Προς το περιεχόμενο

Σε νέα αλλαγή της διαφημιστικής της καμπάνιας προχωρά η Nova μετά από καταγγελίες


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Nova βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο διαφημιστικής διαμάχης με τους ανταγωνιστές της, καθώς δύο φορές μέσα σε έναν μήνα κλήθηκε να τροποποιήσει την επικοινωνία της από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Αφορμή στάθηκε ο ισχυρισμός της Nova ότι είναι ο «ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής», με το Συμβούλιο να κρίνει με την απόφαση Α5812 -μετά από καταγγελία της Vodafone- πως ο ισχυρισμός δεν τεκμηριωνόταν επαρκώς και ήταν πιθανό να παραπλανήσει. Στην απόφαση αναφέρεται ότι 

Ο αριθμός των καθαρών νέων συνδέσεων του πρώτου 6μήνου 2023, που είναι το μοναδικό στοιχείο στο οποίο στηρίζεται η δήλωση αυτή, κρίθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή ότι είναι ένα μέγεθος ευμετάβλητο, που δεν συνδέεται ευθέως / απαραιτήτως με την ανάπτυξη της εταιρείας (όπως για παράδειγμα τα έσοδα) και από μόνο του δεν κρίνεται κατάλληλο για να τεκμηριώσει επαρκώς έναν τόσο απόλυτο ισχυρισμό υπεροχής.

Παρόλα αυτά, η Nova επανήλθε με τροποποιημένο σλόγκαν με το οποίο αυτοχαρακτηρίζεται ως ο «Νο1 πάροχος σε νέες συνδέσεις για το Α' Εξάμηνο του 2023», το οποίο κι αυτό κρίθηκε ομόφωνα παραπλανητικό μετά από καταγγελία της Cosmote. Στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με την Επιτροπή ο σχετικός ισχυρισμός με βάση την τεκμηρίωση της Nova βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία:

α. δεν προκύπτουν από κοινά αποδεκτά δεδομένα για τις νέες συνδέσεις, προερχόμενα από τρίτη, ανεξάρτητη πηγή, ενώ 
β. δεν υπάρχει, έστω, μεταξύ των εταιρειών κοινά αποδεκτή μεθοδολογία / τρόπος υπολογισμού τους,  ούτε κοινά αποδεκτοί όροι διαχείρισής τους (όπως π.χ. η συστηματική, σε τακτά χρονικά διαστήματα γνωστοποίηση, ή ο τρόπος δημοσιοποίησης).

Με βάση τα παραπάνω η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι ο υπό κρίση ισχυρισμός «Νο 1 πάροχος σε νέες συνδέσεις κινητής το Α εξάμηνο 2023» προσκρούει στα άρθρα 6 (περί τεκμηρίωσης) και 11 (περί συγκρίσεων) του ΕΚΔ-Ε και η επικοινωνία θα πρέπει να τροποποιηθεί προκειμένου να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα. Η εταιρεία προχώρησε στην αλλαγή της διαφημιστικής της καμπάνιας με βάση τις παρατηρήσεις της Επιτροπής.

Οι πρόσφατες αποφάσεις υπογραμμίζουν την ανάγκη προσεκτικής τεκμηρίωσης συγκριτικών διαφημιστικών ισχυρισμών, ώστε να αποφεύγεται η παραπλάνηση καταναλωτών στον έντονα ανταγωνιστικό χώρο των τηλεπικοινωνιών. Παράλληλα, τονίζουν τη σημασία κοινώς αποδεκτών κριτηρίων για την αξιολόγηση τέτοιων ισχυρισμών.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα λύνεται πανεύκολα με μία και μόνη λέξη.

Από το «ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής»

πάμε στο

«Ίσως ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής»

και τέλος. Ούτε τεκμηρίωση χρειάζεται ούτε τίποτα.

Η συμβουλή δίδεται δωρεάν. Στις επόμενες χρεώνω.

Disclaimer: H λέξη Ίσως έχει χρησιμοποιηθεί σε σλόγκαν μπύρας " Ίσως η καλύτερη μπύρα στον κόσμο"

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 16
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις εξαγορές και rebranding είχα μια ελπίδα. Πρακτικά τα ίδια είναι. Κινητή σήμα χάλια και για τεχνική υποστίριξη να μην μιλήσω. 
Έχω οπτική, 200ρα. Όλα καλά και ωραία. Πέφτει η γραμμή, μιλάω με το τεχνικό τμήμα. Μου λένε πως θα γίνει επικοινωνία στο Σταθερό. -> Έχω οπτική είναι, και το σταθερό είναι VoIP. Τους λέω καλέστε με στο κινητό. 2 μέρες, έρχονται μηνύματα πως με καλούν στο σταθερό και δεν με βρίσκουν. 

Genius. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας λέγανε "η καλύτερη κινητή τηλεφωνία"... αν δεν παινέψεις το σπίτι σου ποιος θα το κάνει;

Εγώ για παράδειγμα έβαλα Nova γιατί επιτρέπει να κάνω ανανέωση και με 1 ευρώ και έχει μικρά πακέτα που μου φτάνουν. Όντως δεν έχει καλό σήμα ειδικά σε εσωτερικούς χώρους.

Δεν πολυ-χρησιμοποιώ το κινητό οπότε όσο φτηνότερο μου βγαίνει να το ανανεώνω τόσο πιο καλά.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Disclaimer: H λέξη Ίσως έχει χρησιμοποιηθεί σε σλόγκαν μπύρας " Ίσως η καλύτερη μπύρα στον κόσμο"

σε ποια μπύρα ήταν;;; 😛 

 

Επεξ/σία από mants118
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Antonis_V είπε

Με τις εξαγορές και rebranding είχα μια ελπίδα. Πρακτικά τα ίδια είναι. Κινητή σήμα χάλια και για τεχνική υποστίριξη να μην μιλήσω. 
Έχω οπτική, 200ρα. Όλα καλά και ωραία. Πέφτει η γραμμή, μιλάω με το τεχνικό τμήμα. Μου λένε πως θα γίνει επικοινωνία στο Σταθερό. -> Έχω οπτική είναι, και το σταθερό είναι VoIP. Τους λέω καλέστε με στο κινητό. 2 μέρες, έρχονται μηνύματα πως με καλούν στο σταθερό και δεν με βρίσκουν. 

Genius. 

Φεύγω άπο όλες τις γραμμές nova που είχα και πάω cosmote (δοκιμασμένη 1 χρόνο τώρα όλα μια χαρά δουλεύουνε). Είχα απαίσια εμπειρία με την Wind Νova. Απλά απαίσια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...