james01gr Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 7 ώρες πριν, Ntinaras είπε Δεν υπαρχει περιπτωση αναγκης γιατι θα εχεις εξαυλωθει σε περιπτωση συγκρουσης Το υδρογόνο εάν παράγεται εν τη γενεσει σε χαλάει έτσι;
Ntinaras Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 12 λεπτά πριν, james01gr είπε Το υδρογόνο εάν παράγεται εν τη γενεσει σε χαλάει έτσι; Στο μητέρα? 3
Doubt Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Μάλλον ονειρεύεται ηλεκτρόλυση του νερού με ενέργεια από κρυπτονίτη. 3 1
Ntinaras Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Αυτα παθαινει καποιος αν δεν εχει τελειωσει ουτε δημοτικο. 2
@pnea1973 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Σιγά σιγά θα έχουμε και φορητούς πυρηνικούς σταθμούς. Οσον αφορά το υδρογόνο είμαστε σε αναμονή. Μεχρι στιγμής η πορεία και το μέλλον του είναι το ίδιο με την πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Κυψέλη, όπως λέτε.. 1
james01gr Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 17 ώρες πριν, Doubt είπε Μάλλον ονειρεύεται ηλεκτρόλυση του νερού με ενέργεια από κρυπτονίτη. Ναι ρε φίλε. Δεν μπορεί να φτιαχτεί κινητήρας (μήπως λες να υπάρχει;) να καίει αιθανόλη ή βιοκαύσιμο. Πρέπει το υδρογόνο που θα καίγεται να είναι αποκλειστικά ως αέριο. 17 ώρες πριν, Ntinaras είπε Στο μητέρα? Εσύ απαντάς λες και είσαι 15. Η κόρη μου που είναι 8 μιλάει εξυπνότερα και πιο ευγενικά. 6 ώρες πριν, Ntinaras είπε Αυτα παθαινει καποιος αν δεν εχει τελειωσει ουτε δημοτικο. Το τι έχω τελειώσει και το τι έχω κάνει στην ζωή μου αφορά εμένα. Με διπλωματική στις ΑΠΕ μου επιτρέπεις να έχω κάποια άλλη γνώμη.
Jiakometi Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 2 λεπτά πριν, james01gr είπε Δεν μπορεί να φτιαχτεί κινητήρας (μήπως λες να υπάρχει;) να καίει αιθανόλη ή βιοκαύσιμο. Βρες γιατί η Βραζιλία εγκατέλειψε στην πράξη την παραγωγή αυτοκινήτων με αιθανόλη/βιοκαύσιμο. Θα σου λυθούν πολλές απορίες.
Dante80 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 19 hours ago, QuantumWanderer said: Για όποιον σκέφτεται να πάρει Xiaomi ηλεκτρικό. https://www.gocar.gr/news/feed/49926,Treis_nekroi_apo_fwtia_se_hlektriko.html Προσοχή και για όποιον σκέφτεται να πάρει Tesla. Four Passengers Die in Burning Tesla After Electronic Doors Seemingly Won't Open Spoiler Four people were killed in Toronto after the Tesla they were riding in crashed into a pillar and burst into flames. A fifth rider, an unidentified woman in her twenties, narrowly survived the crash after a bystander smashed open a window, allowing her to escape the burning vehicle. According to the heroic bystander's account, the Tesla Model Y's electronic doors may have been at fault for why the passengers were trapped inside the electric vehicle. "You couldn't open the doors," the rescuer, Rick Harper, told the Toronto Star in a new interview. "I would assume the young lady would have tried to open the door from the inside, because she was pretty desperate to get out." Harper added that he didn't realize there were others trapped inside because the smoke was so thick. "I don't know if that was the battery or what," Harper said. "But she couldn't get out." (...) Επεξ/σία 3 Απριλίου από Dante80
manolis940 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 47 λεπτά πριν, Dante80 είπε Προσοχή και για όποιον σκέφτεται να πάρει Tesla. Four Passengers Die in Burning Tesla After Electronic Doors Seemingly Won't Open Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Four people were killed in Toronto after the Tesla they were riding in crashed into a pillar and burst into flames. A fifth rider, an unidentified woman in her twenties, narrowly survived the crash after a bystander smashed open a window, allowing her to escape the burning vehicle. According to the heroic bystander's account, the Tesla Model Y's electronic doors may have been at fault for why the passengers were trapped inside the electric vehicle. "You couldn't open the doors," the rescuer, Rick Harper, told the Toronto Star in a new interview. "I would assume the young lady would have tried to open the door from the inside, because she was pretty desperate to get out." Harper added that he didn't realize there were others trapped inside because the smoke was so thick. "I don't know if that was the battery or what," Harper said. "But she couldn't get out." (...) Μεγάλο πρόβλημα εδώ το παρακάτω καθώς τα Telsa έχουν κουμπιά για το άνοιγμα της πόρτας και όχι μηχανικούς μοχλούς: Αναφορά σε κείμενο Moreover, with the Model Y in particular, not all vehicles come with manual releases for the rear doors, as Tesla warns in the car's manual. It's unclear if the Model Y involved in the crash was equipped with the emergency feature. Το SU7 λόγο της του frameless window υποθέτω έχει και εκείνο κουμπιά αλλά έχει και μηχανικούς μοχλούς στην θήκη κάθε πόρτας. Οπότε είναι πολύ πιθανό οι οδηγοί να ήταν αναίσθητη μετά το τρακάρισμα. Πάντως σίγουρα μένει σοβαρό ερωτηματικό γιατί με μία τέτοια τράκα η οποία δεν έχει επιφέρει ουσιαστική παραμόρφωση στο αυτοκίνητο, το έκανε να πάρει φωτιά. Πιθανών δεν έχει θωρακιστεί το αυτοκίνητο τόσο καλά από κάτω όσο ισχυρίζεται. 1
Dante80 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Δεν ξέρω τι να σου πω, νομίζω πως θα έχουμε έρευνα για το θέμα. Θα πρέπει να περιμένουμε τα αποτελέσματα, οι Κινέζοι εμπειρογνώμες δεν χαρίζονται έναντι εταιριών συνήθως. Φτάνεις μέχρι απόσπασμα.
basilis_k6 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 20 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Για όποιον σκέφτεται να πάρει Xiaomi ηλεκτρικό. https://www.gocar.gr/news/feed/49926,Treis_nekroi_apo_fwtia_se_hlektriko.html Ειναι μεγαλο το προβλημα με τις φωτιες γενικα. Μικροτερη σημασια εχει αν ανοιγουν οι πορτες. Συνηθως σε μεγαλα ατυχηματα δεν μπορεις να κουνηθεις και οι μπαταριες δεν καίγονται σαν βενζινη για να εχει χρονο κάποιος αλλος να σε βγαλει. Αυτα να τα βλεπουν κυριως εκεινοι που ακομα πιστευουν οτι οι μπαταρίες των ηλεκτρικων κρατανε 15 και 20 χρονια επειδη το λενε οι κατασκευαστες. Ουτε καν τη φωτια δεν εχουν λυσει, ποσο μαλλον τη διάρκεια. 1 2
@pnea1973 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Ακυρο! Επεξ/σία 3 Απριλίου από @pnea1973 1
chek2fire Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου πάντως παρά την εδώ και κάτι μήνες διακοπή της κρατικής χρηματοδότησης ο αριθμός των καθημερινών ταξινομήσεων δεν έχει πέσει καθόλου. https://www.evstats.gr/el/models 2
basilis_k6 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 34 λεπτά πριν, chek2fire είπε πάντως παρά την εδώ και κάτι μήνες διακοπή της κρατικής χρηματοδότησης ο αριθμός των καθημερινών ταξινομήσεων δεν έχει πέσει καθόλου. https://www.evstats.gr/el/models χωρις τις επιδοτησεις ειναι στο 5%. δεν ειναι αυτο τραγικα χαμηλο?
chek2fire Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 34 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε χωρις τις επιδοτησεις ειναι στο 5%. δεν ειναι αυτο τραγικα χαμηλο? για κάτι τόσο καινούργιο και χωρίς υποδομές, όχι 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα