Προς το περιεχόμενο

Πρωτοποριακό αιολικό φορτηγό πλοίο πραγματοποιεί το πρώτο του ταξίδι


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, mp123 είπε

Ο καθένας το κοντό του και το μακρυ του στο θέμα αυτό.

Το σύστημα που βλέπετε είναι μόνο βοηθητικό να καίει πιο λίγα καύσιμα αν και χλωμοτο βλέπω με  βάρος που εχει . Δεν ταξιδεύει το πλοίο μόνο με το σύστημα αυτό. Αντε να πάει δύο τρία μίλια και αυτό με τα ρευματα. 

Δλδ μ@λ@κιες. Αυτά τα λίγα.

θα το έχουν υπολογίσει κάπως. ας ολοκληρώσει το ταξίδι του να μάθουμε δεδομένα στην πράξη και βλέπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πιστεύω ότι είναι περισσότερο κίνηση δημοσίων σχέσεων για να δείξουν ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον. Κάτι για να ικανοποιήσουν τους φανατικούς ακτιβιστές της κλιματικής αλλαγής και να μην τους έχουν απέναντι τους.


Από άποψη κόστους δεν νομίζω να βοηθάει, δεν μοιάζει φθηνό, η συντήρηση του πρέπει να είναι μια κόλαση και επιπλέον θα πρέπει εκτός από το να το προσαρμόσουν σε τόσα πλοία, θα πρέπει και να βρουν ή να εκπαιδεύσουν κατάλληλο προσωπικό για να δουλεύει και να τα συντηρεί εν πλω. Το κόστος των καυσίμων δεν είναι πρόβλημα, το πληρώνει ο πελάτης στην τελική. Το πρόβλημα είναι όταν ο ανταγωνιστής σου μπορεί να κινείτε με μικρότερο κόστος και να προκαλεί λιγότερες αντιδράσεις στους ακτιβιστές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, merphi said:

Εγώ πιστεύω ότι είναι περισσότερο κίνηση δημοσίων σχέσεων για να δείξουν ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον. Κάτι για να ικανοποιήσουν τους φανατικούς ακτιβιστές της κλιματικής αλλαγής και να μην τους έχουν απέναντι τους.


Από άποψη κόστους δεν νομίζω να βοηθάει, δεν μοιάζει φθηνό, η συντήρηση του πρέπει να είναι μια κόλαση και επιπλέον θα πρέπει εκτός από το να το προσαρμόσουν σε τόσα πλοία, θα πρέπει και να βρουν ή να εκπαιδεύσουν κατάλληλο προσωπικό για να δουλεύει και να τα συντηρεί εν πλω. Το κόστος των καυσίμων δεν είναι πρόβλημα, το πληρώνει ο πελάτης στην τελική. Το πρόβλημα είναι όταν ο ανταγωνιστής σου μπορεί να κινείτε με μικρότερο κόστος και να προκαλεί λιγότερες αντιδράσεις στους ακτιβιστές.

 

Σκέψου  το λίγο.

Δηλαδή μπαίνουν σε όλο αυτό το γολγοθά που αναφέρεις, μόνο και μόνο για μην έχουν την γκρίνια των ακτιβιστών;

Θεωρείς οτι οι ακτιβιστές μπορούν να αγγίξουν έστω στο ελάχιστο τους πετρελαιάδες ή νοιάζονται καθόλου οι τελευταίοι για τους πρώτους;

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, hellghan είπε

θα το έχουν υπολογίσει κάπως. ας ολοκληρώσει το ταξίδι του να μάθουμε δεδομένα στην πράξη και βλέπουμε

Φούσκα είναι φίλε. 
Για να στο πω και αλλιώς, όσο έχουν υπολογίσει τα κινητa που θα φορτίζουν μεσα σε 5 λεπτά και θα κρατάει η μπαταρία για μια εβδομάδα. 
 

Αυτα τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν σε βαπόρια. Το λέμε ως άτομα που είμαστε μεσα σ αυτά. Τα βαπόρια θέλουν ταχύτητα και τίποτα άλλο. Δεν έχουν πρόβλημα με τα καύσιμα. 

11 ώρες πριν, mp123 είπε

Chief engineer σε tanker και χημικά πλοία 10 χρονια τώρα στην θέση αυτή.

Εμένα αυτό που με τρελενει εινσι η μ@λ@κια που ο καθένας άσχετος εχει αποψη για κάτι που δεν ξέρει.Ειδικα στο θέμα αυτό κανεις δεν έχει μπει καν σε πλοίο εκτός φυσικά σε  καμμια παντόφλα να πάει σαλαμινα η σε κανα νησί. Αλλα η άποψη άποψη. 

Άστα να πάνε φίλε.Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Δεν ξέρεις μην μιλάς,  εκτίθεσαι. Αυτό έχω σαν αρχή μου.

Μεσα στην καρδιά του βαποριού! 
 

Δεν αντέχω να ακούω βλακείες. Και μάλιστα, χωρίς να έχουν γνώση. Το κακό του Ίντερνετ δεν φιλτράρουν τίποτα μεσα στο κεφάλι τους. Απορώ τα ίδια πράγματα, τα λένε και στους γιατρούς;

Νομιζουν ότι το βαπόρι είναι σαν αυτοκινητάκι η είναι σαν τις ταινίες. 
 

Στο κάτω κάτω το σχόλιο σου τα λέει όλα! 
 

 

Επεξ/σία από markos9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Shinji ikari είπε

Στη Φουκουσιμα ειχαν κανει παρανομια και παραβασεις και το ξερανε και εναν νεκρο ειχαν. Παρε κι αυτα.

https://www.americanexperiment.org/solar-panels-produce-tons-of-toxic-waste-literally/

νεκροταφειο για ανεμογενητριες, ειναι μη ανακυκλωσιμες, οπως τα ηλιακα πανελ.

WindTurbine1.JPG.9d0140529f7f1d6c4acd53b4835f1608.JPG

Πως γινεται τα μεταλλα να μην ειναι ανακυκλωσιμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, NT1G είπε

EEXI/shapoli, είπες; 

Κανένα από τα υπάρχων καράβια δεν πρόκειται να το βάλει αυτό απάνω. Δεν θα κάτσει κανείς πλοιοκτήτης να δώσει λεφτά για αυτό. Αυτό είναι καθαρά για το θεαθήναι. Είναι ας πούμε μια τρύπα στο νερό. Ο ΙΜΟ δεν έχει επιβάλει ρητά καμία τιμωρία για παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών CII. Ωστόσο, πιστεύεται ότι τα λιμάνια και οι κυβερνητικές υπηρεσίες θα ανταμείβουν τα υγιή πλοία με βαθμολογία CII με προτιμώμενες λιμενικές χρονοθυρίδες, χρηματικά οφέλη κ.λπ. Μιλάμε καθαρά <<για ενεργειακή κλάση όπως είναι οι οικοσυσκευες>>.

 

3 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους «γνώστες» …….

Να υποθέσω ο,τι μιλάω με έναν από τους πολλούς πανεπιστήμονες του ινσομνια; Που τα καράβια τα έχει δει μόνο από τις ταινίες κτλπ;

Έλα μίλα μου σε παρακαλώ για την δουλεία μου... έλα να μου την μάθεις καλύτερα και ας μην ξέρεις πως δουλεύει το βαπόρι. 

Υ.γ. Δέχομαι και μαθήματα ευστάθειας μεταφορά φορτίων

Επεξ/σία από markos9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, NT1G είπε

EEXI/shapoli, είπες; 

 

4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους «γνώστες» …….

Έλα εδώ είμαστε ειδικά ο πρώτος με το νιντζακι το 300ρακι.

Shaft power limitation. Εξήγησε μου τι είναι αυτό πως δουλεύει  γιατί είμαι άσχετος και δεν ξέρω. Εκτίθεστε και δεν το καταλαβαίνετε.

Bonus tip : το shapoli που βλέπεις στα βιντεακια είναι τζάμπα λεφτά. Υπάρχει εδώ και 20 χρόνια στα καράβια . Το πρώτο είδα στο 2004 σε παραλαβή πλοίου vlcc στην Κορέα .Όλα τα στοιχεία στέλνονταν με μειλ κάθε μεσημέρι η αν έδιναν χρήματα για internet connection μπορούσαν να βλέπουν τα πάντα online αναπασα ώρα και στιγμή.Τα limit φυσικά εμείς τα βάζαμε.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Sorath είπε

Σκέψου  το λίγο.

Δηλαδή μπαίνουν σε όλο αυτό το γολγοθά που αναφέρεις, μόνο και μόνο για μην έχουν την γκρίνια των ακτιβιστών;

Θεωρείς οτι οι ακτιβιστές μπορούν να αγγίξουν έστω στο ελάχιστο τους πετρελαιάδες ή νοιάζονται καθόλου οι τελευταίοι για τους πρώτους;

Το σκέφτηκα, για αυτό το είπα. Και όταν είχαμε το 2011 το "Occupy Wall Street", λέγαμε σιγά μην κουνηθεί φύλλο στις μεγάλες εταιρίες. Αλλά εξ αιτίας αυτού πολύ σύντομα εμφανίστηκε το ESG score, για το οποίο οι εταιρίες είναι πολύ περήφανες. Με λίγα λόγια για να έχει μια εταιρία υψηλό ESG score, πρέπει να δίνει βαρύτητα σε «σημαντικότερα» πράματα από το κέρδος, πχ diversity, φιλικότητα προς το περιβάλλον κτλ, δηλαδή να έχει κοινωνικό πρόσωπο όπως οι ακτιβιστές το εννοούν. Για επιβράβευση όλα τα μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εξασφαλίζουν καλύτερους όρους σε όλα τα δάνεια στις εταιρίες που υλοποιούν ESG πολιτικές, γιατί αναγνωρίζουν πως οι «κοινωνικές πολιτικές», δεν είναι πάντα προς το συμφέρον της εταιρίας.

 Στοίχημα πως τα αμέσως επόμενα χρόνια θα υπάρχει κάποιο είδος επιβράβευσης για φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές που θα δίνει στις πλοιοκτήτριες εταιρίες προνόμια; Όπως ακριβώς με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα συμβατικά. Δεν χρειάζεται καν να δουλεύει σωστά, αρκεί να ικανοποιεί τους ακτιβιστές και τις ESG like επιτροπές.

 

Επεξ/σία από merphi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα πυρηνικά εργοστάσια που είχαν ατυχήματα, την εποχή που τα έκτιζαν τα διαφήμιζαν ως υπέρ ασφαλή, τελευταίας τεχνολογίας, απόρθητα, βάλε ό,τι θέλεις.

Μετά μάθαμε ότι είχαν ένα μικρό ελάττωμα... που στα νέα εργοστάσια δεν θα υπάρχει και θα είναι ... υπέρ ασφαλή, τελευταίας τεχνολογίας, απόρθητα, βάλε ό,τι θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, markos9 είπε

Κανένα από τα υπάρχων καράβια δεν πρόκειται να το βάλει αυτό απάνω. Δεν θα κάτσει κανείς πλοιοκτήτης να δώσει λεφτά για αυτό. Αυτό είναι καθαρά για το θεαθήναι. Είναι ας πούμε μια τρύπα στο νερό. Ο ΙΜΟ δεν έχει επιβάλει ρητά καμία τιμωρία για παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών CII. Ωστόσο, πιστεύεται ότι τα λιμάνια και οι κυβερνητικές υπηρεσίες θα ανταμείβουν τα υγιή πλοία με βαθμολογία CII με προτιμώμενες λιμενικές χρονοθυρίδες, χρηματικά οφέλη κ.λπ. Μιλάμε καθαρά <<για ενεργειακή κλάση όπως είναι οι οικοσυσκευες>>.

Το μόνο πρόβλημα που έχει ένα πλοίο είναι η συντήρηση και μόνο.

...

Τα όρια στο θείο στα καύσιμα και τις NOx ECAs πως τις ακολούθησαν οι εταιρείες; Τι εμποδίζει τον IMO και τα κράτη να επιβάλουν με τον ίδιο τρόπο κάτι για τα GHG;

Είχε πριν ένα μήνα συνεδρίαση ο IMO και άρχισε η συζήτηση για net zero μέχρι το 2050. Λες να μην γίνει τίποτα μέσα στα επόμενα χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαχωρισμός βάση φορτίου. Ευπαθή προιόντα με καύσιμα, παραγγελίες από Κίνα με πανιά. Χρόνοι Χριστόφορου Κολομβου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...