Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου , Τουρμπο η Ατμοσφαιρικο ?


dvlsakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 ώρες πριν, dvlsakos είπε

ααα παρδον! 😅 
κανω λιγοτερα απο 5.000 ειναι κοντα σχετικα η δουλεια μαξ 4.000.

άρα με 8 λίτρα βενζίνης ~1,80 vs 9 λίτρα lpg  ~0,80 για Αθήνα και κίνηση , έχεις 7,2€/100 διαφορά δλδ 380€/έτος , μπορεί και να μην το θεωρείς ποσό

7 ώρες πριν, dvlsakos είπε

ειμαι μεταξυ αυτων μοντελο 17-18-19  , renault clio , hyundai  i20 , seat  ibiza , και vw polo με επιφύλαξη γιατι τσιμπαει σε τιμη λιγο.
να ειναι μικρομεσαιο με μεγαλο πορτ. αυτα εχουν απο 300 και ανω.
απο αυτα ποια θα προτεινατε και ποια δεν θα κοιταγατε ? πχ ισχυει οτι η renault εχει ακριβα ανταλακτικα - σερβις ?

όποιο βρεις στην καλύτερη κατάσταση , όσο για το σέρβις , το συνεργείο έχει σημασία και το αν δαγκώνει (στην τελική παίνρεις ο ίδιος ότι χρειάζεται για το σέρβις)

προσωπικά σε hyundai θα πήγαινα και μετά clio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, NT1G said:

Εντελώς δράμα οι υποτετραγωνοι κινητήρες. 

s-l320.jpg

 

2zz-ge.jpg

 

Ναι είναι η εξαίρεση, το ξέρω. 

 

k20>k24 αλλά δεν είναι μόνο υπερτετραγωνοι vs υποτετραγωνοι. Τώρα οι κινητήρες έχουν 100 καταλύτες και 10 opf. Δεν υπάρχει άμεση επαφή με το γκάζι... Πατάς γκαζι, περιμένεις κανα λεπτό και μετά τρίζει το αμάξι με ήχους απο diesel..  Let them die in peace😅..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, dimos15 είπε

k20>k24 αλλά δεν είναι μόνο υπερτετραγωνοι vs υποτετραγωνοι. Τώρα οι κινητήρες έχουν 100 καταλύτες και 10 opf. Δεν υπάρχει άμεση επαφή με το γκάζι... Πατάς γκαζι, περιμένεις κανα λεπτό και μετά τρίζει το αμάξι με ήχους απο diesel..  Let them die in peace😅..

Υπάρχουν τα ηλεκτρικά τότε για εσένα.

B18C είναι ο κόκκινος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μεταχειρισμένο απο γερμάνια αξίζει να το φέρεις ? ποσο σου κοστίζει ο εκτελωνισμος και μεταφορά για euro 6 ?

πχ  i20 του 15' με αξια στην γερμανια 7000 και ρίπους 121 ,

Επεξ/σία από dvlsakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, northjohn said:

Τέλος πάντων προσωπικά δεν εμπιστεύομαι αυτήν την εταιρία και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναγοράσω προϊόν της.

Δέχομαι το «έχασα την εμπιστοσύνη μου, πλέον δε μ' απασχολεί η συγκεκριμένη εταιρεία». Αντικειμενικοί λόγοι δεν υπάρχουν (όσα έγραψες τα έχουν όλοι κατασκευαστές ανά διαστήματα), αλλά το «δε τη γουστάρω» είναι απόλυτα θεμιτό. Και όχι, δεν ειρωνεύομαι. Εγώ π.χ. ξενέρωσα με κάτι που έκανε η Samsung πριν χρόνια, κι έκτοτε απλώς δεν αποτελεί εταιρεία την οποία θα επέλεγα, no matter what.

20 hours ago, tilaverboy said:

Να σου πω κάτι; Νομίζω ότι δεν είναι καλά ενημερωμένοι χρήστες κάποιοι εδώ λένε όλοι μακριά από τρικύλινδρο. Αν πας σε Ford μην πας σε τρικύλινδρο καινούργιο, τη στιγμή που βγάζουν μόνο τρικύλινδρα. Τελοσπάντων εντάξει καλό είναι αν κάποιος θέλει να διαβάσει περισσότερα άρθρα υπάρχουνε δεν είναι ντροπή όλα εξελίσσονται τι να κάνουμε. Δεν χαρακτηρίζω κάποιον αν νομίζει κάποιος ότι τον χαρακτηρίζω ζητώ συγγνώμη.

Άλλο περίεργο κι αυτό. Ναι, μάλλον αυτός ο τέταρτος κύλινδρος έχει κάτι το μαγικό που κάνει τ' αυτοκίνητα καλύτερα, δεν εξηγείται αλλιώς. Να τ' άκουγα από κάποιον petrolhead, να πω ναι, λογικό ν' αποκλείει οτιδήποτε με κάτω από 5 κυλίνδρους. Θες ζύγισμα, θες ήχο, ό,τι κι αν πει, μαζί του. Αλλά όταν ψάχνουν αυτοκίνητο γενικής χρήσης να διαλέγουν ένα υποδεέστερο τετρακύλινδρο, απλά και μόνο επειδή είναι τετρακύλινδρο, wait, what?

:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξυ δεν καταλαβαινω ποσος καιρος πρεπει να περασει για να αποδειχθει αυτην η μαμημενη αξιοπιστια των downsized κινητηρων.

Εκλεισαν 10ετια και βαλε στην αγορα,  και δεν εχω ακουσει να σπανε να χαλανε με τους τεραστιους ρυθμους που ευαγγελιζονται διαφοροι, οκ προφανως και υπαρχουν αστοχιες σε παλαιοτερης γενιας Ecoboost πχ αλλα ειναι η εξαιρεση.

Για τον τεραστιο αριθμο αυτοκινητων που κυκλοφορουν με 3κιλυνδρα συνολα απο Toyota-Honda-Peugeot-Opel-Citroen-VW-Seat-Skoda οι βλαβες που σχετιζονται με το μοτερ αυτο καθαυτο δεν ειναι περισσοτερες απο τις βλαβες που εβγαζα τα ατμοσφαιρικα τους συνολα

57 minutes ago, Haldol said:

 

Άλλο περίεργο κι αυτό. Ναι, μάλλον αυτός ο τέταρτος κύλινδρος έχει κάτι το μαγικό που κάνει τ' αυτοκίνητα καλύτερα, δεν εξηγείται αλλιώς. Να τ' άκουγα από κάποιον petrolhead, να πω ναι, λογικό ν' αποκλείει οτιδήποτε με κάτω από 5 κυλίνδρους. Θες ζύγισμα, θες ήχο, ό,τι κι αν πει, μαζί του. Αλλά όταν ψάχνουν αυτοκίνητο γενικής χρήσης να διαλέγουν ένα υποδεέστερο τετρακύλινδρο, απλά και μόνο επειδή είναι τετρακύλινδρο, wait, what?

:P

αστειευεσαι?

οι περισσοτεροι δεν ανοιγουν το καπω στην ζωη τους

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Εντωμεταξυ δεν καταλαβαινω ποσος καιρος πρεπει να περασει για να αποδειχθει αυτην η μαμημενη αξιοπιστια των downsized κινητηρων.

Εκλεισαν 10ετια και βαλε στην αγορα,  και δεν εχω ακουσει να σπανε να χαλανε με τους τεραστιους ρυθμους που ευαγγελιζονται διαφοροι, οκ προφανως και υπαρχουν αστοχιες σε παλαιοτερης γενιας Ecoboost πχ αλλα ειναι η εξαιρεση.

Για τον τεραστιο αριθμο αυτοκινητων που κυκλοφορουν με 3κιλυνδρα συνολα απο Toyota-Honda-Peugeot-Opel-Citroen-VW-Seat-Skoda οι βλαβες που σχετιζονται με το μοτερ αυτο καθαυτο δεν ειναι περισσοτερες απο τις βλαβες που εβγαζα τα ατμοσφαιρικα τους συνολα

αστειευεσαι?

οι περισσοτεροι δεν ανοιγουν το καπω στην ζωη τους

Κάτσε να σου πω πόσες βλάβες έβγαλε το τετρακύλινδρο Tiguan 5N από τα 12 χιλιόμετρα  που το πήραμε από την έξοδο από αντιπροσωπεία. Άπειρες, θες Τούρμπο, πολλαπλασιαστές, τιμόνι, πεταλούδα γκαζιού, καδένα και όλες δεν τις θυμάμαι. Κυριολεκτικά μια φορά το μήνα το φορτώναμε στο γερανό. Όλα τα σέρβις στον Μανδύλα αποκλειστικά. Η μια ζημιά διαδεχόταν την άλλη ώσπου και πουλήθηκε. Αλλά ήταν τετρακύλινδρο άλλο που το πληρώναμε κάθε μήνα σα να ήταν 12κυλινδρο. Σημασία έχει που δεν ήταν τρικύλινδρο.
Κάτσε να σου πω πόσες έβγαλε το δικό μου είτε το up είτε troc που είναι τρικύλινδρα και τα δυο. Το up μου έβγαλε στα 200.000 δίσκο πλατό και 3 φορές που αλλάξαμε δίσκους φρενών. Αυτά. Κατά τα άλλα όπως λέει και ο κυρ Μπάμπης που έχει συνεργείο μακριά από τρικύλινδρα. Άλλο που ο κυρ Μπάμπης δεν κάνει κανένα από αυτά και τα παρακολουθεί με τα κυάλια, γιατί πάνε σε εξουσιοδοτημένα ελέω των συστημάτων ασφαλείας. 29 κυρ Μπαμπηδες συνιστούν μακριά από τρικύλινδρο. Αυτοί ξέρουν.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε ναι ειναι μ@λ@κες οι κατασκευαστες που ανεπτυξαν τετοια συνολα

Δλδ ειπαν στην Hondαρα ααααα θα πρεπει να κανουμε τα μοτερ μας 3κιλυνδρο (για τους χ,ψ λογους) θα σπανε περισσοτερο και αυτο φυσικα θα εχει τεραστιο αντικτυπο στην αξιοπιστια μας και φυσικα στις πωλησεις μας και στους πορους μας να τα αντικαταστουμε/επισκευαζουμε αλλα δεν μαμεις, it is what it is

αυτο ομως που μου αρεσει περισσοτερο σε τετοιες συζητησεις, ειναι το "στην Ελλαδα" και ακολουθει οτι θες

"βγαλανε τα downsized τουρμπο μοτερακια γιατι στην Ελλαδα κτλ κτλ"

λες και οι ελληνικες πωλησεις της Honda, εχουν τετοια επιδραση, την απασχολουν τοσο πολυ ωστε να καψει χρημα και πορους να αναπτυξει μοτερ μονο για εδω😀

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Κάτσε να σου πω πόσες βλάβες έβγαλε το τετρακύλινδρο Tiguan 5N από τα 12 χιλιόμετρα  που το πήραμε από την έξοδο από αντιπροσωπεία. Άπειρες, θες Τούρμπο, πολλαπλασιαστές, τιμόνι, πεταλούδα γκαζιού, καδένα και όλες δεν τις θυμάμαι. Κυριολεκτικά μια φορά το μήνα το φορτώναμε στο γερανό. Όλα τα σέρβις στον Μανδύλα αποκλειστικά. Η μια ζημιά διαδεχόταν την άλλη ώσπου και πουλήθηκε. Αλλά ήταν τετρακύλινδρο άλλο που το πληρώναμε κάθε μήνα σα να ήταν 12κυλινδρο. Σημασία έχει που δεν ήταν τρικύλινδρο.
Κάτσε να σου πω πόσες έβγαλε το δικό μου είτε το up είτε troc που είναι τρικύλινδρα και τα δυο. Το up μου έβγαλε στα 200.000 δίσκο πλατό και 3 φορές που αλλάξαμε δίσκους φρενών. Αυτά. Κατά τα άλλα όπως λέει και ο κυρ Μπάμπης που έχει συνεργείο μακριά από τρικύλινδρα. Άλλο που ο κυρ Μπάμπης δεν κάνει κανένα από αυτά και τα παρακολουθεί με τα κυάλια, γιατί πάνε σε εξουσιοδοτημένα ελέω των συστημάτων ασφαλείας. 29 κυρ Μπαμπηδες συνιστούν μακριά από τρικύλινδρο. Αυτοί ξέρουν.

Το μονο 3cyl που διαβαζω οτι ειναι απαραδεκτο ειναι της ford, ο χιλιαρης που εχει ιμαντα που βρεχεται απο τα λαδια, και με τον καιρο ξεραινεται και σπαει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...