james01gr Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 8 ώρες πριν, teodor_ch είπε 60.000χλμ και να γεμίζεις ντεπόζιτο κάθε 600χλμ (εγώ γέμιζα πολύ πιο συχνά αλλά λέμε τώρα) = 100 φορές σε βενζινάδικο. Μή μου πείς ότι κάνεις λιγότερο απο 5' τη φορά. Εγώ πληρώνω με κάρτα και έχω και κάρτα με πόντους (ΕΚΟ) άρα το 5λεπτο είναι σίγουρο (δεν έχουν φορητό pos). Δεν υπολογίζω κίνηση/απόσταση προς το βενζινάδικο γιατί κάποιες φορές δεν θα είναι στο δρόμο σου κλπ κλπ... Άρα θα είχες ξοδέψει 500 λεπτά που είναι περισσότερες απο 8 ώρες! Στα 2.5 χρόνια = πάνω απο 3 ώρες ανα έτος!!!!! Οπότε έχεις τουλάχιστον 3 ώρες να "ξοδέψεις" σε φορτιστές. Που αυτές οι 3 ώρες είναι περισσότερο χρήσιμες γιατί είναι τουλάχιστον 10λεπτα στην ηρεμία σου και μπορείς να κάνεις ότι θές. Εμείς στο ταξίδι μας αποφασίζαμε πού θα πάμε! Αυτά για κάποιον που κάνει 1-2 ταξίδια/έτος και φορτίζει σπίτι του. ΥΓ. Κάντε τις πράξεις για κάποιον που βάζει €20ευρα στο βενζινάδικο! Που αν τα υπολογίσεις για 5 χρόνια μιλάμε για τρελά νούμερα. Και σε χρόνο και σε χρήμα. ΥΓ2. Δεν υπολογίζω το χαμένο καύσιμο για να πάς βενζινάδικο... εδώ μιλάει ο φίλος πως κάνει ΔΥΟ ώρες λόγω φόρτισης παραπάνω σε δρόμο που κάνεις 10 ώρες (χάνει δλδ 4 ώρες από την ζωή του να πάει και να έρθει απλά για να φορτίσει, 20% παραπάνω) και εσύ ασχολείσαι εάν ξοδεύει ο άλλος με το ΜΕΚ τρεις ώρες τον χρόνο(!!!) για να γεμίσει βενζίνη. ενώ για να σετάρεις κάθε φορά τον φορτιστή σπίτι σου, να βάλεις/βγάλεις καλώδια ή να ανοίξεις εφαρμογή για να σχεδιάσεις που να κάνεις στάση, να προπληρώνεις κτλ χρειάζεσαι άνετα πάνω από τον χρόνο που γεμίζει ο άλλος στο πρατήριο καυσίμων.
Mz2024 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου Diesel μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Ακόμα και τα υβριδικά, εντυπωσιακά σε τεχνικό επίπεδο, είναι προσωρινά. 2027/ 2028 θ' αναθεωρηθούν πολλά στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πιστεύω πως τότε θα είναι ποιο ξεκάθαρα τι αξίζει και τι όχι. Για την ώρα, ορισμένα καινοτόμα μοντέλα του 2014/2015, η ακόμα και 2019 αξίζουν κατά την γνώμη μου, καθώς θα βγάλουν μερικά χρόνια αλλά η κυκλοφορίες του 2020+ τουλάχιστον στις περισσότερες, κάτι τους λείπει... Πάσχουν από το σύνδρομο της ''Ενδιάμεσης Γενιάς'' όπως είναι π.χ. σε επεξεργαστές κινητών. Φυσικά δεν είμαι οπαδός του παλιού. Προσωπικά με χαλάει που βλέπω στους δρόμους οχήματα 15ετίας/ 20ετίας και ακόμα παλαιότερα. Ίσως αξίζει σε μερικά 4x4 στην επαρχία αλλά μέχρι εκεί. Ηλεκτροκίνητα πιστεύω αξίζει μόνο σε Scooter και ορισμένα μικρά πόλης για μικρότερες διαδρομές. 2 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 1 ώρα πριν, Mz2024 είπε Ακόμα και τα υβριδικά, εντυπωσιακά σε τεχνικό επίπεδο, είναι προσωρινά. ποσο προσωρινα, γιατι εχουν κλεισει ήδη μια 30ετια. 1
Vasilisxd Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, james01gr said: εδώ μιλάει ο φίλος πως κάνει ΔΥΟ ώρες λόγω φόρτισης παραπάνω σε δρόμο που κάνεις 10 ώρες (χάνει δλδ 4 ώρες από την ζωή του να πάει και να έρθει απλά για να φορτίσει, 20% παραπάνω) Σωστά για τον χρόνο, αξίζει όμως και με το παραπάνω όταν καθημερινά καις 3€/100χλμ, πόσο μάλλον όταν δεν καις τίποτα (στη δικιά μου περίπτωση, φόρτιση στη δουλειά). Επεξ/σία 1 Απριλίου από Vasilisxd
teodor_ch Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 3 ώρες πριν, james01gr είπε εδώ μιλάει ο φίλος πως κάνει ΔΥΟ ώρες λόγω φόρτισης παραπάνω σε δρόμο που κάνεις 10 ώρες (χάνει δλδ 4 ώρες από την ζωή του να πάει και να έρθει απλά για να φορτίσει, 20% παραπάνω) και εσύ ασχολείσαι εάν ξοδεύει ο άλλος με το ΜΕΚ τρεις ώρες τον χρόνο(!!!) για να γεμίσει βενζίνη. ενώ για να σετάρεις κάθε φορά τον φορτιστή σπίτι σου, να βάλεις/βγάλεις καλώδια ή να ανοίξεις εφαρμογή για να σχεδιάσεις που να κάνεις στάση, να προπληρώνεις κτλ χρειάζεσαι άνετα πάνω από τον χρόνο που γεμίζει ο άλλος στο πρατήριο καυσίμων. Απο τη στιγμή που θα παρκάρω και θα βγώ απο το αμάξι σπίτι μου φορτίζω σε 10". Ο φορτιστής φορτίζει αυτόματα στο ECO άρα φορτίζει όσο παράγω = μηδενικό κόστος. Αν βιάζομαι πατάω το 1 κουμπί του φορτιστή = 1" έξτρα γιατί είναι και 1 βήμα παραπέρα απο εκεί που βάζω το καλώδιο. Αν δείς τις πράξεις ο ΜΕΚ χρειάζεται (για τα χλμ του απο πάνω) >4 ώρες/έτος θέλει δεν θέλει. Και ούτε ψάχνεις σωστό βενζινάδικο για να μή θα φας τη νοθευμένη ούτε κοιτάς τιμές. Με το ηλεκτρικό τη μία-δύο φορές το χρόνο που θα κάνεις τέτοιο ταξίδι απλά θα συγχρονίσεις τον καφέ/σνακ/κατουροχέσιμο με τις φορτίσεις. Αθήνα-Ιωάννινα θέλω 13 λεπτά φόρτιση. Ξέρεις πόσες φορές και πόσα λεπτά "χάσαμε" τελικά για καφέ/σνακ/τουαλέτες παιδιών? Ο προγραμματισμός είναι βουνό για όσους δεν το έχουν κάνει. Δεν ξαναγράφω τί κάναμε στο roadtrip YOLO Κρήτη-Ιωάννινα-Παξούς-Πόρο-Ναύπλιο-Κρήτη γιατί βαριέμαι. Περιμέναμε τη φόρτιση 2 φορές (μιλάμε για 15λεπτα) και είχαμε "δουλειά" να κάνουμε. Κράτηση ξενοδοχείου κλπ Ο μόνος προγραμματισμός απο την Κρήτη ήταν πού θα σταματήσουμε με καφέ/φούρνο για να πάρουμε πρωινό μετά το καράβι. Ε, το αμάξι φόρτισε πριν τελειώσουμε το σνακ. 10-80% σε 16 λεπτά 1η φορά φόρτιση σε DC, 1η φορά χρήση εφαρμογής φόρτισης και αφού είδα ότι φτάνω όσο έλεγε ο υπολογιστής (9%) το πάτησα και έφτασα με 5%. Πανεύκολα όλα. Πολύ καλύτερη εμπειρία απο το βενζινάδικο. Ξέρεις τί είναι να μήν ανησυχείς ΚΑΘΟΛΟΥ για το καύσιμο που βάζεις στο οποιοδήποτε πρατήριο? Σε όλο το υπόλοιπο ταξίδι δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με τη φόρτιση. Φορτίζαμε οπουδήποτε μας βόλευε στο δρόμο μας και πάντα είχαμε θέματα του ταξιδιού να τακτοποιήσουμε. Αν δεν το ζήσετε δεν καταλαβαίνετε. Δεν σκέφτομαι καθόλου πόσο καταναλώνω. Το σανιδώνω (φούλ ροπή απο στάση) όποτε μου έρθει. Ξεκινάω το πρωί απο το σπίτι και μετά απο 300μ που βγαίνω σε μεγαλύτερο δρόμο το πατάω τέρμα και δεν με ενδιαφέρει που "είναι κρύο". 10άδες θέματα που μόνο αν ζήσετε θα καταλάβετε πόσο μπροστά είναι. Οι διαφορές απο ένα golf 1.4 160 άλογα compressor+turbo με 0-100 σε 8" που είχα είναι χαοτικές στο ioniq 5 το αργό των ~240 αλόγων. Θα αργήσω να πάω στο σερβις. Δεν θα τους πάω τα λάδια/φίλτρα και να τσεκάρω ότι θα κάνουν σωστή δουλειά. Τί συζητάμε? 100 χρόνια μπροστά είναι τα ηλεκτρικά. 9 2
james01gr Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 13 ώρες πριν, teodor_ch είπε Απο τη στιγμή που θα παρκάρω και θα βγώ απο το αμάξι σπίτι μου φορτίζω σε 10". Ο φορτιστής φορτίζει αυτόματα στο ECO άρα φορτίζει όσο παράγω = μηδενικό κόστος. Αν βιάζομαι πατάω το 1 κουμπί του φορτιστή = 1" έξτρα γιατί είναι και 1 βήμα παραπέρα απο εκεί που βάζω το καλώδιο. Αν δείς τις πράξεις ο ΜΕΚ χρειάζεται (για τα χλμ του απο πάνω) >4 ώρες/έτος θέλει δεν θέλει. Και ούτε ψάχνεις σωστό βενζινάδικο για να μή θα φας τη νοθευμένη ούτε κοιτάς τιμές. Με το ηλεκτρικό τη μία-δύο φορές το χρόνο που θα κάνεις τέτοιο ταξίδι απλά θα συγχρονίσεις τον καφέ/σνακ/κατουροχέσιμο με τις φορτίσεις. Αθήνα-Ιωάννινα θέλω 13 λεπτά φόρτιση. Ξέρεις πόσες φορές και πόσα λεπτά "χάσαμε" τελικά για καφέ/σνακ/τουαλέτες παιδιών? Ο προγραμματισμός είναι βουνό για όσους δεν το έχουν κάνει. Δεν ξαναγράφω τί κάναμε στο roadtrip YOLO Κρήτη-Ιωάννινα-Παξούς-Πόρο-Ναύπλιο-Κρήτη γιατί βαριέμαι. Περιμέναμε τη φόρτιση 2 φορές (μιλάμε για 15λεπτα) και είχαμε "δουλειά" να κάνουμε. Κράτηση ξενοδοχείου κλπ Ο μόνος προγραμματισμός απο την Κρήτη ήταν πού θα σταματήσουμε με καφέ/φούρνο για να πάρουμε πρωινό μετά το καράβι. Ε, το αμάξι φόρτισε πριν τελειώσουμε το σνακ. 10-80% σε 16 λεπτά 1η φορά φόρτιση σε DC, 1η φορά χρήση εφαρμογής φόρτισης και αφού είδα ότι φτάνω όσο έλεγε ο υπολογιστής (9%) το πάτησα και έφτασα με 5%. Πανεύκολα όλα. Πολύ καλύτερη εμπειρία απο το βενζινάδικο. Ξέρεις τί είναι να μήν ανησυχείς ΚΑΘΟΛΟΥ για το καύσιμο που βάζεις στο οποιοδήποτε πρατήριο? Σε όλο το υπόλοιπο ταξίδι δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με τη φόρτιση. Φορτίζαμε οπουδήποτε μας βόλευε στο δρόμο μας και πάντα είχαμε θέματα του ταξιδιού να τακτοποιήσουμε. Αν δεν το ζήσετε δεν καταλαβαίνετε. Δεν σκέφτομαι καθόλου πόσο καταναλώνω. Το σανιδώνω (φούλ ροπή απο στάση) όποτε μου έρθει. Ξεκινάω το πρωί απο το σπίτι και μετά απο 300μ που βγαίνω σε μεγαλύτερο δρόμο το πατάω τέρμα και δεν με ενδιαφέρει που "είναι κρύο". 10άδες θέματα που μόνο αν ζήσετε θα καταλάβετε πόσο μπροστά είναι. Οι διαφορές απο ένα golf 1.4 160 άλογα compressor+turbo με 0-100 σε 8" που είχα είναι χαοτικές στο ioniq 5 το αργό των ~240 αλόγων. Θα αργήσω να πάω στο σερβις. Δεν θα τους πάω τα λάδια/φίλτρα και να τσεκάρω ότι θα κάνουν σωστή δουλειά. Τί συζητάμε? 100 χρόνια μπροστά είναι τα ηλεκτρικά. Εντάξει 1000 χρόνια είναι μπροστά τα ηλεκτρικά. Να μην λέμε κάτι και σας το χαλαμε αφού αυτά θέλετε να ακούτε μιας και τα προβλήματα των αυτοκινήτων είναι εάν χάνεις τέσσερις ώρες τον χρόνο στο βενζινάδικο, εάν κάνεις 0-100 σε 5 δεύτερα αντί σε 8 σε περιβάλλον πόλης. Που ας πούμε σε περίπτωση ανάγκης θα περιμένεις να φορτίσει το ρημαδι (και αυτό εάν έχεις το προνόμιο να έχεις ιδιόκτητο γκαραζ γιατί αλλιώς το κόστος ανά χλμ φτάνει τα ΜΕΚ). Τα ηλεκτρικά είναι μεταβατική τεχνολογία. Απαιτούν από τον χρήστη να προσαρμοστεί πάνω τους και όχι το ανάποδο. 1
@pnea1973 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, Doubt είπε Και θα επικρατήσει το υδρογόνο.. θα μας πεις τώρα. Ναι.... Ναι.. Και σε περίπτωση ανάγκης θα ψάχνεις να βρεις πρατηριο.
Ntinaras Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 11 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Ναι.... Ναι.. Και σε περίπτωση ανάγκης θα ψάχνεις να βρεις πρατηριο. Δεν υπαρχει περιπτωση αναγκης γιατι θα εχεις εξαυλωθει σε περιπτωση συγκρουσης 2
@pnea1973 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Δεν υπαρχει περιπτωση αναγκης γιατι θα εχεις εξαυλωθει σε περιπτωση συγκρουσης Δεν έχει σημασία. Θα σβήσει γρήγορα η φωτιά, ενώ σε ένα ηλεκτρικό θέλεις τόννους νερού. Δεν βλέπεις τι γίνεται κάθε μέρα;;
Jiakometi Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 23 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Ναι.... Ναι.. Και σε περίπτωση ανάγκης θα ψάχνεις να βρεις πρατηριο. Μα γιατί το λες αυτό ? ….. Θα είναι σαν του φυσικού αερίου που έχουμε τώρα Χιλιάδες σε όλη την επικράτεια ….. 2
teodor_ch Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 2 ώρες πριν, james01gr είπε Εντάξει 1000 χρόνια είναι μπροστά τα ηλεκτρικά. Να μην λέμε κάτι και σας το χαλαμε αφού αυτά θέλετε να ακούτε μιας και τα προβλήματα των αυτοκινήτων είναι εάν χάνεις τέσσερις ώρες τον χρόνο στο βενζινάδικο, εάν κάνεις 0-100 σε 5 δεύτερα αντί σε 8 σε περιβάλλον πόλης. Που ας πούμε σε περίπτωση ανάγκης θα περιμένεις να φορτίσει το ρημαδι (και αυτό εάν έχεις το προνόμιο να έχεις ιδιόκτητο γκαραζ γιατί αλλιώς το κόστος ανά χλμ φτάνει τα ΜΕΚ). Τα ηλεκτρικά είναι μεταβατική τεχνολογία. Απαιτούν από τον χρήστη να προσαρμοστεί πάνω τους και όχι το ανάποδο. Φυσικά και είναι μεταβατική τεχνολογία. Όπως ήταν και τα άλογα και τα ποδήλατα και τα ατμόκαρα κλπ κλπ Τώρα που θέλω αμάξι και μένω επαρχία με την πολυτέλεια να έχω χώρο παρκαρίσματος είναι η καλύτερη λύση. Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που έγραψα. Οδηγώ ~25 χρόνια με >>500.000χλμ και ποτέ δεν έχω χρειαστεί να κάνω "επείγον" ανεφοδιασμό. Πάντα έχω >50% ρεζερβουάρ που με φτάνει να καλύψω >>200χλμ. Και στα βενζινοκίνητα προσαρμόζεσαι σε αυτά. Ο απο πάνω θα πήγαινε 4+ ώρες σε βενζινάδικα. Αν δεν έκανα και ταξίδια (που έτσι όπως πάει το 2025 όλα θα είναι με αεροπλάνο) δεν θα πάω ούτε μία φορά για εξωτερική φόρτιση και μιλάμε για ~14.000χλ στους 8 μήνες. Έτσι νομίζεις φορτίζουμε? 1
manolis940 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Στις 1/4/2025 στις 10:48 ΠΜ, majunior είπε Τα τελευταία χρόνια έχουν αντιστραφεί τα πράγματα. Τα προάστια έχουν αρχίσει να κατακλύζονται από αγροτικά. Περιμένω πως και πως να βγάλουν οι εταιρείες Β-αγροτικά και C-αγροτικά για να μπορέσουμε να γευτούμε τη γλύκα κι εμείς οι πλεμπαίοι. Μπες σε ενα πρόγραμμα νέου αγρότη. . . . Ωστόσο έχε υπόψη ότι ένα αγροτικό καίει 10l+/100km σε πετρέλαιο. Οπότε θα πάρεις ένα αμάξι που θα φοβάσαι να βάλεις το κλειδί στην μίζα.
QuantumWanderer Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Για όποιον σκέφτεται να πάρει Xiaomi ηλεκτρικό. https://www.gocar.gr/news/feed/49926,Treis_nekroi_apo_fwtia_se_hlektriko.html 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα