Προς το περιεχόμενο

Καστοριά, πετρελαιοκίνητο 4Χ4


teo_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους!

Θα σας φανεί λίγο περίεργη η ερώτηση και αρκετά συγκεκριμένη. 

 

Τους επόμενους μήνες θα χρειαστεί να μετακομίσω στην πόλη της Καστοριάς με την οικογένεια. Επειδή έχω ενα τρίθυρο Honda civic και πρόσφατα έγινα μπαμπάς, ήθελα ούτως ή άλλως να το αλλάξω, για λόγους ευκολίας. Και σκεφτόμουν μιας που μπήκα στην διαδικασία εύρεσης καινούριου αυτοκινήτου, και λόγω του ότι Καστοριά παίζουν χιόνια-παγετοί κτλ συν του ότι θα μετακινουμαι στα σύνορα λόγω εργασίας, να παρω ένα SUV πετρέλαιο με τετρακίνηση. Συγκεκριμένα κοιτάω κατι Qashqai (αν και μεγάλος μου πόθος είναι το Huyndai Tucson, αλλά είναι πολύ καινούριο για να βρω φτηνό μεταχειρισμένο).

Η ερωτήσεις λοιπόν είναι:

-Λογικό δεν είναι να ψάχνω πετρέλαιο όταν θα κάνω τόσα χιλιόμετρα;

-Η τετρακίνητη για μια πόλη όπως η Καστοριά είναι must ή είμαι υπερβολικός;

-Έχετε να προτείνετε κάποιο suv πεντάθυρο (στην λογική του Qashqai) και ποιο;

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω οτι τα τελευταια 3 χρονια η Αθηνα εχει δει περισσοτερο χιονι απο οτι η δυτικη Μακεδονια. Γενικα οι δρομοι ειναι καθαροι (γκουχφλεξγκουχ), ποσο μαλλον των συνορων. Η Καστορια εχει μια περιοχη (κατω απο το βυζαντινο μουσειο για να καταλαβεις στους χαρτες, λογω "λοφου") που ισως δυσκολευτει καποιο ιχ αν πιασει χιονι/παγο, οποτε εξαρταται που θα μεινεις. Λιγα σχολια περι περιοχης. Και btw, ενα 4χ4 να ξερεις δεν κανει θαυματα αν δεν εχεις εμπειρια στο χιονι. Εχουμε πολλες περιπτωσεις που 4χ4 ανεβαινουν στα χιονοδρομικα και κλεινουν οι δρομοι επειδη καποιοι νοτιοι δεν νιωθουν :P

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω μείνει Καστοριά αλλά πιστεύω πως δεν υπάρχει ανάγκη για 4x4 σε καμία πόλη αφού το οδικό δίκτυο είναι λογικά επαρκές.

Αν κινείσαι σε διάφορα χωριά και απρόβλεπτες περιοχές ίσως το 4x4 να χρειαστεί σε έκτακτη περίπτωση.

Επίσης για τα χιόνια περισσότερο ρόλο παίζουν τα χιονολάστιχα παρά η τετρακίνηση. Εννοείται βέβαια πως ο συνδυασμός των δύο είναι το καλύτερο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έχεις πίσω στο πορτμπαγκάζ αλυσίδες που είναι οι σίγουρη λύση και ένα καλό ζευγάρι καλοκαιρινά και στη σεζόν θα αλλάζεις και θα βάζεις τα χειμερινά ελαστικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, teo_gr said:

Καλημέρα σε όλους!

Θα σας φανεί λίγο περίεργη η ερώτηση και αρκετά συγκεκριμένη. 

 

Τους επόμενους μήνες θα χρειαστεί να μετακομίσω στην πόλη της Καστοριάς με την οικογένεια. Επειδή έχω ενα τρίθυρο Honda civic και πρόσφατα έγινα μπαμπάς, ήθελα ούτως ή άλλως να το αλλάξω, για λόγους ευκολίας. Και σκεφτόμουν μιας που μπήκα στην διαδικασία εύρεσης καινούριου αυτοκινήτου, και λόγω του ότι Καστοριά παίζουν χιόνια-παγετοί κτλ συν του ότι θα μετακινουμαι στα σύνορα λόγω εργασίας, να παρω ένα SUV πετρέλαιο με τετρακίνηση. Συγκεκριμένα κοιτάω κατι Qashqai (αν και μεγάλος μου πόθος είναι το Huyndai Tucson, αλλά είναι πολύ καινούριο για να βρω φτηνό μεταχειρισμένο).

Η ερωτήσεις λοιπόν είναι:

-Λογικό δεν είναι να ψάχνω πετρέλαιο όταν θα κάνω τόσα χιλιόμετρα;

-Η τετρακίνητη για μια πόλη όπως η Καστοριά είναι must ή είμαι υπερβολικός;

-Έχετε να προτείνετε κάποιο suv πεντάθυρο (στην λογική του Qashqai) και ποιο;

Ευχαριστώ!

-Γενικά είναι μια καλή επιλογή το πετρέλαιο ειδικά στα 4x4 από πολλές απόψεις 

-δεν είναι και must αλλά γενικά όταν υπάρχει Χιονι, την στιγμη που θα το χρειαστείς θα σε σώσει. Δεν σε βρίσκω υπερβολικό 

- Suzuki Vitara 1.6 Diesel Allgrip 2016+ που έχει επιλεκτική τετρακίνηση και μπαίνει όταν καταλάβει ότι χρειάζεται, τις υπολοιπες διαδρομές τις κανει ως μπροστινοκινητο.Qashqai όπως ειπες πολύ καλο. Dacia duster 4x4. Δεν ξέρω και το budget σου αλλιώς θα σου έλεγα ακριβώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, ChristosVl said:

- Suzuki Vitara 1.6 Diesel Allgrip 2016+ που έχει επιλεκτική τετρακίνηση και μπαίνει όταν καταλάβει ότι χρειάζεται, τις υπολοιπες διαδρομές τις κανει ως μπροστινοκινητο.

Όχι ακριβώς, αλλά στο περίπου. Το σύστημα (all grip SELECT) διαβάζει συνεχώς συνθήκες οδήγησης και επεμβαίνει όπου κρίνει ότι χρειάζεται (είτε στο auto, είτε στο sport, είτε στο snow). Δεν είναι ανάγκη να είναι χιόνι, μπορεί απλά να είναι και μια απλή στροφή.

Αυτό που αναφέρετε εσείς, το φοράει το jimny (all grip PRO). Ίσως αυτό σας μπερδεύει.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε γενικες γραμμες να ξερεις οτι τετρακινηση με καλοκαιρινα λαστιχα εχει χειροτερο κρατημα απο FWD με χειμερινα λαστιχα, οποτε μην επαναπαυτεις οτι αφου εχει τετρακινηση τοτε δε χρειαζεσαι τα καταλληλα λαστιχα. Για μεσα στην πολη της Καστοριας φυσικα και δε χρειαζεσαι τετρακινηση, απλα σωστα ελαστικα. Απο κει και περα αν λογω δουλειας ή χομπι θα βγαινεις σε πιο ορεινους δρομους κλπ , ναι η τετρακινηση βοηθαει στον ελεγχο του αυτοκινητου (παντα μαζι με τα χειμερινα λαστιχα - 2η φορα που το αναφερω αλλα ειναι πολυ σημαντικο). 

Επεξ/σία από epp
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι από Καστοριά.  Δεν υπάρχει ανάγκη για 4χ4 εκτός αν μένεις/πηγαίνεις σε βουνισιες περιοχές όπως Βίτσι και Γράμμος και σε απομακρυσμενα χωριά. Γενικά οι δρόμοι καθαρίζονται με το πρώτο χιόνι και ρίχνουν αλάτι άμεσα. Σε απομακρυσμενες περιοχές, πάλι ανοίγουν οι δρόμοι αλλά αν χιονίσει μετά τον καθαρισμό θα ξανά γεμίσουν χιόνι. Σε ποια περιοχή θα μένεις; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σε diesel δεν θα πήγαινα ούτε σε 4x4. Ο λόγος; Το diesel κάτω από 5 γενιάς δεν μπορεί να κινηθεί εντός των αστικών κέντρων. Άρα θέλετε από 5-6 γενιάς. Το 4x4 είναι εντυπωσιακό αλλά τα σέρβις του είναι μεγάλα και σε πιθανή ζημιά θα βάλετε βαθειά το χέρι στο πορτοφόλι. Δεν θα κοίταζα diesel γιατί κάτω από -10 αρχίζει και παγώνει και ζορίζεται να πάρει μπροστά. Δείτε κανένα χιλιάρι suv και πάρτε και δυο καλές τετράδες λάστιχα και θα είστε κύριος. Εγώ έχω sava Eskimo hp2 στο Troc πριν το πόλεμο 215/60/16 τα αγόρασα 380 την τετράδα. Απίστευτο λάστιχο στο χιόνι. 
 

Στον πάγο όμως δεν σε σώζει τίποτα. Το μοναδικό που σε σώζει είναι αλυσίδες. Εγώ είχα vw up και το 2017 που έριξε 50 πόντους χιόνι στη Θεσσαλονίκη τα 4χ4 έφευγαν και εγώ που φορούσα αλυσίδες ανέβαινα σε βουνά. Με χαμηλή ταχύτητα βέβαια.

 

Εγώ θα σας πρότεινα να δείτε το Troc 1.0 τίμιο και ευχαριστημένος με καλό κινητήρα και κατανάλωση λίγο πιο πάνω από το πετρέλαιο. Πριν τον πόλεμο κοπανούσα το κεφάλι μου που δεν πήγα στον 1.5 και το έπαιρνα πιο γυμνό το αμάξι χωρίς τα πολλά έξτρα. Με την άνοδο της τιμής της βενζίνης το λάτρεψα το 1.0

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, teo_gr είπε

Καλημέρα σε όλους!

Θα σας φανεί λίγο περίεργη η ερώτηση και αρκετά συγκεκριμένη. 

 

Τους επόμενους μήνες θα χρειαστεί να μετακομίσω στην πόλη της Καστοριάς με την οικογένεια. Επειδή έχω ενα τρίθυρο Honda civic και πρόσφατα έγινα μπαμπάς, ήθελα ούτως ή άλλως να το αλλάξω, για λόγους ευκολίας. Και σκεφτόμουν μιας που μπήκα στην διαδικασία εύρεσης καινούριου αυτοκινήτου, και λόγω του ότι Καστοριά παίζουν χιόνια-παγετοί κτλ συν του ότι θα μετακινουμαι στα σύνορα λόγω εργασίας, να παρω ένα SUV πετρέλαιο με τετρακίνηση. Συγκεκριμένα κοιτάω κατι Qashqai (αν και μεγάλος μου πόθος είναι το Huyndai Tucson, αλλά είναι πολύ καινούριο για να βρω φτηνό μεταχειρισμένο).

Η ερωτήσεις λοιπόν είναι:

-Λογικό δεν είναι να ψάχνω πετρέλαιο όταν θα κάνω τόσα χιλιόμετρα;

-Η τετρακίνητη για μια πόλη όπως η Καστοριά είναι must ή είμαι υπερβολικός;

-Έχετε να προτείνετε κάποιο suv πεντάθυρο (στην λογική του Qashqai) και ποιο;

Ευχαριστώ!

Είναι full time 4χ4 αυτά που κοιτάς;Γιατί αν δεν είναι απλά εχεις ένα προσθιοκίνητο που σε δυσκολία θα βάλεις το 4χ4 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, MauroPaltoudias said:

Όχι ακριβώς, αλλά στο περίπου. Το σύστημα (all grip SELECT) διαβάζει συνεχώς συνθήκες οδήγησης και επεμβαίνει όπου κρίνει ότι χρειάζεται (είτε στο auto, είτε στο sport, είτε στο snow). Δεν είναι ανάγκη να είναι χιόνι, μπορεί απλά να είναι και μια απλή στροφή.

Αυτό που αναφέρετε εσείς, το φοράει το jimny (all grip PRO). Ίσως αυτό σας μπερδεύει.

που ηταν το λαθος? Τις επιλογες snow/sport τις εχει χειροκινητα..

26 minutes ago, tilaverboy said:

Εγώ σε diesel δεν θα πήγαινα ούτε σε 4x4. Ο λόγος; Το diesel κάτω από 5 γενιάς δεν μπορεί να κινηθεί εντός των αστικών κέντρων. Άρα θέλετε από 5-6 γενιάς. Το 4x4 είναι εντυπωσιακό αλλά τα σέρβις του είναι μεγάλα και σε πιθανή ζημιά θα βάλετε βαθειά το χέρι στο πορτοφόλι. Δεν θα κοίταζα diesel γιατί κάτω από -10 αρχίζει και παγώνει και ζορίζεται να πάρει μπροστά. Δείτε κανένα χιλιάρι suv και πάρτε και δυο καλές τετράδες λάστιχα και θα είστε κύριος. Εγώ έχω sava Eskimo hp2 στο Troc πριν το πόλεμο 215/60/16 τα αγόρασα 380 την τετράδα. Απίστευτο λάστιχο στο χιόνι. 
 

Στον πάγο όμως δεν σε σώζει τίποτα. Το μοναδικό που σε σώζει είναι αλυσίδες. Εγώ είχα vw up και το 2017 που έριξε 50 πόντους χιόνι στη Θεσσαλονίκη τα 4χ4 έφευγαν και εγώ που φορούσα αλυσίδες ανέβαινα σε βουνά. Με χαμηλή ταχύτητα βέβαια.

 

Εγώ θα σας πρότεινα να δείτε το Troc 1.0 τίμιο και ευχαριστημένος με καλό κινητήρα και κατανάλωση λίγο πιο πάνω από το πετρέλαιο. Πριν τον πόλεμο κοπανούσα το κεφάλι μου που δεν πήγα στον 1.5 και το έπαιρνα πιο γυμνό το αμάξι χωρίς τα πολλά έξτρα. Με την άνοδο της τιμής της βενζίνης το λάτρεψα το 1.0

Ειναι και μινι επενδυση πλεον ενα diesel αυτοκινητο και ειδικα ενα 4χ4 diesel γιατι δεν χανουν απο τιμη,και δεν καινε τιποτα

Τα καινουρια παιρνουν κανονικα στο κρυο εχουν προθερμαντηρα στο θαλαμο καυσης , μεχρι και το dacia παιρνει σε -10 και πιο κατω.

Καλο και το t roc αλλα οπως ειπατε 1000αρακι καιει παραπανω, πιο πολυ πολης το βλεπω,οχι οτι μπορει με χιονολαστιχα να μην την παλεψει, αλλα θα προτιμουσα diesel καθως με εχουν βγαλει ασπροπροσωπο.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεσαι 4 χ4 (εκτός αν μπορείς να το πληρώσεις) , αλλά ένα καλό σετ χειμερινά. Επιπλέον το 4χ4 θα σε βοηθήσει και στην βροχή. (Τα τελευταία 2 χρόνια δεν χρειαστήκαμε ούτε χειμερινό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Είμαι από Καστοριά.  Δεν υπάρχει ανάγκη για 4χ4 εκτός αν μένεις/πηγαίνεις σε βουνισιες περιοχές όπως Βίτσι και Γράμμος και σε απομακρυσμενα χωριά. Γενικά οι δρόμοι καθαρίζονται με το πρώτο χιόνι και ρίχνουν αλάτι άμεσα. Σε απομακρυσμενες περιοχές, πάλι ανοίγουν οι δρόμοι αλλά αν χιονίσει μετά τον καθαρισμό θα ξανά γεμίσουν χιόνι. Σε ποια περιοχή θα μένεις; 

Θα μένω είτε στο ενυδρείο ή στην Χλόη ή στην παλια πόλη της Καστοριάς. Γενικά στον αστικό ιστό. Θα δουλεύω όμως στο τελωνείο Κρυσταλλοπηγής. Ξέρω ότι ο δρόμος για εκεί είναι καινούργιος, απλά το αναφέρω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...