Προς το περιεχόμενο

Καστοριά, πετρελαιοκίνητο 4Χ4


teo_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, teo_gr είπε

Θα τα δω αν και νομίζω οτι θα βρω πιο εύκολα ενα φτηνό qashqai.

Την Χλοη πως και την βάζεις τελευταία; Υποτίθεται εκεί είναι τα καλύτερα (νεόδμητα) σπίτια...

Επειδή δεν μπορώ να βρω την αγγελία για τους Αμπελόκηπους, αν μπορέσεις να την εντοπίσεις θα το εκτιμούσα. Ευχαριστώ 

Γιατί έχει υγρασία και κουνούπια και θα πρέπει να περάσεις όλη την πόλη για να βγεις Εγνατία.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Car.gr - Renault Kadjar '16 BOSE! ΔΕΡΜΑ! PANORAMA! 4WD!

Εδώ είσαι. Έχω το ίδιο και μένω Κοζάνη. Χειμώνα του κούμπωσα μια τετράδα χειμωνιάτικα και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Το πήρα για να πηγαίνω χιονοδρομικό. 6,5 μ 6,6 λίτρα/100 χλμ κατανάλωση με καθολου προσεκτική οδήγηση. Απίστευτα ευχαριστημένος απο το αμάξι και ημουν πολυ δυστακτικός μιας και ήμουν bmwδακιας. Το προτίμησα για την αξιοπιστία του κινητήρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, logokrimenos είπε

Car.gr - Renault Kadjar '16 BOSE! ΔΕΡΜΑ! PANORAMA! 4WD!

Εδώ είσαι. Έχω το ίδιο και μένω Κοζάνη. Χειμώνα του κούμπωσα μια τετράδα χειμωνιάτικα και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Το πήρα για να πηγαίνω χιονοδρομικό. 6,5 μ 6,6 λίτρα/100 χλμ κατανάλωση με καθολου προσεκτική οδήγηση. Απίστευτα ευχαριστημένος απο το αμάξι και ημουν πολυ δυστακτικός μιας και ήμουν bmwδακιας. Το προτίμησα για την αξιοπιστία του κινητήρα.

 Ωραία πρόταση! Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά έχουμε 4 επιλογές, χωρίς να κανω ανάλυση τις πολλές κατηγορίες μοντέλων, ας το πάμε χοντρικά. 

-Mitsubishi ASX

-Nissan Qashqai

-Renault Kadjar

-Suzuki Cross 

 

Τι θα επιλέγατε εσείς; Ή είναι καθαρά θέμα γούστου;

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Nissan (1.6 diesel 130hp) 

Αξιόπιστο μέχρι αηδίας. Υπάρχουν περιπτώσεις (πολλές) που κάτοχοι αναφέρουν τριγμους στα πλαστικά.

2. Asx (1.8 diesel 150hp)

Αξιόπιστο και αυτό αλλά δυστυχώς δε περπατησε πολύ (βλέπε Nissan) οπότε ίσως σε ανταλλακτικά να δυσκολευτεις. 

3. cross 

4. Kadjar

 

Τα 1 και 2 ζητάνε μόνο καυσιμο και τα service στην ώρα τους. Τίποτε παραπάνω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nissan και renault είναι ακριβώς τα ίδια αυτοκίνητα…

αξιόπιστα είναι όλα αυτά που αναφέρεις αρκει να είναι καλοσυντηρημένα. προσωπικά είχα το qq με τετρακίνηση (δηλαδή το 1.6).

ετριζε δίχως αύριο. πολύ κακή ποιότητα συναρμογής. μιλάω για το j10b που υποτίθεται ήταν καλύτερο από το j11 στην συναρμογή των πλαστικών. κινητήρας διαμάντι. κιβώτιο έτσι και έτσι. δεν ηθελε με τίποτα γρήγορες αλλαγές. ηθελε με το πάσο του. 

προσωπικά θα κοίταγα ζεστά το s-cross. αν επιλέξεις nissan η renault να τσεκάρεις το κιβώτιο. αποκτάει τζόγο ο λεβιές τους. εκκίνηση με 1η και μετατοπίζεται. επίσης υπόψιν πολλά kadjar τετρακίνητα είναι εισαγωγής για να μην πω όλα. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, pananton είπε

nissan και renault είναι ακριβώς τα ίδια αυτοκίνητα…

αξιόπιστα είναι όλα αυτά που αναφέρεις αρκει να είναι καλοσυντηρημένα. προσωπικά είχα το qq με τετρακίνηση (δηλαδή το 1.6).

ετριζε δίχως αύριο. πολύ κακή ποιότητα συναρμογής. μιλάω για το j10b που υποτίθεται ήταν καλύτερο από το j11 στην συναρμογή των πλαστικών. κινητήρας διαμάντι. κιβώτιο έτσι και έτσι. δεν ηθελε με τίποτα γρήγορες αλλαγές. ηθελε με το πάσο του. 

προσωπικά θα κοίταγα ζεστά το s-cross. αν επιλέξεις nissan η renault να τσεκάρεις το κιβώτιο. αποκτάει τζόγο ο λεβιές τους. εκκίνηση με 1η και μετατοπίζεται. επίσης υπόψιν πολλά kadjar τετρακίνητα είναι εισαγωγής για να μην πω όλα. 

 

Μια αφελή ερώτηση... είναι πολύ κακό το εισαγωγής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, teo_gr said:

Μια αφελή ερώτηση... είναι πολύ κακό το εισαγωγής;

όχι απαραίτητα.. προσωπικά δεν κοιτάζω εισαγωγής ξεκάθαρα από δικό μου κόλλημα. απλά να το ψάξεις με συντηρήσεις και να έχει ενημερωμένα βιβλία σέρβις αντιπροσωπείας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2023 στις 5:49 ΜΜ, d_gkal είπε

1. Nissan (1.6 diesel 130hp) 

Αξιόπιστο μέχρι αηδίας. Υπάρχουν περιπτώσεις (πολλές) που κάτοχοι αναφέρουν τριγμους στα πλαστικά.

2. Asx (1.8 diesel 150hp)

Αξιόπιστο και αυτό αλλά δυστυχώς δε περπατησε πολύ (βλέπε Nissan) οπότε ίσως σε ανταλλακτικά να δυσκολευτεις. 

3. cross 

4. Kadjar

 

Τα 1 και 2 ζητάνε μόνο καυσιμο και τα service στην ώρα τους. Τίποτε παραπάνω. 

Σχετικά με το ASX που όντως δεν περπατησε πολύ λόγο δημοφιλίας του qq (για καλό το έχω αυτό) ανταλλακτικά υπάρχουν κανονικά χωρίς φόβο...και είναι και αρκετά οικονομικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Πάντως, όπως ανέφεραν και προηγούμενοι, να ξέρεις ότι πρώτα παίζει το χειμερινο λάστιχο το βασικό ρόλο, παρά η τετρακίνηση. Ο δρόμος για κρυσταλλοπηγη δε θα κλεισει σχεδόν ποτέ, γτ ειναι αυτοκινητόδρομος,  οποτε δε θα εχεις θεμα. Επισης το duster δεν θα το σκεφτόσουν; 

..μετά από τόσο καιρό βέβαια, λογικά έχεις αγοράσει αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και πιθανότατα ως τώρα θα 'χεις πάρει, θα τονίσω κι εγώ κάτι που ήδη ειπώθηκε. Η τετρακίνηση στο χιόνι όταν μιλάμε για μετακίνηση (και όχι σπορ, άρα όχι ακραία σενάρια με offroading) είναι "bonus", αλλά όχι απαραίτητη. Το βασικό είναι τα κατάλληλα λάστιχα. Να το πω κι αλλιώς. Αν γλιστράνε τα «παπούτσια» σου, δε θα σε βοηθήσει τρομερά αν αντί για 2, έχεις 4 ... πόδια.

:P

Τετρακίνητο χωρίς κατάλληλα λάστιχα, θα συμπεριφερθεί λίγο καλύτερα από δικίνητο με τα ίδια λάστιχα. Δικίνητο με χειμερινά λάστιχα, πάει σούπερ, χωρίς κανένα πρόβλημα, πλην ακραίων περιπτώσεων (που μάλλον δε θα συναντήσεις ούτε στην Καστοριά).

Το λάστιχο δηλαδή είναι το 80%. Αν δε καλύψεις αυτό, με τα υπόλοιπα μην ασχοληθείς καν. Υπάρχει και η λύση της αλυσίδας, αλλά για Καστοριά θα 'λεγα ότι αξίζει το χειμερινό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, Haldol said:

Αν και πιθανότατα ως τώρα θα 'χεις πάρει, θα τονίσω κι εγώ κάτι που ήδη ειπώθηκε. Η τετρακίνηση στο χιόνι όταν μιλάμε για μετακίνηση (και όχι σπορ, άρα όχι ακραία σενάρια με offroading) είναι "bonus", αλλά όχι απαραίτητη. Το βασικό είναι τα κατάλληλα λάστιχα. Να το πω κι αλλιώς. Αν γλιστράνε τα «παπούτσια» σου, δε θα σε βοηθήσει τρομερά αν αντί για 2, έχεις 4 ... πόδια.

:P

Τετρακίνητο χωρίς κατάλληλα λάστιχα, θα συμπεριφερθεί λίγο καλύτερα από δικίνητο με τα ίδια λάστιχα. Δικίνητο με χειμερινά λάστιχα, πάει σούπερ, χωρίς κανένα πρόβλημα, πλην ακραίων περιπτώσεων (που μάλλον δε θα συναντήσεις ούτε στην Καστοριά).

Το λάστιχο δηλαδή είναι το 80%. Αν δε καλύψεις αυτό, με τα υπόλοιπα μην ασχοληθείς καν. Υπάρχει και η λύση της αλυσίδας, αλλά για Καστοριά θα 'λεγα ότι αξίζει το χειμερινό.

Ακριβως αυτο. Εγω Κοζάνη με το Kadjar και χιονολαστιχα σε 19αρα ζάντα δεν εχω χρειαστει ποτέ την τετρακίνηση. Χιονοδρομικό που πάω συχνά το κουμπώνω στο auto και απλά δίνει ένα 20% πίσω. Δεν ζορίστηκε ποτέ, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση που δυσκολέψουν τα πράγματα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, logokrimenos είπε

Ακριβως αυτο. Εγω Κοζάνη με το Kadjar και χιονολαστιχα σε 19αρα ζάντα δεν εχω χρειαστει ποτέ την τετρακίνηση. Χιονοδρομικό που πάω συχνά το κουμπώνω στο auto και απλά δίνει ένα 20% πίσω. Δεν ζορίστηκε ποτέ, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση που δυσκολέψουν τα πράγματα

Όλα έχουν να κάνουν με τις λέξεις. Σε χιόνι θέλει χιονολαστιχα.. Εάν μιλάμε όμως για πάγο είτε είσαι με 4*4 εάν δεν μπει αλυσίδα φλερτάρεις με το να βγεις εκτός δρόμου. Αλυσίδες και γάντια είναι απαραίτητα. Το 2017 που έριξε τον πάτο του από χιόνι και μετά πάτησε και ένα -16 τα πανάκριβα 4*4 Porsche και bmw πίσω από το δρόμο του Παπαγεωργίου έφευγαν με τις μπάντες και εγώ με το ταπεινό vw up ανέβαινα σιγά σιγά με αλυσίδες και χιονολαστιχα.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...