Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήγα πριν σ'ένα μαγαζί να πάρω κάλτσες... ήταν μπροστά μου στο ταμείο μια πελάτισσα που ήθελε να πληρώσει με κάρτα. Ταμειακή incotex 133, με ingenico ict 220 της epay... κόλλησε και το pos (επειδή δεν είχε σταλεί χτες το πακέτο), κόλλησε και η ταμεική. Πατούσε ακύρωση, ολική ακύρωση τίποτα...

Εγώ πλήρωσα με μετρητά κι έφυγα... τι έγινε στη συνέχεια, ένας θεός ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπερα σας παιδια. Ζηταω λιγο την βοηθεια σας! 

Πριν λιγο εκανα πηρα μια προκαταβολη απο πελατη με καρτα! Πατησα το ποσο > παροχη υπηρεσιων > καρτα > μετρητα χτυπησε ο πελατης την καρτα περασε βγηκε μια αποδειξη απο την ταμειακη και μετα απο το pos και μετα και ενα αντιγραφο πελαατη απο το pos! 

Το θεμα ποιο ειναι? οτι οταν τα εφτιαξε ο τεχνικος καθως δεν γνωριζαμε και μου εδειξε την διαδικασια, θυμαμαι πως βγηκε μονο μια αποδειξη απο την ταμειακη και καμια αλλη και μου ειπε οτι αυτην την αποδειξη την δινουμε στο πελατη και εμεις δεν κραταμε απολυτως τιποτα γιατι ολα πανε απευθειας στο ααδε. 

Κοιταξα 1-2 βιντεακια και η διαδικασια ηταν ακριβως οπως τα εκανα εγω σημερα! Παιρνω και στο κεντρο ταμειακης που με εξυπηρετει αλλως δυστυχως δεν το σηκωνουν. 

Μπορει καποιος να βοηθησει? Εχω ταμειακη EPIA mCR και pos VIVA WALLET.

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

iwl220 2/3/g  της mellon απο Εθνική τραπεζα και ταμειακή ICS i30 καμία διασύνδεση ακόμα όπως επίσης και καμία ενημέρωση...Απελπισία και πλέον αδιαφορώ ακόμα και για το πρόστιμο...προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα,κράτος περιτυλιγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, Klaudio_97 said:

Καλησπερα σας παιδια. Ζηταω λιγο την βοηθεια σας! 

Πριν λιγο εκανα πηρα μια προκαταβολη απο πελατη με καρτα! Πατησα το ποσο > παροχη υπηρεσιων > καρτα > μετρητα χτυπησε ο πελατης την καρτα περασε βγηκε μια αποδειξη απο την ταμειακη και μετα απο το pos και μετα και ενα αντιγραφο πελαατη απο το pos! 

Το θεμα ποιο ειναι? οτι οταν τα εφτιαξε ο τεχνικος καθως δεν γνωριζαμε και μου εδειξε την διαδικασια, θυμαμαι πως βγηκε μονο μια αποδειξη απο την ταμειακη και καμια αλλη και μου ειπε οτι αυτην την αποδειξη την δινουμε στο πελατη και εμεις δεν κραταμε απολυτως τιποτα γιατι ολα πανε απευθειας στο ααδε. 

Κοιταξα 1-2 βιντεακια και η διαδικασια ηταν ακριβως οπως τα εκανα εγω σημερα! Παιρνω και στο κεντρο ταμειακης που με εξυπηρετει αλλως δυστυχως δεν το σηκωνουν. 

Μπορει καποιος να βοηθησει? Εχω ταμειακη EPIA mCR και pos VIVA WALLET.

Ευχαριστω.

Εχει να κάνει με την ρύθμιση που θα κάνεις,  μπορείς να επιλέξεις στο Pos να μην βγάζει χαρτάκια,  μπορείς να επιλέξεις να βγάζει.

Χαρτάκι λογικά θα θέλει όταν θα ζητάει υπογραφή και θα το βγάζει αυτόματα το pos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, sdikr είπε

Εχει να κάνει με την ρύθμιση που θα κάνεις,  μπορείς να επιλέξεις στο Pos να μην βγάζει χαρτάκια,  μπορείς να επιλέξεις να βγάζει.

Χαρτάκι λογικά θα θέλει όταν θα ζητάει υπογραφή και θα το βγάζει αυτόματα το pos

Αρα δεν εγινε καποιο λαθος; Μια χαρα. Πως μπορω να επιλεξω να μην βγαζει αποδειξεις το pos; πιστευω θα ειναι καλυτερη λυση αυτη σωστα; Και θα πρεπει να δινω οντως μονο την αποδειξη της ταμειακης στο πελατη; Και δεν κραταμε εμεις κατι; Γιατι τοσο καιρο διναμε στον λογιστη και την αποδειξη και Ζ! 

Ζητω προκαταβοληκα συγνωμη για της πολλες ερωτησεις αλλα επειδη μιλαμε για επιχειρησει δεν θα ηθελα να γινεται καποιο λαθος! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Klaudio_97 said:

Αρα δεν εγινε καποιο λαθος; Μια χαρα. Πως μπορω να επιλεξω να μην βγαζει αποδειξεις το pos; πιστευω θα ειναι καλυτερη λυση αυτη σωστα; Και θα πρεπει να δινω οντως μονο την αποδειξη της ταμειακης στο πελατη; Και δεν κραταμε εμεις κατι; Γιατι τοσο καιρο διναμε στον λογιστη και την αποδειξη και Ζ! 

Ζητω προκαταβοληκα συγνωμη για της πολλες ερωτησεις αλλα επειδη μιλαμε για επιχειρησει δεν θα ηθελα να γινεται καποιο λαθος! 

Είναι στις ρυθμίσεις του Pos Και διαφέρουν στο κάθε Pos Και κατασκευαστή, θα το βρείς λογικά σαν εξοικονόμηση χαρτιού.

Όταν λες απόδειξη μιλάς την απόδειξη της ταμειακής;

Το χαρτάκι απο το Pos χρειάζεται όταν σου πει οτι πρέπει να υπογράψει,  όχι σε περιπτώσεις  contactless ή chip and pin και αυτό γιατί μπορεί να πει κάποιος οτι δεν έκανε αυτός την συναλλαγή

Βέβαια, αν ο λογιστής σου λέει πως τα θέλει τότε θα πρέπει να του τα δίνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά από το μενού ρυθμίσεις του pos θα έχει επιλογή να διαλέγεις τι αποδείξεις θα εκτυπώνει.και του πελάτη και της επιχείρισης. Θέλει να το ψάξεις η να βρεις τις οδηγίες για το pos που έχεις που θα λέει αναλυτικά να το κανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ αλήτες κόλλησε σε μια συναλλαγή με κάρτα κι ενώ η κάρτα πέρασε κανονικά, η μηχανή έβγαλε σφάλμα και η απόδειξη βγήκε μετρητά αντί με κάρτα για να αποδεσμευτεί ο πελάτης. Το αποτέλεσμα είναι ότι το pos δεν κλείνει πια πακέτο και δεν δέχεται νέες συναλλαγές και τώρα λειτουργώ μόνο μετρητά. Η epay δεν απαντά ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε Μάιλ για να φτιάξει το pos και χάνω πελάτες που είτε θέλουν να πληρώσουν με κάρτα είτε λένε θα περάσουν αργότερα με μετρητά και δεν έρχονται ποτέ ενώ τους δίνω πράγματα για να μην τους χάσω. Θα πέσουν μηνυσεις και αγωγές χάνω εισόδημα κάθε μέρα που δεν μου απαντάνε και θα φάει και μια ομαδική το δημόσιο εάν τολμήσει να έρθει για έλεγχο και μου πει το παραμικρό. Έχω φτάσει στα όρια θα πέσουν σφαλιάρες εάν δω κανέναν να πατάει στο μαγαζί μου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, sdikr είπε

Είναι στις ρυθμίσεις του Pos Και διαφέρουν στο κάθε Pos Και κατασκευαστή, θα το βρείς λογικά σαν εξοικονόμηση χαρτιού.

Όταν λες απόδειξη μιλάς την απόδειξη της ταμειακής;

Το χαρτάκι απο το Pos χρειάζεται όταν σου πει οτι πρέπει να υπογράψει,  όχι σε περιπτώσεις  contactless ή chip and pin και αυτό γιατί μπορεί να πει κάποιος οτι δεν έκανε αυτός την συναλλαγή

Βέβαια, αν ο λογιστής σου λέει πως τα θέλει τότε θα πρέπει να του τα δίνεις

Λαθος μου! Μονο Ζ και τιμολογια του διναμε! Αρα μπορω να κοψω το pos να βγαζει χαρτι και να δινω μονο απο την ταμειακη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Λογικά από το μενού ρυθμίσεις του pos θα έχει επιλογή να διαλέγεις τι αποδείξεις θα εκτυπώνει.και του πελάτη και της επιχείρισης. Θέλει να το ψάξεις η να βρεις τις οδηγίες για το pos που έχεις που θα λέει αναλυτικά να το κανεις

Έχει κανείς ιδέα πως γίνεται στο ICT-220? Οσο έψαξα και ενα manual online που βρήκα δεν αναφέρει κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, noshadow said:

Πολύ αλήτες κόλλησε σε μια συναλλαγή με κάρτα κι ενώ η κάρτα πέρασε κανονικά, η μηχανή έβγαλε σφάλμα και η απόδειξη βγήκε μετρητά αντί με κάρτα για να αποδεσμευτεί ο πελάτης. Το αποτέλεσμα είναι ότι το pos δεν κλείνει πια πακέτο και δεν δέχεται νέες συναλλαγές και τώρα λειτουργώ μόνο μετρητά. Η epay δεν απαντά ούτε σε τηλέφωνα ούτε σε Μάιλ για να φτιάξει το pos και χάνω πελάτες που είτε θέλουν να πληρώσουν με κάρτα είτε λένε θα περάσουν αργότερα με μετρητά και δεν έρχονται ποτέ ενώ τους δίνω πράγματα για να μην τους χάσω. Θα πέσουν μηνυσεις και αγωγές χάνω εισόδημα κάθε μέρα που δεν μου απαντάνε και θα φάει και μια ομαδική το δημόσιο εάν τολμήσει να έρθει για έλεγχο και μου πει το παραμικρό. Έχω φτάσει στα όρια θα πέσουν σφαλιάρες εάν δω κανέναν να πατάει στο μαγαζί μου.

Κάνε αναλυτικό Χ στο POS (εκτύπωση τρέχον πακέτου). Όσες συναλλαγές είναι σε εκκρεμότητα θα τις εμφανίζει με (Ε)

Κάνε Ζ στη ταμειακή

Κάνε χειροκίνητη αποστολή του πακέτου του POS.

Αν αποσταλλεί το πακέτο, σύγκρινε τις συναλλαγές του Χ με τις συναλλαγές του αναλυτικού πακέτου, για να δεις αν έφυγαν όλες. Κάνε ξανά Χ στο POS, για να δεις αν υπάρχουν ακόμα συναλλαγές σε εκκρεμότητα.

Αν δεν αποσταλλεί το πακέτο, δε ξέρω.

-------

Γράψε επίσης τι ταμειακή έχεις... ίσως πρεπει να αναβαθμίσεις ξανά το firmware.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bad_freddy είπε

Έχει κανείς ιδέα πως γίνεται στο ICT-220? Οσο έψαξα και ενα manual online που βρήκα δεν αναφέρει κάτι...

Ειχα το IWL220.Εχει παρόμοιο μενου με το δικο σου.Δες μενου εμπορου αν εχει καποια επιλογη για την εκτυπωση.Μιλα και με τον παροχο του pos σου να σου πει πως γινεται.

Επεξ/σία από Mr_Terror
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, Shadowjump said:

Σειρα μου να ρωτησω. Εγινε κανονικα συνδεση, ολα δουλευουν οκ, εκτος του οτι δεν στελνει πακετο το POS (VX520 Cardlink) και μενουν ολα τα λεφτα μεσα!

Μιλησα με Cardlink και μου ειπανε, δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ και μετα "ξεκλειδωμα" του POS απο το μενου του και θα στειλει κανονικα πακετο.

- ΟΚ, και που κανω δηλωση στο site της ΑΑΔΕ?

- Δεν ξερουμε, δεν μας εχουνε πει

Εχει βρει κανεις που ακριβως γινεται δηλωση βλαβης;

Πω πω... διάβασα το manual Cardlink VX520, τι μπάχαλο είναι αυτό. Κι εγώ δε μπορώ να βρω πουθενά να υπάρχει σελίδα στην ΑΑΔΕ.

Στο δικό μου POS (ict220 - Mellon) είναι πολύ εύκολη η δήλωση βλάβης και η δήλωση αποκατάστασης μέσα απ'το menu του pos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Ειχα το IWL220.Εχει παρόμοιο μενου με το δικο σου.Δες μενου εμπορου αν εχει καποια επιλογη για την εκτυπωση.Μιλα και με τον παροχο του pos σου να σου πει πως γινεται.

Βασικά βρήκα οδηγίες απο ενα site για το πως αλλάζει η ρύθμιση, μέσα απο ενα μενού που ανοίγει πατώντας την τελεία, αλλά ζητάει κωδικό τεχνικού τον οποίο δεν γνωρίζω. Αν ξέρει κανείς ποιός είναι στο mellon ict220 ας ενημερώσει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Κάνε αναλυτικό Χ στο POS (εκτύπωση τρέχον πακέτου). Όσες συναλλαγές είναι σε εκκρεμότητα θα τις εμφανίζει με (Ε)

Κάνε Ζ στη ταμειακή

Κάνε χειροκίνητη αποστολή του πακέτου του POS.

Αν αποσταλλεί το πακέτο, σύγκρινε τις συναλλαγές του Χ με τις συναλλαγές του αναλυτικού πακέτου, για να δεις αν έφυγαν όλες. Κάνε ξανά Χ στο POS, για να δεις αν υπάρχουν ακόμα συναλλαγές σε εκκρεμότητα.

Αν δεν αποσταλλεί το πακέτο, δε ξέρω.

-------

Γράψε επίσης τι ταμειακή έχεις... ίσως πρεπει να αναβαθμίσεις ξανά το firmware.

 

αυτο έγινε πριν 4 ημερες εβγαλα Ζ η μηχανη δουλευει και εκανε και αναβαθμιση αυτοματη προσφατα (incotex 133) το pos δεν στελνει πακετο λεει cannot close batch ηταν μια εκκρεμεις συναλλαγη στο μενου της ααδε την οποια και διεγραψα αλλα δεν τη διαγραφει απο την λιστα των συναλλαγων που γραφει pending και φυσικα δεν δεχεται νεες συναλαγες γιατι περιμενει να κλεισω πακετο το οποιο δεν γινεται. η αχρηστη εταιρια epay δεν απανταει και φυσικα το εχουν παθει και αλλοι αυτο με την ιδια μηχανη και την epay με αλλο Pos ομως που λεει οτι στελνει πακετο αλλα οταν παει να περασει καρτα λεει κλειστε πακετο. το κλεινει αλλα δεν κλεινει. ειμαστε μια μπανανια που μας κυβερνουν ανικανοι μπαμπουινοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...