Mr_Terror Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Η διασύνδεση με web pos ποτε θέλουν να γινει; εντός του ετους;
ekrepali Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 26 minutes ago, zmaskos said: Ειναι για ιδιωτη αλλα εχω και οψεως. ΤΑ εκανα ολα μεσω εφαρμογης της eurobank στο Iphone οχι μεσω webbanking. Εχει επιλογη στις ρυθμισεις για IRIS payment και IRIS payment bussines. Spoiler 25 minutes ago, 1comment said: Κι εμένα μου έβγαλε qr η πειραιώς αμέσως μόλις ενεργοποίησα το iris. Όχι ότι παίζει να μου το ζητήσει κανας πελάτης ή να το εκτυπώσω. Ούτε καν. Thanks για τις πληροφορίες. Κι εγώ στην Εθνική, ebanking ιδιώτη έχω όπως κι εσείς.... με πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς. Αλλά στις ρυθμίσεις για το IRIS στο Mobile app, η Eθνική έχει μόνο μια επιλογή IRIS (η οποία είμαι πλέον 100% σίγουρος πως είναι για προσωπικές συναλλαγές). Δεν έχει έξτρα επιλογή για business iris όπως η φώτο που ανέβασε ο @zmaskos Eπομένως απ'το Δεκέμβριο που είχα τη τελευταία επικοινωνία με την Εθνική και παραδέχτηκαν ότι θα είναι έτοιμο "σύντομα", ακόμα δεν το έχουν φτιάξει! Καλό Πάσχα, και καλό καλοκαίρι δηλαδή! Κι έρχεται τώρα η ΑΑΔΕ να δρομολογήσει διασύνδεση IRIS με ταμειακή και POS, χωρίς καν η Εθνική (και φαντάζομαι κι άλλες μικρές τράπεζες) να έχουν φτιάξει το business IRIS; 🤪
1comment Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ekrepali είπε Thanks για τις πληροφορίες. Κι εγώ στην Εθνική, ebanking ιδιώτη έχω όπως κι εσείς.... με πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς. Αλλά στις ρυθμίσεις για το IRIS στο Mobile app, η Eθνική έχει μόνο μια επιλογή IRIS (η οποία είμαι πλέον 100% σίγουρος πως είναι για προσωπικές συναλλαγές). Δεν έχει έξτρα επιλογή για business iris όπως η φώτο που ανέβασε ο @zmaskos Eπομένως απ'το Δεκέμβριο που είχα τη τελευταία επικοινωνία με την Εθνική και παραδέχτηκαν ότι θα είναι έτοιμο "σύντομα", ακόμα δεν το έχουν φτιάξει! Καλό Πάσχα, και καλό καλοκαίρι δηλαδή! Κι έρχεται τώρα η ΑΑΔΕ να δρομολογήσει διασύνδεση IRIS με ταμειακή και POS, χωρίς καν η Εθνική (και φαντάζομαι κι άλλες μικρές τράπεζες) να έχουν φτιάξει το business IRIS; 🤪 Spoiler Η πειραιως παντως τα εχει διαχωρισει. Για το επαγγελματικό iris ζητησε το αφμ μου κ συνδεση μονο με εμπορικο λογ/σμο ενω για το προσωπικό ζητησε τον αριθμο μου. Αντίστοιχα οι πελατες θα βαζουν τον αφμ μου για πληρωμη. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2024 από 1comment 1
noshadow Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Λοιπόν με έπιασε ο διάολος και σκάλισα το pos και επέλεξα πάλι εγκατάσταση παραμέτρων μέσα από το μενού της ααδε. Προς έκπληξη μου αυτή τη φορά έκλεισε το πακέτο που δεν έκλεινε με την αποστολή και έκανε ξανά τη διαδικασία εγκατάστασης της εφαρμογής ααδε και αφού τελειωσε μετά από λίγη ώρα του έβαλα πάλι στατική (την ίδια) ip και ακολούθησα πάλι τη διαδικασία σύνδεσης μέσω της ταμειακής έκανε πάλι τη σύνδεση και όλα οκ. Δεν έχει πακέτα και περνάει κάρτες. Προφανώς του έκαναν αναβάθμιση σιωπηρά διότι προχτές με αυτή την επιλογή έλεγε πάλι cannot close batch τουλάχιστον ας κάνουν και καμία δημόσια ανακοίνωση να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος και να να μην ταλαιπωρούνται και αυτή στο support και κυρίως να μην τα ακούνε. Όποιος έχει πρόβλημα να το δοκιμάσει.
Akisbeat777 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Παιδιά καλημέρα Εχω μια καινούργια επιχείρηση εστίασης (εποχιακή) και ειμαι σε δίλημμα αν θα πρέπει να βάλω ταμειακή μηχανη + σύστημα παραγγελιοληψιας με μεγαλο κοστος η να παω σε μια εταιρία που να εχει cloud ταμειακή + παραγγελιοληψια με πάροχο στο 1/10 του κόστους απο την πρωτη λύση αλλα με συνδρομή και να γλιτωσω, προς το παρον, την διαδικασια της διασύνδεσης. Το ερώτημα ειναι ποσο νομιμοι ειμαστε στην εστίαση με παροχο αν το πρόγραμμα δεν βγάζει δελτιο παραγγελίας. Έχει βάλει κάποιος κατι αντίστοιχο σε εστίαση? Ευχαριστώ πολύ
Shadowjump Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Διαλογος με ΑΑΔΕ μεσω μηνυματων: Εγω: Καλησπερα, εχει γινει η διασυνδεση και λειτουργει κανονικα το POS, αλλα δεν μπορω να στειλω πακετο. Μιλησα με Cardlink και μου ειπανε οτι πρεπει να δηλωσω βλαβη στην ιστοσελιδα της ΑΑΔΕ και να στειλω ενα πακετο χειροκινητα. Ετσι θα ξεκολλησει το μηχανημα και θα μπορει πλεον να στελνει πακετα αυτοματα μαζι με το Ζ. Που μπορω δηλωσω την βλαβη; Σε ποια ιστοσελιδα; Ευχαριστω. ----------------- ΑΑΔΕ: Αξιότιμε κύριε ,-α, Για οδηγίες σχετικά με τη δήλωση βλάβης POS, συμβουλευτείτε τους αναρτημένους, στην ιστοσελίδα μας www.aade.gr, Οδηγούς Διασύνδεσης, ανά εταιρία και μοντέλο, ακολουθώντας την εξής διαδρομή: Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων , Τεχνικά Εγχειρίδια (POS, ταμειακών συστημάτων, router), Οδηγοί Διασύνδεσης. Πάντα στην διάθεσή σας Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. ----------------- Εγω: Καλησπερα σας, εχω ρωτησει ηδη που γινεται η δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ και πηρα την εξης απαντηση: Αξιότιμε κύριε ,-α, Για οδηγίες σχετικά με τη δήλωση βλάβης POS, συμβουλευτείτε τους αναρτημένους, στην ιστοσελίδα μας www.aade.gr, Οδηγούς Διασύνδεσης, ανά εταιρία και μοντέλο, ακολουθώντας την εξής διαδρομή: Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων , Τεχνικά Εγχειρίδια (POS, ταμειακών συστημάτων, router), Οδηγοί Διασύνδεσης. Πάντα στην διάθεσή σας Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Αυτο το γνωριζα ηδη και οπως γραφει και αυτολεξει το manual του POS μου, το οποιο βρηκα στην ιστοσελιδα της ΑΑΔΕ: 3.1 Δήλωση βλάβης στο site της ΑΑΔΕ Αρχικά, θα πρέπει να δηλωθεί στο site της ΑΑΔΕ η βλάβη που υπάρχει στο τερματικό. Οποτε ρωταω παλι, ποιο ειναι το site που γινεται η δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ; Ευχαριστω. ----------------- Για να δουμε τι θα απαντησουν. Παντως με βλεπω για καταγγελια στο ΙΝΚΑ για την Cardlink. Δεν γινεται να μου λενε δεν ξερουμε ποιο ειναι το site της ΑΑΔΕ που δηλωνεται η βλαβη.. 1
ekrepali Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Shadowjump said: Για να δουμε τι θα απαντησουν. Παντως με βλεπω για καταγγελια στο ΙΝΚΑ για την Cardlink. Δεν γινεται να μου λενε δεν ξερουμε ποιο ειναι το site της ΑΑΔΕ που δηλωνεται η βλαβη.. To ΦΕΚ (παραθέτω κάτω) δε γράφει πουθενά ότι ο χρήστης δηλώνει βλάβη χειροκίνητα σε ιστοσελίδα. Περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία στις σελίδες 46-56... η βλάβη δηλώνεται στο menu του POS, μετά το POS επικοινωνεί με τη ταμειακή κι εν συνεχεία γίνεται επικοινωνία με το esend σε διάφορες σελίδες/paths της ΑΑΔΕ που είναι ήδη προγραμματισμένα στο POS και στη ταμειακή. Επομένως είναι λάθος διατυπωμένες οι οδηγίες της Cardlink... όλα μέσα απ'το POS και τη ταμειακή γίνονται αυτοματοποιημένα, αφού ο χρήστης δώσει τις αντίστοιχες εντολές όπως περιγράφονται στο manual του κάθε παρόχου. a_1088_fek_2023(2)_0.pdf Επεξ/σία 8 Απριλίου 2024 από ekrepali
Shadowjump Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 3 ώρες πριν, ekrepali είπε To ΦΕΚ (παραθέτω κάτω) δε γράφει πουθενά ότι ο χρήστης δηλώνει βλάβη χειροκίνητα σε ιστοσελίδα. Περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία στις σελίδες 46-56... η βλάβη δηλώνεται στο menu του POS, μετά το POS επικοινωνεί με τη ταμειακή κι εν συνεχεία γίνεται επικοινωνία με το esend σε διάφορες σελίδες/paths της ΑΑΔΕ που είναι ήδη προγραμματισμένα στο POS και στη ταμειακή. Επομένως είναι λάθος διατυπωμένες οι οδηγίες της Cardlink... όλα μέσα απ'το POS και τη ταμειακή γίνονται αυτοματοποιημένα, αφού ο χρήστης δώσει τις αντίστοιχες εντολές όπως περιγράφονται στο manual του κάθε παρόχου. a_1088_fek_2023(2)_0.pdf 502.79 kB · 0 downloads Κι ομως. Όταν πατάω από το POS, μιλάει με την ΑΑΔΕ για να πάρει έγκριση και να ξεκλειδωσει. Αλλά λέει denied γιατί δεν έχει δωθει εκριση.
Trigger Happy Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Στις 6/4/2024 στις 2:02 ΜΜ, zmaskos είπε Ειναι για ιδιωτη αλλα εχω και οψεως. ΤΑ εκανα ολα μεσω εφαρμογης της eurobank στο Iphone οχι μεσω webbanking. Εχει επιλογη στις ρυθμισεις για IRIS payment και IRIS payment bussines. η πειραιώς λέει και καλά καλύπτεσαι με το ινσταντ παυ, η εθνική έχει μόνο για ατομικές.... 7 ώρες πριν, Shadowjump είπε Διαλογος με ΑΑΔΕ μεσω μηνυματων: κάτσε περίμενε..... 🤣 εσένα σου ΑΠΑΝΤΑΕΙ και η καρντλινκ και η ΑΑΔΕ???? και δεν χαίρεσαι; εμείς στείλαμε αίτημα στην Δ ΔΟΥ - > το μεταβιβάσανε στην ΑΑΔΕ και μετά χάθηκε... εδώ και 2 μήνες κοντά. όσο για την πλέον wordline αν παίξει έπαιξε. κύριος. αν δεν παίξει και θες υποστήριξη γ@@@@@ τα. δεν βγάζεις άκρη. εγώ αφού άκουσα την κάθε μπαρούφα τους και έκανα και αναφορά επώνυμα ΑΑΔΕ και υπουργειο, πήγα απο κει. χολαργό. πλέον, το κάνεις να παίξει ή θα στο φέρω καπέλο στον πωλητή που λέει ότι σκοτώνεται αλλά έβγαινε για τσιγαράκι....;; με τα πολλά, άκουσε τις φωνές μια διευθύντρια και κάπως ξεκουνήθηκαν
ekrepali Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 1 hour ago, Shadowjump said: Κι ομως. Όταν πατάω από το POS, μιλάει με την ΑΑΔΕ για να πάρει έγκριση και να ξεκλειδωσει. Αλλά λέει denied γιατί δεν έχει δωθει εκριση. Mα η διαδικασία που κάνεις στο POS για δήλωση βλάβης είτε α) είτε της ECR είτε β) της εγκατάστασης... είναι το request για έγκριση. Και σου πετάει αποτέλεσμα Denied, άγνωστο για πιο λόγο. Spoiler Μπορεί δηλαδή εσύ να πατάς απ'το POS "Δήλωση Bλάβης ECR" κι η ταμειακή να απαντάει ότι δεν έχει κάποιο error που να δικαιολογεί τη δήλωση βλάβης. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι μεταξύ POS-Tαμειακής και τζάμπα ψάχνεις να βρεις ιστοσελίδα... ίσως και να κάνω λάθος, τι να πώ... @sdikr Υπάρχει αυτή η περιβόητη σελίδα της ΑΑΔΕ ή τζάμπα τη ψάχνουμε; 1
sdikr Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 39 minutes ago, ekrepali said: Mα η διαδικασία που κάνεις στο POS για δήλωση βλάβης είτε α) είτε της ECR είτε β) της εγκατάστασης... είναι το request για έγκριση. Και σου πετάει αποτέλεσμα Denied, άγνωστο για πιο λόγο. Reveal hidden contents Μπορεί δηλαδή εσύ να πατάς απ'το POS "Δήλωση Bλάβης ECR" κι η ταμειακή να απαντάει ότι δεν έχει κάποιο error που να δικαιολογεί τη δήλωση βλάβης. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι μεταξύ POS-Tαμειακής και τζάμπα ψάχνεις να βρεις ιστοσελίδα... ίσως και να κάνω λάθος, τι να πώ... @sdikr Υπάρχει αυτή η περιβόητη σελίδα της ΑΑΔΕ ή τζάμπα τη ψάχνουμε; Δεν την έχω δει, αλλά και εμάς η οδηγίες που μας δώσανε είναι πως πας εσύ πρώτα στην σελίδα και κάνεις δήλωση. Μήπως μέσα απο το σημείο που βλέπεις τι Pos έχεις στο αφμ σου;
ekrepali Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) @sdikr @Shadowjump το βρήκα επιτέλους. Υπάρχει τελικά (?) 🤪 https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esendN.php?FUNCTION=1 Καρτέλα "Βοηθητικά" --> Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ edit: Δε παίρνω και όρκο ότι ειναι αυτό... Επεξ/σία 9 Απριλίου 2024 από ekrepali 1
1comment Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 10 ώρες πριν, ekrepali είπε @sdikr @Shadowjump το βρήκα επιτέλους. Υπάρχει τελικά (?) 🤪 https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esendN.php?FUNCTION=1 Καρτέλα "Βοηθητικά" --> Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ edit: Δε παίρνω και όρκο ότι ειναι αυτό... Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε. 1
ekrepali Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 29 minutes ago, 1comment said: Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε. Οι 2 λόγοι που μπορείς να ξεκλειδώσεις το pos για να εκτελεσεις εντολές χειροκίνητα είναι α) βλάβη ταμειακής β) βλάβη εγκατάστασης Υπάρχει μια πιθανότητα να είναι αυτό.
sdikr Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 1 hour ago, 1comment said: Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε. Μα για βλάβη ταμειακής μιλάμε, ποιος ο λόγος να ξεκλειδώσεις το Pos αν δεν δουλεύει το Pos;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα