ekrepali Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 3 hours ago, noshadow said: Πολύ αλήτες κόλλησε σε μια συναλλαγή με κάρτα κι ενώ η κάρτα πέρασε κανονικά, η μηχανή έβγαλε σφάλμα και η απόδειξη βγήκε μετρητά αντί με κάρτα για να αποδεσμευτεί ο πελάτης. Το αποτέλεσμα είναι ότι το pos δεν κλείνει πια πακέτο και δεν δέχεται νέες συναλλαγές και τώρα λειτουργώ μόνο μετρητά. Η epay δεν απαντά ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε Μάιλ για να φτιάξει το pos και χάνω πελάτες που είτε θέλουν να πληρώσουν με κάρτα είτε λένε θα περάσουν αργότερα με μετρητά και δεν έρχονται ποτέ ενώ τους δίνω πράγματα για να μην τους χάσω. Θα πέσουν μηνυσεις και αγωγές χάνω εισόδημα κάθε μέρα που δεν μου απαντάνε και θα φάει και μια ομαδική το δημόσιο εάν τολμήσει να έρθει για έλεγχο και μου πει το παραμικρό. Έχω φτάσει στα όρια θα πέσουν σφαλιάρες εάν δω κανέναν να πατάει στο μαγαζί μου. Κάνε αναλυτικό Χ στο POS (εκτύπωση τρέχον πακέτου). Όσες συναλλαγές είναι σε εκκρεμότητα θα τις εμφανίζει με (Ε) Κάνε Ζ στη ταμειακή Κάνε χειροκίνητη αποστολή του πακέτου του POS. Αν αποσταλλεί το πακέτο, σύγκρινε τις συναλλαγές του Χ με τις συναλλαγές του αναλυτικού πακέτου, για να δεις αν έφυγαν όλες. Κάνε ξανά Χ στο POS, για να δεις αν υπάρχουν ακόμα συναλλαγές σε εκκρεμότητα. Αν δεν αποσταλλεί το πακέτο, δε ξέρω. ------- Γράψε επίσης τι ταμειακή έχεις... ίσως πρεπει να αναβαθμίσεις ξανά το firmware.
Mr_Terror Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bad_freddy είπε Έχει κανείς ιδέα πως γίνεται στο ICT-220? Οσο έψαξα και ενα manual online που βρήκα δεν αναφέρει κάτι... Ειχα το IWL220.Εχει παρόμοιο μενου με το δικο σου.Δες μενου εμπορου αν εχει καποια επιλογη για την εκτυπωση.Μιλα και με τον παροχο του pos σου να σου πει πως γινεται. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από Mr_Terror
ekrepali Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 18 hours ago, Shadowjump said: Σειρα μου να ρωτησω. Εγινε κανονικα συνδεση, ολα δουλευουν οκ, εκτος του οτι δεν στελνει πακετο το POS (VX520 Cardlink) και μενουν ολα τα λεφτα μεσα! Μιλησα με Cardlink και μου ειπανε, δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ και μετα "ξεκλειδωμα" του POS απο το μενου του και θα στειλει κανονικα πακετο. - ΟΚ, και που κανω δηλωση στο site της ΑΑΔΕ? - Δεν ξερουμε, δεν μας εχουνε πει Εχει βρει κανεις που ακριβως γινεται δηλωση βλαβης; Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ. Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos.
bad_freddy Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 12 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε Ειχα το IWL220.Εχει παρόμοιο μενου με το δικο σου.Δες μενου εμπορου αν εχει καποια επιλογη για την εκτυπωση.Μιλα και με τον παροχο του pos σου να σου πει πως γινεται. Βασικά βρήκα οδηγίες απο ενα site για το πως αλλάζει η ρύθμιση, μέσα απο ενα μενού που ανοίγει πατώντας την τελεία, αλλά ζητάει κωδικό τεχνικού τον οποίο δεν γνωρίζω. Αν ξέρει κανείς ποιός είναι στο mellon ict220 ας ενημερώσει....
noshadow Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 53 λεπτά πριν, ekrepali είπε Κάνε αναλυτικό Χ στο POS (εκτύπωση τρέχον πακέτου). Όσες συναλλαγές είναι σε εκκρεμότητα θα τις εμφανίζει με (Ε) Κάνε Ζ στη ταμειακή Κάνε χειροκίνητη αποστολή του πακέτου του POS. Αν αποσταλλεί το πακέτο, σύγκρινε τις συναλλαγές του Χ με τις συναλλαγές του αναλυτικού πακέτου, για να δεις αν έφυγαν όλες. Κάνε ξανά Χ στο POS, για να δεις αν υπάρχουν ακόμα συναλλαγές σε εκκρεμότητα. Αν δεν αποσταλλεί το πακέτο, δε ξέρω. ------- Γράψε επίσης τι ταμειακή έχεις... ίσως πρεπει να αναβαθμίσεις ξανά το firmware. αυτο έγινε πριν 4 ημερες εβγαλα Ζ η μηχανη δουλευει και εκανε και αναβαθμιση αυτοματη προσφατα (incotex 133) το pos δεν στελνει πακετο λεει cannot close batch ηταν μια εκκρεμεις συναλλαγη στο μενου της ααδε την οποια και διεγραψα αλλα δεν τη διαγραφει απο την λιστα των συναλλαγων που γραφει pending και φυσικα δεν δεχεται νεες συναλαγες γιατι περιμενει να κλεισω πακετο το οποιο δεν γινεται. η αχρηστη εταιρια epay δεν απανταει και φυσικα το εχουν παθει και αλλοι αυτο με την ιδια μηχανη και την epay με αλλο Pos ομως που λεει οτι στελνει πακετο αλλα οταν παει να περασει καρτα λεει κλειστε πακετο. το κλεινει αλλα δεν κλεινει. ειμαστε μια μπανανια που μας κυβερνουν ανικανοι μπαμπουινοι.
fuzz Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 την ταμειακή RBS την έχω συνδέσει με το POS της ΠΕΙΡΑΙΩΣ (όλα καλά μεχρι τώρα) Στο μαγαζί μου έχω και εξόφληση λογαριασμών (ΔΕΗ,ΟΤΕ κλπ)αυτό λειτουργεί με υπολογιστή και POS της ΕΘΝΙΚΗΣ Ξέρει κανείς τι ορίζει ο νόμος για αυτό ??? (Το POS της ΕΘΝΙΚΗΣ δείχνει "ξεκρέμαστο")
ekrepali Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 12 minutes ago, noshadow said: αυτο έγινε πριν 4 ημερες εβγαλα Ζ η μηχανη δουλευει και εκανε και αναβαθμιση αυτοματη προσφατα (incotex 133) το pos δεν στελνει πακετο λεει cannot close batch ηταν μια εκκρεμεις συναλλαγη στο μενου της ααδε την οποια και διεγραψα αλλα δεν τη διαγραφει απο την λιστα των συναλλαγων που γραφει pending και φυσικα δεν δεχεται νεες συναλαγες γιατι περιμενει να κλεισω πακετο το οποιο δεν γινεται. η αχρηστη εταιρια epay δεν απανταει και φυσικα το εχουν παθει και αλλοι αυτο με την ιδια μηχανη και την epay με αλλο Pos ομως που λεει οτι στελνει πακετο αλλα οταν παει να περασει καρτα λεει κλειστε πακετο. το κλεινει αλλα δεν κλεινει. ειμαστε μια μπανανια που μας κυβερνουν ανικανοι μπαμπουινοι. Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης; To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι.
Hollyman Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 56 λεπτά πριν, bad_freddy είπε ζητάει κωδικό τεχνικού τον οποίο δεν γνωρίζω. Αν ξέρει κανείς ποιός είναι στο mellon ict220 ας ενημερώσει.... δοκιμασε 13001300
bad_freddy Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 6 λεπτά πριν, Hollyman είπε δοκιμασε 13001300 Αυτός ήταν ο κωδικός, ευχαριστώ, αλλά τελικά τα βήματα στις οδηγίες που είχα βρεί δεν ταιριάζουν με το μενού του POS κι οσο κοίταξα δεν βρήκα κάτι σχετικο...
noshadow Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 37 λεπτά πριν, ekrepali είπε Δοκίμασες να κάνεις στο pos δήλωση βλαβης, να στείλεις πακέτο και μετά να κάνεις αποκατάσταση βλαβης; To ανέφερα πάνω, σε κάποια pos υπάρχουν σαφείς οδηγίες, σε άλλα όχι. τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου. 2
Shadowjump Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, ekrepali είπε Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ. Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos. Ναι, εγώ πρέπει να δηλώσω αλλού και μετά να μπω στο POS...
ppmarkos Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 Δημοσ. 5 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, noshadow είπε τα παντα δοκιμασα updates κλεισιμο πακετου, δηλωση βλαβης δεν μπορει να δηλωσει βλαβη δεν κανει τιποτα διακοσμητικο ειναι. τι επανεκκινησεις τι απενεργοποιηση μενου ααδε δοκιμασα που δεν το απενεργοποιει πια... δεν λειτουργει τιποτα και φαντασου ειμαι τεχνικος υπολογιστων και δικτυων και προσφατα εβαλα και ταμειακες στο μαγαζι. προβλεπω να βαρανε κανονι οι epay και λοιποι παροχοι για να μην πληρωνουν αποζημιωσεις. πρεπει να το εχουν παθει πολλοι αυτο το προβλημα δεν ειμαστε οι μονοι εδω. εχουν αρχισει ηδη εδω στην περιοχη μου και κανονιζουν μαζικες αγωγες εναντιον καθε υπευθυνου. Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2024 από ppmarkos
sdikr Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 5 hours ago, ekrepali said: Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ. Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos. Πρώτα πρέπει να γίνει η δήλωση στην σελίδα της ΑΑΔΕ (που όλοι ψάχνουν που είναι) και μετά δουλεύουν οι επιλογές απο το pos
noshadow Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 9 ώρες πριν, ppmarkos είπε Παρε τηλέφωνο το helpdesk της epay. Πες έχω την incotex με 520 και δεν κλείνει πακέτο. Είναι ενημερωμένοι. Είχαν δώσει αναβαθμιση που κόλλαγε και δεν έβγαζε το πακέτο στις incotex. Το έχουν επιλύσει από τη Τρίτη. Τους δίνεις το TID και σε καθοδηγούν να κλείσεις το πακέτο. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι δεν απαντάνε οι αλήτες στο helpdesk έχω αφήσει το τηλέφωνο ανοιχτό 4 ώρες και 2 ώρες και 1 ώρα τόσες μέρες και βαρέθηκα αυτό είναι το πρόβλημα. Χάνω ώρες από τη δουλειά μου και δεν τους βρίσκω πουθενά.
Mr_Terror Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/katholiki-epektasi-ton-pliromon-iris-chamilonoun-i-promithies-ke-sta-pos/ Επόμενη φάση σύνδεση iris με το pos.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα