Προς το περιεχόμενο

Παραγγελιά από το e-shop Germanos.gr και παραλαβή απ’το κατάστημα…


funkopop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα μου έχει συμβεί το σκηνικό να έχει έρθει το κινητό από σέρβις στο κατάστημα για παραλαβή και ο υπάλληλος να μην το δίνει γιατί έχει δουλειά και πρέπει να εξυπηρετήσει άλλους. Στο κατάστημα δεν υπήρχαν άτομα, και του λέω φίλε μόνος μου είμαι εδώ. Όχι μου λέει έχω αλλά κινητά για φτιάξιμο πριν το δικό σου. Λέω δεν είναι για φτιάξιμο για παραλαβή είναι. Τελικά έκανα μια βδομάδα να το παραλάβω. Και έκανα παράπονα στα κεντρικά για να μου το δώσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, dkstarlet είπε

Εμένα μου έχει συμβεί το σκηνικό να έχει έρθει το κινητό από σέρβις στο κατάστημα για παραλαβή και ο υπάλληλος να μην το δίνει γιατί έχει δουλειά και πρέπει να εξυπηρετήσει άλλους. Στο κατάστημα δεν υπήρχαν άτομα, και του λέω φίλε μόνος μου είμαι εδώ. Όχι μου λέει έχω αλλά κινητά για φτιάξιμο πριν το δικό σου. Λέω δεν είναι για φτιάξιμο για παραλαβή είναι. Τελικά έκανα μια βδομάδα να το παραλάβω. Και έκανα παράπονα στα κεντρικά για να μου το δώσουν. 

Θυμίζει το ανέκδοτο

https://katharmata.net/39486/anekdota/anekdoto-mpainei-o-totos-se-ena-soyvla/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλεκτρονική παραγγελία στο Intersport και παραλαβή από κατάστημα, όταν πήγα να παραλάβω ήταν σε κουτί μεταφορικής και με ρώτησε η υπάλληλος αν θέλω να το ανοίξει να το δω και να το βάλει σε κανονική σακούλα intersport. πολύ ευγενεστατη, κατάστημα Θεμιστοκλέους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μαγαζιά είναι franchise και σεις πληρώσατε την μαμά εταιρεία οπότε η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι αυτή που θέλει την επόμενη φορά να ψωνίσεις από το μαγαζί του...

Μπορείτε να ανοίξετε την κούτα του courier αλλά δεν μπορείτε να ανοίξετε την συσκευασία.... Ακόμα μπορείτε να παραλάβετε και χωρίς να ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος να το στείλετε πίσω έστω και αν είναι σχισμένο αλλά όχι  ανοιγμένο

Αν ανοίξετε την συσκευασία ότι και να έχει γίνετε doa ...  Και πάει για service

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, geowolf1000 είπε

Τα μαγαζιά είναι franchise και σεις πληρώσατε την μαμά εταιρεία οπότε η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι αυτή που θέλει την επόμενη φορά να ψωνίσεις από το μαγαζί του...

Μπορείτε να ανοίξετε την κούτα του courier αλλά δεν μπορείτε να ανοίξετε την συσκευασία.... Ακόμα μπορείτε να παραλάβετε και χωρίς να ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος να το στείλετε πίσω έστω και αν είναι σχισμένο αλλά όχι  ανοιγμένο

Αν ανοίξετε την συσκευασία ότι και να έχει γίνετε doa ...  Και πάει για service

 

 

Δεν είπα να ανοίξω όμως το προϊόν αλλά να βγει από την κούτα του κούριερ. Τίποτα παραπάνω. Και μου είπε όχι θα πληρώσετε πρώτα και μετά θα ανοίξουμε την κούτα του κούριερ και να εύχεστε να είναι αυτό που παραγγείλατε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geowolf1000 είπε

η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι αυτή που θέλει την επόμενη φορά να ψωνίσεις από το μαγαζί του...

Ναι με τετοια συμπεριφορα ειναι σιγουρο οτι θα ξαναπαει ο πελατης τρεχοντας να ψωνισει απο το μαγαζι του.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον και εγώ θα πρέπει να είναι πολύ ειδική περίπτωση για να αγοράσω  κάτι από τον Γερμανό , γιατί ενώ έκανα παραγγελία ακουστικά σε προσφορά , ναι μου ήρθαν αλλά ήταν προβληματικά και τα έστειλα όλα την επόμενη μέρα αφού συνενοηθηκα μαζί τους, ήρθε το courier τα πήρε και κατόπιν σε τηλεφωνική επικοινωνία (πάντα περιμένεις μισή ώρα για να το σηκώσουν) μου είπαν ότι δεν υπάρχουν αυτά τα ακουστικά και να διαλέξω κάτι άλλο γιατί λεφτά δεν δίνουν πίσω. Όσα τηλέφωνα και να έκανα λεφτά τίποτα, να τους λέω ότι δεν υπάρχουν αυτά τα ακουστικά και τα είχα πάρει και προσφορά, που να βρω άλλα ; δεν τους ενδιαφέρει λεφτά δεν δίνουν , τί κάνουμε; 

Επεξ/σία από stefanidisg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, stefanidisg είπε

Πλέον και εγώ θα πρέπει να είναι πολύ ειδική περίπτωση για να αγοράσω  κάτι από τον Γερμανό , γιατί ενώ έκανα παραγγελία ακουστικά σε προσφορά , ναι μου ήρθαν αλλά ήταν προβληματικά και τα έστειλα όλα την επόμενη μέρα αφού συνενοηθηκα μαζί τους, ήρθε το courier τα πήρε και κατόπιν σε τηλεφωνική επικοινωνία (πάντα περιμένεις μισή ώρα για να το σηκώσουν) μου είπαν ότι δεν υπάρχουν αυτά τα ακουστικά και να διαλέξω κάτι άλλο γιατί λεφτά δεν δίνουν πίσω. Όσα τηλέφωνα και να έκανα λεφτά τίποτα, να τους λέω ότι δεν υπάρχουν αυτά τα ακουστικά και τα είχα πάρει και προσφορά, που να βρω άλλα ; δεν τους ενδιαφέρει λεφτά δεν δίνουν , τί κάνουμε; 

Είναι αναγκασμένοι απο Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία να σου δωσουν πισω τα λεφτα εφοσον δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν. Παρε τηλέφωνο, ενημερωσε  τους περι της νομοθεσίας που αγνοουν και αν ακομα δεν σου δωσουν τα χρήματα πίσω, πες να σου το στείλουν γραπτα για να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Chances are μεχρι να αλλάξει ο χρόνος θα έχεις τα λεφτα σου πίσω 😝

Πηγη: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm

Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν εμφανιστεί ένα ελάττωμα εντός 1 έτους από την παράδοση, δεν χρειάζεται να αποδείξετε την ύπαρξή του κατά τη στιγμή της παράδοσης. Θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε, εκτός εάν ο πωλητής μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Μπορείτε να ζητήσετε από τον πωλητή να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν, να μειώσει την τιμή του ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας εάν δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η αντικατάσταση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tonyz21 είπε

Είναι αναγκασμένοι απο Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία να σου δωσουν πισω τα λεφτα εφοσον δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν. Παρε τηλέφωνο, ενημερωσε  τους περι της νομοθεσίας που αγνοουν και αν ακομα δεν σου δωσουν τα χρήματα πίσω, πες να σου το στείλουν γραπτα για να κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Chances are μεχρι να αλλάξει ο χρόνος θα έχεις τα λεφτα σου πίσω 😝

Πηγη: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/indexamp_el.htm

Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν εμφανιστεί ένα ελάττωμα εντός 1 έτους από την παράδοση, δεν χρειάζεται να αποδείξετε την ύπαρξή του κατά τη στιγμή της παράδοσης. Θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε, εκτός εάν ο πωλητής μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Μπορείτε να ζητήσετε από τον πωλητή να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν, να μειώσει την τιμή του ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας εάν δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η αντικατάσταση

Επειδή μου λένε ότι χρήματα δεν στέλνουν και απαιτούν να διαλέξω κάτι άλλο , λένε ότι το γράφει στους όρους , από Τρίτη θα τους πάρω πάλι να μου στείλουν email ότι δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν , αν και δεν πιστεύω να το στείλουν το email , θα τους πω ότι προχωρώ σε καταγγελία στον  Ίνκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, stefanidisg είπε

Επειδή μου λένε ότι χρήματα δεν στέλνουν και απαιτούν να διαλέξω κάτι άλλο , λένε ότι το γράφει στους όρους , από Τρίτη θα τους πάρω πάλι να μου στείλουν email ότι δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν , αν και δεν πιστεύω να το στείλουν το email , θα τους πω ότι προχωρώ σε καταγγελία στον  Ίνκα.

Οι όροι μπορούν να λενε οτι θελουν (που αποκλείεται να το λενε). Η νομοθεσία είναι πάνω απο τους όρους οποιασδήποτε εταιρίας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, tonyz21 είπε

Οι όροι μπορούν να λενε οτι θελουν (που αποκλείεται να το λενε). Η νομοθεσία είναι πάνω απο τους όρους οποιασδήποτε εταιρίας

Υπάρχει μέσα στον Ίνκα φόρμα καταγγελίας γιατί δεν τον βρίσκω η τους παίρνεις τηλέφωνο; η email ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φάση με τον Γερμανό είναι αστεία. Από την εμπειρία που έχω με το συγκεκριμένο brand με κάνει να καταλήγω πως τα φυσικά καταστήματα είναι franchise και λειτουργούν ανεξάρτητα από το online store. 

Σε παλαιότερη προσφορά iPhone X που εξαντλήθηκαν σε χρόνο dt , ήθελα να το παραγγείλω online (αφού το φυσικό κατάστημα δεν είχε διαθεσιμα) με τιμολόγιο. Δεν κατάφερα να βγάλω άκρη και λέω σιγά μωρέ, θα παραγγείλω κανονικά και θα μου κόψουν τιμολόγιο στο καταστημα. Το iPhone ήρθε, το κατάστημα δε μπορούσε να μου κόψει τιμολόγιο, και όταν μίλησα με το online τηλεφωνικά μου είπαν να στείλω πίσω το iPhone, να το κόψουν με τιμολόγιο και να μου το ξαναστείλουν. 

Απλά αστείο κατάστημα, brand, online store. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/12/2023 στις 3:52 ΜΜ, geowolf1000 είπε

Αν ανοίξετε την συσκευασία ότι και να έχει γίνετε doa ...  Και πάει για service

 

Βασικα, σε ηλεκτρονικες παραγγελιες εχεις δικαιωμα 14 ημερων, ακομα και για να δοκιμασεις το προιον (τηλεφωνο, τιβι κτλ) και αν δεν σου αρεσει, το γυρνας :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, stefanidisg είπε

Υπάρχει μέσα στον Ίνκα φόρμα καταγγελίας γιατί δεν τον βρίσκω η τους παίρνεις τηλέφωνο; η email ;

https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas This will do it

Επεξ/σία από tonyz21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tonyz21 είπε

Ναι τους έστειλα email ότι αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου , σχετικά, θα γίνει καταγγελία στον Ίνκα και συνήγορο καταναλωτή , και στα  social media. Αναμένουμε από εβδομάδα την απάντηση τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...