Προς το περιεχόμενο

ONEPLUS 11 8/128 | Amazon.es | €521.86 [ΤΕΛΟΣ]


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τα λεγόμενα και το ότι συμβαίνει στο ιταλικό σταδιακά, πιθανόν είναι οργανωμένοι στις αποθήκες.

Συμβαίνει συχνά στα America όταν κυκλοφορεί νέο 🍏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, matrixxx είπε

Συγνωμη, ειχε αλλαξει η τιμη ελαχιστες ωρες μετα το ανοιγμα του θεματος και ακομα δεν εβαλες ενα [ΤΕΛΟΣ] στον τιτλο. 

Spoiler

Ο συμφορουμίτης όταν άνοιξε στο θέμα, είχε στο μυαλό του την τιμή του μαύρου χρώματος συγκεκριμένα(επειδή ενδιαφερόταν και ο ίδιος για αγορά),ασχέτως που δεν το ανέφερε πουθενά αυτό(τίτλο ή αρχικό 1ο σχόλιο).

Απλά επειδή δεν ενδιέφερε τον ίδιο αυτό το χρώμα, μόλις άλλαξε η τιμή στο μαύρο χρώμα συγκεκριμένα, έγραψε αυτο που κάνεις παράθεση.

Το κινητό εξακολουθούσε να είναι σε προσφορά για λίγες ημέρες, απλά στο άλλο πράσινο χρώμα.

Του το είχα γράψει στην 2ρη σελίδα


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται να είναι τόσο συχνό το φαινόμενο του να παραγγέλνεις Oneplus 11 και να σου έρχεται θήκη Motorola που σκέφτομαι σοβαρά να παραγγείλω θήκη Motorola μπας και μου έρθει κινητό Oneplus 11 σε "προνομιακή" τιμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το περίμενα ότι θα ζήσω τη μέρα που θα καταρρεύσει ο μύθος της άψογης εγγύησης και εξυπηρέτησης αμαζον. 😂 Πέρα από την πλάκα μακάρι να αποζημιωθούν όλοι με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι πήρατε θήκη τελικά για δείτε λίγο στο tracking number στο site της UPS τι βάρος γράφουν.

Περιμένω και εγώ κινητό (όχι του θέματος) και εμένα λέει 600 γραμμάρια, η αγορά έγινε από το amazon Γαλλίας αλλά φεύγει από Ιταλία το κινητό.

Εκτός από το unboxing βίντεο που πλέον κάνω σε όλα, θα το ζυγίσω πρώτα. 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα μιας και ήμουν από τους πρώτους που "έπεσε" θύμα της amazon.

Αρχικά να πω ότι εγώ το είχα παραγγείλει από το amazon.es. Δεν το παρέλαβα ο ίδιος οπότε δεν μπόρεσα να δω τη διαφορά βάρους. Στο site της UPS σαν βάρος υπήρχε 0,7kg κάτι λογικό για κινητό.

Δυστυχώς μετά από πολλές επικοινωνίες με την amazon και πίεση για επιστροφή του κινητού και όχι refund δεν το κατάφερα και έτσι μου εκδώσανε τις ετικέτες επιστροφής.

Το πακέτο το απέστειλα πίσω με ΕΛΤΑ και κόστος 13€ και μου ζήτησαν να τους βάλω στο φάκελο επιστροφής την απόδειξη για την επιστροφή του ποσού. Δυστυχώς ακόμα δεν έχουν παραλάβει και δεν ξέρω πως θα συνεχιστεί αλλά ελπίζω να ξεμπερδέξω γρήγορα.

Επειδή δεν είχε γράψει κάποιος άλλος πριν και λόγο της πρότερης εμπειρίας από amazon δυστυχώς έχω ξαναπαραγγείλει το ίδιο κινητό τώρα από το amazon.it και θεωρητικά θα το παραλάβω εως 13/12. Οπότε θα επανέλθω με το τι παρέλαβα ξανα.

Δεν ξέρω πως μπορούμε να κινηθούμε εναντίον του amazon, αλλά η ύπαρξη 4 ατόμων που παρήγγειλαν το ίδιο κινητό και παρέλαβαν κάτι άλλο νομίζω φτάνει τα όρια της απάτης και όχι του λάθους. Ενθαρρυντικό είναι ότι υπάρχουν άτομα που παρέλαβαν το κινητό της προσφοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alexadro672 θα σου πρότεινα να πας ο ίδιος στην κούριερ που θα στο στείλει και να δεις ο ίδιος αν σου έχουν στείλει κινητό και αν όχι να μην παραλάβεις(δες μέγεθος και βάρος). Λογικά η επιστροφή των χρημάτων εφόσον δεν παραλάβεις καθόλου θα είναι πιο εύκολη! Ο leo006 μου είπε να ρωτήσω στο myphone που έπαθαν σχεδόν το ίδιο τουλάχιστον άλλα δύο άτομα τέλη Οκτωβρίου. Θα βάλω αντιγραφή το μύνημα του φίλου που μου απάντησε σήμερα σχετικά με μια παρόμοια κατάσταση με εμάς.  Προτείνω αν δεν πάρουμε τα χρήματα μας πίσω(λογικά θα τα πάρουμε από το νέο έτος)  και όσοι πέσαμε θύματα της απάτης να κάνουμε συλλογική καταγγελία στον ευρωπαϊκό συνήγορο του καταναλωτή αλλά και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Ακολουθεί το μύνημα του φίλου:

Είχα παρόμοιο πρόβλημα με το amazon.it και το είχα αναφέρει σε προηγούμενη σελίδα. Μου έστειλαν ένα πακέτο βίδες/ούπες αντί για το κινητό. Επικοινώνησα μέσω chat, έβγαλα φωτογραφίες και ευτυχώς αποδέχθηκαν το λάθος τους.
Μου ζήτησαν να στείλω πίσω το λανθασμένο προϊόν. Το έστειλα αμέσως και είχαν παραλάβει από 3/11 αλλά δεν υπήρξε καμία ενημέρωση. Όσες φορές επικοινώνησα μου είπαν ότι χρειάζεται να περάσει ένας μήνας και μετά να τους στείλω αν δεν έχω νέα. Ο μήνας ολοκληρώθηκε και σήμερα τους έστειλα ξανά. Ευτυχώς απάντησαν αμέσως ότι προχωρούν στην αποζημίωση η οποία θα γίνει σε 3-5 εργάσιμες ημέρες. Περιμένω να δω και θα ενημερώσω.

Από τα συμφραζόμενα στα e-mail τους παίζει να μην έχει περαστεί στο σύστημά τους καν ότι έφτασαν πίσω οι βίδες. Η κατάσταση είναι τραγική. Από τη μία υποψιάζομαι ότι κάποια βρωμιά παίζει (όλες οι περιπτώσεις που διαβάζω είναι κινητά που χάθηκαν και στη θέση τους ήρθε κάτι πολύ πολύ φτηνότερο), από την άλλη έχουν τρομερά θέματα και απεργίες στις αποθήκες τους τον τελευταίο καιρό. Το θέμα είναι ότι είχαν υποσχεθεί να μου βάλουν και τα έξοδα αποστολή για τις βίδες (μια που τα έστειλα με UPS πλήρωσα ένα ωραιότατο 80αρι σε ευρώ για να στείλω πίσω). Θα πρέπει να επιμείνω και γι' αυτό μάλλον.

Συμβουλή:

1. Unboxing με βίντεο πλέον. Δεν το περίμενα ποτέ να το λέω, δεν είχα ποτέ θέμα με Amazon, αλλά πλέον είναι πολλά τα περιστατικά που διαβάζω.
2. Φωτογραφίες στα πάντα. Κράτα αποδεικτικά για οτιδήποτε. Παραλαβή, παράδοση κτλ. Έχω κρατημένες φωτογραφίες από το πακέτο που έστειλαν, από την ημέρα που το έστειλα εγώ πίσω, απόδειξη της UPS, pdf ότι τους το παρέδωσαν, έβαλα το παλικάρι της UPS να γράψει πάνω ακριβώς τι στέλνω κ.ο.κ.
3. Το customer support στο ιταλικό είναι ό,τι χειρότερο έχω δει. Κανείς δεν μιλάει αγγλικά. Άνοιξε ένα tab σε google translate και προσπάθησε έτσι. Μίλα στο chat καλύτερα για αρχή μπας και πετύχεις κανέναν λογικό. Έχει πολλούς τραγικούς, αλλά μπορεί να είσαι τυχερός στη λοταρία. Προσπάθησε πριν κλείσει το τσατ να κάνεις ένα copy paste ώστε να έχεις αρχείο. Αν σου πουν οτιδήποτε θετικό "ναι έγινε λάθος" "ναι στείλε μας πίσω", φρόντισε να τους πεις να στο στείλουν σε e-mail για να έχεις αποδεικτικά στοιχεία. Μην είσαι επιθετικός πολύ, αλλά να επιμένεις μέχρι να πάρεις διαβεβαιώσεις.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, clayman89 είπε

Καλησπερα.παρελαβα χθες κανονικα(με το κινητο μεσα).αγορασμενο απο αμαζον ιταλιας.

Επιτέλους και ένας που παρέλαβε. Εμένα με έχουν από τις 17/11 στο περίμενε με αρχική εκτιμώμενη παράδοση έως τις 30/11 όπου στις 30 του μήνα το άλλαξαν σε 14/12 για να δούμε τι θα δούμε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα.

Οπως σας ειχα αναφερει ειχα κανει καταγγελια στην διωξη (μέσω gov.gr).
Σημερα λοιπον με πηραν τηλεφωνο(ένας πολύ ευγενικός κύριος) και μου ειπαν τα εξης:
1) Ακομη δεν εχω πεσει θυμα απατης.Τουλαχιστον οχι επισημα.Πιθανον η amazon να μου επιστρεψει τα χρηματα.Αυτο το βασιζουν στην φερεγγυοτητα της amazon .Μου ειπαν οτι αν ηταν ενα αλλο καταστημα που εχει καταγγελθει επανελλειμενα τοτε θα μιλουσαμε σιγουρα για απατη.
 
2)Να κραταω αρχειο απο τα παντα.Αποδειξεις,  email , φωτο κλπ.
 
3) Σε περιπτωση αρνησης χρηματικης αποζημιωσης ,να παω στο αστυνομικο τμημα και να κανω μηνυση( η μηνυση ειναι δωρεαν για οσους δεν το ξερουν). Δικαίωμα μήνυσης έχεις μέχρι 3 μήνες από την στιγμή που θα γίνει η απάτη.  
Απο εκει και περα μπαινει εισαγγελεας και εξεταζει την υποθεση και σε συνδυασμό με τις ιταλικές αρχές κινούνται ποινικά εναντίον αυτού που σε εξαπατησε .
 
ΥΓ:Το αν καποιος δεχτει να παρει τα χρηματα του πισω ή προσπαθησει να παρει κινητο στα χερια του ειναι δικο του θεμα.Καπου εδω ισως χρειαζεται η συμβουλη δικηγορου.  Αν κάνεις από τώρα μήνυση και στο τέλος πάρεις τα χρήματα σου ίσως δεν μπορεί να ανακληθεί η μήνυση.
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Αμαζον νομίζει πως σας έστειλε κινητό. Έτσι γράφει το σύστημά του, αυτό βλέπουν όλοι οι 1st tier support που μιλάτε στο chat και δίνουν κοινότυπες απαντήσεις στα email.

Έτσι, oταν συμφωνούν να επιστρέψετε ότι παραλάβατε για refund, το σύστημα περιμένει να του στείλετε πίσω το κινητό που (δε) λάβατε. Ότι και να σας πει αυτός στο chat, όταν λάβουν το πακέτο, στο σύστημα θα καταχωρηθεί πως πάτε να τους δουλέψετε.

Γι αυτό πιθανόν δεν προσφέρουν την επιλογή να σας στείλουν το κινητό ξανά, διότι το σύστημα λέει ότι παραλάβατε κινητό.

Βασικά πρέπει να πείσετε το Αμαζον πως σας έστειλε θήκη αντί κινητό. Μετά θα λυθούν τα πάντα. Ένας τρόπος είναι το βάρος της αποστολής. Αν είναι 10-20-50 γραμμάρια, δε μπορεί να είναι το κινητό. Κυνηγήστε το έτσι.

Πηγαίνοντας για απάτη, απλά θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω. Ούτε καν αστυνομία δε χρειάζεται. Πάτε στην τράπεζα και αμφισβήτηση. Αλλά έτσι θα πάρετε €€€ και όχι κινητό :(

Επεξ/σία από frap73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, frap73 said:

Το Αμαζον νομίζει πως σας έστειλε κινητό. Έτσι γράφει το σύστημά του, αυτό βλέπουν όλοι οι 1st tier support που μιλάτε στο chat και δίνουν κοινότυπες απαντήσεις στα email.

Έτσι, oταν συμφωνούν να επιστρέψετε ότι παραλάβατε για refund, το σύστημα περιμένει να του στείλετε πίσω το κινητό που (δε) λάβατε. Ότι και να σας πει αυτός στο chat, όταν λάβουν το πακέτο, στο σύστημα θα καταχωρηθεί πως πάτε να τους δουλέψετε.

Γι αυτό πιθανόν δεν προσφέρουν την επιλογή να σας στείλουν το κινητό ξανά, διότι το σύστημα λέει ότι παραλάβατε κινητό.

Βασικά πρέπει να πείσετε το Αμαζον πως σας έστειλε θήκη αντί κινητό. Μετά θα λυθούν τα πάντα. Ένας τρόπος είναι το βάρος της αποστολής. Αν είναι 10-20-50 γραμμάρια, δε μπορεί να είναι το κινητό. Κυνηγήστε το έτσι.

Πηγαίνοντας για απάτη, απλά θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω. Ούτε καν αστυνομία δε χρειάζεται. Πάτε στην τράπεζα και αμφισβήτηση. Αλλά έτσι θα πάρετε €€€ και όχι κινητό :(

Δεν ισχύουν αυτά που γράφεις. Το Amazon δεν περιμένει κινητό γιατί έχει γίνει ήδη επικοινωνία και ξέρουν για το λάθος αντικείμενο. Παραδέχονται το λάθος τους, αλλά προτείνουν μόνο refund και τίποτα άλλο. Δεν περιμένουν κάτι άλλο και κανείς δεν δουλεύει κανέναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραλαβή 10t  από Amazon it σήμερα .Ζήτησα να ζυγίσω το κουτί απο τον courier και ολα καλα .Το βάρος ήταν 750γραμμ και στης λεπτομέρειες της αποστολής 800.Σε εσάς που είχε θήκη μέσα τσεκάρετε απο το tracking τους ενδιάμεσους σταθμούς .Εμενα πχ ξεκίνησε από Γαλλία και μετά Μιλάνο 

Screenshot_20231205-231802_17TRACK.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tarsierkajdh είπε

To tracking του δέματος το βλέπετε μέσω amazon (ιστοσελίδας) ή μέσω  κάποιας άλλης εφαρμογής(πχ ups)?  

Υπάρχει ενημέρωση ποτέ περίπου θα παραλάβεις από  αμαζον αλλά και από ups σου δείχνει πιο εκτεταμένα τα στάδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...