

22 hours ago, ASFE said:

Και επισημα τελος τα μονοθεσια του 2023 με το τεστ που ολοκληρωθηκε σημερα στο Αμπου Νταμπι.

 

image.png.2bdfb03e1e806f62d43cbbc7d3597e59.png

Τι τεστ ηταν αυτο; Για τις καινουριες γομες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό με το σύνολο νικών σε μια σεζόν (όπως και κάποια άλλα στατιστικά) δεν πολυέχουν και μεγάλη σημασία διότι το σύνολο των αγώνων είναι μεγαλύτερο από παλιά. Οπότε λογικό είναι οι οδηγοί της νεότερη γενιάς να έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρεθούν στις πάνω θέσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Κίνα, τι την βάζουν κάθε χρόνο στο καλεντάρι; Για να την βγάλουν απλά πιο μετά?? :D

Πρέπει τις τελευταίες 4 σεζόν να έχει ακυρωθεί?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, sattack είπε

 

 

2024_calendar_graphic_final.png

20231129_193618.jpg

3e0u459r4hjb1.png

Θα ήθελα το 2024 να προσπαθήσω να πάω για πρώτη φορά σε αγώνα.

Με βάση τις υποχρεώσεις μου οι υποψήφιες είναι:

  • Emilia Romagna
  • Monza

Θα ήθελα να προσπαθήσω το Spa αλλά δεν ταιριάζουν οι ημερομηνίες.

Όσοι έχετε εμπειρία.. από που αγοράζουμε εισιτήρια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JLEE είπε

Θα ήθελα το 2024 να προσπαθήσω να πάω για πρώτη φορά σε αγώνα.

Με βάση τις υποχρεώσεις μου οι υποψήφιες είναι:

  • Emilia Romagna
  • Monza

Θα ήθελα να προσπαθήσω το Spa αλλά δεν ταιριάζουν οι ημερομηνίες.

Όσοι έχετε εμπειρία.. από που αγοράζουμε εισιτήρια?

Αν εχει βροχη μη ξεκινήσεις καν να πας. Enjoy your 1 year basic F1tv  subscription as compensation. 

Καλα δεν τα λεω @GoMaR?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/11/2023 στις 9:45 ΜΜ, just getting started είπε

Τσέκαρε και το in car πλάνο του Πέρεζ όμως. Ο τυπάς χάνει το apex για καμιά δύο μέτρα, και ανοίγει και το τιμόνι του σε κάποια φάση.

Άνετα παίζει δηλαδή να άφησε και φρένο για να καταφέρει να είναι πλήρως πλάι πλάι με Νόρρις (και κατά συνέπεια ελάχιστα μπροστά στην έξοδο).

Κοιτα, ειμαι κατα των divebombs(που πρεπει να τιμωρουνται), αλλα δεν νομιζω οτι αυτο ηταν divebomb.
Ναι, χανει το apex, αλλα ηταν πλαγια απο τον Norris αρκετα πριν το apex και δεν ειναι οτι εχασε το φρεναρισμα ωστε να βγει εκτος πιστας.
Δεν γινεται να τιμωρουμε οποιον χανει για λιγο το apex, γιατι τοτε δεν θα δουμε ποτε προσπεραση.

Στις 28/11/2023 στις 9:45 ΜΜ, just getting started είπε

Οκ δεν το έχω δει ξανά πέρα από replay την ώρα του αγώνα, αλλά έχω την εντύπωση ότι Νόρρις ξεκινάει και στρίβει πρώτος (ενώ είναι ελάχιστα μπροστά), οπότε ξεκάθαρα ποινή Πέρεζ για μένα.

Δεν εχει σχεση αν ηταν ελαχιστα μπροστα ο Νορρις. Ο Περεζ ειχε τις μπροστινες ροδες του στην μεση του μονοθεσιου του Νορρις και του αφησε χωρο και δεν βγηκε εκτος πιστας.

Εδω οι ανανεωμενες οδηγιες που βγηκαν το 2022 απο την ΦΙΑ
F1 overtaking rules: What are the rules of engagement?
 

Αναφορά σε κείμενο

“In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track,” read the FIA’s guidelines.
“When considering what is a ‘significant portion’ for an overtaking on the inside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car’s front tyres are alongside the other car by no later than the apex of the corner.”

---------------------------------------------------------

15 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Σιγουρα ειχε παρει ποινη;

Πηρε ποινη για το τρακαρισμα που προκαλεσε λογω του δυνατου και αποτομου φρεναρισματος:
Verstappen handed further 10-second penalty for Lap 37 collision with Hamilton in Saudi Arabian GP

Αναφορά σε κείμενο

"In deciding to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.

Mεχρι και ο Marko Helmut χρειαστηκε να ανασκευασει και να παραδεχθει το επιτηδες φρεναρισμα:
Marko apologises, accepts Max did brake on Hamilton

Αναφορά σε κείμενο

“We feel we have been treated unfairly. We are working to prove Max’s braking pressure did not increase when he crashed with Hamilton,” said the Austrian.

“Hamilton simply misjudged and drove into Max’s car. Unfortunately, that left two big cuts in our rear tyre. That’s why we couldn’t attack anymore.”

He has since backed down, admitting those claims were wrong and apologising for them.

He says the information he was basing them off had been given to him by Red Bull engineers but turned out to be wrong.

“At the time of the television interview, I passed on exactly the information I had previously received from the engineers,” he told f1 insider.

“They obviously weren’t right, so I’m sorry.”


Ομορφιες...

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Witcher1st είπε

1) Πως γινεται ο μπατον στην μιση σεζον να εκανε σχεδον το απολυτο και μετα να πατωσε; Αντιστροφως αναλογη πορεια ( σχεδον ) ειχε ο teammate του. Δε νομιζω να εχω ξαναδει κατι παρομοιο, τουλαχιστον τα 3 τελευταια χρονια που παρακολουθω συστηματικα F1.

 

Δεν είχαν χρήματα για να συνεχίσουν την ανάπτυξη μέσα στην σεζόν και οι υπόλοιπες ομάδες τους έφτασαν. Στους τελευταίους αγώνες το ταχύτερο πακέτο ήταν στις Mclaren και Redbull, με την Brawn GP αισθητά πιο αργή. 

Η Brawn GP ουσιαστικά φτιάχτηκε ως development αποκλειστικά με funds της honda (92 εκατ. λίρες) τα προηγούμενα χρόνια,  η οποία honda αποσύρθηκε στο τέλος του 08 λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Δεν είχαν καν χορηγούς στους πρώτους αγώνες (η φωτογραφία είναι από τον πρώτο αγώνα, Αυστραλία, του 09), και αγοράστηκε κοψοχρονιά για 1 λίρα από τον Ross Brawn. Όλο το πακέτο ήταν δημιουργία της ιαπωνικής εταιρείας.

Εν συνεχεία πουλήθηκε στην Mercedes και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Στα θετικά ότι ο Button δικαιούταν πρωτάθλημα και επιτέλους είχε το αυτοκίνητο να το κατακτήσει (ναι και όμως μαντέψτε πρωτάθλημα με haas δεν παίρνεις), τουλάχιστον με  τις επιτυχίες τους στο πρώτο κομμάτι της σεζόν.

image-of-new-brawn-gp-car.jpg

Επεξ/σία από listerstorm
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, haHa said:

Κοιτα, ειμαι κατα των divebombs(που πρεπει να τιμωρουνται), αλλα δεν νομιζω οτι αυτο ηταν divebomb.
Ναι, χανει το apex, αλλα ηταν πλαγια απο τον Norris αρκετα πριν το apex και δεν ειναι οτι εχασε το φρεναρισμα ωστε να βγει εκτος πιστας.
Δεν γινεται να τιμωρουμε οποιον χανει για λιγο το apex, γιατι τοτε δεν θα δουμε ποτε προσπεραση.

Δεν εχει σχεση αν ηταν ελαχιστα μπροστα ο Νορρις. Ο Περεζ ειχε τις μπροστινες ροδες του στην μεση του μονοθεσιου του Νορρις και του αφησε χωρο και δεν βγηκε εκτος πιστας.

Εδω οι ανανεωμενες οδηγιες που βγηκαν το 2022 απο την ΦΙΑ
F1 overtaking rules: What are the rules of engagement?

Οκ συμφωνώ δεν ήταν dive, αλλά τι εννοώ όταν λέω ότι ο Νόρρις ίσως ήταν ελάχιστα μπροστά καθώς έστριβε πρώτος:

Ότι δηλαδή έγκειται στην περίπτωση που ο Πέρεζ (σωστά τοποθετημένος) είναι "significantly alongside" για να δικαιούται χώρο ενός πλάτος μονοθεσίου. Και πάνω σε αυτό ρωτάω:

Αν ο Νόρρις έστριβε ακόμα νωρίτερα (αφήνοντας παρόλα αυτά χώρο για ένα μονοθέσιο, αρκετό ώστε να βρει το apex ο Πέρεζ), δεν θα είχαμε ακόμα μεγαλύτερη σύγκρουση?

Θα ήταν η επίθεση του Πέρεζ στην κατηγορία "in a safely and controlled manner" τότε?

Καταλαβαίνω τι λες για το ότι κόβεις έτσι πολλές προσπεράσεις, αλλά για μένα είναι ξεκάθαρο. Αν είσαι πίσω στο φρενάρισμα και καθώς στρίβεις, πρέπει να υποθέσεις ότι ο αμυνόμενος θα αφήσει το bare minimum χώρου που υποχρεούται.

Αλλιώς μετά είναι σαν να αποτρέπουμε τους πάντες να αμυνθούν από την εξωτερική, γιατί πολύ απλά όλοι θα αφήνουν το φρένο για να τους σπρώξουν εκτός γραμμής.

Για αυτό για εμένα ήταν δίκαιη ποινή Πέρεζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...