Jiakometi Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε πάντως παρά την εδώ και κάτι μήνες διακοπή της κρατικής χρηματοδότησης ο αριθμός των καθημερινών ταξινομήσεων δεν έχει πέσει καθόλου. https://www.evstats.gr/el/models Μα, το ότι θα μειωθούν οι ταξινομήσεις με το τέλος (ή την μείωση) των επιδοτήσεων ήταν ένα λογικό άλμα των "σκεπτικιστών" το οποίο αποδείχθηκε αναληθές / παντελώς λανθασμένο. Τα BEV αργά αλλά σταθερά γίνονται περισσότερο mainstream. Οι λόγοι αρκετοί. Το παραμύθι "είναι ακριβά" κατέπεσε. Κάποιοι που δεν ήταν τόσο σίγουροι στις απόψεις τους οδήγησαν ένα, φίλου/γνωστού και είδαν τα πλεονεκτήματα του από πρώτο χέρι, και όχι από "αφηγήματα". Οι υποδομές φόρτισης καλυτερεύουν με την ημέρα. Ήδη έχουμε 217 MW εγκατεστημένης ισχύος σε 7.200 σημεία. Δεν είναι λίγο με τα σημερινά δεδομένα της αγοράς. 41 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε χωρις τις επιδοτησεις ειναι στο 5%. δεν ειναι αυτο τραγικα χαμηλο? Με στοιχεία Φεβρουαρίου 2025 από το παραπάνω link το ποσοστό είναι 7% 'όχι 5%. Τόσο ήταν το 2024. Επίσης είναι ενδεικτικό ότι έχουν αρκετά καλό ποσοστό αύξησης πωλήσεων (18%), παρά το γενικότερο κλίμα. Πιστεύω ότι για ένα με δύο χρόνια θα συνεχίσουν σε αυτόν το ρυθμό και μετά ο ρυθμός αύξησης, τουλάχιστον θα διπλασιαστεί. 2
chek2fire Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου εγω πιστεύω πάντως ότι η αφαίρεση συνολικά των επιδοτήσεων θα κάνει καλό στις τιμές παρά κακό. 7
basilis_k6 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 18 λεπτά πριν, chek2fire είπε εγω πιστεύω πάντως ότι η αφαίρεση συνολικά των επιδοτήσεων θα κάνει καλό στις τιμές παρά κακό. στις τιμες ναι, στις πωλησεις οχι. δεν αντισταθμιζεται ευκολα το -9000 ευρω. φθηνα ηλεκτρικα ακομα.... ερχονται.τα ακριβα σιγα σιγα θα φρεναρουν γιατι εκει οι πωλησεις γινανε για το fun και το "καινουργιο", οχι την οικονομια καυσιμου.
Vasilisxd Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Μου αρέσει να ζω επικίνδυνα ? ✔️ Πρόλαβα να φτάσω στο Σείριος ? ✔️ 1 6
Ntinaras Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Μου αρέσει να ζω επικίνδυνα ? ✔️ Πρόλαβα να φτάσω στο Σείριος ? ✔️ Τι αμαξι ειναι?
Vasilisxd Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 1 hour ago, Ntinaras said: Τι αμαξι ειναι? Skoda Enyaq iv60 1
Doubt Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 37 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δεν έχω διάθεση να το δω όλο, από τιμή τι λέει; Πιο ακριβό από το dolphin?
Vasilisxd Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Doubt said: Δεν έχω διάθεση να το δω όλο, από τιμή τι λέει; Πιο ακριβό από το dolphin? Πιο ακριβό (29.990€) με μικρότερη μπαταρία (45 kWh). Μεγάλο φάουλ η μπαταρία. Επεξ/σία 4 Απριλίου από Vasilisxd 2
manolis940 Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε στις τιμες ναι, στις πωλησεις οχι. δεν αντισταθμιζεται ευκολα το -9000 ευρω. φθηνα ηλεκτρικα ακομα.... ερχονται.τα ακριβα σιγα σιγα θα φρεναρουν γιατι εκει οι πωλησεις γινανε για το fun και το "καινουργιο", οχι την οικονομια καυσιμου. Δεν χρειάζεται να πέσουν όλες οι τιμές. Π.χ. το Dolphin έχει πολύ καλή τιμή χωρίς την επιδότηση. Το Seagull φημολογείται ότι θα έρθει και αυτό σε ανταγωνιστική τιμή, συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Όσον αφορά τα ακριβότερα μοντέλα, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να μπαίνουν στη λογική ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μια νέα τεχνολογία. Γι’ αυτό απευθύνονται αρχικά στην premium αγορά ή θεωρούν ότι χρειάζονται υψηλότερα κέρδη για την έρευνα και ανάπτυξη (R&D). Υπάρχει, λοιπόν, περιθώριο για σημαντική μείωση των τιμών, αν επανεξετάσουν την τιμολογιακή πολιτική τους – και πιθανότατα θα το κάνουν. Άλλωστε, τα χρήματα από τις επιδοτήσεις δεν θα εξαφανιστούν, αλλά, όπως φημολογείται, θα κατευθυνθούν στις ίδιες τις εταιρείες για έρευνα και ανάπτυξη (R&D). 1
chek2fire Δημοσ. 4 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου Πάντως τώρα με τον εμπορικό πόλεμο είναι σίγουρο ότι θα δούμε μειώσεις σε μοντέλα ευρωπαικά γιατί δεν θα έχουν άλλο τρόπο να διαθέσουν τα αυτοκίνητα που θα χάσουν από πωλήσεις στην αμερική. To πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν καλά ευρωπαικά αυτοκίνητα. 2
malakudi Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 2 ώρες πριν, chek2fire είπε Πάντως τώρα με τον εμπορικό πόλεμο είναι σίγουρο ότι θα δούμε μειώσεις σε μοντέλα ευρωπαικά γιατί δεν θα έχουν άλλο τρόπο να διαθέσουν τα αυτοκίνητα που θα χάσουν από πωλήσεις στην αμερική. To πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν καλά ευρωπαικά αυτοκίνητα. Μια χαρά είναι όλη η σειρά ID της VW και τα αντίστοιχα Skoda/Cupra, απλώς είναι ακριβά γι' αυτά που προσφέρουν ενώ υπολείπονται και σε βασικό εξοπλισμό. Αν πέσουν οι τιμές τους δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τον ανταγωνισμό.
basilis_k6 Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 3 ώρες πριν, malakudi είπε Μια χαρά είναι όλη η σειρά ID της VW και τα αντίστοιχα Skoda/Cupra, απλώς είναι ακριβά γι' αυτά που προσφέρουν ενώ υπολείπονται και σε βασικό εξοπλισμό. Αν πέσουν οι τιμές τους δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τον ανταγωνισμό. πρεπει να πεσουν 25%, που δεν θα γινει 6 ώρες πριν, manolis940 είπε Δεν χρειάζεται να πέσουν όλες οι τιμές. Π.χ. το Dolphin έχει πολύ καλή τιμή χωρίς την επιδότηση. Το Seagull φημολογείται ότι θα έρθει και αυτό σε ανταγωνιστική τιμή, συγκριτικά με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Όσον αφορά τα ακριβότερα μοντέλα, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να μπαίνουν στη λογική ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν μια νέα τεχνολογία. Γι’ αυτό απευθύνονται αρχικά στην premium αγορά ή θεωρούν ότι χρειάζονται υψηλότερα κέρδη για την έρευνα και ανάπτυξη (R&D). Υπάρχει, λοιπόν, περιθώριο για σημαντική μείωση των τιμών, αν επανεξετάσουν την τιμολογιακή πολιτική τους – και πιθανότατα θα το κάνουν. Άλλωστε, τα χρήματα από τις επιδοτήσεις δεν θα εξαφανιστούν, αλλά, όπως φημολογείται, θα κατευθυνθούν στις ίδιες τις εταιρείες για έρευνα και ανάπτυξη (R&D). ηλεκτρικα=byd? γιατι εχουμε 1 ολόκληρο μοντελο της Byd σε νορμαλ τιμη και 1 ολόκληρο που μαλλον, ισως... ερχεται. 1
manolis940 Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ηλεκτρικα=byd? γιατι εχουμε 1 ολόκληρο μοντελο της Byd σε νορμαλ τιμη και 1 ολόκληρο που μαλλον, ισως... ερχεται. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανάγνωσης δεύτερης πρότασης; Νομίζω το μήνυμα μου εξηγεί επαρκώς το πως μπορούν να πέσουν και οι τιμές των υπόλοιπων αυτοκινήτων.
Ntinaras Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 6 ώρες πριν, chek2fire είπε Πάντως τώρα με τον εμπορικό πόλεμο είναι σίγουρο ότι θα δούμε μειώσεις σε μοντέλα ευρωπαικά γιατί δεν θα έχουν άλλο τρόπο να διαθέσουν τα αυτοκίνητα που θα χάσουν από πωλήσεις στην αμερική. To πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν καλά ευρωπαικά αυτοκίνητα. Βελτιωθηκαν αρκετα τα ευρωπαικα ηλεκτρικα τον τελευταιο χρονο. Καμια σχεση η ψαλιδα που υπηρχε με τη τεσλα πριν 3-4 χρονια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα