Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα , 
θα ήθελα να ρωτήσω γενικά τι θεωρείται καλύτερο απο γενικής πλευράς σε ενα αυτοκίνητο , ενας κινητήρας τούρμπο 1.0 100ps  η ενας ατμοσφαιρικος 1.4 85ps και τι θα προτιμούσατε  ?  για κίνηση σε αστικο ιστο κύριος 90% 
Σε συζήτηση με εναν μηχανικο μου ελεγε  , μονο ατμοσφαιρικο για  αντοχή στο χρόνο και οτι θα εχεις καλύτερες καταναλώσεις λογο οτι δεν πιέζετε το μοτέρ.
τι γίνεται με τους ρίπους ομως και γιατι ολες οι εταιρείες εχουν βγάλει τουρμπατα πλέον αν οι ατμοσφαιρικοί είναι καλύτεροι.



 

Επεξ/σία από dvlsakos
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Την μαύρη του τύφλα. Πολλά από αυτά τα μοτερ πχ της vw έχουν σφυρήλατα. Για αυτά τι έχει να πει? Έχουν κολλήσει σε μια καραμέλα εδώ και 30 χρόνια λες και οι κινητήρες δεν εξελίχθηκαν και δεν αναπτύχθηκαν και τα τουρμπο με τη σειρά τους. Τα φαντάζονται ακόμα τα τουρμπο κιτ ξηρού τύπου όπως αυτά που έμπαιναν πριν 30-40 χρόνια.

  • Like 11
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1000αρι τουρμπο , συνηθως δεν τραβαει καλα στις πολυ χαμηλες στροφες . Πνιγεται και παει να σβησει κατω απο τις 1500-1800 στρ

Οποτε για αυτοκινητο πολης , δεν θα το διαλεγα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, 2MM είπε

1000αρι τουρμπο , συνηθως δεν τραβαει καλα στις πολυ χαμηλες στροφες . Πνιγεται και παει να σβησει κατω απο τις 1500-1800 στρ

Οποτε για αυτοκινητο πολης , δεν θα το διαλεγα 

Άκυρο.

Με 5η σε ανηφόρα ίσως.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πας σε κάτι φρέσκο με λίγα χιλομετρα προφανος τούρμπο (δλδ κάτι νέας τεχνολογίας φάση 2018 και μετα σαν παράδειγμα

Αν πας σε κάτι παλιό βρες ατμόσφαιρα (λόγο ότι παλιά κινιτηρες με τούρμπο δεν ήταν και ότι καλύτερο (τώρα τς έχουν εξελίξει αρκετά)

 

Αλλά πάντα με 90 και χρήσης πόλης hybrid είναι η λύση κάτι τύπου yaris

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τη χρονολογία. Εάν μιλάμε για ψιλο-νέο αυτοκίνητο (2017+), δεν υπάρχει σύγκριση. Χιλιάρι turbo με κλειστά μάτια. Πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευκολοδήγητο, "πιο" σε όλα. Για πιο παλιό θα 'λεγα πας και σε ατμοσφαιρικό, μιας και δεν υπήρχαν καν τότε μικρά turbo αξιόλογα.

8 hours ago, 2MM said:

1000αρι τουρμπο , συνηθως δεν τραβαει καλα στις πολυ χαμηλες στροφες . Πνιγεται και παει να σβησει κατω απο τις 1500-1800 στρ

Άμα σβήσει το turbo χιλάρι στις 1500+ (που ήδη σηκώνει ροπή στο ταβάνι), το ατμοσφαιρικό με ούτε τα 2/3 της ροπής και μάλιστα στις διπλές στροφές, δε θα σβήσει, αλλά θα... βάλει τα κλάματα. Btw γενικά αν σου σβήνει το αυτοκίνητο με 1500+ στροφές στο ξεκίνημα (είτε turbo, ή ατμοσφαιρικό), είτε έχει κάποιο πρόβλημα, ή κάτι δε κάνεις καλά, ή και τα δύο. 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εξαρτάται τη χρονολογία. Εάν μιλάμε για ψιλο-νέο αυτοκίνητο (2017+), δεν υπάρχει σύγκριση. Χιλιάρι turbo με κλειστά μάτια. Πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευκολοδήγητο, "πιο" σε όλα. Για πιο παλιό θα 'λεγα πας και σε ατμοσφαιρικό, μιας και δεν υπήρχαν καν τότε μικρά turbo αξιόλογα.

 

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Αν πας σε κάτι φρέσκο με λίγα χιλομετρα προφανος τούρμπο (δλδ κάτι νέας τεχνολογίας φάση 2018 και μετα σαν παράδειγμα

Αν πας σε κάτι παλιό βρες ατμόσφαιρα (λόγο ότι παλιά κινιτηρες με τούρμπο δεν ήταν και ότι καλύτερο (τώρα τς έχουν εξελίξει αρκετά)

 

Αλλά πάντα με 90 και χρήσης πόλης hybrid είναι η λύση κάτι τύπου yaris

 

Μιλαμε για μοντελο  2017 - 2018 - 19  εκει.
yaris υβριδικο θα ηταν ιδανικο αν ειχε λιγο χωρους παραπανω να χωραει μια οικογενεια, πρεπει να πας στου 21' μοντελο που το εχουν μεγαλωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, dvlsakos said:

Μιλαμε για μοντελο  2017 - 2018 - 19  εκει.
yaris υβριδικο θα ηταν ιδανικο αν ειχε λιγο χωρους παραπανω να χωραει μια οικογενεια, πρεπει να πας στου 21' μοντελο που το εχουν μεγαλωσει.

είσαι οκ τοτε απλά να μην εχεις πολλά  χιλομετρα για να εχεις και χρόνο ζωής

εχει και chr hybrid (βεβαια αλλα λεφτα εκει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Την μαύρη του τύφλα. Πολλά από αυτά τα μοτερ πχ της vw έχουν σφυρήλατα. Για αυτά τι έχει να πει? Έχουν κολλήσει σε μια καραμέλα εδώ και 30 χρόνια λες και οι κινητήρες δεν εξελίχθηκαν και δεν αναπτύχθηκαν και τα τουρμπο με τη σειρά τους. Τα φαντάζονται ακόμα τα τουρμπο κιτ ξηρού τύπου όπως αυτά που έμπαιναν πριν 30-40 χρόνια.

 

9 ώρες πριν, AntonisKo είπε

Προφανώς τούρμπο χιλιαρι και να αλλάξεις και τον μηχανικό που έχει μείνει 20 χρόνια πίσω .

ναι για αυτον ειναι μια "μοδα" που θα περασει , οτι ενα αμαξι τουρμπο δεν μπορεις να το κρατησεις μια 10τια οπως ενα ατμοσφαιρικο λογω πιεσης του μοτερ και αλλα τεχνικα που δεν εχω τη γνωση να συγκρατήσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, dvlsakos said:

ναι για αυτον ειναι μια "μοδα" που θα περασει , οτι ενα αμαξι τουρμπο δεν μπορεις να το κρατησεις μια 10τια οπως ενα ατμοσφαιρικο λογω πιεσης του μοτερ και αλλα τεχνικα που δεν εχω τη γνωση να συγκρατήσω. 

Να φανταστώ είναι κάποιας ηλικίας ο μηχανικός, ίσως και λίγο κουρασμένος από τα χρόνια; :P

Η "πίεση" στο μοτέρ με την αρνητική έννοια, όπως συνήθως το εννούν, υφίσταται όταν το σκίζεις (και μάλιστα με κακό τρόπο, π.χ. κρύο). Όμως άμα θες σου σπάω ατμοσφαιρικό από τ' αθάνατα χωρίς να κάνω ούτε 1 μέτρο. Το ότι το turbo συμπιέζει τον αέρα σε επίπεδα άνω του ατμοσφαιρικού, είναι μεν κυριολεκτικά «πίεση», αλλά είναι αδιάφορη. Ψάξε να δεις πόση πίεση (σε PSI) αντέχουν ΌΛΟΙ οι κινητήρες τη στιγμή που γίνεται η ανάφλεξη του μείγματος.

Είπε ο tilaverboy πιο πάνω ότι πολλοί turbo κινητήρες έχουν σφυρήλατα πιστόνια (billet) από το εργοστάσιο. Απ' αυτά που κάποτε βάζανε οι τρελαμένοι για να κάνουν το τάδε τυχαίο κατσαριδάκι 400 άλογα. Κι αυτό το τονίζω όχι ως προς το ότι μπορεί να γίνει το χιλιάρι 400 άλογα λόγω των billet (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ), αλλά ως προς το γεγονός ότι είναι σχεδιασμένο για τη χρήση του turbo, δε πήραν ένα μοτέρ από το ράφι να του πετάξουν ένα σαλίγκαρο πάνω. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Haldol είπε

Να φανταστώ είναι κάποιας ηλικίας ο μηχανικός, ίσως και λίγο κουρασμένος από τα χρόνια; :P

Η "πίεση" στο μοτέρ με την αρνητική έννοια, όπως συνήθως το εννούν, υφίσταται όταν το σκίζεις (και μάλιστα με κακό τρόπο, π.χ. κρύο). Όμως άμα θες σου σπάω ατμοσφαιρικό από τ' αθάνατα χωρίς να κάνω ούτε 1 μέτρο. Το ότι το turbo συμπιέζει τον αέρα σε επίπεδα άνω του ατμοσφαιρικού, είναι μεν κυριολεκτικά «πίεση», αλλά είναι αδιάφορη. Ψάξε να δεις πόση πίεση (σε PSI) αντέχουν ΌΛΟΙ οι κινητήρες τη στιγμή που γίνεται η ανάφλεξη του μείγματος.

Είπε ο tilaverboy πιο πάνω ότι πολλοί turbo κινητήρες έχουν σφυρήλατα πιστόνια (billet) από το εργοστάσιο. Απ' αυτά που κάποτε βάζανε οι τρελαμένοι για να κάνουν το τάδε τυχαίο κατσαριδάκι 400 άλογα. Κι αυτό το τονίζω όχι ως προς το ότι μπορεί να γίνει το χιλιάρι 400 άλογα λόγω των billet (ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ), αλλά ως προς το γεγονός ότι είναι σχεδιασμένο για τη χρήση του turbo, δε πήραν ένα μοτέρ από το ράφι να του πετάξουν ένα σαλίγκαρο πάνω. 

εε...... 😅

καταλαβα , ευχαριστω για τις απαντησεις. κοιταμε για τουρμπο λοιπον.

για ποιες μαρκες θα λεγατε να κοιταω? για εκεινον και ισως εχει δικιο σε αυτο προτεινει ιαπωνικες κορεατικες .  Hyundai , Nissan , Toyota ,  αλλα αποκλειει ολες τις ευρωπαικες πχ vw , ( renault ακριβα ανταλακτικα) ,  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Haldol είπε

Να φανταστώ είναι κάποιας ηλικίας ο μηχανικός, ίσως και λίγο κουρασμένος από τα χρόνια; :P

 

Είναι ο τυπος του 10w-40, του 30 σε όλα τα λάστιχα,του "δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά,είναι πλαστικά όλα πλέον",του "ξέρω εγώ ,τι να μας πουν τα εγχειρίδια ; " .

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, dvlsakos said:

για ποιες μαρκες θα λεγατε να κοιταω? για εκεινον και ισως εχει δικιο σε αυτο προτεινει ιαπωνικες κορεατικες .  Hyundai , Nissan , Toyota ,  αλλα αποκλειει ολες τις ευρωπαικες πχ vw , ( renault ακριβα ανταλακτικα) ,  

Ό,τι σ' αρέσει. Καμία από τις μάρκες αυτές δεν έχει βγάλει «προβληματικά» χιλιάρια βενζίνης μετά το 2017. Αν "ξεχνάω" κάποιο μοτέρ "κακό", ας με διορθώσει κάποιος. Ίσα - ίσα που η VW την οποία και απορρίπτει, έχει τον πιο αγαπημένο all-around κινητήρα στην κατηγορία (TSI 1.0). Αυτό που λέει, είναι άλλο ένα «σύμπτωμα» που προέρχεται από το ότι έχει ξεμείνει στο '90 (τα ιαπωνικά αυτό, τα γερμανικά το άλλο, τα γαλλικά το παράλλο, τα ιταλικά το παρα-παράλλο, κ.λπ).

Αν μιλούσαμε για καινούριο θα ξεκαθάριζε η κατάσταση (π.χ. η Toyota έχει γελοιωδώς τεράστιο χρόνο αναμονής). Αλλά σε μεταχειρσμένο χιλιάρι turbo βενζίνη, πάρε ό,τι σ' αρέσει και σου κάνει κλικ, στα λεφτά που μπορείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...