Προς το περιεχόμενο

Παραγγελιά από το e-shop Germanos.gr και παραλαβή απ’το κατάστημα…


funkopop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 29/12/2023 στις 1:36 ΜΜ, funkopop είπε

Χρόνια πολλά!

Ρε παιδιά έχω μια απορία γιατί δεν μου’χει ξανατύχει ποτέ τόσα χρόνια που ψωνίζω.

Έκανα μια παραγγελία από το eshop του Γερμανού, πήγα πριν λίγη ώρα στο κατάστημα να την παραλάβω (δεν ξέρω αν έχετε δει ότι οι παραγγελίες από eshop σκάνε με σκληρό ταχυδρομικό κουτί γιατί τους τα πάει η speedex από τα κεντρικά) και λέω στην υπάλληλο όταν το ανοίξεις βάλτο μου σε μια σακουλίτσα , μου λέει ναι μην αγχώνεσαι και σκάει μύτη μια άλλη με τουπέ και της λέει τι κάνεις εκεί; Αν δεν πληρώσει πρώτα ο πελάτης δεν ανοίγουμε το δέμα.Και της απαντάει και η υπάλληλος αλλά και εγώ με την σειρά μου και αν έχει κάτι άλλο μέσα θα το προπληρώσω και μετά θα ανοίξω να δω ότι είναι όντως αυτό που έχω παραγγείλει;

Και μας απαντάει με ύφος ναι βέβαια. Απλά εύχεστε να είναι αυτό που παραγγείλατε.

Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά; γΩιατί θα τρελαθώ.

Σε πάρα πολλά μαγαζιά , επώνυμες μεγάλες αλυσίδες όταν κάνω παραγγελία online με παραλαβή από κατάστημα το βλέπω το προϊόν πριν το πληρώσω….

Έπρεπε να στο έφερναν σε συσκευασία με σακί. Για να ισχύει το ότι αγοράζεις : " γουρούνι στο σακί " ! 

Μόνο τότε θα δικαιολογούνταν η στάση της ξινης - ανεραστης υπαλλήλου. Εφόσον δεν είχε συσκευασία σακιου, δεν υπάρχει δικαιολογία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε δική μου περίπτωση παρήγγειλα on-line ένα  τηλέφωνο. Πάω στο κατάστημα, το πληρώνω με κάρτα και περιμένω να το παραλάβω αλλά κολλάει το σύστημα και δεν βγάζει απόδειξη. Και μου λένε δεν μπορούμε να σας δώσουμε το τηλέφωνο χωρίς απόδειξη ελάτε αύριο!!! Μα μόλις το πλήρωσα της λέω, τίποτα αυτή! Παίρνω στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης και εκεί μία ακόμα πιο αγενής μου λέει αυτή είναι η διαδικασία τι να κάνουμε!!! Τους τρέλανα στις καταγγελίες και ακύρωσα προφανώς την πληρωμή μέσω της τράπεζας. Με έπαιρναν μετά 100 τηλέφωνα και ουδέποτε τους απάντησα.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, harris78 είπε

Σε δική μου περίπτωση παρήγγειλα on-line ένα  τηλέφωνο. Πάω στο κατάστημα, το πληρώνω με κάρτα και περιμένω να το παραλάβω αλλά κολλάει το σύστημα και δεν βγάζει απόδειξη. Και μου λένε δεν μπορούμε να σας δώσουμε το τηλέφωνο χωρίς απόδειξη ελάτε αύριο!!! Μα μόλις το πλήρωσα της λέω, τίποτα αυτή! Παίρνω στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης και εκεί μία ακόμα πιο αγενής μου λέει αυτή είναι η διαδικασία τι να κάνουμε!!! Τους τρέλανα στις καταγγελίες και ακύρωσα προφανώς την πληρωμή μέσω της τράπεζας. Με έπαιρναν μετά 100 τηλέφωνα και ουδέποτε τους απάντησα.... 

Θα μπορουσαν να σου εχουν κοψει μια χειρογραφη αποδειξη εισπραξης (μπλοκακι) με σφραγιδα της εταιρειας, και να πηγαινες την αλλη μερα να παραλαβεις την ηλεκτρονικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lector είπε

Θα μπορουσαν να σου εχουν κοψει μια χειρογραφη αποδειξη εισπραξης (μπλοκακι) με σφραγιδα της εταιρειας, και να πηγαινες την αλλη μερα να παραλαβεις την ηλεκτρονικη.

Τίποτα, τα λεφτά είναι μέσα σαν voucher  να πάρω ότι θέλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stefanidisg είπε

Τίποτα, τα λεφτά είναι μέσα σαν voucher  να πάρω ότι θέλω.

Αυτο που εγραψα αφορα το ζητημα του φιλου αμεσως παραπανω, οχι το δικο σου.

Εσυ ορθως προχωρησες σε καταγγελια, και μαλιστα αναμενουμε νεα για τις εξελιξεις σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρονια Πολλα! Το χα ξαναγραψει σε αντιστοιχο thread.  Πριν 1,5 χρονο ειχα κανει παραγγελια απο το eshop με παραλαβη σε καταστημα 2 τεμαχια ενος προϊοντος (ιδια). Παω, μου φερνουν ενα κλειστο κουτι, πληρωνω με καρτα ανεπαφα το ποσο που αντιστοιχουσε στην συνολικη παραγγελια και λεω για ανοιξτε το να το δουμε. Ανοιγει το κουτι ο υπευθυνος του καταστηματος και βλεπουμε ηταν 1 τεμαχιο μεσα! Τωρα? Μιληστε με Γερμανο μου λεει! Κι εσεις τι ειστε? Εμεις απλα εξυπηρετηση κανουμε. Ακυρωστε τη συναλλαγη παρακαλω. Δε γινεται, η ανεπαφη συναλλαγη δεν ακυρωνεται! 

Τελικα επειδη καταλαβαν οτι δεν προκειται να φυγω απο κει, πηραν τηλεφωνο οι ιδιοι "τον Γερμανο!" και συνεννοηθηκαν να μου στειλουν αυτο που ελειπε. Χρειαστηκε να παρω κι εγω 3-4 φορες τηλεφωνο μεχρι να το στειλουν τελικα, μετα απο 1 βδομαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, funkopop said:

Ο Γερμανός δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει...εξαιρετική επιχείρηση γενικά😪

Σε περιπτωση οπου εστειλες μονο email, κανε μια τελευταια προσπαθεια μεσα απο την αυτοποιημενη φορμα τους.

https://www.germanos.gr/communication/contact-us/

Ισως να δυσλειτουργει η υπηρεσια του email και να μην το ελαβαν.

Υγ. Η αποδειξη που ελαβες, τι στοιχεια εχει; του καταστηματος η κατι αλλο;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Getta Robo είπε

Σε περιπτωση οπου εστειλες μονο email, κανε μια τελευταια προσπαθεια μεσα απο την αυτοποιημενη φορμα τους.

https://www.germanos.gr/communication/contact-us/

Ισως να δυσλειτουργει η υπηρεσια του email και να μην το ελαβαν.

Υγ. Η αποδειξη που ελαβες, τι στοιχεια εχει; του καταστηματος η κατι αλλο;

 

Οκ, θα το κάνω, ευχαριστώ 🙂Του καταστήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, funkopop said:

Οκ, θα το κάνω, ευχαριστώ 🙂Του καταστήματος

Ειχα το ιδιο ζητημα με αλλη επιχειρηση και τελικως ανταποκριθηκαν απο την αυτοματοποιημενη φορμα τους. Οτι να ναι αλλα τελος παντων, Ελλαδα και εξυπηρετηση πελατων... σπανιως ειναι δοκιμος ορος

Αφου η αποδειξη αναφερει το ιδιο το καταστημα και τα στοιχεια του, η ευθυνη φυσικα ειναι ολη δικη τους, και δεν εχει καμια σχεση το eshop.

Σε αντιθεση με αυτα που πιστευουν διαφοροι τυχαρπαστοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήραν σήμερα τηλ από τα κεντρικά για να μου ζητήσουν συγγνώμη, επικοινώνησαν λέει με το κατάστημα και τους είπαν ότι απλά η μια υπάλληλος έκανε παρατήρηση στην άλλη για την διαδικασία, δεν υπήρξε διαπληκτισμός λέει με εσας. Και τους είπα και εγώ , ότι δεν είναι το θέμα αυτό, έτσι λειτουργείτε; Έτσι είναι η διαδικασία; και μου απάντησε στο τηλ όχι όχι δεν είναι έτσι, θα ενημερώσουμε σωστά το κατάστημα.

Οι τύποι απλά κοροϊδεύουν...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, funkopop said:

Με πήραν σήμερα τηλ από τα κεντρικά για να μου ζητήσουν συγγνώμη, επικοινώνησαν λέει με το κατάστημα και τους είπαν ότι απλά η μια υπάλληλος έκανε παρατήρηση στην άλλη για την διαδικασία, δεν υπήρξε διαπληκτισμός λέει με εσας. Και τους είπα και εγώ , ότι δεν είναι το θέμα αυτό, έτσι λειτουργείτε; Έτσι είναι η διαδικασία; και μου απάντησε στο τηλ όχι όχι δεν είναι έτσι, θα ενημερώσουμε σωστά το κατάστημα.

Οι τύποι απλά κοροϊδεύουν...

Αφου απεφυγαν εξαρχης να αναγνωρισουν το προβλημα, και να δωθει λυση, μπορεις και πρεπει να αποφυγεις τυγχων συναλλαγες σου με την συγκεκριμενη επιχειρηση.

2024 εχουμε, θελω να πιστευω οπου και να μενεις οτι εχεις πολυ περισσοτερες επιλογες.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να ρωτήσω κάτι για όποιον ξέρει. Παρήγγειλα με αντικαταβολή κάτι απ' το eshοp του Γερμανού και μου το έστειλαν με acs. Πήγα από την acs, πλήρωσα και μου έδωσαν απόδειξη. 

Αυτό σημαίνει ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ότι πρέπει να απευθυνθώ στην acs για να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, Nabuko said:

Παιδιά να ρωτήσω κάτι για όποιον ξέρει. Παρήγγειλα με αντικαταβολή κάτι απ' το eshοp του Γερμανού και μου το έστειλαν με acs. Πήγα από την acs, πλήρωσα και μου έδωσαν απόδειξη. 

Αυτό σημαίνει ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ότι πρέπει να απευθυνθώ στην acs για να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει? 

πολυ ενδιαφερουσα ειρωνικου επιπεδου καταχωρηση, σε καθε περιπτωση εχεις επισημως δυο αποδειξεις, μια για τα μεταφορικα που σου χρεωσε ο courier και μια του γερμανου που στο πουλησε.

επειδη τυγχανει να ασχολουμαι επαγγελματικα πανω στο τομεα, αν θελεις να πιστευεις οτι η αγορα ειναι eshop και δεν εχει βαρυτητα και ευθυνη το καταστημα, δικαιωμα σου να το πιστευεις οτι θελεις.

Αν ομως τωρα πχ ας πουμε εχεις επιχειρηση η σχετιζεσαι τελος παντων με πωλησεις / λογιστικα, και ειναι πολιτικη σου κατι τετοιο, θα εχει παρα πολυ πλακα να μοιραστεις λεμε τωρα τα αποτελεσματα σε μια καταγγελια απο πελατη.

Αν η αποδειξη εκδοθηκε μεσα σε καταστημα, με την ιδια ημερομηνια, στοιχεια επιχειρησης, εδρα και ΑΦΜ, ειναι αγορα καταστηματος. Ειτε το παραγγειλεις απο το διαδικτυακα, ειτε στο φερουν απο αλλο καταστημα (το κανανε παλαιοτερα) ειτε το ειχες προπαραγγειλει απο εκει.

Το ιδιο το καταστημα παραδεχθηκε την υπαιτιοτητα. Αλλα ενταξει δεν πειραζει, λεμε τωρα.

Καλη συνεχεια.

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...