Προς το περιεχόμενο

Αγορά SUV με 25.000


LabrakisG1992

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η λέξη ταξίδια χτυπάει καμπανάκια για Ηλεκτρικό αλλά δεν ξέρω υποδομές δικτύου εκεί και εάν έχεις τη δυνατότητα να φορτίζεις σπίτι και εάν ναι, ποια η τιμή ρεύματος. Μήπως μπορείς να φορτίζεις στην εταιρία ? 

Car.gr - Skoda Enyaq '21 iv 60 Launch Edition

Το συγκεκριμένο έχει εμβέλεια 300χλμ για ταξίδια στην εθνική με ~120 χλμ με κλιματισμό και φορτωμένο - και σαν αμάξι πολύ ανώτερο από αυτά που αναφέρεις σε όλα, εάν το οδηγήσεις θα κολλήσεις.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 01/02/2024 at 00:10, Burgos said:

25% είναι σίγουρα στην ταξινόμηση καινούριου. Απλά είχα πέσει σε συζήτηση που ένας είχε φέρει μια 5άρα PHEV 2 ετών και έλεγε πως δεν πλήρωσε τελωνείο. Αλλά ακόμα και με το 25% αξίζει η εισαγωγή. Αυτό το 25% ήταν ο μόνος λόγος που πήρα κι εγώ PHEV

X3 30e 6 μηνών (εισαγωγή σαν μεταχειρισμένο) πλήρωσα κανονικά τελώνιο αλλά φυσικά αρκετα χαμηλό, κάνα 3500 ευρω . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω 2008 allure μοντέλο 2020. 1.85 95 κιλά κάθομαι από πίσω μου. Είμαι λεπτός. Δεν έχει χώρο στο πόδια άμα είσαι μπουταράς λόγω μεγάλης κονσόλας.

Είναι από τα μεγάλα b suv όπως και το t roc.

Βάρκα δεν το λες σε καμία περίπτωση, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Το eat8 επίσης πολύ καλό αυτόματο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/1/2024 στις 11:05 ΠΜ, LabrakisG1992 είπε

Καλημέρα σε όλους . 
Ήρθε η ώρα να αγοράσουμε ένα δεύτερο αμάξι ( το υπάρχον είναι ένα Opel corsa 2019) και ψάχνουμε κάτι πιο μεγάλο καθώς θα κάνουμε και κάποια ταξιδια και σκοπεύουμε σύντομα και για παιδί .
Να ξεκαθαρίσω ότι μένω Λουξεμβούργο άρα οι τιμές είναι λίγο διαφορετικές .

Κοιτάμε για ένα αυτοκίνητο ιδανικα γύρω στα 25.000(με το ζόρι να πάμε 27-28 ταβάνι ) , ελαφρώς μεταχειρισμένο (δηλαδή τύπου 10-20 χιλιάδες χιλιόμετρα ) , και μοντέλο τριετίας . Απαραίτητα ΑΥΤΟΜΑΤΟ δεν ξανακάνω το λάθος να πάρω χειροκίνητο . 
 
Επιλογές που βρίσκω σε αυτό το μπατζετ είναι πεζό 2008, vw t cross , vw taigo , dacia , Suzuki , seat Arona αυτά κυρίως .

εμφανισιακά κλείνω στο πεζό αλλά καθώς δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις θέλω βοήθεια . Παράδειγμα πιο αμάξι από αυτά είναι πιο ασφαλές ; Πιο βγάζει πιο συχνά προβλήματα ; Η συντήρηση γενικά είναι πανάκριβη εδώ όποτε τα φθηνά σερβις / ανταλλακτικά είναι μεγάλο συν .

ευχαριστω πολύ !

Πάρε μεταχειρα με λιγότερα. Βρίσκεις και Volvo πχ xc40 με κάνα δεκαπενταρι σε πολύ καλή καταστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, alexvi said:

Πάρε μεταχειρα με λιγότερα. Βρίσκεις και Volvo πχ xc40 με κάνα δεκαπενταρι σε πολύ καλή καταστα

Πού ακριβώς βρίσκεις xc40 με 15000 ευρώ και μάλιστα σε πολύ καλή κατάσταση; Στα 20 χιλιάρικα και πάνω βρίσκεις κάτι ξεζουμισμένα με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Speculoos είπε

ξεζουμισμένα με 150 χιλιάδες χιλιόμετρα

Ένα αυτοκίνητο θεωρείται ξεζουμισμενο στα 150000 χλμ?? Με καλά σέρβις και ειδικά αν είναι diesel? Η υβριδικό πετρέλαιο?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, alexvi είπε

Πάρε μεταχειρα με λιγότερα. Βρίσκεις και Volvo πχ xc40 με κάνα δεκαπενταρι σε πολύ καλή καταστα

Που τα βρίσκεις? Έριξα μια γρήγορη ματιά σε σάητ του Λουξεμβούργου και κάτω από 25 χιλιάρικα δεν βρήκα. Και ειδικά 3ετίας που ψάχνει ο ts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Που τα βρίσκεις? Έριξα μια γρήγορη ματιά σε σάητ του Λουξεμβούργου και κάτω από 25 χιλιάρικα δεν βρήκα. Και ειδικά 3ετίας που ψάχνει ο ts

Α εννοει ο ts να αγοραστεί και από Λουξεμβούργο. Εκει δε ξέρω τιμές αλλά θα κοίταζα τι ισχύει για εισαγωγή από Ελλάδα η από γαλλια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, alexvi said:

Ένα αυτοκίνητο θεωρείται ξεζουμισμενο στα 150000 χλμ?? Με καλά σέρβις και ειδικά αν είναι diesel? Η υβριδικό πετρέλαιο?? 

Όταν έχει κάνει τα 150000 σε 4 χρόνια και ειδικά σε αγορές που δε θέλουν ντιζελ και είτε τα απαγορεύουν είτε τα φορολογούν περισσότερο δεν είναι χρυσή ευκαιρία.

Πάντως τα φτηνότερα xc40 σε Γερμανία (που είναι η πιο φτηνή σχετικά αγορά), Ολλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο ξεκινάνε από τα 19 με 20 χιλιάδες έχοντας από 150 μέχρι 250 χιλιάδες χιλιόμετρα. Γενικά στην εδώ γειτονιά αποφεύγουμε την αγορά μεταχειρισμένου από τη Γαλλία.

Επεξ/σία από Speculoos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή έχουν γίνει πολλές απαντήσεις , κάποιοι έχετε ξεφύγει και λίγο από το θέμα . Στο δια ταύτα πήγαμε να δούμε το 2008. Απογοήτευση για μένα . Στα δικά μου μάτια το αμάξι είναι πανέμορφο . Αλλά είχε τεράστιο πρόβλημα με την θέση οδήγησης . Όντας 1,90 100 κιλά δεν μπόρεσα να βολευθώ καθόλου . Γενικά δεν βρήκα το sweet spot να βολευθώ χωρια ότι ένιωθα και ολίγον τι στριμωγμένος. Για την οδήγηση δεν έχω παράπονο εντάξει μέσα στην μάντρα έκανα την βόλτα δεν βγήκα παραέξω αλλά δεν μου φάνηκε κατι άσχημο . Μεγάλη βλακεία δεν σκέφτηκα να δω το 3008 αφού είμασταν εκεί . Γυρνάω Ελλαδα για διακοπές δέκα μέρες και όταν γυρίσω θα επανέλθω με ότι άλλο δούμε .

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Επειδή έχουν γίνει πολλές απαντήσεις , κάποιοι έχετε ξεφύγει και λίγο από το θέμα . Στο δια ταύτα πήγαμε να δούμε το 2008. Απογοήτευση για μένα . Στα δικά μου μάτια το αμάξι είναι πανέμορφο . Αλλά είχε τεράστιο πρόβλημα με την θέση οδήγησης . Όντας 1,90 100 κιλά δεν μπόρεσα να βολευθώ καθόλου . Γενικά δεν βρήκα το sweet spot να βολευθώ χωρια ότι ένιωθα και ολίγον τι στριμωγμένος. Για την οδήγηση δεν έχω παράπονο εντάξει μέσα στην μάντρα έκανα την βόλτα δεν βγήκα παραέξω αλλά δεν μου φάνηκε κατι άσχημο . Μεγάλη βλακεία δεν σκέφτηκα να δω το 3008 αφού είμασταν εκεί . Γυρνάω Ελλαδα για διακοπές δέκα μέρες και όταν γυρίσω θα επανέλθω με ότι άλλο δούμε .

Είναι περίεργο το τιμόνι που θα το βάλεις για να μην σε κρύβει το καντράν και εάν το βάλεις χαμηλά θα ακουμπάει στο γόνατο. Εγώ αφού το πήρε έπαιζα μερικές μέρες μέχρι να το φέρω εκεί που ήθελα και τελικά το βρήκα. Απλά ζητάει "συγκεκριμένα σωματομετρικά" χαρακτηριστικά. Το t roc πχ θα σου ήταν οκ σε άνεση στην θέση οδήγησης έχει αέρα.

3008 ίσως ξεφεύγει σε όγκο για καθημερινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, hountalass είπε

Είναι περίεργο το τιμόνι που θα το βάλεις για να μην σε κρύβει το καντράν και εάν το βάλεις χαμηλά θα ακουμπάει στο γόνατο. Εγώ αφού το πήρε έπαιζα μερικές μέρες μέχρι να το φέρω εκεί που ήθελα και τελικά το βρήκα. Απλά ζητάει "συγκεκριμένα σωματομετρικά" χαρακτηριστικά. Το t roc πχ θα σου ήταν οκ σε άνεση στην θέση οδήγησης έχει αέρα.

3008 ίσως ξεφεύγει σε όγκο για καθημερινό.

Θα δω και το t roc άκουω πολλά παράπονα για χαμηλής ποιότητας πλαστικά που τρίζουν σχετικά γρήγορα  . 
Ναι μεγάλο το 3008 αλλά εφόσον υπάρχει πάρκινγκ και πηγαίνω από δρόμο τύπου εθνικής , αυτό δεν είναι θέμα . Το οικονομικό ίσως είναι 😂 

γυρνώντας πάντως θα δω το καμικ σίγουρα , και από εκεί και πέρα θέλω να δω και το οπελ μοκκα στο οποίο με ξενερώνει το τιμόνι αλλά αφού είναι κοντά δεν χάνω τίποτα να το δω 

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LabrakisG1992 είπε

Θα δω και το t roc άκουω πολλά παράπονα για χαμηλής ποιότητας πλαστικά που τρίζουν σχετικά γρήγορα  . 
Ναι μεγάλο το 3008 αλλά εφόσον υπάρχει πάρκινγκ και πηγαίνω από δρόμο τύπου εθνικής , αυτό δεν είναι θέμα . Το οικονομικό ίσως είναι 😂 

γυρνώντας πάντως θα δω το καμικ σίγουρα , και από εκεί και πέρα θέλω να δω και το οπελ μοκκα στο οποίο με ξενερώνει το τιμόνι αλλά αφού είναι κοντά δεν χάνω τίποτα να το δω 

Στο Troc δεν τρίζουν τα πλαστικά. Παλιά καραμέλα. Ήταν σκληρά πλαστικά και ναι τα  άλλαξαν το 2022. Αλλά δεν τρίζουν. Τρίζανε τα παλιά tiguan μοντέλα 2008 κτλ από το 2019 δεν έχουν προβλήματα. Και στου φαδερ μου 1.6 tdi troc μοντέλο του 2019 δεν τρίζει τίποτα. Μπες στην ομάδα του γκρουπ στο facebook να πάρεις μια εικόνα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε

Θα δω και το t roc άκουω πολλά παράπονα για χαμηλής ποιότητας πλαστικά που τρίζουν σχετικά γρήγορα  . 
Ναι μεγάλο το 3008 αλλά εφόσον υπάρχει πάρκινγκ και πηγαίνω από δρόμο τύπου εθνικής , αυτό δεν είναι θέμα . Το οικονομικό ίσως είναι 😂 

γυρνώντας πάντως θα δω το καμικ σίγουρα , και από εκεί και πέρα θέλω να δω και το οπελ μοκκα στο οποίο με ξενερώνει το τιμόνι αλλά αφού είναι κοντά δεν χάνω τίποτα να το δω 

Το παλιό roc είχε σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και γιαυτό λέγανε ότι ήταν μάπα. Μάπα δεν ήταν απλά ήταν σκληρά και όχι μαλακά. Στο νέο δεν το έχω δει - οδηγήσει από κοντά αλλά φαντάζομαι θα βλέπεις για pre fl μοντέλο.

Για το 3008 κοίτα το ad blue αν πάρεις diesel, και τον ιμάντα σε τι κατάσταση είναι στα βενζίνης. Είναι μέσα στο λάδι και εκεί πονάει ο 1.2 puretech ειδικά αν ο ιδιοκτήτης είναι τσοπάνης.

Kamiq τίμιο άχρωμο αλλά τίμιο. Καλοί χώροι αν όχι το πιο ευρύχωρο. Mokka μικρό σαν το Puma μακρινό ξαδερφάκι των πεζω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι σιγουρος αν τα διαθεσιμα χρηματα σου αγγιζουν και C-SUV παντως εγω θα σου προτεινα και τα αντιστοιχα μοντελα της Opel (Crossland/Grandland) τα οποια εχουν σαφως καλυτερη εργονομια στην καμπινα, καλυτερα θεση οδηγησης και καλυτερη εκμεταλλευση χωρων

Βεβαια σχεδιαστικα, δεν ειναι τοσο ομορφα οσο τα αντιστοιχα Peugeot αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...