Προς το περιεχόμενο

Ρεκόρ παραδόσεων για την Tesla με τη βοήθεια και των μειώσεων τιμών


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, azuli said:

Σε πολεις οπως η Αθηνα (οχι ακριβα προαστια που φορτιζεις σπιτι σου στο γκαραζ σου) το σεναριο μεταβασης σε ηλεκτρικα ειναι απλως μη εφικτο,μη ρεαλιστικο.

Θα επρεπε να ξηλωθει καθε πεζοδρομιο σε καθε σημειο της πολης και να περαστουν φορτιστες.

Στο κεντρο ειδικα που ολα τα οικοδομικα τετραγωνα ειναι φουλ απο αυτοκινητα κατω απο τις πολυκατοικες (χωρις πυλωτες) αυτο δεν προκειται να γινει ποτε,ουτε καν σε 50 χρονια.

Δυστυχώς στην Ελλάδα όταν άρχιζαν να χτίζονται σωρηδόν πολυκατοικίες η ρυμοτόμηση πήγε περίπατο, έχτισε ο κάθε κατακαημένος τσίμα τσίμα με τον δρόμο, πεζοδρόμια μηδέν, να και η κολώνα της ΔΕΗ εκεί, να και ο κάδος που κάπου έπρεπε να μπει, και κάθε οικογένεια από 2~3 αμάξια παρκαρισμένα σε δημόσιο δρόμο κάτω από το σπίτι. Μέρος ούτε να προχωρήσεις αλλά ούτε και να σταθείς δεν έχει μείνει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 minutes ago, azuli said:

Σε πολεις οπως η Αθηνα (οχι ακριβα προαστια που φορτιζεις σπιτι σου στο γκαραζ σου) το σεναριο μεταβασης σε ηλεκτρικα ειναι απλως μη εφικτο,μη ρεαλιστικο.

Θα επρεπε να ξηλωθει καθε πεζοδρομιο σε καθε σημειο της πολης και να περαστουν φορτιστες.

Στο κεντρο ειδικα που ολα τα οικοδομικα τετραγωνα ειναι φουλ απο αυτοκινητα κατω απο τις πολυκατοικιες (χωρις πυλωτες) αυτο δεν προκειται να γινει ποτε,ουτε καν σε 50 χρονια.

και για τον πιο πανω λογο οτιδηποτε σεναριο εχει κυκλοφορησει περι υποχρεωτικης απαγορευσης καποια στιγμη αυτοκινητων βενζινης/πετρελαιου ειναι καθαρα για λογους πιεσης προς αγορα ηλεκτροκινητων,φυσικα δεν θα εφαρμοστει ποτε γιατι ειναι μη ρεαλιστικο,θυμηθειτε το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, basilis_k6 said:

αν δεν επιτρέψουν να σπασουμε το πεζοδρομιο να περάσουμε ρευμα απο κατω για να φορτιζουμε μπροστα στο σπιτι, στην ελλαδα θα εχουμε θεμα στο μελλον με τη φορτιση. σε λίγο τα σπιτια με γκαραζ ή ακομη και πυλωτη θα ειναι +30-50κ ευρω μονο και μονο γιατι θα εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις.

κέντρο και γύρο γύρο θεσσαλονικης αθηνας ειναι απλά ανεφικτο κάτι σαν ταινία φαντασίας..... εξάλλου εκεί πιέζουν για πλήρες κατάργηση οχηματων και χρήση μμμ (οχι χειρότερο να εισαι διπλα σε καθε ανώμαλο βρόμικο και ενοχλητικό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να βάλουν έναν τόσο μεγάλο μπελά στο κεφάλι τους (της φόρτισης).

Επεξ/σία από Bil79
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 η ζήτηση για ηλεκτρικά έχει πέσει πολύ   , η VW αναστέλλει την παραγωγή και κάνει απολύσεις ,δηλώνει πτώση 30% και μή επαρκή ζήτηση απο τους πελάτες ,  ο λόγος που πουλά η Tesla είναι σίγουρα η μείωση τιμών.

Volkswagen scales back EV production | Autocar

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, Bil79 said:

Εγώ ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να βάλουν έναν τόσο μεγάλο μπελά στο κεφάλι τους (της φόρτισης).

Εάν έχεις δικό σου γκαράζ είσαι κάθε μέρα φορτισμένος και φεύγεις πάντα γεμάτος, ούτε καν να σου περάσει από το μυαλό ότι σου τελειώνει η βενζίνη και θα πρέπει να πας βενζινάδικο. Όταν πας ταξίδι ξέρεις ότι μετά τα ~300 χλμ θα χρειαστείς φόρτιση οπότε ενεργείς αναλόγως.

Δεν καταλαβαίνω για ποιον μπελά μιλάμε, ειδικά όταν το αμάξι σου θα σου εξοικονομεί τουλάχιστον 1500 ευρώ/χρόνο σε σχέση με ένα diesel.

Όσο για την Tesla είναι στον σωστό δρόμο να γίνει η νούμερο 1 εταιρία κατασκευής αυτοκίνητων στο προσεχές μέλλον. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν δεν επιτρέψουν να σπασουμε το πεζοδρομιο να περάσουμε ρευμα απο κατω για να φορτιζουμε μπροστα στο σπιτι, στην ελλαδα θα εχουμε θεμα στο μελλον με τη φορτιση. σε λίγο τα σπιτια με γκαραζ ή ακομη και πυλωτη θα ειναι +30-50κ ευρω μονο και μονο γιατι θα εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις.

Με τις ιδιοτικοποιήσεις στα πάντα βέβαια όλο αυτό θα καθυστερήσει διότι θα τσακόνονται για το ποιος θα πάρει τους συγκεκριμένους φορτιστές.

8 ώρες πριν, azuli είπε

Σε πολεις οπως η Αθηνα (οχι ακριβα προαστια που φορτιζεις σπιτι σου στο γκαραζ σου) το σεναριο μεταβασης σε ηλεκτρικα ειναι απλως μη εφικτο,μη ρεαλιστικο.

Θα επρεπε να ξηλωθει καθε πεζοδρομιο σε καθε σημειο της πολης και να περαστουν φορτιστες.

Στο κεντρο ειδικα που ολα τα οικοδομικα τετραγωνα ειναι φουλ απο αυτοκινητα κατω απο τις πολυκατοικιες (χωρις πυλωτες) αυτο δεν προκειται να γινει ποτε,ουτε καν σε 50 χρονια.

Μπορεί να γίνει και κάτι άλλο. Να υποχρεώσουν για παράδειγμα το άνοιγμα της πυλωτής που έχει μετατραπεί σε διαμερίσματα και όχι να τα νομιμοποιούμε ως νέες οριζόντιες του ισογείου

 

5 ώρες πριν, ethereum είπε

 η ζήτηση για ηλεκτρικά έχει πέσει πολύ   , η VW αναστέλλει την παραγωγή και κάνει απολύσεις ,δηλώνει πτώση 30% και μή επαρκή ζήτηση απο τους πελάτες ,  ο λόγος που πουλά η Tesla είναι σίγουρα η μείωση τιμών.

Volkswagen scales back EV production | Autocar

Όταν έχεις καταντίσει να βγάζεις κουβάδες πάνω σε 4 ρόδες και να τις πουλάς σαν μαύρο χαβιάρι, λογικό είναι να σου πέφτουν οι πωλήσεις.
Ο μόνος λόγος για να πας αυτή την στιγμή σε VW είναι εξαιτίας της χαμηλής χρηματοδότησης που διαφιμήζει που και αυτή πιστεύω ότι κάπου κρύβει παγίδες.

Πάντως η μείωση πωλήσεων μιας εταιρείας όπως η VW δεν μπορεί να δείξει μια γενική μείωση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών ιδιαίτερα όταν μια εταιρεία που έχει σχεδόν τις τετραπλάσιες πωλήσεις ισχυρίζεται το αντίθετο.

 

9 ώρες πριν, Black Demis είπε

πως και πως περιμενω την byd να φερει εδω τα δικα της

Και γω....για να πέσει κι άλλο η τιμή στα Tesla 😋

 

6 ώρες πριν, Bil79 είπε

Εγώ ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να βάλουν έναν τόσο μεγάλο μπελά στο κεφάλι τους (της φόρτισης).

Petrolhead detected

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Black Demis είπε

πως και πως περιμενω την byd να φερει εδω τα δικα της

Εχουν έλθει.

Για τα ελαφρα φορτηγα δες εδώ.

Για τα λεωφορία εδω.

Τα επιβατικα δεν αντιπροσωπευονται ακομη επισημως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μάλλιστα ασχοληθούν με το σχεδιασμό περισσότερο, δε θα πιάνονται. Aλλά μη γίνουν... Γερμανοί. 😀

Επεξ/σία από CyanBlue
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα τέσλα μοντελ 3, με την επιδότηση του κράτους, ήτοι 8Κ, είναι ενα ημι-σουπερκαρ (στο γκάζι τουλάχιστον) στη πολυ λογική τιμή...

Εαν παλι, βγει το μοντελ 2 στη  παραγωγή, στη τιμή που ακούγεται, θα κλάψουν μανούλες! 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Jiakometi said:

Εχουν έλθει.

Για τα ελαφρα φορτηγα δες εδώ.

Για τα λεωφορία εδω.

Τα επιβατικα δεν αντιπροσωπευονται ακομη επισημως. 

Για τα επαγγελματικά ξέρω, μιλάω για αυτοκίνητα όπως dolphin που παίρνεις ένα πλήρες αυτοκινιτο με αρκετά αλογάκια καλή αυτονομία και 30κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Bil79 είπε

Εγώ ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να βάλουν έναν τόσο μεγάλο μπελά στο κεφάλι τους (της φόρτισης).

Όπως είπε και άλλος παραπάνω, αν έχεις δικό σου γκαράζ η φόρτιση δεν είναι μπελάς αλλά πλεονέκτημα. Το φορτίζεις από το σπίτι σου χωρίς να τρέχεις σε βενζινάδικα ούτε να σε απασχολεί η τιμή της βενζίνης.

Ίσως τα ηλεκτρικά να είναι ευκαιρία ώστε ο μέσος Έλληνας να μην βλέπει το δημόσιο χώρο ως χώρο αποθήκευσης ιδιωτικής περιουσίας (δηλαδή του αυτοκινήτου του) και να αρχίσει να βλέπει σοβαρά το θέμα του γκαράζ. Σε άλλες άλλες χώρες δεν μπορείς να έχεις αυτοκίνητο αν δεν τους πεις που θα το βάλεις, όπως είναι το λογικό. Τα πάρκινγκ στο δρόμο είναι για τους επισκέπτες.

Τώρα για σταθμούς φόρτισης στο πεζοδρόμιο κλπ μη περιμένετε να δείτε πολλά τέτοια στην Ελλάδα των "ευπαθών ομάδων" που ξηλώνουν υποδομές για να πουλήσουν τον χαλκό στα χυτήρια, όποιος δεν έχει γκαράζ θα πρέπει να περιμένει κάνα μισάωρο στους σταθμούς φόρτισης.

 

14 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Δυστυχώς στην Ελλάδα όταν άρχιζαν να χτίζονται σωρηδόν πολυκατοικίες η ρυμοτόμηση πήγε περίπατο, έχτισε ο κάθε κατακαημένος τσίμα τσίμα με τον δρόμο, πεζοδρόμια μηδέν, να και η κολώνα της ΔΕΗ εκεί, να και ο κάδος που κάπου έπρεπε να μπει, και κάθε οικογένεια από 2~3 αμάξια παρκαρισμένα σε δημόσιο δρόμο κάτω από το σπίτι. Μέρος ούτε να προχωρήσεις αλλά ούτε και να σταθείς δεν έχει μείνει.

Ρυμοτόμηση στο κέντρο τις Αθήνας υπήρχε, απλά ήταν φτιαγμένη για σπίτια 2-3 ορόφων και για ανάγκες άλλης εποχής. Αλλά με τη λογική του "δικό μου είναι το οικόπεδο, ο,τι θέλω χτίζω επάνω" που επέτρεπε τότε η νομοθεσία, δρομάκια φτιαγμένα για σπίτια 2-3 ορόφων και για ανάγκες άλλης εποχής έπρεπε να ανταποκριθούν στις ανάγκες πολυκατοικιών 8 ορόφων οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είχαν ούτε ένα πάρκινγκ. Βάλε και το γεγονός ότι υπάρχουν ολόκληρες γειτονιές στην Ελλάδα που δεν έχουν ρυμοτομηθεί, δηλαδή χτίστηκαν ως αυθαίρετες και "νομιμοποιήθηκαν", και έτσι κατάντησαν οι πόλεις τις Ελλάδας όπως κατάντησαν.

Γι'αυτό σου λέω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ευκαιρία (γιατί κάποτε τα εσωτερικής καύσης θα σταματήσουν να τα φτιάχνουν όσο και να τα αγαπάμε εδώ στην Ελλάδα), γιατί επιτέλους ο Έλληνας θα αρχίσει να νοιάζεται για την ύπαρξη γκαράζ και θα σταματήσει να απαιτεί από το κράτος να του το φτιάξει σε δημόσιο χώρο.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
7 hours ago, Vasilisxd said:

Δεν καταλαβαίνω για ποιον μπελά μιλάμε

Μπελάς είναι φόρτιση, ασε που δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να σε κλέβει στην αντλία ο πρατηριούχος σε συνδυασμό με νοθεία. Θέλω να πηγαίνω στην αντιπροσωπία να αλλάζω 4 βουλωμένα μπεκ για 3000 ευρώ.

Είδα χθες και το καρτέλ του ΟΠΕΚ να αποφασίζει πάλι μείωση παγκόσμιας παραγωγής πετρελαίου για να κρατήσει τις τιμές εκεί που θέλει, άνοιξα μια σαμπάνια από τη χαρά μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...