Προς το περιεχόμενο

Consumer Reports: Η αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων υστερεί σε σχέση με τα συμβατικά


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι σχέση έχουν τα αμερικανικά αυτοκίνητα με τον υπόλοιπο κόσμο. Η λίστα μόνο αυτοκίνητα για ΗΠΑ έχει. Όχι ότι αλλάζει κάτι.

Επεξ/σία από darkf
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το περιεργο ειναι πως η μινι ειναι πανω απο τη χοντα και τη θυγατρικη της και η bmw που ειναι η μαμα εταιρεια 6 θεσεις πιο κατω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και τα  volkswagen σκυλιά τα  βλέπω τα άτιμα

39 λεπτά πριν, barman_ είπε

το περιεργο ειναι πως η μινι ειναι πανω απο τη χοντα και τη θυγατρικη της και η bmw που ειναι η μαμα εταιρεια 6 θεσεις πιο κατω..

συναρμολογούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο , οχι στη γερμανια που παράγει τα πιο ζημιαρικα αυτοκινητα,

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To "Predicted" πάνω από το γραφημα το είδε κανείς ή μπα..... Λεπτομέρειες....

Predicted από ποιόν και με ποια μεθοδολογία .....  Οκ πάμε στο επόμενο "report"....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό αγοράζεις ένα προϊόν όταν η τεχνολογία στην οποία βασίζεται έχει ωριμάσει πλήρως. Προσωπικά πιστεύω πως θα έχουμε μπει στη δεκαετία του 30 μέχρι να συμβεί αυτό στα ηλεκτρικά οχήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά λένε ότι οι Έλληνες είναι έξυπνοι. Να γιατί πρότη εταιρία σε πωλήσεις στην Ελλάδα είναι η Toyota εδώ και 10ετίες.

 

Πάντως πέρα από την πλάκα, σε 5 χρόνια θα φανεί τι γίνεται με τα plugin, όταν θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα τα ηλεκτρονικά τους μέρη.

Επεξ/σία από fuxman76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί που αγοράζουν τώρα πληρώνουν το R&D,. Έτσι κι αλλιώς όταν χαλάει η μπαταρία θα το πετάς, δεν υπάρχει λόγος να έχουν αντοχή τα υπόλοιπα μέρη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, psaras10 είπε

Έχεις απόλυτο δίκαιο παρ ολα αυτά οι υποδομές της Ελλάδας δεν μπορούν να στηρίξουν ακόμα την ηλεκτροκίνηση !! 
Σταθμοί φόρτισης που ενώ υπάρχουν στο δίκτυο δεν φορτίζουν κτλ κτλ μην το αναλύσουμε …. 😂

Έρχεται ο εργοδότης μου τις προάλες Κρήτη με ένα ηλεκτρικό Volvo suv XC40 νομίζω (το οποίο του το έδωσε η εταιρία) και μου έλεγε εκεί πόσο γαμάτο είναι κλπ κλπ και σε κάποια φάση μου ζητάει να τον πετάξω 4 χιλιόμετρα πιο κάτω σε ένα πρατήριο που το είχε βάλει να φορτίζει γιατί η εφαρμογή έδειχνε πως...δεν φόρτιζε ξαφνικά...Καβάλα στη Vespa να το βάλουμε-βγάλουμε απο την πρίζα κλπ και άλλη μια βόλτα κάτι ώρες αργότερα για να το πάρει....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Έρχεται ο εργοδότης μου τις προάλες Κρήτη με ένα ηλεκτρικό Volvo suv XC40 νομίζω (το οποίο του το έδωσε η εταιρία) και μου έλεγε εκεί πόσο γαμάτο είναι κλπ κλπ και σε κάποια φάση μου ζητάει να τον πετάξω 4 χιλιόμετρα πιο κάτω σε ένα πρατήριο που το είχε βάλει να φορτίζει γιατί η εφαρμογή έδειχνε πως...δεν φόρτιζε ξαφνικά...Καβάλα στη Vespa να το βάλουμε-βγάλουμε απο την πρίζα κλπ και άλλη μια βόλτα κάτι ώρες αργότερα για να το πάρει....

Φαντάσου εγώ είπα να κατέβω από Θεσσαλονίκη Πελλοπόνησο , πολύ τολμηρός έτσι ; Αλλά λέω σε όλη την διαδρομή έχει σταθμούς φόρτισης όποτε μια χαρά …. Τελικά κάπου στην Λαμία που πήγα να το φορτίσω δεν δούλευε ο σταθμός και αναγκαστήκαμε να το βάλουμε στο πολύμπριζο του πρατηρίου μπας και πάρει καμία τζούρα και φτάσουνε Αθήνα 😂😂😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παραδοσιακά προβλήματα των ICE έχουν φιλτραριστεί για τα EVs, αλλά δεν ισχύει το αντίστροφο. Ζυγίζει τα προβλήματα αναξιοπιστίας από 1-100 με αυθαίρετο τρόπο. Έτσι, το να σου χαλάσει ο θερμοστάτης και να σε αφήσει στο δρόμο με κίνδυνο να σου καεί ο κινητήρας έχει την ίδια βαρύτητα με το ότι δεν ο φορτιστής δεν ξεκινάει να φορτίζει (βέβαια με κίνδυνο πάλι να μείνεις στο δρόμο). Σε άλλα νέα το CR θάβει το ΒΖ4Χ της ΤΟΥΟΤΑ. Go figure.

 

Επεξ/σία από me00016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Shinji ikari said:

Αυτοί που αγοράζουν τώρα πληρώνουν το R&D,. Έτσι κι αλλιώς όταν χαλάει η μπαταρία θα το πετάς, δεν υπάρχει λόγος να έχουν αντοχή τα υπόλοιπα μέρη. 

Δεν ακούγεται και πολύ λογικό να πετάς το μοτέρ αν τελειώσει η μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, psaras10 said:

Φαντάσου εγώ είπα να κατέβω από Θεσσαλονίκη Πελλοπόνησο , πολύ τολμηρός έτσι ; Αλλά λέω σε όλη την διαδρομή έχει σταθμούς φόρτισης όποτε μια χαρά …. Τελικά κάπου στην Λαμία που πήγα να το φορτίσω δεν δούλευε ο σταθμός και αναγκαστήκαμε να το βάλουμε στο πολύμπριζο του πρατηρίου μπας και πάρει καμία τζούρα και φτάσουνε Αθήνα 😂😂😂

Όλα είναι θέμα σωστού προγραμματισμού. Οι επιλογές για φόρτιση σήμερα είναι πολλαπλάσιες σε σύγκριση με π χ. 4 χρόνια πριν. Ωραίο το αφήγημα αλλά πρακτικά οποίος έχει app με τους διαθέσιμους φορτιστές στο τηλέφωνο μια χαρά μπορεί να δει αν δουλεύουν ή όχι στα σχόλια από τους χρήστες ή από τις εταιρίες που τις προσφέρουν. Όσο για τις αποστάσεις που περιγράφετε,  και τις εκλαμβάνετε ως πρόκληση,  να αναφέρω ότι έχω κάνει 3 φορές τα τελευταία 4 χρόνια τη διαδρομή Νορβηγία- Κρήτη με ηλεκτρικό όχημα  χωρίς να έχω κανένα θέμα απολύτως. Στον 1ο χρόνο και στον 2ο έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποιους φορτιστές σχετικά αργούς  στα Βαλκάνια και Ελλάδα π.χ. 50αρηδες ή 22αρηδες. Το 2021 και το 2023 όμως που επέλεξα να πάω μέσω Ιταλίας,  είδα μεγάλες βελτιώσεις και τεράστια ποικιλία σε φορτιστές ακόμα και στην Κρήτη. Τώρα που διακρίνετε τη δυσκολία κάποιοι... Όπως είπα. Θέμα προγραμματισμού και θέμα έρευνας πριν επιλέξεις ένα συγκεκριμένο φορτιστή,  να δεις τις τελευταίες αναφορές αν είναι οκ. Όσον αφορά το πολύπριζο που αναφέρθηκε, έχει και η παπατζα τα όρια της. Κοινά πολυπριζα και μπαλάντεζες θα έπαιρναν φωτιά στα περισσότερα EV, διότι δεν μπρουν να σηκώσουν τέτοια ένταση. Έχω δοκιμάσει καλώδιο που θεωρητικά σήκωνε 3300W και υπερθερμάνθηκε με ένταση φόρτισης λιγότερη από 2Α. Μην κάνετε ηλιθιότητες,  να διαβάζετε τι μέγεθος καλωδίου απαιτείται από το όχημα πριν χρησιμοποιήσετε κάτι. 

Στα του άρθρου προσωπικά δεν έχω δει κάτι. Όπως ανέφερα σε άλλο άρθρο,  στην 4ετια χρειάστηκε να αλλαχθεί η 12V μπαταρία,  το οποίο έγινε στο σπίτι μου κατόπιν ραντεβού με την κατασκευαστρια εταιρία,  και τελείως ανέπαφα,  αμέσως την επόμενη που το ανέφερα. Και με μηδενικό κόστος. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, tzotzo said:

Δεν ακούγεται και πολύ λογικό να πετάς το μοτέρ αν τελειώσει η μπαταρία.

Δεν κυβερναει η λογικη τον κοσμο. Και στο μελλον θα ειναι ενσωματωμενη στο αμαξωμα η μπαταρια. Planned obsolescence is the name of the game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Όλα είναι θέμα σωστού προγραμματισμού. Οι επιλογές για φόρτιση σήμερα είναι πολλαπλάσιες σε σύγκριση με π χ. 4 χρόνια πριν. Ωραίο το αφήγημα αλλά πρακτικά οποίος έχει app με τους διαθέσιμους φορτιστές στο τηλέφωνο μια χαρά μπορεί να δει αν δουλεύουν ή όχι στα σχόλια από τους χρήστες ή από τις εταιρίες που τις προσφέρουν. Όσο για τις αποστάσεις που περιγράφετε,  και τις εκλαμβάνετε ως πρόκληση,  να αναφέρω ότι έχω κάνει 3 φορές τα τελευταία 4 χρόνια τη διαδρομή Νορβηγία- Κρήτη με ηλεκτρικό όχημα  χωρίς να έχω κανένα θέμα απολύτως. Στον 1ο χρόνο και στον 2ο έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάποιους φορτιστές σχετικά αργούς  στα Βαλκάνια και Ελλάδα π.χ. 50αρηδες ή 22αρηδες. Το 2021 και το 2023 όμως που επέλεξα να πάω μέσω Ιταλίας,  είδα μεγάλες βελτιώσεις και τεράστια ποικιλία σε φορτιστές ακόμα και στην Κρήτη. Τώρα που διακρίνετε τη δυσκολία κάποιοι... Όπως είπα. Θέμα προγραμματισμού και θέμα έρευνας πριν επιλέξεις ένα συγκεκριμένο φορτιστή,  να δεις τις τελευταίες αναφορές αν είναι οκ. Όσον αφορά το πολύπριζο που αναφέρθηκε, έχει και η παπατζα τα όρια της. Κοινά πολυπριζα και μπαλάντεζες θα έπαιρναν φωτιά στα περισσότερα EV, διότι δεν μπρουν να σηκώσουν τέτοια ένταση. Έχω δοκιμάσει καλώδιο που θεωρητικά σήκωνε 3300W και υπερθερμάνθηκε με ένταση φόρτισης λιγότερη από 2Α. Μην κάνετε ηλιθιότητες,  να διαβάζετε τι μέγεθος καλωδίου απαιτείται από το όχημα πριν χρησιμοποιήσετε κάτι. 

Στα του άρθρου προσωπικά δεν έχω δει κάτι. Όπως ανέφερα σε άλλο άρθρο,  στην 4ετια χρειάστηκε να αλλαχθεί η 12V μπαταρία,  το οποίο έγινε στο σπίτι μου κατόπιν ραντεβού με την κατασκευαστρια εταιρία,  και τελείως ανέπαφα,  αμέσως την επόμενη που το ανέφερα. Και με μηδενικό κόστος. 

Ας τα πάρουμε με την σειρά γιατί έχεις απλώσει πολύ μεγάλο σεντόνι . 
 

Πρώτον κανένας δεν αμφισβητεί την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, γίνονται πολλές προσπάθειες από επαγγελματίες ιδιώτες και μη για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, παρ όλα αυτα είμαστε ακόμα πίσω στο να στηρίξουμε μια μετακίνηση η ένα ταξίδι χωρίς άγχος και τρελό προγραμματισμό στο που θα φορτίσω και στο αν πάει κάτι στραβά. 
 

Δεύτερον μιλάς για ταξίδι Νορβηγίας - Ελλάδας διασχίζοντας κλάσης ανώτερα κράτη  σε οργάνωση προς την ηλεκτροκίνηση. 
 

Τριτον από προσωπική εμπειρία δεν δουλεύουν σωστά τα app και υπάρχουν πρατήρια τα οποία ενώ αναφέρουν ότι ο σταθμός δουλεύει πηγαίνεις και δεν υπάρχει ίχνος ρεύματος και καμία γνώση από το πρατήριο για το συμβαίνει μιας και που η εγκατάσταση έγινε από ιδιωτική εταιρία και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη και για να μην είμαι ακραίος δεν μου εχει συμβεί πολλές φορές αλλά μου έχει συμβεί!!! 
 

Τέλος όσο για τις παπάντζες δεν έχουμε να αποδείξουμε κάτι σε κανέναν και καλό θα ήταν να μπορούμε να ξεχωρίσουμε τον σαρκασμό - την πλάκα και γενικά μια διάθεση στο να γελάσουμε και λίγο σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε! 


 

 

Επεξ/σία από psaras10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά στην σύγκριση κάνουν σέρβις κάθε χρόνο ή συγκρίνουμε συμβατικά αυτοκίνητα που κάνουν σέρβις κάθε χρόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δεν έχουν κάνει σέρβις από τότε που βγήκαν από το εργοστάσιο, ίσως και πριν από 15 χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...