Προς το περιεχόμενο

Την πώληση της Κωτσόβολος επιθυμεί η Currys


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 16/6/2023 στις 1:31 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Δεν ήξερα ότι ο Κωτσοβολος ανήκει σε Άγγλους. Τελικά τα έχουμε ξεπουλήσει όλα. Το θέμα είναι να έχουν έσοδα, να δίνουν δουλειά και να αποδίδουν στο κράτος τα προβλεπόμενα σε φόρους και εισφορές. 

Οι αγορές ηλεκτρονικών σε επίπεδο λιανικής είναι πλέον "ρευστες". Δεν θα σου αποδωσουν τα σίγουρα κέρδη που νόμιζε κάποιος το 80, 90 00s. Ο κόσμος σε ένα ποσοστό προτιμάει ξένες πλατφόρμες και μεταχειρισμένα. 

οι περισσοτερες   ελλην εταιρειες εχουν αγοραστει απο ξενους  το ονομα παραμενει  κανε μια αναζητηση  και θα το διαπιστωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gjp1000 είπε

οι περισσοτερες   ελλην εταιρειες εχουν αγοραστει απο ξενους  το ονομα παραμενει  κανε μια αναζητηση  και θα το διαπιστωσεις

Το ότι πολλές έχουν πουληθεί σε ξένους το γνωρίζω. Για την συγκεκριμένη δεν το ήξερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H μητρική εταιρεία την βγάζει για πούλημα τώρα γιατί θεωρεί ότι μπορεί να βγάλει το maximum κέρδος αυτήν την χρονιά. Λαμβάνοντας υπόψιν την αποχώρηση του Media Markt, την κακή οικονομική κατάσταση της χώρας,την αλλαγή με γρήγορους ρυθμούς από την πανδημία και μετά του τρόπου που αγοράζουν προιόντα οι καταναλωτές, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε την συλλογιστική τους. Η ανάγκη ρευστότητας της μητρικής εταιρείας επιταχύνει τις καταστάσεις. Το είδος αυτό retail store τείνει προς εξαφάνιση. Πολλά καταστήματα, αρκετό προσωπικό, μεγάλα λειτουργικά έξοδα και διατήρηση τεράστιου stock προιόντων είναι μία συνταγή που δούλευε τα παλία χρόνια,τώρα όμως είναι τρόπος λειτουργίας που οδηγεί στην καταστροφή. Το μέλλον του Κωτσόβολου είναι να μείνει με ελάχιστα κεντρικά καταστήματα και να ρίξει το βάρος στις online αγορές, Αν κάνει και καλές προσφορές δύσκολα θα τον ανταγωνιστούν οι μικροί. Τα ίδια ισχύουν και για το Public. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, sdikr είπε

Άτοκο δεν είναι, όσο για την γκρίνια  μάλλον κάτι μπερδεύεις αλλά όπως νομίζεις

Για πόσο παλιότερα μιλάς; εγώ μιλάω για εποχές filmnet,  μέσω τράπεζας το κάνανε και τότε

Άτοκο είναι,  η επιβάρυνση είναι μηδαμινή...μία χαρά γκρινιάρης είσαι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, gouakis είπε

H μητρική εταιρεία την βγάζει για πούλημα τώρα γιατί θεωρεί ότι μπορεί να βγάλει το maximum κέρδος αυτήν την χρονιά. Λαμβάνοντας υπόψιν την αποχώρηση του Media Markt, την κακή οικονομική κατάσταση της χώρας,την αλλαγή με γρήγορους ρυθμούς από την πανδημία και μετά του τρόπου που αγοράζουν προιόντα οι καταναλωτές, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε την συλλογιστική τους. Η ανάγκη ρευστότητας της μητρικής εταιρείας επιταχύνει τις καταστάσεις. Το είδος αυτό retail store τείνει προς εξαφάνιση. Πολλά καταστήματα, αρκετό προσωπικό, μεγάλα λειτουργικά έξοδα και διατήρηση τεράστιου stock προιόντων είναι μία συνταγή που δούλευε τα παλία χρόνια,τώρα όμως είναι τρόπος λειτουργίας που οδηγεί στην καταστροφή. Το μέλλον του Κωτσόβολου είναι να μείνει με ελάχιστα κεντρικά καταστήματα και να ρίξει το βάρος στις online αγορές, Αν κάνει και καλές προσφορές δύσκολα θα τον ανταγωνιστούν οι μικροί. Τα ίδια ισχύουν και για το Public. 

Πληροφοριακά ο Κωτσο άνοιξε προχθές νέο κατάστημα στην Εθν Αντιστάσεως στην Θεσσαλονίκη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/6/2023 στις 1:07 ΜΜ, 6xXx6 είπε

Ουτε απέξω μην περνάτε  πραγματικά πολύ κακοί εξυπηρέτηση και τιμές ότι να ναι. Ας το κλείσουν καλύτερα  

Υπαρχει καποιος καλυτερος; Ναι ειναι ενα μπαχαλο αλλα που ειναι ο ανταγωνισμος, ο καλυτερος ανταγωνισμος, το mediamarkt/public η το πλαισιο; ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω διαβάσει αρκετές σελίδες και θέλω να ρωτήσω εσείς που δεν αγοράζετε από Κωτσόβολο αλλά από το κάθε τυχάρπαστο σκρουτζομαγαζο είχατε πάντα τέλεια εξυπηρέτηση? Επίσης όταν σας χάλασε κάτι πόσο εύκολα βγάλατε ακρη? Και δεν μιλάω για κάτι που είναι με courier πλακετακι αλλά για κάτι ογκώδες. Επίσης πόσες φορές σας έκαναν καλή τιμή σε σκρουτζομαγαζο από την αναγραφόμενη?

Ούτε μέτοχος ούτε κάτι είμαι αλλά την άκρη την βγάζεις εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει περίπτωση η αγορά από Κωτσόβολο να βγάζει μεγάλο κέρδος κ νόημα για όσους από εμάς μαζεύουμε πόντους κ τους μετατρέπουμε σε μίλια μέσω της Aegean visa - πχ σε κάποιες περιπτώσεις δίνει μέχρι κ 100000 πόντους για αγορά iphone κτλ που σε μίλια ειναι δωρεάν ταξίδι για Αμερική 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Usahh είπε

Ως άνθρωπος ο οποίος εργάσθηκε εκεί σε διοικητική θέση καταστήματος έχω να πω ότι 2 μήνες πριν σε μιά απλή κουβέντα που είχα, εκτίμησα την ερχόμενη πώληση της Κωτσόβολος.

Όχι επειδή έχω προφητικές ικανότητες, αλλά επειδή δεν υπήρχε καμμία απολύτως λογική και ενσυναίσθηση στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων.

Τα κουκιά δεν έβγαιναν, υποστελέχωση ως εκεί που δεν πάει και πίεση για υπερωρίες με μισθό δούλου.
Ψεύτικες υποσχέσεις προς τους εργαζομένους και τοποθέτηση λάθος ανθρώπων σε σημαντικές θέσεις.

Ε, συνταγή επιτυχίας δεν το λες..

Επίσης πιέζουν τους εργαζόμενους όταν δεν "πιάνουν" τα νούμερα που θέλουν, ήμουν μπροστά και τα άκουγα όταν τους τα έλεγαν οι διευθυντές του καταστήματος.

Είχε 1 υπάλληλο για κάθε πόστο και όταν κάποιο πόστο είχε παραπάνω δουλειά, μετακινούσαν τον υπάλληλο απο άλλο πόστο για να πάει να βοηθήσει.Αν κάτι δεν πήγαινε καλά, τους τα έχωναν λίγο.

Ο αποθηκάριος, έπρεπε να ανοίξει πρώτος το κατάστημα όταν είχε παραλαβή απο το φορτηγό και να βάλει μέσα στην αποθήκη όλα τα πράγματα.Τον έβλεπα κάποιες φορές και κουβαλούσε με καρότσι η ακόμα και με τα χέρια αντικείμενα στο αμάξι του πελάτη, δηλαδή για τον πελάτη που δεν μπορούσε, η βαριόταν.

Δυστυχώς τους περισσότερους, τους απασχολεί με σπαστό ωράριο, ότι χειρότερο.

Μου άρεσε που είχαν στην είσοδο μηχάνημα με κουμπιά smile η sad, που είχε 2 η 3 επιλογές, τα πατούσε ο πελάτης κατά την έξοδο ανάλογα αν ήταν ευχαριστημένος η δυσαρεστημένος.Νομίζω ότι απο αυτά, έβλεπαν κατά προσέγγιση τον αριθμό των πελατών ανά κατάστημα.

Με την τρέχουσα κατάσταση, τι γίνεται αν αγοράσουμε κάτι απο τον Κωτσόβολο σε θέμα εγγύησης και εξυπηρέτησης;

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/6/2023 στις 1:30 ΜΜ, MrZeroGR είπε

Να ρωτήσω κάτι άσχημο, αλλά πριν να πω μακάρι να μην μείνει κανένας υπάλληλος άνεργος και να απορροφηθούν στη νέα εταιρεία. 

Σε περίπτωση που κλείσει θα υπάρξουν δραστικές μειώσεις τιμών στα προϊόντα του καταστήματος, λόγω μετακόμισης π.χ;

Δεν παθαίνουν τίποτα ούτε ο Κώτσος θα κλείσει όπως μπερδεύονται πολλοί. Απλώς θα αλλάξει ο μπαμπάς του τίποτα άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Επίσης πιέζουν τους εργαζόμενους όταν δεν "πιάνουν" τα νούμερα που θέλουν, ήμουν μπροστά και τα άκουγα όταν τους τα έλεγαν οι διευθυντές του καταστήματος.

Είχε 1 υπάλληλο για κάθε πόστο και όταν κάποιο πόστο είχε παραπάνω δουλειά, μετακινούσαν τον υπάλληλο απο άλλο πόστο για να πάει να βοηθήσει.Αν κάτι δεν πήγαινε καλά, τους τα έχωναν λίγο.

Ο αποθηκάριος, έπρεπε να ανοίξει πρώτος το κατάστημα όταν είχε παραλαβή απο το φορτηγό και να βάλει μέσα στην αποθήκη όλα τα πράγματα.Τον έβλεπα κάποιες φορές και κουβαλούσε με καρότσι η ακόμα και με τα χέρια αντικείμενα στο αμάξι του πελάτη, δηλαδή για τον πελάτη που δεν μπορούσε, η βαριόταν.

Δυστυχώς τους περισσότερους, τους απασχολεί με σπαστό ωράριο, ότι χειρότερο.

Μου άρεσε που είχαν στην είσοδο μηχάνημα με κουμπιά smile η sad, που είχε 2 η 3 επιλογές, τα πατούσε ο πελάτης κατά την έξοδο ανάλογα αν ήταν ευχαριστημένος η δυσαρεστημένος.Νομίζω ότι απο αυτά, έβλεπαν κατά προσέγγιση τον αριθμό των πελατών ανά κατάστημα.

Με την τρέχουσα κατάσταση, τι γίνεται αν αγοράσουμε κάτι απο τον Κωτσόβολο σε θέμα εγγύησης και εξυπηρέτησης;

Κλασικα αφεντικα που δεν εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους και ξερουν μονο να διαταζουν. Καλο κλεισιμο οτι χειροτερο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Επίσης πιέζουν τους εργαζόμενους όταν δεν "πιάνουν" τα νούμερα που θέλουν, ήμουν μπροστά και τα άκουγα όταν τους τα έλεγαν οι διευθυντές του καταστήματος.

Είχε 1 υπάλληλο για κάθε πόστο και όταν κάποιο πόστο είχε παραπάνω δουλειά, μετακινούσαν τον υπάλληλο απο άλλο πόστο για να πάει να βοηθήσει.Αν κάτι δεν πήγαινε καλά, τους τα έχωναν λίγο.

Ο αποθηκάριος, έπρεπε να ανοίξει πρώτος το κατάστημα όταν είχε παραλαβή απο το φορτηγό και να βάλει μέσα στην αποθήκη όλα τα πράγματα.Τον έβλεπα κάποιες φορές και κουβαλούσε με καρότσι η ακόμα και με τα χέρια αντικείμενα στο αμάξι του πελάτη, δηλαδή για τον πελάτη που δεν μπορούσε, η βαριόταν.

Δυστυχώς τους περισσότερους, τους απασχολεί με σπαστό ωράριο, ότι χειρότερο.

Μου άρεσε που είχαν στην είσοδο μηχάνημα με κουμπιά smile η sad, που είχε 2 η 3 επιλογές, τα πατούσε ο πελάτης κατά την έξοδο ανάλογα αν ήταν ευχαριστημένος η δυσαρεστημένος.Νομίζω ότι απο αυτά, έβλεπαν κατά προσέγγιση τον αριθμό των πελατών ανά κατάστημα.

Με την τρέχουσα κατάσταση, τι γίνεται αν αγοράσουμε κάτι απο τον Κωτσόβολο σε θέμα εγγύησης και εξυπηρέτησης;

Επίσης τους έκαιγαν με τσιγάρα και τους μαστίγωναν μπροστά στους πελάτες μέχρι θανάτου. Στο τέλος της ημέρας του έβαζαν να προσεύχονται γονατιστοί στον αγαπημένο άγιο της dixons, στον Αϊ phone.

 

Τα νούμερα και οι στόχοι παίζουν παντού ακόμα και στο μαγαζάκι της γειτονιάς. Μην ξεχνάς οτι και οι διευθυντές εργαζόμενοι είναι, δεν τους ανήκει το μαγαζι.

Προσωπικά σε όλες τις δουλειές που εργαζόμουν εάν δεν είχα κάτι να κάνω, από μονός μου έφευγα και βοηθούσα σε άλλα πόστα, δεν χρειαζόταν κανένας μπαμπούλας να μου το επιβάλει γιατί πάνω απ’ολα είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και η ομαδικότητα αλλιώς 8ωρο δεν βγαίνει! Δεν μπορείς να βλέπεις τον άλλον να πνίγεται και εσύ να πίνεις φραπόγαλο.

Το σπαστό και οι Κυριακές είναι ένα τεράστιο θέμα για τους εργαζόμενους αλλά εμείς σαν καταναλωτές βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια των εργαζόμενων στα καταστήματα.

Επεξ/σία από techman_c
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/6/2023 στις 3:49 ΜΜ, Fighter pilot 71 είπε

Εχω κόψει απο Κωτσο προ πολλου...Οτι ηλεκτρικη ή ηλεκτρονικη συσκευη εχω αγορασει απο εκει εχει βγει ελλατωματικη ή παρουσιαζει προβλημα μετα απο λιγους μηνες αγορας....Απο απλο σιδερο σιδερωματος,μεχρι κινητα και τηλεορασεις ανεξαρτητου μάρκας.

Η Κωτσόβολος είναι μεταπωλητής δεν είναι κατασκευαστής , αν έχει πρόβλημα η συσκευή που αγόρασες την επιστρέφεις και παίρνεις άλλη , γι'αυτό υπάρχει η εγγύηση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, techman_c είπε

 

Προσωπικά σε όλες τις δουλειές που εργαζόμουν εάν δεν είχα κάτι να κάνω, από μονός μου έφευγα και βοηθούσα σε άλλα πόστα, δεν χρειαζόταν κανένας μπαμπούλας να μου το επιβάλει γιατί πάνω απ’ολα είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και η ομαδικότητα αλλιώς 8ωρο δεν βγαίνει! Δεν μπορείς να βλέπεις τον άλλον να πνίγεται και εσύ να πίνεις φραπόγαλο.

Όταν πας σε μια δουλειά ξεκαθαρίζεις τι θα κάνεις και πόσα θα παίρνεις.Το έχει δουλειά ο δίπλα και εγώ τα ξύνω είναι πρόβλημα του αφεντικού που δε θέλει να πληρώσει έξτρα άτομο σε πόστο με περισσότερη δουλειά.Το μπάχαλο που έχουμε στην Ελλάδα που δε ξέρουν τι σημαίνει εξειδίκευση και έχουν την απαίτηση ο υπάλληλος να κάνει τον τιραμώλα και να αλλάζει πόστα κάθε ώρα για να καλύπτει τρύπες δε γίνεται αλλού.Έχω δει άτομο σε χώρο εστίασης να κάνει λάτζα να τον σταματάνε για να τον στείλουν να κόψει κρέατα και να ετοιμάζει τα γλυκά όταν έρχεται παραγγελία.Λατζιέρης με εξειδίκευση χασάπη και στον ελεύθερο χρόνο του φτιάχνει και γλυκά.Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει γιατί κανείς δεν πληρώνει και το βασικό κανείς δεν ξέρει τι σημαίνει οργάνωση.Για αυτό όταν πάμε εξωτερικό παθαίνουμε πολιτισμικό σοκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...