Προς το περιεχόμενο

Με το Firefly, η Adobe θα προσθέσει νέα ΑΙ εργαλεία στο Creative Cloud για ευκολότερη επεξεργασία


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Adobe ανακοίνωσε μια νέα σουίτα εργαλείων δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης με την ονομασία Firefly.

Τα εργαλεία, τα οποία βασίζονται στο μακροχρόνιο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας, το Sensei, έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους επαγγελματίες μοντέρ να μειώσουν το φόρτο εργασίας τους, ενισχύοντας τα επίπεδα χρώματος, εισάγοντας εικόνες placeholders, προσθέτοντας εφέ και προτείνοντας αυτόνομα b-roll για ένα συγκεκριμένο project. Τα νέα χαρακτηριστικά αναμένεται να είναι διαθέσιμα μέσω του προγράμματος beta του Firefly αργότερα φέτος.

Το Firefly είναι μια σουίτα δημιουργικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν τόσο να δημιουργήσουν όσο και να μετασχηματίσουν ήχο, βίντεο, illustrations και τρισδιάστατα μοντέλα χρησιμοποιώντας προτροπές κειμένου με τον ίδιο τρόπο που κάνουν το Dall-E και το ChatGPT. Οι λειτουργίες είναι ήδη διαθέσιμες σε όλο το οικοσύστημα της Adobe, συμπεριλαμβανομένων των Premiere Pro, Illustrator, After Effects και Photoshop. Οι νέες λειτουργίες που ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα περιλαμβάνουν "βελτιώσεις χρωμάτων με εισαγωγή κειμένου", οι οποίες μπορούν να ρυθμίζουν τα επίπεδα φωτεινότητας και κορεσμού και να μετατοπίζουν την ώρα της ημέρας ή του έτους χρησιμοποιώντας προτροπές φυσικής γλώσσας.

Οι δυνατότητες δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης θα επεκταθούν και στον ήχο, με τη δυνατότητα εισαγωγής μουσικής υπόκρουσης και ηχητικών εφέ περιγράφοντας με κείμενο τι επιθυμεί ο δημιουργός. Οι λειτουργίες animated γραμματοσειρών που είχαμε δει τον περασμένο μήνα αναμένεται να γίνουν διαθέσιμες σύντομα, καθώς και μια αυτοματοποιημένη λειτουργία b-roll που αναλύει το περιεχόμενο του σεναρίου για να δημιουργήσει storyboards και να προτείνει βίντεο κλιπ. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το Firefly θα δημιουργήσει ακόμη και εξατομικευμένους how-to οδηγούς για να καθοδηγήσει τους νέους χρήστες στη διαδικασία χρήσης αυτών των λειτουργιών.

Η νέα σουίτα της Adobe με τα εργαλεία επεξεργασίας Firefly generative AI υπόσχεται να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι επαγγελματίες μοντέρ αυτοματοποιώντας πολλές από τις κουραστικές εργασίες που σχετίζονται με την επεξεργασία βίντεο και ήχου. Επιτρέποντας στους χρήστες να πληκτρολογούν απλώς τις ιδέες τους στην προτροπή κειμένου AI του Firefly και αφήνοντας τον αλγόριθμο να κάνει τη δουλειά του, η Adobe δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικεντρωθούν στο δημιουργικό τους όραμα αντί να αναλώνονται σε τεχνικές λεπτομέρειες. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγα -σιγα αυτη η ΑΙ θα τα κανει ολα μονη της. Στο τελος θα καταληξουμε ολοι .. ξαπλα , τυπου matrix > βυσματομενοι στις 7 τρυπες που φυσικα εχει το ανθρωπινο σωμα μας και θα καθομαστε for ever

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"..η Adobe δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικεντρωθούν στο δημιουργικό τους όραμα αντί να αναλώνονται σε τεχνικές λεπτομέρειες.."

Ως δημιουργός περιεχομένου, προσπαθώ να κατανοήσω τη τελευταία πρόταση. ..κι όχι, δεν είμαι κανένας οπισθοδρομικός ή αρνητής των όποιων εξελίξεων. Μα, αν επιθυμώ ΠΧ δραματικό παρασκήνιο σε μια εικόνα ή βίντεο - όπως είναι η έντονη συννεφιά - τότε θα φροντίσω βάσει καιρικών συνθηκών και επιλεγμένης τοποθεσίας (location scouting) να έχω φυσικά αυτό το αποτέλεσμα. ..και οι όποιες τεχνικές λεπτομέρειες όπως κατάλληλος εξοπλισμός και ρυθμίσεις αυτού, είναι μέρος της δημιουργικότητας, μέρος της εμπειρίας και της "διαδρομής" προς το τελικό αποτέλεσμα.

Δημιουργικότητα κι εμπειρία που δε θα απαιτούν 12,99 (..ή ότι άλλο αποφασίσει η Adobe)/ μήνα 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΑΙ από μόνο του δε θα πάρει καμία θέση εργασίας, οι άνθρωποι που θα το χρησιμοποιούν θα πάρουν τις θέσεις από αυτούς που αρνούνται την ωφέλεια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι και να κάνει (με εξαίρεση τους επαγγελματίες φυσικά που και αυτοί την καταριόνται αλλά τι να κάνουν; ) δεν αξίζει να σκας ένα κάρο λεφτά κάθε μήνα για να το χρησιμοποιείς η μεγαλύτερη απατεωνιά του αιώνα και όλοι μούγκα στην στρούγκα.

1 ώρα πριν, Hellenicsun είπε

"..η Adobe δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικεντρωθούν στο δημιουργικό τους όραμα αντί να αναλώνονται σε τεχνικές λεπτομέρειες.."

Ως δημιουργός περιεχομένου, προσπαθώ να κατανοήσω τη τελευταία πρόταση. ..κι όχι, δεν είμαι κανένας οπισθοδρομικός ή αρνητής των όποιων εξελίξεων. Μα, αν επιθυμώ ΠΧ δραματικό παρασκήνιο σε μια εικόνα ή βίντεο - όπως είναι η έντονη συννεφιά - τότε θα φροντίσω βάσει καιρικών συνθηκών και επιλεγμένης τοποθεσίας (location scouting) να έχω φυσικά αυτό το αποτέλεσμα. ..και οι όποιες τεχνικές λεπτομέρειες όπως κατάλληλος εξοπλισμός και ρυθμίσεις αυτού, είναι μέρος της δημιουργικότητας, μέρος της εμπειρίας και της "διαδρομής" προς το τελικό αποτέλεσμα.

Δημιουργικότητα κι εμπειρία που δε θα απαιτούν 12,99 (..ή ότι άλλο αποφασίσει η Adobe)/ μήνα 😛

Αν είσαι δημιουργός περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν σου την άνεση του θεατή μου βγήκαν τα μάτια για να διαβάσω αυτό το κείμενο.... 

Όσο για το τι εννοεί η πρόταση ειναι απλό σου λέει στις περιπτώσεις που θα έπρεπε να κάνεις κάτι post production δηλαδή αφού ήδη έβγαλες μια φωτογραφία αν ήθελες να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις κάτι χωρίς να σκαλίζεις στα μενού και να δοκιμάζεις διάφορες τιμές στις ρυθμίσεις μέχρι να προσαρμόσεις την φωτογραφία όπως την θες.. δεν σου λέει να μην σχεδιάζεις το πως θα βγάλεις την φωτογραφία(production) ... 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Georgios Pappas είπε

image.jpeg.1e9f641243ac19c7d241a359f04d411f.jpegΠάμε Firefly!!! - Οπιος Κατάλαβε κατάλαβε!

Τι αμαρτία που δεν έγινε ποτέ δεύτερη σεζόν! Ή έστω ένα remake..

23 ώρες πριν, Hellenicsun είπε

Ως δημιουργός περιεχομένου, προσπαθώ να κατανοήσω τη τελευταία πρόταση. ..κι όχι, δεν είμαι κανένας οπισθοδρομικός ή αρνητής των όποιων εξελίξεων. Μα, αν επιθυμώ ΠΧ δραματικό παρασκήνιο σε μια εικόνα ή βίντεο - όπως είναι η έντονη συννεφιά - τότε θα φροντίσω βάσει καιρικών συνθηκών και επιλεγμένης τοποθεσίας (location scouting) να έχω φυσικά αυτό το αποτέλεσμα. ..και οι όποιες τεχνικές λεπτομέρειες όπως κατάλληλος εξοπλισμός και ρυθμίσεις αυτού, είναι μέρος της δημιουργικότητας, μέρος της εμπειρίας και της "διαδρομής" προς το τελικό αποτέλεσμα.

ως εταιρεία παραγωγής που τα θέλω όλα γρήγορα και οικονομικά, χ@στηκα για τις κατάλληλες συνθήκες (ειδικά να μιλάμε για σύντομα πλάνα). Κάνω τις λήψεις σε κάτι στοιχειωδώς κοντινό (σε αυτό που επιθυμώ) και αφήνω την ΑΙ να κάνει τα υπόλοιπα. Τα 12,99 Ε τον μήνα είναι απείρως λιγότερα από όσα θα ξόδευα για location scouting ή για να κόβει βόλτες (ή να κάθεται) ολόκληρο συνεργείο, περιμένοντας τον ήλιο να κρυφτεί στα σύννεφα..

φυσικά και αυτά που αναφέρεις είναι η διαδρομή για το καλύτερο αποτέλεσμα, όμως στην εποχή του άρπα-κόλα κέρδους ακούγονται σχεδόν "ρομαντικά"..

Υ.Γ: δεν έχω, αλλά έχω συνεργαστεί με εταιρείες παραγωγής..

Υ.Γ2: καθόλου δημιουργικό το κατάμαυρο highlighting σου (μας τα έβγαλες τα ματάκια..)

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε

Αν είσαι δημιουργός περιεχομένου θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν σου την άνεση του θεατή μου βγήκαν τα μάτια για να διαβάσω αυτό το κείμενο.... 

1 ώρα πριν, gadgetseek είπε

Υ.Γ2: καθόλου δημιουργικό το κατάμαυρο highlighting σου (μας τα έβγαλες τα ματάκια..

Νόμιζα οτι μόνο εγώ κουράστηκα να το διαβάσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο, κάθε χρήστης με μια συσκευή στο χέρι (ή στο τραπέζι της κουζίνας) γίνεται ¨δημιουργός" περιεχομένου (το περιεχόμενο του... περιεχομένου είναι μια άλλη συζήτηση) και με επένδυση τη συσκευή και το δωρεάν "σπασμένο" λογισμικό που κάνει... παπάδες, κάνει δουλίτσες. Αν κάποιοι από εμάς νομίζουμε (ακόμα) πως είμαστε "επαγγελματίες" θα μας ξυπνήσει (αν δεν έχουμε ακόμα ξυπνήσει) η απαξίωση της δουλειάς μας από την άφθονη προσφορά περιεχομένου σε τσάμπα κόστος. Η εξέλιξη των πραγμάτων, όπως στους περισσότερους χώρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Hellenicsun είπε

"..η Adobe δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικεντρωθούν στο δημιουργικό τους όραμα αντί να αναλώνονται σε τεχνικές λεπτομέρειες.."

Ως δημιουργός περιεχομένου, προσπαθώ να κατανοήσω τη τελευταία πρόταση. ..κι όχι, δεν είμαι κανένας οπισθοδρομικός ή αρνητής των όποιων εξελίξεων. Μα, αν επιθυμώ ΠΧ δραματικό παρασκήνιο σε μια εικόνα ή βίντεο - όπως είναι η έντονη συννεφιά - τότε θα φροντίσω βάσει καιρικών συνθηκών και επιλεγμένης τοποθεσίας (location scouting) να έχω φυσικά αυτό το αποτέλεσμα. ..και οι όποιες τεχνικές λεπτομέρειες όπως κατάλληλος εξοπλισμός και ρυθμίσεις αυτού, είναι μέρος της δημιουργικότητας, μέρος της εμπειρίας και της "διαδρομής" προς το τελικό αποτέλεσμα.

Δημιουργικότητα κι εμπειρία που δε θα απαιτούν 12,99 (..ή ότι άλλο αποφασίσει η Adobe)/ μήνα 😛

 

8 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο, κάθε χρήστης με μια συσκευή στο χέρι (ή στο τραπέζι της κουζίνας) γίνεται ¨δημιουργός" περιεχομένου (το περιεχόμενο του... περιεχομένου είναι μια άλλη συζήτηση) και με επένδυση τη συσκευή και το δωρεάν "σπασμένο" λογισμικό που κάνει... παπάδες, κάνει δουλίτσες. Αν κάποιοι από εμάς νομίζουμε (ακόμα) πως είμαστε "επαγγελματίες" θα μας ξυπνήσει (αν δεν έχουμε ακόμα ξυπνήσει) η απαξίωση της δουλειάς μας από την άφθονη προσφορά περιεχομένου σε τσάμπα κόστος. Η εξέλιξη των πραγμάτων, όπως στους περισσότερους χώρους.

Πάντα έτσι ήταν! Και όταν οι φωτογραφικές από το "μαγικό" φιλμ έγιναν ψηφιακές και όταν ο σκοτεινός θάλαμος έγινε photoshop, η προηγούμενη γενιά "φώναζε" για αλλοίωση της τέχνης. Το ότι κάτι παίρνει πολύ κόπο/χρόνο για να γίνει, το κάνει πιο ακριβό όχι πιο αξιόλογο.

Ο άνθρωπος πάντα έβρισκε τρόπο για να δημιουργήσει κάτι περισσότερο από το "ετοιματζίδικο". Όλοι έχουμε πλέον μια κάμερα στο χέρι, αλλά αναθέτουμε σε επαγγελματίες τις κινηματογραφικές ταινίες, τα διαφημιστικά σποτ, ακόμα και τα γαμο-βαφτίσια μας! Αυτός που θα ασχοληθεί και θα αφιερώσει κόπο και χρόνο ώστε να τελειοποιήσει το αποτέλεσμα που μπορούν να βγάλουν τα εργαλεία που του δίνονται (και ακόμα περισσότερο σε αρκετές περιπτώσεις), θα γίνεται επαγγελματίας και θα ξεχωρίζει από τους πολλούς. Μάλιστα όσο τα εργαλεία αυξάνουν τις δυνατότητες τους και μειώνεται το κόστος τους, τόσο περισσότεροι άνθπρωποι έχουν ευκολότερη πρόσβαση ώστε να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν τα ταλέντα τους.

Έτσι προχωράει μπροστά η τεχνολογία και μαζί της η ανθρωπότητα. Έτσι αναγκάζεται ο άνθρωπος να εφευρίσκει νέους τρόπους δημιουργίας και έτσι εξελίσσεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nikosjc είπε

 

Πάντα έτσι ήταν! Και όταν οι φωτογραφικές από το "μαγικό" φιλμ έγιναν ψηφιακές και όταν ο σκοτεινός θάλαμος έγινε photoshop, η προηγούμενη γενιά "φώναζε" για αλλοίωση της τέχνης. Το ότι κάτι παίρνει πολύ κόπο/χρόνο για να γίνει, το κάνει πιο ακριβό όχι πιο αξιόλογο.

Ο άνθρωπος πάντα έβρισκε τρόπο για να δημιουργήσει κάτι περισσότερο από το "ετοιματζίδικο". Όλοι έχουμε πλέον μια κάμερα στο χέρι, αλλά αναθέτουμε σε επαγγελματίες τις κινηματογραφικές ταινίες, τα διαφημιστικά σποτ, ακόμα και τα γαμο-βαφτίσια μας! Αυτός που θα ασχοληθεί και θα αφιερώσει κόπο και χρόνο ώστε να τελειοποιήσει το αποτέλεσμα που μπορούν να βγάλουν τα εργαλεία που του δίνονται (και ακόμα περισσότερο σε αρκετές περιπτώσεις), θα γίνεται επαγγελματίας και θα ξεχωρίζει από τους πολλούς. Μάλιστα όσο τα εργαλεία αυξάνουν τις δυνατότητες τους και μειώνεται το κόστος τους, τόσο περισσότεροι άνθπρωποι έχουν ευκολότερη πρόσβαση ώστε να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν τα ταλέντα τους.

Έτσι προχωράει μπροστά η τεχνολογία και μαζί της η ανθρωπότητα. Έτσι αναγκάζεται ο άνθρωπος να εφευρίσκει νέους τρόπους δημιουργίας και έτσι εξελίσσεται...

"αλλά αναθέτουμε σε επαγγελματίες..." Αυτό ακριβώς λέω. Ως επαγγελματίες φέρονται σήμερα πολλοί και διάφοροι. Πόσες φωτογραφίες πχ γάμου σε ποια τιμή, αλλά πόσοι εκτιμούν την ποιότητα, τη δημιουργικότητα και κατανοούν το αποτέλεσμα και όχι μερικά εφέ φθηνού εντυπωσιασμού? Γιαυτό δεν επιλέγουμε προβεβλημένους στα social media και βάσει χαμηλής τιμής, αλλά επαγγελματίες με επιχείρηση, δείγματα δουλειάς και portfolio.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...